خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

شخصیت شناسی از روی ساعت مچی

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-05-19 ۱۷:۱۶
شخصیت شناسی از روی ساعت مچی

ساعت یک وسیله‌ی بسیار شخصی است، به همین دلیل است که افراد در هنگام انتخاب یک ساعت مچی لوکس، تمایل دارند که گزینه‌های موجود را به خوبی بررسی کنند. این افراد گزینه‌های پیش روی خود را با معیارهای مختلفی از قبیل سلیقه‌ی شخصی، قیمت، سبک زندگی و غیره، ارزیابی می‌کنند. بنابراین در اغلب اوقات، ساعت‌ها اطلاعات دقیقی را درمورد شخصیت صاحبشان ارائه می‌دهند. بیایید ببینیم که 9 تا از برندهای لاکچری ساعت، درمورد صاحب خود چه می‌گویند.

پنرای

وردپرسکسانی که ساعت‌های پنرای را انتخاب می‌کنند به احتمال زیاد افراد مدگرا و شیکی هستند که در جوانی‌شان با اسکیت‌برد در شهر دور می‌زدند و حرکات نمایشی انجام می‌دادند (و شاید هنوز هم این کارها را انجام دهند). کسی که ساعت پنرای در دست دارد احتمالاً در بخش روابط عمومی یا بازاریابی کار می‌کند و همیشه منتظر آخر هفته است تا بتواند به کاوش در مناظر شهری بپردازد. آپارتمان (یا اتاق زیرشیروانی) که این شخص در آن زندگی می‌کند و در آن به آهنگ‌های موردعلاقه‌اش گوش می‌دهد، به سبک مینیمالستی طراحی شده و فضای خالی زیادی دارد.

هابلوت

هابلوتدوست نداریم این را بگوییم، اما ساعت هابلوت معمولاً بیشتر در دست مردان میان‌سالی دیده می‌شود که حساب بانکی پر پولی دارند، موهایشان ریخته، پیراهن پولو و کفش موکازین می‌پوشند و چهارشنبه‌ها به زمین گلف می‌روند. این افراد دورانی که مجبور بودند هر روز کار کنند را پشت سر گذاشته‌اند و اکنون از سبک زندگی راحت خود لذت می‌برند. البته یک گزینه‌ی دیگر نیز برای مردان هابلوت پوش وجود دارد: صاحبان هابلوت می‌توانند مردان جوان و ثروتمندی باشند که عاشق پارتی هستند. چنین فردی را می‌توان در بهترین مهمانی‌های شهر مشاهده کرد که برای زیباترین بانوی حاضر در آن مهمانی، شامپاین می‌ریزد.

IWC

ساعت IWCساعت IWC نمونه‌ی کاملی از یک “مرد خوب” است. صاحب این ساعت، یک مرد خانواده دوست است که در عین حال روحیه‌ی ماجراجویانه‌‌‌ی خود را حفظ کرده. صاحب ساعت IWC به سرگرمی‌های بیرونی از قبیل پیاده‌روی و غواصی علاقه دارد.

رولکس

ساعت رولکسمردی که ساعت رولکس در دست دارد، در زندگی خود عملکرد خوبی داشته است. او در زندگی‌اش به جایی رسیده که می‌تواند پول خود را برای چیزهای گران‌قیمتی مثل یک ماشین خوب، یک سفر لاکچری، لباس‌های فانتزی و صد البته یک ساعت خوب، خرج کند. مردی که رولکس را انتخاب کرده می‌داند که از انتخاب این برند پشیمان نخواهد شد. او در هنگام سرمایه‌گذاری بر روی یک ساعت، می‌داند که چه می‌خواهد و این برایش از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر این، ساعتی که این شخص در دست دارد باید برای موقعیت‌های مختلف، از جلسات کاری گرفته تا تعطیلات خانوادگی، مناسب باشد.

