خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

بهترین ساعت های کاسیو

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-03-19 ۱۷:۴۱
بهترین ساعت های کاسیو

شرکت ساعت‌سازی ژاپنی کاسیو، سال‌ها است که با کیفیت و نوآوری‌ در ساعت‌هایش شناخته می‌شود. کاسیو یکی از اولین شرکت‌هایی بود که ساعت‌های کوارتز آنالوگ و دیجیتال را تولید کرد و تلاش کرد که ساعت‌های ماشین حسابی را به دنیا معرفی کند. ساعت‌های کاسیو با ویژگی‌های جذابی مثل پشتیبانی از چندین منطقه‌ی زمانی، نمایشگر مختصات GPS، دما و فشار اتمسفریک، شناخته می‌شوند.

ممکن است که ساعت‌های کاسیو آن جذابیت لاکچری‌ای که در ساعت‌های غولهای ساعت سازی مثل رولکس و تگ هویر وجود دارد را نداشته باشند، اما ساعت‌هایی که شرکت کاسیو  تولید می‌کند در سراسر جهان به شایستگی معروفند. اگر به دنبال ساعتی هستید که ضربه بخورد و به کار کردنش ادامه دهد، می‌توانید کاسیو را انتخاب کنید. در اینجا برخی از بهترین مدلهای کاسیو که هم اکنون در بازار موجود هستند، آورده شده‌اند:

1. ساعت مردانه‌ی کاسیو جی-شاک مدل DW9052-1BCG

ساعت مردانه‌ی کاسیو جی-شاک مدل DW9052-1BCGطراحان ساعت جی-شاک در هنگام طراحی این ساعت، اسکیت بازان و موج سواران را مد نظر قرار داده بودند، اما طیف گسترده‌ای از ورزشکاران میتوانند از این ساعت محکم استفاده کنند. صفحه‌ی دیجیتال این ساعت زمان را به طور دقیق نشان می‌دهد و صفحه‌ی کرنومتر کوچکی که بر روی آن قرار دارد می‌تواند زمان را با دقت یک صدم ثانیه اندازه گیری کند. اگر می‌خواهید سرعت تمریناتتان را ردیابی کنید، آنگاه این ویژگی بسیار با اهمیت خواهد بود.

این واقعیت که این ساعت مردانه هم ضد ضربه است و هم تا عمق 200 متری ضدآب است، به این معنا است که حتی در سختترین شرایط نیز می‌تواند به کارش ادامه دهد. پس زمینه‌ی این ساعت با استفاده از پدیده‌ی برق درخشی (الکترولومینسانس)، در تاریک‌ترین شرایط نیز زمان را نشان می‌دهد. اما رابط کاربری ساده و قابل درکش که فقط از 4 دکمه‌ی ساده در اطراف صفحه‌ی ساعت تشکیل شده است، به این معنی است که بدون هیچگونه دردسری می‌توانید  اندازه‌گیری‌های دقیقی که می‌خواهید را انجام دهید.

ویژگی‌های کلیدی:

  • باتری این ساعت در صورت مصرف مداوم آن، تا دو سال عمر می‌کند.
  • دارای کرنومتر و آلارم شمارش معکوس است و دارای چندین عملکرد است که خود به خود تکرار می‌شوند.
  • دارای تقویم پیش برنامه ریزی شده تا سال 2039
  • ضد آب و ضد ضربه

