خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت نیکسون، تاریخچه و بررسی برند Nixon

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-07-03 ۱۶:۱۵
ساعت نیکسون، تاریخچه و بررسی برند Nixon

ساعت های نیکسون به عنوان راهی برای لذت بردن از زندگی به روشی هوشمند ارائه می شوند. این ساعت ها که برای افراد عاشق موج سواری روی آب و ورزش در برف در نظر گرفته می شود، عنصری “اسپورت” را برای خود دارند. همچنین ساعت های نیکسونی وجود دارد که ظاهری رسمی تر را ارائه می دهند و برای بسیاری از محیط های حرفه ای مناسب هستند.

در برخی از مدل ها، شما همچنین می توانید در صورت تمایل ساعت خود را کاملاً شخصی سازی کنید.

نتیجه نهایی یک ساعت مچی است که دارای ویژگی های مدرن، مانند دانستن ارتفاع موج یا توانایی شمارش قدم های شما است. شما همچنین یک ساعت شکیل دارید که به راحتی آن را به دست خود میبندید و متناسب با حس و روحیه خودتان است.

به عبارت دیگر، یک ساعت مچی نیکسون به طور بالقوه فقط برای شما ساخته شده است.

داستان ساعتهای نیکسون چیست؟

نیکسون به عنوان یک برَند در سال 1997 توسط اندی لاتس و چاد دیننا تاسیس شد. هدف این برند در ابتدا تولید ساعتی بود که سبک زندگی جوانان در اواخر دهه 90 کالیفرنیا را منعکس کند. بعد از جمع آوری یک میلیون دلار سرمایه، این دو توانستند در همان سال کاتالوگ ساعتهای خود را معرفی کنند. سپس 7 مدل ساعت از طریق 200 تک فروش به بازار عرضه شد.

در 8 سال بعد، برَند نیکسون با داشتن 90 مدل و 60 کارمند با فروش رشد 55 درصدی در سال ارتقا پیدا کرد. همچنین یک شرکت تابعه در فرانسه افتتاح شد. در سال 2006 ، Billabong International  متوجه این برند شد و پیش پرداخت اولیه 55 میلیون دلار را با پرداخت 76 میلیون دلار در ادامه به آنها پیشنهاد داد.

در سال 2012، پس از گذراندن 6 سال به عنوان یکی از برَندهای Billabong ، نیکسون با داشتن 48.5% سهام مالکیت در اختیار Billabong  و Trilantic Capital Partners بار دیگر به یک برَند مستقل تبدیل شد. Laats و DiNenna همچنان صاحب بخشی از 3% شرکت باقی ماندند.

ارزش تخمینی برند نیکسون امروز حدود 500 میلیون دلار است.

ساعت های نیکسون چقدر خوب هستند؟

به طور کلی ساعت های نیکسون به عنوان یک ساعت مچی با کیفیت خوب در نظر گرفته می شوند. اگر با خانواده ساعت های Fossil آشنا هستید، باید بدانید که کیفیت ساعت نیکسون با آن ساعت ها مطابقت دارد.

طراحی های ساعتهای خانوادگی نیکسون هنوز بجای طراحی برای افراد میانسال یا مسن به سمت جوانان تمایل دارد. خواهید دید که ساعت های آنالوگ و دیجیتال هر دو امروز در دسترس هستند و برخی از آنها فناوری ساعتهای ژاپنی را در مجموعه های با قیمت پایین تر نشان می دهند.

واکنش های دارندگان این نوع ساعت ها متفاوت است. نظراتی وجود دارد که می گویند ساعت نیکسون “ساعت های قابل اعتمادی نیستند”. افرادی هم هستند که به مدت یک یا دو سال از این ساعت ها استفاده کردند و میگویند که پس از یکی دو سال چیزی در ساعت خراب شده است.

همچنین برخی در مورد یافتن گرد و خاک در زیر بخش کریستالی شکایت میکنند، اما به طور کلی، مسئله اصلی این است که بسیاری از افراد علاقمند به جمع کردن ساعت و ایجاد کلکسیون برای خود، احساس می کنند این ساعتها در مقایسه با ساعتهای کوارتز  قیمت خیلی بالایی دارند.

کلکسیونرهای جدی ساعت معمولاً در انجمن ها اظهار نظر می کنند که به این ساعت ها دست نمیزنند. بیشتر کلکسیونرهای ساعت نیز در مورد سایر ساعتهای مد نیز همین حرفها را می زنند. اما شما جزو اقلیتی از افرادی هستید که آنها را دوست دارند. آنها اغلب این ساعت ها را 24 ساعته به دست نمیکنند و با توجه به قیمت، به نظر می رسد حداقل برای چند سال یک ساعت خوب خواهند داشت.

ساعتهای نیکسون چگونه تولید می شوند؟

اطلاعات رسمی در مورد روند تولید ساعتهای نیکسون محدود است. در بررسی پست های مشتریان از یک گفتگوی انجمنی، اجماع عمومی مشاهدات این دیدگاه ها را در مورد نحوه ساخت این ساعت ها ارائه می دهد.

