خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

بهترین ساعت های سیتیزن برای آقایان

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-10-07 ۱۵:۱۱
بهترین ساعت های سیتیزن برای آقایان

سیتیزن حدود ۱۰۰ سال از فعالیت آن میگذرد. این شرکت که توسط سهام داران ژاپنی و سوئیسی در توکیو بنا شده، یکی از مشهورترین شرکت های ساعت ساز در حال حاضر است.

اگر به فکر خرید ساعت برند سیتیزن هستید، یا اینکه تمایل دارید ساعت خود را به یک مدل جدید ارتقا دهید، در اینجا به برخی از بهترین گزینه های امسال می پردازیم. ما مدل هایی را ارائه می دهیم متناسب با نیازهای مختلف، در سبک ها و قیمت های متفاوت؛ از ساعت های ست شده با لباسهای مختلف گرفته تا مدل هایی که می توان روزانه برای کار از آنها استفاده کرد، از ساعت های غواصی گرفته تا ساعت خلبانی.

قبل از شروع بررسی، برویم سراغ یکی از بهترین ویژگیها که سیتیزن به آن مشهور است. خواهید دید که تمام ساعت های زیر دارای ویژگی Eco-Drive (ساعت های خورشیدی) هستند که یک فناوری انقلابی است. ما در اینجا همه مدلهای ساعت سیتیزن را ذکر کردیم، از ساعت غواصی و خلبانی گرفته تا ساعت های ست لباس و موارد معمولی‌تر، پس باید همه بتوانند ساعت مناسب خود را در این لیست پیدا کنند.

خلاصه ای از تاریخچه ساعت های سیتیزن

سیتیزن بعنوان شرکت ساعت سازی در سال ۱۹۱۸ در توکیو شروع به کار کرد. مانند بسیاری از برندهای ساعت، سیتیزن هم ابتدا با ساخت ساعت های جیبی شروع کرده و بعد ساعت مچی ساخت. درست زمانی که این برند رونق گرفت، جنگ جهانی دوم، مثل بسیاری از برندهای جهانی ساعت، سیتیزن را هم تحت تاثیر قرار داد و متوقف کرد.

پس از پایان جنگ، سیتیزن می دانست که گسترش برند به کشورهای خارجی، کلید بقای شرکت است. پس، آنها تمرکز خود را بر ساخت و فروش ساعتهای جهانی گذاشتند. در ابتدا قبل از اینکه در سایر عرصه ها فعالیت کنند، بر روی ساعت مچی‌های با سیستم مکانیکی کوکی (این سیستم حرکتی، عقربه ثانیه شمار را به نرمی بدون تفاوت حرکت می دهند و به صورت دستی کوک می شود) کار می کردند.

Citizen گام های زیادی برداشت مثل عرضه اولین ساعت تقویم دار ساخت ژاپن کار برند Citizen بود نه برند Seiko.

Citizen همچنین پروژه بلند پروازانه ای را در راه اندازی یکی از اولین ساعت های نوری در سال ۱۹۷۶ آغاز کرد که ساخت دوباره این طرح را با سلول خورشیدی Crystron ادامه داد. در همان حال، ضد آب ترین ساعت دنیا را نیز با مقاومت عمق ۱۳۰۰ متر، عرضه کرد.

در سال ۱۹۹۵، با راه اندازی فناوری Eco-Drive، مسیر کار را تغییر داد. این فناوری از انرژی نور برای شارژ باتری تا  ۱۸۰ روز استفاده می کند و حتی امروزه هم این برند با این ویژگی تعریف می شود. در واقع تقریباً تمام ساعت هایی که در پایین ذکر شده، مجهز به فناوری Eco-Drive هستند.

امروزه Citizen، چیزی بزرگتر از صرفاً یک برند تجاری ساعت است و به یک مرکز قدرتمند ساعت سازی تبدیل شده است. آنها تعداد بسیار زیادی از برندهای محبوب ساعت از جمله Bulova و Alpina را خریداری کردند. Citizen اکنون یکی از پرفروش ترین شرکت های ساعت سازی در جهان است.

تاریخچه کامل سیتیزن به صورت کامل در وبلاگ اشرافی شرح داده شده است.