جگر لوکولتر (Jaeger-LeCoultre)

ساعت جگر لوکولترمردی که ساعت جگر لوکولتر را انتخاب می‌کند قطعاً برای کیفیت، دقت و سنت ارزش قائل است. او در خرید ساعتش بسیار با دقت عمل کرده و به هیچ وجه آن را تصادفی انتخاب نکرده است. توجه این مرد به کیفیت و جزئیات، فقط به ساعتش محدود نمی‌شود بلکه در تمام زندگی او (از لباس و ماشین و آپارتمانش گرفته تا سلیقه‌ی غذایی وی) جریان دارد. او بسیار با کمالات است، اما خیلی تجملی نیست. او با سلیقه و در عین حال آسان‌گیر و ساده است.

پتک فیلیپ

ساعت پتک فیلیپساعت پتک فیلیپ چیزی نیست که در دست هر کسی باشد. مردی که چنین ساعتی را انتخاب می‌کند، به خود و زمانش اهمیت می‌دهد و می‌خواهد دیگران نیز او را همینطور ببینند. احتمالاً چنین فردی در یک ماشین بزرگ گران‌قیمت یا قدیمی (و یا هر دو مورد) دیده می‌شود. او یک شغل مهم با درآمد بالا دارد و از دنبال کردن یک روتین روزانه‌ی ثابت، لذت می‌برد. همراهی با چنین شخصی بسیار دلپذیر و خوشایند است و او از حس شوخ طبعی خوبی نیز برخوردار است.

تگ هویر

ساعت تگ هویراگر مردی را دیدید که ساعت تگ هویر به دست دارد، از یک چیز مطمئن باشید: او به احتمال زیاد عاشق آدرنالین و هیجان است. بله، این مرد هر کاری می‌کند تا از محدودیت‌هایش فراتر رود و در واقع این همان چیزی است که به او انرژی می‌بخشد. او دوست دارد لباس‌های راحت بپوشد، اما به هیچ وجه بد سلیقه نیست و عاشق تماشای مسابقات ورزشی پر خطر و هیجانی است. او به دنبال ساعت خوبی است که در سبک زندگی پر تحرکش دوام بیاورد، اما قیمت ساعت نیز برای او از اهمیت زیادی برخوردار است.

ریچارد میل

ساعت ریچارد میلمردی که ساعت ریچارد میل به دست دارد، یک انسان آزادمنش واقعی است. او غیرقابل پیش‌بینی، با سلیقه و مسحور کننده است. او تمام کارها را به شیوه‌ی خودش انجام می‌دهد و هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی او را بگیرد. به همین دلیل است که گاهی اوقات عجیب و غریب و غیرعادی به نظر می‌رسد، اما او به نظر دیگران اهمیتی نمی‌دهد و فقط به کار خودش ادامه می‌دهد.

بریتلینگ

ساعت بریتلینگمردی که ساعت مچی بریتلینگ پوشیده، به تجارت علاقه دارد و این علاقه را از سنین پایین در خود کشف کرده است. او احتمالاً در دوارن مدرسه‌اش با فروش چیزی مثل تی‌شرت‌های چاپی، منبع درآمد اضافه‌ای برای خود ایجاد کرده بود و احتمالاً به محض بیرون آمدن از دبیرستان یا کالج، اولین شرکت خود را در زمینه‌ی وسایل الکترونیکی، ماشین‌ یا ورزش، تأسیس کرده است. این فرد بسیار پر سر و صدا، رک گو و صریح است و شاید کمی مقتدر و سلطه‌گر باشد. او به غذاهای ساده و کلاسیکی مانند پاستا، برگر، سیب زمینی سرخ کرده و پیتزا علاقه دارد و از تماشای فوتبال یا یک فیلم اکشن در کنار دوستانش لذت می‌برد.

آیا ساعت شما نیز در این لیست قرار دارد اما فکر می‌کنید که ساعتتان (دیگر) نشان‌دهنده‌ی شخصیت شما نیست؟ یا به دنبال خرید ساعت جدیدی هستید؟ اگر چنین است، به ساعت‌های موجود در فروشگاه ما نگاهی بیندازید، در آنجا می‌توانید ساعتی را بیابید که شخصیت شما را منعکس می‌کند!

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×