خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

یازده ساعت برتر مردانه برند تیسوت

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1400-03-19 ۲۰:۰۷
یازده ساعت برتر مردانه برند تیسوت

تیسوت یکی از بزرگترین سازندگان ساعت‌های سوئیسی در دنیاست. این مارک که بیش از یک قرن از عمر آن می‌گذرد، به تولید ساعت‌های با کیفیتی معروف است که در عین حال قیمت نسبتاً مناسبی دارند. قیمت بیشتر ساعتهای لوکس این برند حدود ۱۰۰۰ دلار است، اما ساعت‌های زیادی را هم زیر ۵۰۰ دلار عرضه می‌کند که موجب شده به یکی از ارزان‌ترین مارک‌های سوئیسی تبدیل شود.

اگر درباره تکنولوژی و طراحی‌های شرکت کنجکاو هستید، ادامه مطلب را بخوانید. ما به هر دو مدل قدیمی و جدید و همچنین مدل‌هایی که به صورت آنلاین بازخوردهای خوبی دریافت کرده‌اند، خواهیم پرداخت. مجموعه‌ ساعت‌های این برند گسترده‌ است، بنابراین به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب‌های خود را محدود کنید.

تاریخچه‌ی تیسوت

قبل از اینکه به لیست ساعت‌ها بپردازیم، بیایید نگاهی دقیق به این برند و تاریخچه‌ی آن بیندازیم و ببینیم که چگونه امروزه به یکی از معتبرترین مارک‌های ساعت سوئیسی تبدیل شده است. تیسوت در سال ۱۸۵۳ توسط چارلز فلیسین تیسوت که جواهر ساز بود و پسر ساعت‌سازش چارلز امیل تیسوت در نوشاتل، واقع در لولوكل سوئیس تاسیس شد.

این شرکت در ابتدا طیف وسیعی از ساعت‌های جیبی و ساعت آویز طلا می‌ساخت و در نمایشگاه‌ها و مسابقات معتبر شرکت می‌کرد. این ساعت‌ها در حدود سال ۱۸۵۳ برای صادرات به ایالات متحده ساخته شد و سرانجام از سال ۱۸۵۸ صادرات آنها به روسیه هم آغاز شد و چارلز امیل شعبه‌ای را هم در آنجا افتتاح کرد. در سال ۱۹۰۷، این شرکت کارخانه‌ی خود را در شَمِن دِتورِل در لو لوکل ساخت. در این دوره شرکت شروع به تولید ساعت‌های ابتکاری برای خانم‌ها و آقایان کرده است. در سال ۱۹۱۷، تیسوت موتورهای برند خود را تولید می‌کرد.

در سال ۱۹۸۳ بود که تیسوت به گروه سوئسی سوئیچ پیوست که بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده‌ی ساعت در سراسر جهان است.

بهترین ساعت‌های مردانه‌ی تیسوت

اکنون برخی از بهترین ساعتهای مردانه‌ی تیسوت را بدون ترتیب خاصی معرفی می‌کنیم. این ساعت‌ها بخاطر اینکه پرفروش هستند، یا بازتاب‌های خوبی دریافت کرده‌اند یا به هر دو دلیل اینجا معرفی می‌شوند. ما ساعت‌هایی را از مجموعه‌های مختلف این مارک معرفی خواهیم کرد، بنابراین فناوری‌ها و جنس‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

ساعت مچی مردانه Tissot Tradition

ساعت مچی مردانه Tissot Tradition

بیایید با یکی از مدل‌های ساده و در عین حال جذاب تیسوت، یعنی Tissot T-Classic Tradition شروع کنیم. ساعت Tradition مردانه، از طراحی ظریف و کلاسیک برخوردار است که هم در محیط های معمولی و هم حرفه‌ای زیبا به نظر می‌رسد.

مجموعه‌ی Tissot Tradition دارای نه مدل مختلف است، بنابراین سبک‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. قیمت خرده‌فروشی این ساعت ۳۰۰ دلار است. قاب ساعت ۴۴ میلی‌متری و از جنس استیل ضد زنگ است، شیشه‌ی آن هم کریستال یاقوت کبود است که ضد خش و گنبدی شکل است و هر دو نشانگر عربی و نمایی را دارد. بندهای این مجموعه هم چرمی یا استیل ضد زنگ است.