  • اکثراً معتقدند که ساعتهای نیکسون از قابهایی ساخته می شوند که ساخت کشور چین هستند.
  • نیکسون این واقعیت را تقویت می کند که این فناوری در ساعت های کوارتز سوئیسی هستند، اگرچه این شک وجود دارد که کوارتز در منطقه APAC تولید می شود.
  • خود ساعت ها به احتمال زیاد در سوئیس مونتاژ می شوند.

ضمانت ساعت نیکسون چیست؟

ساعت های نیکسون با 2 سال ضمانت محدود در برابر نقص در مواد تشکل دهندۀ ساعت یا کار ساخت آن پشتیبانی می شوند. ضمانت از تاریخ خرید آغاز می شود و برای معتبر بودن ضمانت باید از نمایندگی مجاز نیکسون دریافت شود.

برخی از مجموعه های ساعت دارای طول گارانتی متفاوتی هستند. به عنوان مثال ساعتهای Elite Class نیکسون تحت پوشش ضمانت مادام العمر محدود قرار می گیرند. هزینه های کار در ساعت های Elite Class فقط برای دو سال اول مالکیت تأمین می شود.

“این بدان معنی است که اگر مواد موجود در ساعت شما مناسب نباشند یا ساعت به طور صحیح کنار هم قرار نگیرد، ما به انتخاب خود آن را تعمیر یا تعویض خواهیم کرد. اما این بدان معنا نیست که شما می توانید از ساعت خود سو استفاده کنید و انتظار داشته باشید که آن را به صورت رایگان اصلاح کنند. “

برگه اثبات خرید برای ادعای ضمانت نامه لازم است. در صورتی که ساعت شواهدی از فرسایش بیش از حد یا سو استفاده از آن را نشان دهد، حتی اگر این موضوع در مدت زمان تحت ضمانت رخ داده باشد، نیکسون ممکن است ادعای گارانتی را باطل کند.

برای سوالات بیشتر در مورد گارانتی نیکسون، می توانید از ساعت 8 تا 5 روز دوشنبه و پنجشنبه یا جمعه از ساعت 9 تا 5 با شماره تلفن 9200-455 (888) 1 در تمام مدت به وقت اقیانوس آرام ایالات متحده تماس بگیرید.

قیمت ساعتهای نیکسون چقدر است؟

اکثر ساعت هایی که با برَند نیکسون عرضه می شوند در محدوده قیمت 200 دلار هستند. مدل های سطح ابتدایی وجود دارد، دقیقاً مانند ساعت مچی Nixon A045-511 “The Time Teller Watch” که هم اکنون با قیمت تقریبی 60 دلار بصورت آنلاین تک فروشی می شوند. اعتقاد بر این است که بیشتر ساعت هایی که در این مجموعه ها هستند در منطقه APAC تولید می شوند.

همچنین مجموعه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که در محدوده قیمت 300 تا 400 دلار است. این ساعتها از ویژگیهای پیشرفته تری نسبت به ساعتهای سطح ابتدایی برخوردار هستند، وزن سایش بیشتری نسبت به آنها دارند و از نظر دوام از دوام بالاتری برخوردارند.

ساعتهای ساخت سوئیس از مجموعه نیکسون با قیمت حداقل 500 دلار به فروش می رسند. گرانترین مجموعه موجود در بیشتر بازارها “The Moon Raider” نام دارد. این ساعت از تیتانیوم ساخته شده و بدنه ای در چندین رنگ مختلف را ارائه می دهد. به طور معمول به قیمت حدود 950 دلار تک فروشی می شود.

ساعتهای محلی نیکسون، مانند “The Ivy”، ممکن است با قیمت بیش از 1000 دلار به فروش برسند.

نکات مثبت و منفی مالکیت یک ساعت مچی نیکسون چیست؟

نکات مثبت

  1. برای هر بودجه طرح هایی وجود دارد. با ارائه برخی از مجموعه ها با کمتر از 100 دلار، داشتن تقریباً یک ساعت عالی نیکسون برای تقریباً همه امکان پذیر است.
  2. بسیاری از مدل ها در برابر آب مقاوم هستند. از آنجا که این ساعت ها با گذراندن وقت جوانان در ساحل طراحی یا الهام گرفته شده اند، بیشتر ساعت های ارائه شده توسط نیکسون در برخی از سطوح در برابر آب مقاوم هستند. Nixon 51-30 Tide Watch در واقع تا 300 متر مقاوم در برابر آب هستند.
  3. بسیاری از طرح ها صفحه و قاب های بزرگی را ارائه می دهند. به طور کلی ساعت های نیکسون بسیار راحت خوانده می شوند. حتی اگر عملکرد درخشندگی در ساعت ارائه نشده باشد، فونت ها بزرگ و پررنگ و دارای پس زمینه متضاد هستند، بنابراین می توانید به سرعت زمان ساعت را بخوانید.
  4. اکثر ساعت های نیکسون از طراحی سنگینی برخوردار هستند. این به دلیل استیل ضد زنگ است که در ساعت گنجانده شده است، همراه با چند مورد دیگر که بسیاری از طرح ها دارند. این برای افرادی که عاشق دست کردن ساعت مچی سنگین هستند یک مزیت قطعی است و روکش آن که روی بسیاری از طرح ها است به راحتی از بین نمی رود.

