نوروز ۱۴۰۳ اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز ۱۴۰۳ اشرافی

تاریخچه ساعت تگ هویر (تگ اوور) – Tag Heuer ساخت کجاست

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1394-02-22 ۰۰:۳۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه

تگ هویر کمپانی طراحی و تولید سویسی است که در سال 1860 توسط ادوارد هویر در سنت لمیر سوئیس تاسیس شد, عمده فعالیت های این شرکت در تولید ساعت مچی, عینک و تلفنهای همراه می باشد. این شرکت به واسطه حضور کریستوف بلینگ طراح اصلی ساعت های تگ از سال 2004 تا کنون موفق به تولید ساعتی با سریعترین کرنوگراف جهان در سال 2012 شد.

تاریخ نام شرکت ساعت تگ هویر

این کمپانی در سال 1985 توسط تکنیک گاوانت گارد خریداری شد و بعد از این تاریخ بود که نام این کمپانی از هویر به تگ هویر تغییر پیدا کرد. در سال 1999 نیز گروه تگ هویر به یک شرکت تولید محصولات لوکس فرانسوی به نام LVMH فروخته شد اما این کمپانی تریجیح داد نام تگ هویر را تغییر ندهد و تا امروز به همان نام باقی مانده است.

محل استقرار و نیروهای کار تگ هویر

کارگاه طراحی این کمپانی در شهر کرنول سوئیس می باشد و کارخانه تولید انبوه این شرکت در شهر لاشادوفون سوئیس قرار دارد که در این دو مقر حدود 1000 کارمند مشغول به کار می باشند و از این حیث این کمپانی یکی از بزرگترین سازنده گان ساعت مبدل کرده است. گفتنی است ساعت تگ هویر در اکثر نقاط دنیا شعبه های فعال (نمایندگی) فروش دارد.

لوگوی تگ هویر

ساعت های شاخص این کمپانی

خط تولید تگ هویر در حال حاضر شامل دسته های مختلفی است از جمله فرمول 1, آکوا ریسر, لینک, کررا, موناکو و گرند کررا که از این میان می توان به کررا کالیب 360 اشاره کرد که اولین ساعت  اتوماتیک, کرنوگراف در جهان بوده است که قادر به محاسبه و نمایش یک صدم ثانیه می باشد اشاره کرد همچنین ساعت موناکو که دارای تایمر دیجیتال همچنین موتور اتوماتیک با مکانیزم Hingd می باشد.

بزرگترین استفاده کنندگان از محصولات تگ

این کمپانی با معرفی انواع ساعت تگ هویر که دارای روحی خلاقانه می باشد جایگاه بلند مرتبه ای در دنیای ورزش و سینمای هالیوود دارد. تگ هویر برای سه دوره بازی های المپیک تابستانی, مسابقات جهانی اسکی, مسابقات جهانی فرمول یک و تیم مک لارن اف 1 به عنوان ساعت رسمی حاضر بوده است که به همین واسطه کمپین تبلیغاتی بسیار قوی ایجاد شده که نام محصولات شرکت Tag Heuer را به گوش تمام جهان بیش از پیش آشنا کرد.

منبع: www.ashraafi.com

برچسب ها : , , ,
دیدگاه شما

3 پاسخ به “تاریخچه ساعت تگ هویر (تگ اوور) – Tag Heuer ساخت کجاست”

  1. ادنان گفت:

    با سلام..اگه زیر نگین انگشتر،،مارک پلاک تاک هویر باشه دلیلش چیه،،چرا اونجا پلاک کوچک تاک هویر گذاشتن.ممنون لطفان راهنمایی

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      ممکن است انگشتر به سفارش تگ هویر باشد.

  2. ابراهیم گفت:

    باید عرض کنم مارک اولیه این ساعت HEUERبود که بعد از خرید یا شراکت شرکت تکنیک گاونت گارد به TAG HEUER تغییر نام پیدا کرد.من یه ساعت با مارک HEUERدارم.راگه قیمت داره بهم ایمیل بزنه یا با شماره۰۹۳۶۴۵۲۱۰۲۸ اطلاع بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×