ظرافت و سادگی این ساعت یکی از ویژگی‌هایی است که کاربران به آن علاقه‌مندند. اگر شما برای استفاده‌ی روزمره به دنبال ساعتی هستید که ظاهر رسمی هم داشته باشد، این مدل ساعت مناسبی است.

ساعت کرونوگراف مردانه Tissot PR 100

ساعت کرونوگراف مردانه Tissot PR 100

کرونوگراف ۴۲ میلی متری Tissot PR 100 زیبایی خاصی دارد که توصیف کننده‌ی این برند است و سبک لوکس و کلاسیکی دارد؛ اما شامل مجموعه‌ی T-Classic Tissot نمی‌شود. رنگ صفحه‌ی این مدل، ذغالی و منحصربه فرد است (سایه‌ی طوسی و خاکستری تیره را مجسم کنید) و بند ساعت هم از جنس استیل ضد زنگ است. همچنین این ساعت تا ۱۰۰ متر در برابر آب مقاوم است و قاب آن از استیل ضد زنگ با روکش PVD صورتی طلایی است. چندتا از ویژگی‌هایی که جالب توجه است شامل شمارنده‌های ۳۰ دقیقه‌ای و ۱.۱۰ ثانیه‌ای و عقربه‌ی مرکزی کرونوگراف ۶۰ ثانیه‌ای می‌شود.

سایر مدل‌ها، رنگها و قاب‌های مختلفی دارند، مانند بندهای استیل ضدزنگ و قاب‌هایی به رنگ آبی و سیاه. تمامی مدل‌ها خوانا و ساده هستند، که باعث می‌شود این ساعت‌ برای استفاده‌ی روزمره عالی باشد و به راحتی بتوان آن را با لباس‌های مختلف ست کرد.

ساعت مچی کرونو کلاسیک Tissot XL

ساعت مچی کرونو کلاسیک Tissot XL

اگر به دنبال ساعتی هستید که صفحه‌ی بزرگ و خوانا داشته باشد، Tissot Chrono XL Classic یک انتخاب عالی است. این ساعت با قاب ۴۵ میلی‌متری یکی از بزرگترین مجموعه‌های کرونوگراف این برند است. طبق نظر وب سایت تیسوت، این ساعت برای کسانی که به دنبال کرونوگرافی هستند که هم اسپرت و هم زیبا باشد، بسیار عالی خواهد بود. این ساعت که متعلق به مجموعه‌ی T-Sport نمی‌شود، تا ۱۰۰ میلی‌متر در برابر آب مقاوم است، و کریستال یاقوت کبود ضد خش و یک سگک با بست تاشو و دکمه‌های فشاری دارد. شما می‌توانید از بین بندهای چرمی یا استیل و از بین رنگ‌هایی مانند نقره‌ای، مشکی و آبی یکی را انتخاب کنید.

یکی از نسخه‌های قدیمی این ساعت در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. ساعت Tissot Chrono XL با داشتن اعداد بزرگ و شیک عربی (۱۲، ۳، ۶، ۹) و همچنین بند چرمی ضخیم یا بند فلزی، ظاهر تازه‌تری به خود می‌گیرد. با مطالعه‌ی این بازخورد، ظواهر و کارایی‌های مختلف ساعت را بررسی کنید.

ساعت کرنوگراف Tissot T-Race MotoGP

ساعت کرنوگراف Tissot T-Race MotoGP

این کرونوگراف اتوماتیک، نسخه‌ی محدودی از محبوب‌ترین کرونوگراف‌های تیسوت است. قاب پشتی این محصول با الهام از مسابقات موتورسواری، به شکل چرخ موتور سیکلت است. موتور اتوماتیک را می‌توان از قاب شفاف پشت ساعت دید.

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های این ساعت۲۵ ×۴۸.۸ میلی متری، شکل دیسک ترمز بزل ساعت است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به ذخیره انرژی ۴۵ ساعته، کریستال یاقوت کبود ضد خش که خاصیت ضد انعکاسی دارد و بند ساعت اشاره کرد که از چرم گاو ساخته شده و طرح روی آن شبیه به پوست برجسته‌ی تمساح است.