نکات منفی

  1. بسیاری از طراحی های برتر برای افراد چپ دست است. بسیاری از طرح های ارائه شده توسط نیکسون دارای ساعت هایی هستند که دارای تاج ساعت در سمت چپ میباشند. برای برخی از طرح های حجیم آنها، این کار برای جلوگیری از حس درد در پشت دست انجام می شود. در طراحی های کوچکتر آنها، این ممکن است به عنوان یک ناراحتی شناخته شود.
  2. روش های مختلفی وجود دارد که ضمانت شما را باطل می کند. رایج ترین اشتباه فشار دادن دکمه های ساعت نیکسون در زیر آب است. اگرچه این ساعت ها در برابر آب مقاوم ارزیابی شده اند، اما برای فعل و انفعال در آب طراحی نشده اند.
  3. بسیاری از مدل ها متناسب با مچ دست “استاندارد” طراحی شده اند. اگر در گذشته مجبور بودید یک دستبند را اضافه یا کم کنید، ممکن است از برخی ساعت های نیکسون ناامید شوید. طرح های پیوند خورده فقط متناسب با مچ اندازه متوسط ​​است. شما باید به دنبال دستبندهای قابل ارتقا یا بندهای چرمی/ استیکی باشید تا تجربه ای بهتر در این شرایط داشته باشید.
  4. طرح های مقاوم در برابر خراش هنوز با شیشه های معدنی ساخته می شوند. برخی از طرح های ساعت نیکسون وجود دارد که دارای یک کریستال یاقوت کبود هستند، مانند ساعت Nixon Men 42-20 Automatic. با این وجود قیمت تک فروشی این ساعت 1285 دلار است و MSRP پیشنهادی آن 2350 دلار است. بیشتر طرح های ضد خش از همان شیشه بکار رفته در پنجره خانه ها ساخته شده اند. 

آیا یک ساعت NIXON  زمان سنج مناسبی برای شماست؟

ساعتهای نیکسون راحت و مقرون به صرفه هستند و روشی شیک برای استقبال از روند ساعت های صفحه ای با مجموعه وظایفی را به شما ارائه می دهند. یا اگر ترجیح می دهید، می توانید به ساعت های آنالوگ یا دیجیتالی که همیشه دوست داشته اید پایبند باشید.

یک چیز کاملاً مشخص است: شما قادر خواهید بود ساعتی با ویژگی های خاصی را که از نیکسون می خواهید پیدا کنید. قاب استیل ضد زنگ آنها در اکثر شرایط عملکرد خوبی دارد و بسته شدن میکرو قابل تنظیم باعث می شود تا ساعت مچی به طور ایمن بر روی مچ دست نگه داشته شود.

سوالات متداول در مورد ساعت  NIXON

آیا لازم است ساعت جدید NIXON خود را ثبت ریجستری کنم؟

نیازی نیست ساعت خود را ثبت ریجستری کنید، اما رسید یا مدارک دیگر خرید خود را نگهدارید. بعضی اوقات، این کار را نمایندگی مجاز نیکسون از شما می خواهد که انجام بدهید.

آیا می توانم ساعت مانیتوری خودم را تحویل بدهم که ضمانت نامه آن تمام شده باشد؟

تا زمانی که قطعات مورد نیاز ساعت شما در دسترس باشد، می توانید هر زمان که لازم باشد از سرویس ساعت خود استفاده کنید. اگر دارای ضمانت نباشد و یا از محدوده ضمانت خارج شده باشد، پیش از تحویل گرفتن ساعت خود، هزینه تعمیرات یا سرویس را تخمین بزنید.

زمان مونتاژ و دریافت معمول برای یک ساعت شخصی NIXON چقدر است؟

این پردازش برای ساعتهای سفارشی معمولاً فقط سه تا چهار روز طول می کشد.

چگونه می توانم از بند چرمی ساعت مراقبت کنم؟

نوار چرمی خود را باید مرتباً با پارچه ای مرطوب تمیز کنید تا عمر بند طولانی شود. برای جلوگیری از خشک شدن و ترک خوردن چرم می توانید چرم را نیز تحت ترمیم قرار دهید.

آیا پوشش موجود در ساعت من توسط ضمانت نامه پوشش داده شده است؟

متاسفانه خیر. پوشش ساعت شامل ضمانت نمی شود. با این حال، قطعات با این پوشش هنوز می توانند در قبال هزینه تعویض شوند.

آیا ساعت NIXON من در برابر آب مقاوم است؟

مانند هر ساعتی که خریداری می کنید، می توانید رتبه بندی مخصوص هر ساعت را بررسی کنید تا میزان مقاومت آن در برابر آب را ببینید. برخی از آنها نسبت به بقیه در برابر آب مقاومتر هستند و برخی نیستند که باید به طور کلی از آب و رطوبت جلوگیری کنند. این رتبه بندی ها را می توانید در کارت کالایی که همراه با خرید ساعت تحویل میگیرد، پیدا کنید.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×