آیا ساعت های Citizen، خوب هستند؟

به خریداران توصیه می شود هنگام خرید ساعت، ابتدا مطمئن شوند که بیشترین ارزش را برای پول خود قائل اند. در حالی که بسیاری از مارک های ساعت صرفاً بر زیبایی تمرکز می کنند، Citizen سعی می کند استایل و استحکام را با هم بکار ببرد.

بدون صحبت در مورد تکنولوژی Eco-Drive، نمی توان در مورد میزان خوب بودن ساعت های Citizen صحبت کرد. این صرفاً یک اسم فانتزی نیست. این فناوری در حال تغییر مسیر ساعت است که سایر مارک ها به سادگی نمی توانند مشابه آن را تولید کرده و یا حتی با آن رقابت کنند.

Eco-Drive از باتری یون-لیتیوم (دلیل استحکام بالا) تیتانیوم (دلیل سبک بودن) استفاده می کند که می تواند به طور مداوم مجدداً شارژ شود. در نتیجه، برخی از ساعت ها می توانند تا ماه ها کار کنند بدون اینکه مجدداً شارژ شوند.

این فناوری نه تنها بسیار قدرتمند است، بلکه برای محیط زیست هم عالی است. Citizen تخمین زده که این فناوری باعث کاهش بیش از ۱۰ میلیون باتری ساعت می شود.

نکته جالب دیگر در مورد ساعت های Citizen این است که اگرچه یکی از بزرگترین سازنده های ساعت در جهان هستند، اما هنوز هم گزینه «حاشیه» محسوب می شوند و مورد بی توجهی قرار می گیرند.

وقتی مردم به ساعت ارزشمند فکر می کنند، معمولاً از Seiko نام می برند و وقتی دنبال راحتی و پیشرفته بودن هستند، Casio. اما در دنیای ساعت، مردم به ندرت به Citizen فکر می کنند.

مثالاً، وقتی مردم دنبال بهترین کفش های ورزشی می گردند، Brooks ،Saucony و Mizuno را ذکر می کنند. با وجود اینکه Nike یکی از بزرگترین مارک های کفش در جهان است، به ندرت از آن اسم می برند.

ما عاشق این هستیم که Citizen به شکل یک راز نگهداری شده است. در حالی که برخی از مردم این برند را تکراری یا خسته کننده می دانند، علاقه مندان واقعی به ساعت، از Citizen به دلیل ساخت یکی از بهترین ساعت های موجود در بازار، قدردانی می کنند.

در آخر، Citizen ساعت ها را به خوبی دسته بندی می کند. از ساعت های فیلد گرفته تا ساعت های غواصی این برند آثار شگفت انگیزی در هر دسته با قیمت های مقرون به صرفه، عرضه می کند.

بهترین ساعت های مردانه Citizenبهترین ساعت های مردانه Citizen

در اینجا، بهترین ساعت های مردانه Citizen موجود در بازار، آورده شده اند.

ساعت Citizen Eco-Drive Promaster Diver

ساعت Citizen Eco-Drive Promaster Diver

Citizen خط تولید بزرگی از ساعتهای غواصی دارد. ساعت Eco-Drive Promaster، یک ساعت ورزشی غواصی است که تا عمق ۳۰۰ متر در برابر آب مقاوم و دارای چارچوب فولادی ضد زنگ با یک نوار لاستیکی است.

این ساعت بزرگ است. دارای چارچوب به قطر ۴۸ میلی متر که برای غواصان مناسب بوده و در مچ دست های بزرگ هم عالی به نظر می رسد. همچنین دارای یک شیشه خمیده غیر انعکاسی است که به همان اندازه که برای غواصی مناسب است، باعث شب نما بودن نیز می شود. همچنین دارای یک بند پوشش دار است تا غواصان بتوانند آن را روی لباس خیس بپوشند.

دقت کنید تاج که به طور معمول کنار ساعت ۳ قرار می گیرد، در طرف مقابل قرار دارد. مکان قرار گیری تاج، آن را برای چپ دستهایی که به طور معمول ساعت را به مچ دست راست (دست مغلوب) خود می بندند، کاربرد دارد.