این ساعت هدیه‌ای عالی برای کسی است که علاقمند به ورزش است. جدا از محدودیت تولید (فقط به ۳۳۳۳ قطعه محدود می‌شود) بسته بندی آن نیز تحسین‌برانگیز است. جعبه‌ی ساعت شبیه به کلاه کاسکت است.

ساعت مچی Tissot Everytime Watch

ساعت کرونوگراف مردانه Tissot Tradition

مجموعه‌ی Tissot Everytime مدل‌های متنوعی دارد که از بین این طیف گسترده می‌توان مدل مورد نظر را انتخاب کرد، بنابراین ما دو مدل را در این لیست معرفی خواهیم کرد. این مجموعه هم مانند Tissot Tradition، ساعت‌هایی زیبا و ساده دارد که می‌توانید هر کدام را به راحتی در موقعیت‌های مختلف بپوشید.

ظاهر ساده‌ی آن به سبک مینیمالیستی است که به گفته‌ی تیسوت، به شخص اجازه می‌دهد روی بند آن آزمایش کند. ساعت متوسط Tissot Everytime قابی ۳۸ میلی‌متری دارد و شیشه‌ی آن از جنس کریستال یاقوت کبود و ضد خش است. این مجموعه، چند مدل دارد: بندهای استیل ضد زنگ یا چرمی، نشانگر‌های عربی یا رومی؛ و قاب‌های سفید، زرد طلایی و سیاه.

محصول Tissot Everytime Large همانطور که از نامش پیداست، محصولا گسترده‌تری دارد (۴۲ میلی‌متری). این مجموعه چند مدل دارد که می‌توانید انتخاب کنید، مانند: بندهای استیل، چرمی و پارچه‌ای؛ نشانگرهای عربی و نمایه‌ای؛ و قاب‌های سفید یا سیاه.

ساعت کرونوگراف مردانه Tissot Tradition

ساعت کرونوگراف مردانه Tissot Tradition

کرونوگراف Tissot Tradition عملکرد پیشرفته‌ای دارد که “کاملاً با جزئیات کلاسیک و روکش و ظاهر قدیمی آن هماهنگ شده است، این مجموعه ساعتهایی دقیق با ظاهری کلاسیک و ساده دارند که معرف ساعت‌های سوئیسی هستند.

این کرنوگراف‌ها ( چهار مدل از آن وجود دارد و می‌توانید آنها را اینجا بررسی کنید) در حدود ۴۰۰ دلار قیمت دارند، و قاب آنها نسبتاً خمیده است و تزئینات گیلوش و جذابی دارد. کارایی‌های اصلی آن شامل شمارنده‌های ۳۰ دقیقه‌ای و ۱/۱۰ ثانیه‌ای، عقربه‌های کرونوگراف ۶۰ ثانیه‌ای و ویژگی افزودن و تقسیم زمان است. عملکردهای زیادی در قاب ساعت گنجانده شده، اما چون قاب این کرونوگراف‌ها ۴۲ میلی‌متری است، فضای زیاد دارد و شلوغ نیست و باز هم می‌تواند زیبایی مینیمالیستی و ساده‌ای داشته باشد. بسیاری از مشتریان، براق بودن این مدل را تحسین می‌کنند و بسیاری از آنها می‌گویند که این یک ساعت مچی رسمی، عالی است که می‌تواند در مواقع عادی نیز استفاده شود.

ساعت Tissot Tradition Perpetual

ساعت Tissot Tradition Perpetual

اگر به دنبال ساعتی هستید که تقویم دائمی داشته باشد، می توانید مدل‌های Tissot Tradition Perpetual Calendar را هم در نظر بگیرید. این خط از مجموعه Tradition در سه سبک در دسترس است (اینجا را بررسی کنید) و دارای تقویم دائمی همره با نمایشگرهای روز، تاریخ و ماه است. کسانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع ساعت‌ها هستند، می توانند در اینجا با این فناوری بیشتر آشنا شوند.

