خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ده ساعت برتر زنانه از برند تیسوت (Tissot)

ادمین اشرافی
اشرافی
1400-05-23 ۱۲:۳۸
ده ساعت برتر زنانه از برند تیسوت (Tissot)

مارک ساعت سوئیسی تیسوت یکی از برترین و محبوب‌ترین برندهای ساعت مردانه در دنیاست و دلیل این محبوبیت هم ساعت‌های بزرگیست که این برند تولید می‌کند.اما این برند مختص مردان نیست و دارای طیف گسترده‌ای از ساعت‌های شیک و فوق العاده برای زنان است. این مقاله بر روی این مدل‌ها تمرکز می‌کند. در ادامه ما به برخی از پرفروش ترین مدل‌های این برند و همچنین مدل‌هایی که در وبسایت‌ها نظرات خوبی را دریافت کرده‌اند اشاره خواهیم کرد.

1. Tissot Everytime Small (تیسوت اوری تایم اسمال)

Tissot Everytime Smallبسیاری از ساعت‌های برند تیسوت نسخه‌های زنانه و مردانه دارند. مدل اوری تایم یکی ازاین مدل‌هاست که دارای بندی متغیر و قابل تنظیم است تا هم برای مچ‌های کوچک و زنانه قابل استفاده باشد و هم برای مچ‌های بزرگ و مردانه.

ساعت مچی زنانه اوری تایم یک ساعت 30 میلی‌متری است که طراحی کلاسیکی دارد و مناسب کسانیست که به دنبال یک ساعت مچی ساده اما کاربردی و هوشمند هستند. این مدل دارای بندها و رنگ‌های متنوع و همچنین نشانگرهای مختلف عربی، رومی و نمایه هاست.

بند چرم و استیل این مدل برای کسانی که می خواهند ظاهری شیک و جذاب داشته باشند بسیار مناسب است. بند ناتو آن اما، به این ساعت حال و هوای ساده و روزمره می‌دهد. اگر اندازه این ساعت برایتان کوچک است و حس می‌کنید پاسخگوی نیازتان نیست، مجموعه Tissot Everytime Medium را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل کمی بزرگتر از مدل پیشین است . قطراین مدل 8 میلیمتر بزرگتر از مدل قبلی یعنی 38 میلیمتر است. البته باید خاطر نشان کرد که این مدل هم به صورت زنانه و هم مردانه استفاده می‌شود.

2. Tissot Lovely Square (تیسوت لاولی اسکور)

Tissot Lovely Squareاگر به دنبال ساعتی زنانه و زیبا هستید که خودش را نشان بدهد و شیک باشد مدل تیسوت لاولی اسکور مختص خود شماست. این مجموعه دارای سبک‌ها و مدل‌های مختلفی است و بندهای چرم و استیل، رویه سنگ الماس و صفحه‌ی سیاه یا نقره‌ای از ویژگی‌های این مدل است.

ویژگی مشترک مدل‌های این مجموعه شکل قاب چهارگوش آن‌ها است که با طراحی جذابی که دارد در عین سادگی، بی نظیر و زیباست. این مدل شیک با اندازه کوچک 20 میلی متری خود جزو اولین ساعت‌های زنانه این برند است که برای اولین بار در دهه 1960 به بازار آمد. این ساعت‌ها با ظاهری قدیمی و طراحی معاصر، در محیط کاری یا مراسمی رسمی خوش خواهند درخشید.

3. Tissot Flamingo (تیسوت فلامینگو)

Tissot Flamingoمجموعه فلامینگو یکی از محبوب ترین ساعت های زنانه برند تیسوت است. این مجموعه خواستگاه ساعت‌های مجلسی و شیک زنانه این برند است.

مدل تیسوت فلامینگو به شما اجازه انتخاب بند ساعت را می‌دهد. مدل بند دستبندی این مدل از استیل ساخته شده و مانند النگو دور مچتان قرار می‌گیرد. سبک معمولی و روزمره‌تر این مدل را می‌توانید با بند چرمی سیاه یا سفید یا استیل زرد و خاکستری تهیه کنید.