ساعت Citizen Eco-Drive مدل فولاد ضد زنگ

ساعت Citizen Eco-Drive مدل فولاد ضد زنگ

ساعت فولاد ضد زنگ Citizen Eco-Drive مدل مورد علاقه مردم است. سادگی، طرح آن و مقرون به صرفه بودن، برخی از دلایل محبوبیت آن هستند.

این طراحی خوش دست و ساده است، دارای یک صفحه نمایش آنالوگ با اعداد سفید پررنگ در زمینه مشکی و نمایش روز/تاریخ در کنار عدد ۳ ساعت است. از نظر ظاهر، دارای یک بند تسمه ای بافته شده است (که به شما این امکان را می دهد که به راحتی با بندهای مختلف NATO، در آن تغییر ایجاد کنید).

این، یک ساعت فیلد مقرون به صرفه است. اگر به دنبال چیزی ساده هستید؛ ساعت مچی روزمره که بتوان با لباسهای مختلف ست کرد، این همان ساعت است.

ساعت Citizen Eco-Drive Axiom

ساعت Citizen Eco-Drive Axiom

ساعت Citizen Eco-Drive Anxiom از جنس فولاد ضد زنگ، مخصوص افراد ساده گرا است. این ساعت که دارای چارچوب مشکی و عقربه نقره ای رنگ است، دارای یک نشانگر روی ساعت ۱۲ و تاریخ شمار در کنار ساعت ۳ است و فقط همین.

این ساعت دارای اندازه های زنانه و مردانه است، اما در اینجا ما طرح گفته شده را توضیح می دهیم. طراحی ساده و بند فولاد ضد زنگ، آن را برای استفاده روزمره عالی یا ست لباس تبدیل کرده است. توجه داشته باشید که فقط تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاوم است، بنابراین بهتر است هنگام شنا با خود نبرید.

مدلهای Axiom را میتوان با دستبندهای متنوعی ست کرد مثلاً کنار این مدل مشکی رنگ از جنس فولاد ضد زنگ میتوان از این دستبند/النگوی دارای دو الماس Swarovski، استفاده کرد.

این یک جایگزین عالی برای ساعتهای ساده گرا مثل ساعتهای موزه Movado است که دو یا سه برابر گرانتر هستند.

ساعت غواصی مردانه پیشرفته Citizen Promaster

ساعت غواصی مردانه پیشرفته Citizen Promaster

اگر به دنبال ساعت غواصی غیرکلیشه ای هستید، نگاهی به این مدل اسپورت و شیک، سری ساعتهای Citizen Promaster بیندازید.

این ساعت با قطر ۴۸ میلی متر، دارای گواهینامه ایزو است. دارای چارچوب از جنس فولاد ضد زنگ، عقربه آبی رنگ، شیشه ضد انعکاس و بزل قابل چرخش یک طرفه است. تاج آن به سمت پایین و کنار ساعت ۴ قرار گرفته و بند آن از جنس پلی اورتان قالب ریزی شده است.

این ساعت خوانا بوده و بسیاری از کاربران بر این عقیده اند که عقربه ها و اعداد پررنگ در زمینه ی آبی رنگ، خواندن آن را بسیار آسان تر می کند. درخشش آن هم ماندگاری طولانی مدت دارد. این ویژگی ها، آن را به یک ساعت غواصی بی نقص تبدیل می کند.

یکی از مواردی که بسیاری از دارندگان این ساعت به آن اشاره دارند، جعبه همراه ساعت است. بسته بندی یک مخزن غواصی کوچک است که ساعت در داخل آن قرار داده شده. این موضوع ممکن است یک چیز بسیار جزئی به نظر برسد، اما اگر قصد دارید این ساعت را به کسی هدیه دهید، قطعاً مفید واقع خواهد شد؛ سرگرم کننده بودن بسته بندی، قطعاً جالبه.

ساعت Citizen Eco-Drive کوارتز تیتانیوم

ساعت Citizen Eco-Drive کوارتز تیتانیوم

یکی از بهترین ویژگی های این ساعت، سبک بودن آن است. اگر به دنبال یک ساعت تیتانیومی و فولادی ضد زنگ هستید که خیلی سنگین نباشد، این مدل را باید بررسی کنید.