ساعت‌های Tissot Tradition از طراحی قدیمی دهه‌ی ۱۹۵۰ الهام گرفته‌اند، و قاب آنها ۴۲ میلی‌متر است که تا ۳۰ متر در برابر آب مقاوم هستند، شیشه‌ی آن یاقوت کبود ضد خش و گنبدی شکل است و دارای نشانگرهای عربی و لاتین هستند. این محصول هم مانند Tradition Chronograph، ساعت بزرگی است که علیرغم اندازه‌اش، زیبا و ساده و خواناست.

ساعت Tissot Seastar 1000 Powermatic 80

ساعت Tissot Seastar 1000 Powermatic 80

این ساعت در برابر آب تا ۳۰۰ متر مقاوم است، بنابراین کسانی که ساعت‌های مناسبی برای غواصی و سایر ورزش‌های آبی می‌خواهند، این گزینه بسیار عالی است. برخی از بهترین ویژگی‌های غواصی این ساعت، بزل یک جهته، عقربه‌ها و نشانگرهای شب‌نما و یک بند همراه با سگک ایمنی است. این ساعت از نظر طراحی بسیار زیبا و براق هم هست که می‌تواند بصورت روزمره یا در مجالس رسمی استفاده شود. کارشناسان و افراد صاحب‌نظر، همیشه نظرات مساعدی نسبت به این ساعت و همچنین نسخه کرونوگراف آن داشته‌اند؛ از نظر بعضی‌ها، این محصول یکی از بهترین ساعت‌های غواصی سوئیسی است.

ما به مدت یک هفته ساعت را مورد بررسی قرار دادیم و نقاط قوت بسیاری مانند موتور قابل اعتماد، راحتی، ظاهر اسپرت و از همه مهمتر ارزش پولی را مورد توجه قرار دادیم. این ساعت اسپرت، کیفیت بالایی دارد که خیلی هم ارزان نیست، اما حساب بانکی را هم خالی نمی‌کند.

ساعت Tissot Chemin Des Tourelles Powermatic 80

ساعت Tissot Chemin Des Tourelles Powermatic 80

برخلاف اکثر ساعت‌هایی که تاکنون مورد بحث قرار دادیم، ساعت Tissot Chemin Des Tourelles Powermatic 80 تنها ۵۰ متر در برابر آب مقاوم است، بنابراین فقط می‌تواند در برابر برخی از پاشش‌های ناچیز، مقاوم باشد و برای استفاده در آب توصیه نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قاب پشت ساعت، قفل‌بند پروانه‌ای همراه با دکمه‌های فشاری و کریستال یاقوت کبود و گنبدی شکل آن اشاره کرد.

اگر ساعتی با سبک تاریخی می‌خواهید، این مدل را هم در نظر داشته باشید. این ساعت به نام خیابانی در لو لوکل نامگذاری شده است، جایی که کارخانه تیسوت در سال ۱۹۰۷ در آنجا افتتاح شد (و هنوز هم به حیات خود ادامه می‌دهد). در این ساعت ۴۲ میلی‌متری طراحی مدرن و ظریف با ظاهری مجلل ترکیب شده است و طرح‌های زیادی برای انتخاب کردن دارد.

ساعت Tissot T-Touch Expert Solar II Swiss Edition

ساعت Tissot T-Touch Expert Solar II Swiss Edition

ساعت مچی خورشیدی Tissot T-Touch Expert Solar II مناسب افراد ماجراجوست. این ساعت خورشیدی است، یعنی انرژی خود را از طریق منابع نور طبیعی و مصنوعی تأمین می‌کند. قابلیت‌هایی برای استفاده در فضای باز هم در این ساعت گنجانده شده است (از جمله هواشناسی، کرونومتر، ارتفاع سنج، قطب نما)

آنچه این ساعت را از سایر ساعت‌های قبلی متمایز می‌کند، صفحه نمایش لمسی آن است. این محصول معمولاً با مارک‌های دیگری مقایسه می‌شود که دارای ویژگی‌های مشابه G-Shock هستند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این ساعت می‌توان به تایمر شمارش معکوس، رگاتا، تقویم دائمی، دو زنگ هشدار و نشانگر شارژ باتری اشاره کرد. خواندن ساعت و گشت و گذار در تاریکی با این ساعت، کار سختی نخواهد بود، زیرا نمایشگرهای حاشیه ساعت با فناوری سوپر شب‌نما طراحی شده‌اند. همچنین شیشه‌ی این ساعت، ضد خش است و پوشش ضد بازتابندگی دارد. این ساعت با بندهای مختلفی تولید می‌شود (سیلیکون، چرم و تیتانیوم).