2. ساعت مردانه‌ی کاسیو Pathfinder مدل PAG240-1CR

ساعت مردانه‌ی کاسیو Pathfinder مدل PAG240-1CRساعت پت‌فایندر با در نظر گرفتن ماجراجویانی که در فضای باز ورزش می‌کنند، ساخته شده است و اگر تصمیم دارید که برای پیاده‌روی به فضاهایی مثل صحرا یا جنگل بروید، آنگاه این ساعت، همراه بسیار خوبی خواهد بود. اگرچه که این ساعت نسبت به جی‌شاک قیمت بالاتری دارد، اما ویژگی‌های کاربردی فراوانی نیز در آن وجود دارد. اگرچه که این ساعت فقط تا عمق 100 متری ضدآب است، اما ساعت جهانی مربوط به 31 منطقه‌ی زمانی مختلف را نمایش می‌دهد، از یک ارتفاع سنج، فشار سنج و دماسنج برخوردار است و روزانه از 5 آلارم مختلف پشتیبانی می‌کند. تقویم خودکار آن تا سال 2099 تاریخ را نمایش می‌دهد و پس‌زمینه‌ی آن که با برق‌درخشی روشن می‌شود حتی در تاریک‌ترین شب‌ها نیز زمان را به شما نشان می‌دهد. می‌توانید تا 6 ماه بدون نیاز به شارژ مجدد، با باتری‌اش کار کنید. همچنین این ساعت دارای نشانگر شارژ باتری است و ویژگی ذخیره باتری دارد. بنابراین نیازی نیست که نگران تمام شدن ناگهانی باتری آن باشید.

ویژگی‌های کلیدی:

  • صفحه نمایش دیجیتالی که توسط یک قاب محکم از جنس استیل ضد زنگ احاطه شده است.
  • برای کوهنوردان و گردشگران، ابزار‌های زیادی دارد.
  • قاب ضد آبی دارد که برای شنا و غواصی سطحی مناسب است.
  • تا دمای منفی 10 درجه‌ی سانتی‌گراد دوام می‌آورد.

3. ساعت ورزشی کاسیو مدل W-800H-1AVCF

ساعت ورزشی کاسیو مدل W-800H-1AVCFشاید ساعت دیجیتال 8-W00H مانند بسیاری از هم دوره‌های خود، نام جذاب و گیرایی نداشته باشد، اما این گزینه‌ی ارزان‌قیمت تمام ویژگی‌های ضروری را در خود جای داده است و همین ویژگی، آن را به یکی از بهترین ساعت‌های ورزشی و ارزان‌قیمت کاسیو تبدیل کرده است. ویژگی نمایش زمان دوگانه‌ی آن برای کسانی که زیاد به مسافرت می‌روند مناسب است و عمر بالای باتری‌اش به این معنا است که می‌توانید بر روی این ساعت ارزان‌قیمت سرمایه‌گذاری کنید و نیازی نیست که نگران چیزی باشید. باتری این ساعت تا 10 سال عمر می‌کند و منتقدان اظهار داشته‌اند که حتی اگر بندهای این ساعت را تحت سخت‌ترین شرایط قرار دهید، باز هم می‌توانند شکل خودشان را حفظ کنند. اگر نیاز پیدا کنید که بندهای ساعت را از آن جدا کنید، آنگاه ابعاد استاندارد بندها باعث می‌شوند که این فرایند بسیار آسان باشد. همچنین پس‌زمینه‌ی ساعت 8-W00H با نور LED روشن می‌شود و می‌توانید زمان را در قالب استاندارد یا نظامی، تنظیم کنید.

ویژگی‌های کلیدی:

  • یکی از ارزان قیمت‌ترین ساعت‌های ورزشی کاسیو
  • عمر بسیار طولانی باتری
  • نسبت به بازه‌ی قیمتش، بسیار محکم و بادوام است
  • قابلیت نمایش دو زمان در آن واحد

4. ساعت غواصی آنالوگ کاسیو مدل MRW200H-1BV

ساعت غواصی آنالوگ کاسیو مدل MRW200H-1BVبرای غواصان، کیفیت یک ساعت غواصی فقط نشان‌دهنده‌ی مد نیست. بلکه مسئله‌ی مرگ و زندگی است. دانستن مدت زمانی که در معرض فشار بالای آب قرار گرفته‌اید، امری حیاتی است و اگرچه که این ساعت یکی از بهترین ساعت‌های غواصی کاسیو نیست، اما هنوز آنقدر قوی است تا بتواند نیازهای غواصان آماتور را برآورده کند. شیشه‌ی کریستال معدنی و موتور کوارتز ژاپنی آن، نتایج دقیقی را فراهم می‌کنند (کاسیو اظهار می‌کند که ساعت‌هایش در هر ماه فقط 20± ثانیه خطا دارند) و این ساعت تا عمق 100 متری ضدآب است. به جای عدد 3 بر روی صفحه‌ی ساعت، نمایشگر تاریخ و روزهای هفته قرار گرفته است و اعداد و عقربه‌های ساعت، روشن و شفاف هستند، بنابراین فقط با یک نگاه سریع به صفحه‌ی ساعت، می‌توانید اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید. این ساعت ویژگی‌های چندان زیادی ندارد، اما با قیمت سخاوتمندانه‌ای عرضه شده است و نشان‌دهنده‌ی هنرمندی و مهارتی است که شرکت کاسیو به آن مشهور است.