ساعت مردانه Citizen Quartz Titanium، ساعتی است که با هر نوع لباس راحتی یا رسمی می توان ست کرد، بنابراین می توان هر روزه از آن استفاده کرد. از جمله بهترین ویژگی های این ساعت، چارچوب سوپر تیتانیومی و صفحه شیک و براق آبی لاجوردی اشاره کرد.

این ساعت، مدل Brycen است و ۴۰٪ سبک تر از فولاد ضد زنگ است و در برابر خراشیدگی، پنج برابر قوی تر و سخت تر است. صفحه ۴۲ میلی متر و تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب مقاوم است. البته بزل آن ثابت است.

اگر فکر می کنید مدل Brycen برایتان مناسب نیست، مدلهای زیادی از زیر مجموعه ی Citizen’s Titanium وجود دارد.

ساعت Citizen Eco-Drive Avion

ساعت Citizen Eco-Drive Avion

مناسب برای کسانی که به ساعت مچی خلبانی قدیمی علاقه دارند، به Citizen Avion نگاه کنید، همان چیزی که Citizen از آن بعنوان «اثر یادآور پرواز از بالای اقیانوس اطلس دهه ۱۹۵۰» یاد می کند.

مقاوم و براق، فولاد ضد زنگ، بند چرمی قهوه ای شیک با دوخت تضاد رنگ، کرونوگراف ۱/۵ثانیه ای (که تا ۶۰ دقیقه اندازه می گیرد) و ساعت و تاریخ ۱۲/۲۴ ساعته. اعداد پررنگ و نشانگرها ضخیم هستند، بنابراین به راحتی می توان زمان را تشخیص داد. بند چرمی آن، می تواند لباس های معمولی و رسمی ست شود، اما اگر می خواهید تغییری در آن ایجاد کنید، می توانید از بندهای NATO نیز استفاده کنید.

اگر به دنبال ساعت مردانه ای هستید که بتوان در همه جا از آن استفاده کرد، این ساعت همان چیزی است که ارزش امتحان کردن دارد. قطر آن ۴۵ میلی متر است، بنابراین در مچ دستان بزرگ عالی به نظر می رسد.

این ساعت به سبک Flieger طراحی شده که از ساعت های خلبان جنگ جهانی دوم الهام گرفته شده: اعداد پررنگ، سهولت در خواندن و دقت بالا.

ساعت Citizen Eco-Drive Paradex

ساعت Citizen Eco-Drive Paradex

ساعت ۴۲ میلی متری Citizen Eco-Drive Paradex کمی رسمی تر از سایر ساعت هایی است که تاکنون توضیح داده شده. بند ساعت مش، اعداد خاکستری براق و عقربه ها و نشانگرهای طلایی کمرنگ که آن را به یک ساعت ست لباس عالی تبدیل می کند.

این ساعت عقربه ای Citizen هم از لحاظ ظاهری و هم از نظر عملکردی عالی است. بسیاری از مشتریانی که این ساعت را خریداری کرده اند از باند مش مشکی ساده و جذاب اعلام رضایت کرده اند.

اگر شما از طرفداران طراحی ساعت های بند مش Breitling هستید (مانند Superocean Heritage II با بند مش که هزاران دلار هزینه دارد)، این ساعت می تواند جایگزین مناسبی باشد.

شیشه ی کانی ضد خش، یک زمان سنج روی لبه خارجی، نمایشگر تاریخ در ساعت ۳ و یک کرونوگراف ۱/۵ ثانیه ای است که تا ۶۰ دقیقه اندازه می گیرد. همچنین می توان زیر دوش یا هنگام شنای معمولی هم آن را با خود برد، چون تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب مقاوم است.

ساعت Citizen Eco-Drive Titanium دو زمانه

ساعت Citizen Eco-Drive Titanium دو زمانه

Citizen Paradigm یک کرونوگراف تیتانیومی Eco-Drive است که تا ۶۰ دقیقه درجه بندی شده. تمام سیاه ۱۲/۲۴ ساعته، نمایشگر تاریخ کنار ساعت ۳ و عقربه ها و اعداد درخشان.