ساعت اتوماتیک Tissot Gentleman Automatic Watch

ساعت اتوماتیک Tissot Gentleman Automatic Watch

ما کار خود را با ساعتی که همچنان مورد بررسی کارشناسان و علاقه‌مندان قرار دارد، پایان می‌دهیم. سری Gentleman Automatic، مجموعه‌ی کوچکی از ساعتهای زیبا و شیک است که می‌تواند بطور روزمره مورد استفاده قرار گیرد و همچنین هنگام استفاده به عنوان ساعت مچی رسمی، بسیار عالی به نظر می‌رسد؛ و در عین حال بسیار شیک و ساده است.

یکی از چیزهایی که باعث می‌شود این ساعت محکم و بادوام باشد، قاب فولاد ضد زنگ همراه با بزل طلای رز ۱۸ عیار است. تیسوت موفق شد این ویژگی را در اختیار داشته باشد و محدوده‌ی قیمتی نسبتاً متوسطی را حفظ کند؛ آنچه در این بررسی بعنوان مقوله‌ی قیمتی توصیف می‌شود، “تقریباً از نظر جهانی مربوط به آبکاری طلا است”.

این مدل تا ۵۰ متر در برابر آب مقاوم است، تا ۸۰ ساعت ذخیره انرژی دارد و کریستال یاقوت کبود آن ضد خش و گنبدی شکل است. این چهار نوع، بند‌های چرمی یا استیل ضد زنگ دارند که همگی دارای یک قفل‌بند پروانه‌ای همراه با دکمه‌های فشاری هستند.

مدل دیگری از این ساعت به نام Tissot Gentleman Swissmatic وجود دارد که قطر قاب آن ۴۴ میلی‌متر است و دو طرح دارد: یکی با قاب فولاد ضد زنگ همراه با پوشش PVD (انباشت بخار فیزیکی) به رنگ طلایی صورتی، و دیگری با همان قاب فولادی، اما با پوشش PVD سیاه.

مقایسه‌ی خرید محصول: تیسوت در مقابل سایر مارک‌ها

یکی از مارک‌هایی که معمولاً با تیسوت مقایسه می‌شود، سیتیزن است. سیتیزن شرکت ساعت‌سازی ژاپنی است که سالها پس از تیسوت، در سال ۱۹۱۸ تاسیس شد. برند دیگر همیلتون است که این شرکت ساعت‌سازی هم در گروه سواچ قرار دارد. ساعت های برند تیسوت به خاطر سوئیسی بودن و با توجه به قیمت آن، معمولاً با مارک‌هایی مانند مووادو مقایسه می‌شود. کیفیت ساعت‌هایی که این دو شرکت می‌سازند، مشابه است. ما در این وب سایت، مقالات مختلفی را در مورد مقایسه‌ی این دو شرکت ساعت‌سازی منتشر کرده‌ایم.

سپاسگزاریم که این مطالب را مطالعه کردید. امیدواریم این مقاله اطلاعاتی در مورد فناوری و طراحی‌های برند تیسوت در اختیارتان قرار داده باشد. مدل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اگر مورد دلخواه خود را پیدا نکردید، می‌توانید از این مدل‌ها به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.

وب سایت تیسوت ساعت‌ها را به بخشهای مختلفی تقسیم کرده و صفحات جداگانه ای را برای هر ساعت در نظر گرفته است، بنابراین به راحتی می‌توانید موارد مورد نظر خود را جستجو کنید. همچنین برای کسانی که مایل به بازدید از فروشگاه تیسوت یا فروشندگان رسمی این برند هستند، صفحه‌ی فروشگاه یاب طراحی شده است.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×