این ساعت‌های سوئیسی 30 میلی متری تا 50 متر در برابر آب مقاوم و دارای کریستال یاقوت کبود ضد خش هستند. قیمت‌های این ساعت‌ها نیز از 295 دلار-بر اساس مواد استفاده شده در ساعت- در وب سایت رسمی خود برند تیسوت شروع می‌شود.

4. Tissot Lady Heart Powermatic 80 (تیسوت لیدی هارت)

Tissot Lady Heart Powermatic 80مجموعه تیسوت لیدی هارت در بالای ساعت و روی عدد 12 ساختاری طراحی شده دارد و موتور اتوماتیک ساعت از آن بخش قابل مشاهده است. البته باید در نظر داشته باشید که این ساعت ارزان نیست و حدود 700 دلار قیمت دارد. اما طراحی منحصر به فرد آن را به یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های این برند تبدیل کرده است.

هفت مدل در این مجموعه موجود است که همه دارای طراحی ویژه بر روی بخش بالایی ساعت و قاب پشتی شفاف هستند. همچنین در رنگ‌های مختلف صفحه (سفید، مشکی) و انواع بندها (چرم یا استیل) عرضه می‌شوند. این ساعت‌ها همچنین دارای ذخیره انرژی تا 80 ساعت و سگک و قفل پروانه‌ای هستند.

5. Tissot T-Wave (تیسوت تی ویو)

Tissot T-Waveساعت تیسوت تی ویو، که ساعتیست با بند چرم مشکی با صفحه‌ای طلایی رنگ، از حرکات یک روبان الهام گرفته شده بود و در نتیجه این الهام ساعتی خلق شد با طراحی ملایم و زنانه که روی مچ‌های کوچک می‌درخشد.

مجموعه ساعت‌های تیسوت تی ویو انواع متفاوتی دارند. جدا از چرم، بندهای استیل هم در مدل‌های این مجموعه مشاهده می‌شود. صفحه‌های رویی این مدل‌ها هم رنگ‌های مختلفی مانند مرواریدی و آبی هم دارد. به دلیل این تفاوت‌ها، قیمت‌های این مجموعه نیز متفاوت است. مدل‌های ساده‌تر حدود 300 دلار قیمت دارند و مدل‌هایی که در آن‌ها از الماس استفاده شده بیش از 600 دلار قیمت دارند.

6. Tissot Heritage Visodate Automatic (تیسوت هریتیج ویسودیت)

Tissot Heritage Visodate Automaticتیسوت هریتیج ویسودیت یکی از ساعت‌های دیگر این برند است که مختص جنسیت خاصی نیست و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. این مجموعه قطری برابر 40 میلیمتر دارد که هم بر روی مچ‌های ریز فوق العاده به نظر می‌رسد و هم دور مچ‌های بزرگ.

هریتیج ویسودیت دارای بندهای مختلفی از جنس چرم و استیل است و صفحه‌ی آن هم یا نقره‌ایست و یا مشکی. نشانگرهای همه مدل‌ها هم به زبان عربیست و نمایه دارد.

این ساعت برای کسانی است که طرح‌های کلاسیک را دوست دارند مناسب است. این مدل دارای یک قاب فولادی ضد زنگ با روکش PVD برنزی است که باعث می‌شود ظاهر کلی ساعت قدیمی به نظر برسد.

در دهه 1950، تیسوت تصمیم گرفت ویژگی تاریخ را هم به لیست ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ساعت‌هایش اضافه کند. یکی از این نوآوری‌ها ویژگی ویسودیت است. این ویژگی که سمت راست ساعت و روی عدد 3 قرار دارد یک صفحه کمی خمیده است که شیشه یاقوت کبود مقاوم در برابر خط و خش دارد و تاریخ را نشان می‌دهد.

7. Tissot Everytime Swissmatic (تیسوت اوری تایم سوییسماتیک)

Tissot Everytime Swissmaticیکی دیگر از مجموعه‌های محبوب تیسوت، مجموعه‌ی اوری تایم سوییسماتیک است که این مجموعه هم زنانه است و هم مردانه. مدل‌های این مجموعه در بندهای چرمی یا از جنس استیل و با نشانگرهای عربی و نمایه‌ها عرضه می‌شوند. برای کسانی است که به دنبال ساعت مچی با بدنه بزرگ و خوانا هستند این مجموعه بهترین گزینه است. سادگی این ساعت باعث می‌شود که به راحتی با هر لباسی هماهنگ شود.