ویژگی‌های کلیدی:

  • یکی از ارزان‌ترین ساعت‌های کاسیو است
  • دقت بالا با خطای 20± ثانیه در هر ماه
  • نمایشگر تاریخ و روزهای هفته
  • صفحه‌ی خوانا در زیر آب

5. ساعت نظامی کاسیو مدل GA 100-1A1

ساعت نظامی کاسیو مدل GA 100-1A1“ساعت نظامی” اصطلاح مبهمی است. اما این عبارت غالباً به طور مختصر برای ساعتهایی به کار می‌رود که زیبایی خشن و محکمی دارند یا به گونه‌ای ساخته شده‌اند تا دربرابر فرسودگی و ساییدگی مقاوم باشند. ساعت GA 100-1A1 هر دوی این ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. قاب مشکی و مجموعه‌ صفحات مدرج کوچک و به هم ریخته‌ی آن ممکن است در ابتدا گیج کننده باشد، اما این ساعت طراحی G Shock را در قلب خود دارد. فلسفه‌ی طراحی ” Triple 10″ (سه‌گانه‌ی 10) که در ساخت این ساعت به کار رفته به این معنا است که این ساعت می‌تواند در برابر سقوط از ارتفاع 10 متری دوام بیاورد، در فشار 10 بار (یا در عمق 200 متری) در برابر نفوذ آب مقاوم باشد و تا 10 سال فقط با یک باتری کار کند. ساعت GA 100-1A1 هم دارای یک صفحه‌ی دیجیتال است و هم یک صفحه‌ی آنالوگ دارد. ساعت جهانی آن، 29 منطقه‌ی زمانی و زمان 48 شهر مختلف را نمایش می‌دهد و صفحه نمایش آن با برق درخشی روشن می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی:

  • یکی از محکم‌ترین ساعت‌های کاسیو است
  • برای ورزش‌های آبی و فعالیت‌های شدید در فضای آزاد، مناسب است
  • به کرنومتر و تایمر شمارش معکوس مجهز است
  • از یک تقویم کامل خودکار پشتیبانی می‌کند

 

6. ساعت آنالوگ کاسیو مدل MDV106-1A

ساعت آنالوگ کاسیو مدل MDV106-1Aاکثر اوقات شرکت کاسیو تمایل دارد که ساعت‌هایش به جای داشتن زیبایی، بیشتر کاربردی باشند. اما نمی‌توان گفت که این ساعت کاسیو که از کارایی بالایی برخوردار است، زیبایی‌ای ندارد. تمام اجزای این ساعت، از درخشش صفحه‌ی برجسته و سیاهش گرفته تا طراحی زیبایی اعداد و عقربه‌هایش، نشان‌دهنده‌ی این هستند که این ساعت علاوه بر عملکرد بالایش، ظاهر زیبا و تجملی‌ای نیز دارد. این ساعت برخلاف سایر هم رده‌هایش، ویژگی‌های بسیار زیادی ندارد، اما یک ساعت دقیق است و دقتش همان چیزی است که مشتریان شرکت کاسیو به دنبال آن هستند. بندهای رزینی آن بسیار محکم هستند و زه چرخشی یک طرفه‌ی آن از یک پیچ بسته شونده و باز شونده استفاده می‌کند تا تضمین کند که ساعت هرگز به طور تصادفی تنظیم نخواهد شد. این ساعت برای ورزش‌ در فضای آزاد طراحی نشده است، اما تا عمق 200 متری ضدآب است.