طراحی Paradigm، صفحه زمینه مشکی ۴۲ میلی متری، پیچیده اما شیک، مناسب برای استفاده روزانه. ساعتی با ظاهر ورزشی که می توان در محل کار نیز از آن استفاده کرد. از ویژگی های دیگر آن، قفل بند دکمه ای، مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متری و بزل تک جهته. این ساعت دارای نمایشگر شارژ کم است که این امکان را می دهد تا در صورت عدم وجود نور، به حالت صرفه جویی در مصرف برق برود تا شارژ را ذخیره کند و هدر ندهد.

بسیاری از کاربران سبک بودن آن را در مقایسه با برند های دیگر ساخته شده از مواد مشابه و همچنین دوام آن مورد توجه قرار می دهند (بسیاری از بررسی ها نشان می دهد که وجود شیشه از جنس یاقوت کبود، آن را در برابر خراشیدگی بسیار مقاوم می کند). اما بند تیتانیومی، به اندازه مدل هایی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، دوام ندارد.

ساعت Citizen Eco-Drive با شیشه از جنس یاقوت کبود

ساعت Citizen Eco-Drive با شیشه از جنس یاقوت کبود

اگر دنبال ساعت مچی ساده ولی شیک می گردید، Citizen’s Corso با تن رنگ طلایی را بررسی کنید.

۴۲ میلی متری، ساخته شده از فولاد ضد زنگ طلایی رنگ، دارای زمینه مشکی، شیشه از جنس یاقوت کبود، نمایشگر تاریخ در ساعت ۳ و قفل بند دکمه ای.

این ساعت شیک دارای طراحی کلاسیک، مناسب برای کسانی است که دوست دارند لباس هایشان را ست کنند. بسیاری از مشتریان اعلام کرده اند که راجع به طراحی آن، تعریف زیادی شنیده اند و یکی از رایج ترین بازخورد های کاربران به این ساعت، این است که خیلی «باارزش و گران قیمت» به نظر می رسد.

ساعت Citizen فرشته ی آبی رنگ از جنس فولاد ضد زنگ

ساعت Citizen فرشته ی آبی رنگ از جنس فولاد ضد زنگ

رسیدیم به ساعتی که دارای عملکردهای زیادی است: ساعت Citizen Blue Angels Eco-Drive.

این ساعت دارای ویژگیهای متعددی است که در کنار هم قرار گرفته اند: ظاهر اسپرت با قسمتهای زرد رنگ،  شیک با چارچوب فولاد ضد زنگ نقره ای و زمینه ای به رنگ یاقوت کبود. با یک نگاه به این ساعت می توانید بگویید که قابلیتهای زیادی دارد.

این ساعت ۴۳ میلی متری، از سری فرشته های آبی، Citizen Eco-Driver رادیو کنترلی است. فولاد ضد زنگ با کریستال یاقوت کبود غیر انعکاسی، آبکاری یون آبی تیره و بند چرمی. ساعت دقیق اتمی در ۲۶ شهر جهان، یک کرونوگراف ۱/۲۰ ثانیه ای (درجه بندی تا ۶۰ دقیقه)، تقویم دائمی و مقاومت تا عمق ۲۰۰ متری زیر آب.

مناسب برای کسانی که زیاد سفر می کنند. این ساعت تنظیم تفاوت ساعت مناطق را آسان کرده. ویژگی رادیو کنترل به ساعت باعث می شود زمان به طور خودکار تنظیم شود.

همانطور که از نامش پیداست، این ساعت برای ادای احترام به فرشتگان آبی، تیم یگان پروازی و نمایش اسکادران هوایی نیروی دریایی ایالات متحده، طراحی شده. طرفداران فرشتگان آبی، عاشق ریزه کاری های پشت چارچوب که دارای نشان گروه است، هستند.

ساعت Citizen Eco-Drive Promaster Navihawk

ساعت Citizen Eco-Drive Promaster Navihawk

یکی دیگر از آثار ارزشمند سری Citizen’s Promaster، ساعت Eco-Drive Promaster Navihawk با GPS ماهواره ای است.