برخی از ویژگی های ساعت 40 میلی متری شامل ذخیره انرژی 72 ساعته، صفحه کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش و موتور اتوماتیک تیسوت سوئیس است. این ساعت‌ها همچنین تا 30 متر ضد آب هستند بنابراین در عمق‌های کم آب، خطری تهدیدشان نمی‌کند.

8. Tissot Chemin Des Tourelles Powermatic 80 (تیسوت شمین د تروله)

Tissot Chemin Des Tourelles Powermatic 80این مجموعه که در اندازه‌های مختلف برای مردان و زنان تولید شده، نام خود را از خیابانی به نام Le Locle یعنی خیابانی که امروزه دفتر مرکزی برند تیسوت در آن واقع شده گرفته است.

این ساعت 32 میلی متری دارای طراحی زیبایی و تنوع جنس و رنگ صفحه است. این مدل‌ها قابی شفاف دارند که به شما اجازه می‌دهند کارکرد ساعت را از نزدیک ببینید و تا 80 ساعت هم شما را از شارژ مجدد آن بی نیاز می‌کند.

یکی از نسخه‌های برجسته این مجموعه مدل T099.207.11.113.00 است که دارای فهرست اعداد رومی و یاقوت سرخ است.

9. Tissot PR 100 Sport Chic (تیسوت پی آر اسپورت شیک)

Tissot PR 100 Sport Chicتیسوت پی آر اسپورت شیک تلفیقی زیبا از سبک‌های ساعت‌های ظریف زنانه و اسپرت است. این ساعت‌های 36 میلی متری که در هفت طرح مختلف موجود هستند بسیار شیکند و برای کسانی که به دنبال یک ساعت مچی برای مواقع رسمی و همچنین مواقع ورزش هستند، مناسب است.

ساعت‌های این مجموعه تا 100 متر ضد آب هستند. همچنین این ساعت‌ها دارای کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر خط و خش و رنگ صفحه (سیاه یا سفید مرواریدی یا نقره‌ای) هستند. به دلیل اندازه کمی بزرگتر به نسبت مدل‌های دیگر، ساعت‌های این مجموعه نشانگرها و عقربه‌های بزرگتر و بسیار خواناتر دارند.

10. Tissot Carson Premium Automatic Lady (تیسوت کارسون)

Tissot Carson Premium Automatic Ladyآخرین و مهمترین ساعت زنانه برند تیسوت مجموعه مجلل تیسوت کارسون است. این مجموعه هم ساعت زنانه دارد و هم ساعت مردانه.

این مجموعه در کل دارای پنج مدل است که قیمت‌های آن‌ها از حدود 650 دلار شروع می شود. این مدل تا 38 ساعت انرژی را در خودش ذخیره می‌کند، دارای تنوع رنگ بند و همچنین صفحه هم می‌باشد و می‌توانید بند آن را چرمی یا استیل و صفحه‌اش را نقره‌ای یا مشکی تهیه کنید.

اگر به دنبال خرید ساعت‌های متنوع و تهیه یک کلکسیون ساعت هستید، این مدل شروع خوبی است. طراحی زیبا و کلاسیک و اتومات بودن این مدل به همراه قاب پشتی شفاف آن را به مدلی زیبا و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

تاریخچه تیسوت

تیسوت در سال 1853 هنگامی که پدر و پسری به نام‌های چارلزفلیسین و چارلزامیل تیسوت در خیابان Le Locle سوئیس مغازه‌ای باز کردند، خلق شد. این برند از ابتدای قرن 19 تا به امروز به تولید ساعت ادامه داده است و همین موضوع باعث می‌شود این برند به یکی از معتبرترین برندهای ساعت سوئیسی در جهان تبدیل شود.

ممنون از وقتی که گذاشتید!

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات کافی درباره ساعت‌های برند تیسوت را در اختیارتان قرار داده باشد.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×