خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت دو صفحه پاتک فیلیپ (همراه ویدیو)

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1394-11-12 ۲۲:۱۷
ساعت دو صفحه پاتک فیلیپ (همراه ویدیو)

شرکت پاتک فیلیپ برای بزرگداشت یکصد و هفتاد و پنجمین سالگرد خود، یک مجموعه محدود ساعت لوکس به عنوان یادبود تولید کرد، و یکی از آنها در خروجی شرکت قرار گرفت. این ساعت تا کنون پیچیده ترین ساعت مچی این شرکت برجسته و حتی خانواده های ساعت سازی و قطعا یکی از ساعت های مچی در جهان است که بسیار استادانه ساخته شده است.

ساعت مچی مارک پاتک فیلیپ اصل برند

این ساعت هم به دلیل تعداد قطعات بکار رفته در آن و هم به دلیل درجات هورولوژیکال پیچیده که دو تا از تکنیک های ساعت سازی است که برای اولین بار توسط این شرکت در تاریخچه ساعت سازی ثبت شده است.

علاوه بر این، Grandmaster Chime اولین ساعت مچی دو صفحه ای (double-face) تولید شده توسط شرکت پاتک فیلیپ است که صفحه دومی می تواند صفحه دیگری را بپوشاند یک صفحه زمان و sonnerie و دیگری تقویم همیشگی و فوری را نمایش می دهد.

تغییر صفحه با یک مکانیسم معکوس مبتکرانه بسیار ساده در قسمت اتصال بند ممکن می شود, این بخش در موقعیت انتخاب شده به طرز شگفت انگیزی آسان و بصورتی ویژه ای پایدار, محکم و امن است.
در ضمن، اطلاعات برای یک ساعت مچی که اغلب زمان و تاریخ را در هر دو صفحه نمایش نشان می دهد. در نهایت، کاربری و ایمنی آن با مکانیزم های هوشمند از کارهای تقلبی جلوگیری کرده و در نتیجه از تحرکات بسیار پیچیده ی دنیای قطعات بسیار کوچک پیچیده داخل آن یه صورت مطمئن نگهداری می کند.
Grandmaster Chime محصول شرکت پاتک فیلیپ یک ساعت مچی با فرمتی پیچیده و کاملا بی سابقه و بی نظیر است که با معیار جدیدی از ظرافت فنی و زیبایی شناخته می شود.

patek-philippe-175-01-03

نوع دو صفحه ای آن با قطر 47 میلی متر، چهار قطعه استوانه ای فنری و بیش از 20 Complication را در خود جای می دهد، و مانند Grande و Petite Sonnerie دارای عملگر coveted ، کرنومتر (لحظه شمار یک دقیقه ای)، یک تقویم دائمی با یک صفحه نمایش سال چهار رقمی، زمان منطقه ای ثانویه، و دارای دو شروع ثبت شده جهانی در حوزه ساعت های Chiming: یکی زنگ آکوستیک که برای هشدار استفاده می شود و دیگری تکرارگر تاریخ است، که این زنگ زمانی در آینده که شما تعین کرده باشید به صدا در خواهد آمد، می باشد.

 

مترجم سعید سپهری
باز نشر با ذکر منبع: اشرافی

برچسب ها : , ,
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×