مانند نمونه ی قبلی، این ساعت ۴۷ میلی متری برای خلبانان یا به عبارت بهتر، افرادی که زیاد سفر می کنند، بسیار مناسب است. این ساعت، تنظیمات زمان را برای تعداد زیادی از شهرهای سرتاسر جهان، هماهنگ می کند.

عملکرد دقیق GPS، تقویم دائمی، نمایشگر ذخیره نیرو، عملکرد ذخیره انرژی در نور روز و مقاومت تا عمق ۲۰۰ متری آب.

یکی از رایج ترین نظرات کاربران این است که این ساعت نسبت به نسخه های قبلی سری Navihawk موجود، کمی سنگین تر است. دلیل آن، استفاده از فولاد ضد زنگ است، در حالی که مدلهای سبک تر سال ۲۰۱۵ از جنس تیتانیوم سبک بودند. صرف نظر از آن، این ساعت بخاطر طراحی و دقت عالی خود بازخوردهای خوبی را دریافت می کند.

ساعت CITIZEN ECO-DRIVE NIGHTHAWK

ساعت CITIZEN ECO-DRIVE NIGHTHAWK

سری Citizen’s Nighthawk برخی از بهترین ساعت های هواپیمایی موجود در بازار را تولید کرده است. در واقع، بسیاری فکر می کنند Nighthawk بهترین ساعت Citizen است که تا کنون تولید شده است.

در سری Nighthawk همه چیز از عقربه های درهم گرفته تا بخش روی هم رفته ی بند روی مچ دست، همه و همه نمایانگر همه ی چیزهای جالب ساعت های خلبانی است.  Citizen Nighthawk Eco-Driveظرافت خلبانی را در برگرفته و آن را با برخی از بهترین ویژگی هایی که این برند ارائه می دهد، ترکیب کرده است.

BJ7000-52E یک ساعت ۴۲ میلی متری کوارتز از جنس فولاد ضد زنگ است که دارای نمایشگر تاریخ، صفحه نمایش دو زمانه و حتی خط کش خلبانی با تاج روی ساعت ۸ است.

این ساعت تا عمق ۲۰۰ متری در برابر آب مقاوم است و از این ویژگی می توان برای ست کردن با لباس های مختلف در همه شرایط، از مسافرت تا استخر، استفاده کرد. این مدل دارای عقربه های شب نما و فناوری Citizen’s Eco-Drive است که همگی این ویژگی ها را با قیمت زیر ۳۰۰ دلار عرضه می کند.

ساعت CITIZEN BL8000-54L

ساعت CITIZEN BL8000-54L

Citizen از بکار گیری همزمان چندین فناوری در یک ساعت طفره نمی رود. این مورد مربوط به مدل Citizen BL8000-54L است. این ساعت، دارای ویژگی های بسته بندی جمع و جور و شیک است.

BL8000 از جنس فولاد ضد زنگ بوده و دارای چارچوب شیک ۳۹ میلی متری است. دارای صفحه ی شلوغ و براق با اعداد روشن سفید است که آن را بسیار خوانا می کند.

در نگاه اول، صفحه ساعت ممکن است شلوغ به نظر برسد، اما هرچه دقیق تر نگاه کنید، ویژگی ها بارزتر و چشمگیرتر می شوند.

این مدل، پیچیدگی را توسط کرونوگراف، ارائه می دهد که هر یک عملکرد خاصی دارند. نشانگر روز و ماه، ۲۴ ساعته، تقویم دائمی و فناوری Eco-Drive.

چارچوب بیرونی تر، دارای ماه است و تاریخ را در یک نمایشگر قدیمی کنار ساعت ۴ نمایش می دهد. این ساعت با همه این ویژگیها در یک بسته بندی ساده با قیمت تقریبی ۲۹۹ دلار، آن را به گرانترین و یکی از بهترین ساعتهای Citizen تبدیل کرده است.

