خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

بزرگترین ساعت مچی های جهان

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-05-20 ۱۶:۰۷
بزرگترین ساعت مچی های جهان

خود را آماده کنید، چون ساعت مچی بزرگ شما در مقایسه با این ساعت‌های غول‌پیکر، اصلاً چیزی به حساب نمی‌آید. بعضی از ساعت مچی‌ها آنقدر بزرگ هستند که با خود فکر می‌کنید آیا کسی می‌تواند بیشتر از چند ساعت آن‌ را بر روی دست خود تحمل کند؟ در این مطلب 5 تا از بزرگترین ساعت مچی‌های جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

5- ساعت اینویکتا گرند آرسنال رزرو 80188

ساعت اینویکتا گرند آرسنال رزرو 80188این ساعت با بدنه‌ی طلایی و اندازه‌ی 63 میلیمتری‌اش، واقعاً زیبا است. اگرچه که این ساعت جزو کوچکترین ساعت‌های این لیست به شمار می‌رود اما باز هم نسبت به ساعت‌های 30 تا 40 میلیمتری که معمولاً در بازار می‌بینید، خیلی خیلی بزرگتر است. این ساعت به یک موتور کوارتز سوئیسی مجهز است زیرا برند اینویکتا در ابتدا به عنوان یک برند سوئیسی شروع به کار کرد اما بعد در سال 1991 به یک شرکت آمریکایی فروخته شد. آیا می‌توانید خودتان را در حال قدم زدن با این ساعت 1 پوندی (حدوداً 454 گرمی) تصور کنید؟ مطمئناً این ساعت توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.

4- ساعت یوبوت مدل U 1942

ساعت یوبوت مدل U 1942این ساعت ایتالیایی با موتور سوئیسی‌اش دارای یک بدنه‌ی شیک 64.4 میلیمتری است. این ساعت یوبوت بر اساس یک ساعت نظامی ایتالیایی طراحی شده که مربوط به دهه‌ی40 میلادی بود و هیچوقت به مرحله‌ی تولید نرسید. این ساعت تا عمق 400 متری در برابر آب مقاوم است و همین ویژگی، آن را به یک ساعت غواصی فوق‌العاده تبدیل کرده است. فقط 29 نسخه از ساعت یوبوت U 1942 تولید شده است. یکی از جزئیات منحصر به فرد این ساعت، سرکوک بلند و تا شدنی آن است که در سمت چپ ساعت قرار گرفته.

3- ساعت Ennebi مدل  MM Titanic Black5218

ساعت Ennebi مدل  MM Titanic Black5218یک ساعت غواصی بسیار بزرگ و در عین حال بسیار زیبا. فقط ایتالیایی‌ها می‌توانند چنین چیزی را بسازند. این ساعت بر اساس تقاضای یک کلکسیونر انگلیسی، طراحی و ساخته شده است. افتخار طراحی این ساعت نصیب الساندرو بتارینی شد و او آنقدر این ساعت را خوب طراحی کرد که شرکت Ennebi تصمیم گرفت 89 قطعه از آن را تولید کند. این ساعت منحصر به فرد فقط بر اساس نیازهای کاربردی یک ساعت غواصی طراحی شده است و تا عمق 300 متری و در فشار 30 مگاپاسکال، در برابر نفوذ آب مقاوم است. راستی، این ساعت با قطر 65 میلیمتری‌اش، اندازه‌ی بسیار بزرگی دارد.

2- ساعت دیزل مدل DZ7262 Grand Daddy

ساعت دیزل مدل DZ7262 Grand Daddyاین ساعت دیزل با بدنه‌ی 73 × 66 میلیمتری‌اش، یکی از بزرگترین ساعت‌های دنیا است. تاکنون فقط 1000 نسخه از این ساعت “بیگ بن” به فروش رسیده و همین باعث شده که این ساعت امروزه به یک ساعت فوق‌العاده ارزشمند و خاص تبدیل شود. این ساعت برای کسانی که زیاد به مسافرت می‌روند گزینه‌ی مناسبی است، زیرا به چهار کرنوگراف مستقل مجهز است بنابراین فقط با استفاده از یک ساعت می‌توانید 4 منطقه‌ی زمانی مختلف را مشاهده کنید. فقط باید به خاطر داشته باشید که کدام کرنوگراف بر روی کدام منطقه‌ی زمانی تنظیم شده است.

1- ساعت Musk مدل  MR2919

- ساعت Musk مدل MR2919این ساعت مچی آنقدر بزرگ است که باعث می‌شود با خود فکر کنید: آیا واقعاً هرچه بزرگتر باشد، بهتر است؟ وقتی این ساعت را در دست می‌کنید، هیچ ساعتی نمی‌تواند به پای بزرگی آن برسد. البته ممکن است که تحمل این ساعت کمی دشوار باشد، زیرا 715 گرم وزن دارد. این ساعت فقط زمان را نشان نمی‌دهد، بلکه به دماسنج فارنهایت و سلسیوس و همچنین به زنگ هشدار و رطوبت سنج نیز مجهز است.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×