ساعت تیتانیومی CITIZEN BL5250-02L ECO-DRIVE

ساعت تیتانیومی CITIZEN BL5250-02L ECO-DRIVE

متأسفانه خط تولید یکی از بهترین ساعتهای Citizen متوقف شده. مدت ها قبل از «رونق ساعت» که ناشی از وبلاگ ها و تبادل نظرات بود، تقریبا یک دهه پیش Citizen بی سر و صدا یکی از بهترین ساعت های خود را به بازار عرضه کرد.  BL5250 یک ساعت ۴۳ میلی متری کوارتز است که ویژگی های متعددی دارد.

این ساعت دارای چارچوب تیتانیومی است که باعث می شود در عین سبک بودن، دوام فوق العاده ای هم داشته باشد. فناوری Eco-Drive، کرونوگراف و زنگ هشدار، از ویژگیهای آن است.

با این حال، دلیل اینکه این ساعت در جامعه ساعت بسیار مورد توجه قرار می گرفت این است که در موقعیت تاج ساعت ۴ یک عارضه تقویمی همیشگی را ارائه می دهد. Citizen بسیاری از فناوری های عالی را در یک بسته ساده و شیک عرضه می کند.

این ساعت دارای عقربه های ساده و مشکی و بند چرمی شیک است. این ساعت حدود ۲۰۰ دلار قیمت گذاری شده بود اما هم اکنون می توان آن را در بازار ثانویه زیر ۴۰۰ دلار یافت. اگر عاشق این مدل هستید اما به راحتی نمی توانید آن را پیدا کنید، BL5558-58L جایگزین مناسب است.

ساعت CITIZEN CORSO

ساعت CITIZEN CORSO

ساعت های ست لباس اغلب یا خیلی ساده یا خیلی رسمی هستند. برخی از برند های ساعت، از چارچوب نازک و زمینه مشکی و ساده استفاده می کنند و آن را ساعت ست لباس می نامند.

Citizen با طراحی ساعت مچی Eco-Drive Dress (AO9020-84E) که معمولاً با نام Corso شناخته می شود ، روش دیگری را در پیش می گیرد.

Corso یک ساعت لباس براق ۴۲ میلی متری و چارچوب فولاد ضد زنگ نقره ای است. مقاومت تا عمق ۳۳۳ فوت آب، فناوری Eco-Drive و شیشه از جنس کانی روی زمینه مشکی ساده.

بهترین ویژگی ساعت، قرار گیری بی نظیر کرونوگراف است. Citizen به جای استفاده از کرونوگراف بعنوان تایمر، از کرونوگراف برای نمایش روز و تاریخ استفاده کرده است.

علی رغم وجود کرونوگراف، زمینه ساعت همچنان ساده و قابل استفاده در محیط های مختلف است. این ساعت بسیار مقرون به صرفه بوده و تقریباً با قیمت ۱۳۰ دلار قابل خریداری است.

ساعت CITIZEN BRYCEN

ساعت CITIZEN BRYCEN

Citizen Brycen کرونوگرافی کلاسیک الهام گرفته از ساعت های فیلد قدیمی است. دارای عقربه های سفید با نشانگرهای سیاه کلاسیک و عقربه ثانیه شمار نارنجی است.

این ساعت همه این موارد را در چارچوب ۴۴ میلی متری جای داده که تا عمق ۱۰۰ متری آب مقاوم است.  همچنین از یک کرونوگرافی و نمایشگر تاریخ در کنار ساعت ۳ برخوردار و قیمت آن از  مرز ۲۲۰ دلار تجاوز کرده است.

ساعت CITIZEN ECO-DRV AR 2.0

ساعت CITIZEN ECO-DRV AR 2.0

Citizen AR 2.0 ساعت مناسب برای استفاده روزانه است در حالی که G-Shocks بیش از حد حرفه ای و ساعت های غواصی بیش از حد خودنمایی می کنند.

AR 2.0 درون چارچوب ۴۴ میلی متری فولاد ضد زنگ، از عقربه های دو رنگ و دارای بخش آبی برخوردارند. همچنین دارای نمایشگر تاریخ قدیمی در کنار ساعت ۳ به جای ساعت ۴، ماثل بقیه مدل های بررسی شده، است.

از فناوری Citizen’s Eco-Drive پشتیبانی می کند که می تواند ماه ها بدون شارژ مجدد کار کند. تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب مقاوم بوده و از بند لاستیکی راحت برخوردار است.

جزئیات مورد علاقه ما قسمت های آبی خوش رنگ در اطراف ساعت است، از جمله تاج و محافظ منحصر به فرد آن. مطابق با استانداردهای Citizen، می توان ساعت را تقریباً با ۱۷۰ دلار تهیه کرد.

ساعت CITIZEN NH8350-59L

ساعت CITIZEN NH8350-59L

مردم تصور می کنند که ساعت های اتوماتیک باید گران قیمت باشند، به همین دلیل بسیاری از دارندگان ساعت مدل کوارتز را انتخاب می کنند. بسیاری از ساعت های این لیست از فناوری Citizen’s Eco-Drive بهره می برند و Citizen همچنین ساعت های اتوماتیک با کیفیتی را ارائه می دهد.

Citizen NH8350-59L نمونه ای از ساعتهای اتوماتیک عالی با قیمت متوسط ​​حدود ۱۲۰ دلار است. با این قیمت، یک ساعت مچی ست لباس Citizen شیک را در چارچوب ۴۰ میلی متری فولاد ضد زنگ با یک زمینه زیبا و مخلوط آبی دریافت می کنید.

این ساعت همچنین دارای تنظیم خودکار و دستی است که به ندرت می توان یک ساعت با چنین ویژگی در این قیمت یافت. NH8350 همچنین یکی از بهترین ساعت های این لیست است که واقعاً باعث می شود هر لباس کمی کلاسیک تر به نظر برسند.

ساعت CITIZEN CHANDLER BM8180-03E

ساعت CITIZEN CHANDLER BM8180-03E

برخی از افراد تمایل به بازگرداندن اندازه چارچوب به اندازه های معقول تر دارند.

Citizen Chandler یک ساعت ساده به سبک نظامی در چارچوب کوچکتر است. عقربه مشکی با نمایشگر تاریخ-روز و اعداد سفید در یک چارچوب جمع و جو تر ۳۷ میلی متری.

Chandler همچنین از فناوری Citizen’s Eco-Drive و ۱۰۰ متر مقاومت در برابر آب برخوردار است. برای جلوه بخشیدن به ظاهر نظامی، Chandler از یک بند پارچه ای سبز رنگ و راحت استفاده می کند.

Chandler یکی از محبوب ترین ساعت های Citizen است، بیشتر به این دلیل که این اثر سودمندانه طراحی شده. همچنین یکی از معدود ساعت هایی است که با لباس، بهتر به نظر می رسد. می توان آن را با قیمتی معادل ۱۷۰ دلار خرید که آن را به ساعتی بسیار مقرون به صرفه تبدیل کرده.

راهنمای خرید: فناوری CITIZEN ECO-DRIVE چیست؟

فناوری CITIZEN ECO-DRIVE چیست

این شرکت فناوری Eco-Drive را در سال ۱۹۷۶ اختراع کرد و امروزه تمام ساعت های جدید Citizen مجهز به این ویژگی هستند. به زبان ساده، این بدان معناست که ساعت ها به سیم پیچ و باتری عادی نیاز ندارند.

به گفته Citizen: «این فناوری که اکنون با نام « Eco-Drive» شناخته می شود، می تواند از هر منبع نوری (نور مصنوعی، طبیعی و حتی نور کم) انرژی مورد نیازش را تولید کند و تا مدت طولانی بدون هیچ گونه تعویض باتری به کار خود ادامه دهد.»

این فناوری، یکی از بهترین ویژگیهای این برند تجاری است. ساعت هایی که در زیر نشان می دهیم همگی از انرژی خورشیدی استفاده می کنند.

این همان وجه تمایزی است که باعث شده بسیاری از مشتریان، Citizen را ترجیح دهند. عدم نیاز به تعویض باتری نه تنها کاربردی است بلکه برای محیط زیست هم مفید می باشد. Citizen و Seiko اغلب با یکدیگر مقایسه می شوند، به این دلیل که در ساخت بهترین فناوری ساعت های خورشیدی از برند های پیشرو هستند.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×