ویژگی کلیدی:

  • یکی از شیک‌ترین طراحی‌های کاسیو
  • به میزان زیادی در برابر آب مقاوم است
  • زه امن و محکم
  • صفحه‌ی آن با شیشه‌ی معدنی پوشیده شده است

7. ساعت کاسیو CA53W-1 Databank

ساعت کاسیو CA53W-1 Databankاین ساعت ظاهری قدیمی دارد. درحالی که ساعت‌های ماشین حسابی به دهه‌های پیشین تعلق دارند، اما این ساعت کاسیو در طول سالیان پیشرفت کرده و به روز شده است. دکمه‌های ماشین حساب کاملأ محسوس و حساس هستند و به اندازه‌ی کافی بزرگ هستند تا خطاهای حین شماره‌گیری را به حداقل برسانند. قابلیت جمع و تفریق و ضرب و تقسیم، آن را به دستگاه پر فایده‌ای تبدیل کرده است و پوسته‌ی ضد آب آن به این معنا است که حتی در دریا و استخر هم می‌توان از آن استفاده کرد. فقط به خاطر داشته باشید که عدم وجود نور پس‌زمینه باعث می‌شود که این ساعت برای غواصی و استفاده در طول شب، مناسب نباشد. حالت‌های اندازه‌گیری آن به دوندگان این امکان را می‌دهد که زمان‌های تقسیم‌ شده‌ی تمرینشان و زمان‌های اولیه و ثانویه را محاسبه کنند و کرنومتر می‌تواند با دقت یک صدم ثانیه، زمان را اندازه‌گیری کند. تقویم خودکار آن تا سال 2079 برنامه‌ریزی شده است.

ویژگی‌های کلیدی:

  • یکی از معدود ساعت‌های ماشین حسابی با کیفیتی است که هم اکنون در بازار موجود است
  • دکمه‌های ماشین حساب به گونه‌ای ساخته شده‌اند تا بادوام باشند
  • باتری آن تا 5 سال عمر می‌کند
  • از زمان دوگانه پشتیبانی می‌کند

8. ساعت کاسیو مدل MTD-1079D-1AVCF Super Illuminator

ساعت کاسیو مدل MTD-1079D-1AVCF Super Illuminatorاگر نتوانید صفحه‌ی یک ساعت را بخوانید آنگاه زیاد مورد استفاده‌ی شما قرار نمی‌گیرد. پس زمینه‌ی فوق العاده روشن ساعت Casio Illuminator، باعث شده که این ساعت برای کسانی که بینایی ضعیفی در شب دارند، بسیار مناسب باشد، اما به طور خاص گزینه‌ی بسیار خوبی برای غواصان است. این حقیقت که این ساعت تا عمق 100 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است و همچنین قفل تاشوی محکمش که حتی در سخت‌ترین شرایط نیز از مچ دستتان باز نمی‌شود، بر ارزش این ساعت به عنوان یک ساعت غواصی تأکید می‌کند. اگرچه که غالباً ساعت‌های دیجیتال کاسیو به جای تمرکز بر ظاهر زیبا، بیشتر بر کاربرد بهتر ساعت تأکید دارند، اما این ساعت مچی بسیار زیبا و خوش قیافه است. نوکِ تیز عقربه‌ی ساعت‌شمار و دایره‌ها و مستطیل‌های ساده‌ای که در صفحه‌ی ساعت قرار گرفته‌اند، با رنگ‌های ساده‌ی سفید و نقره‌ای و مشکی، بیشتر برجسته شده‌اند.

ویژگی‌های کلیدی:

  • دارای یک دستبند محکم از جنس استیل ضد زنگ
  • موتور کوارتز که عملکرد دقیق و با کیفیت ساعت را تضمین می‌کند
  • پس‌زمینه‌ی آن‌ توسط چراغ LED Super Illuminator روشن شده است

 

9. ساعت خورشیدی کاسیو مدل AQS810W-1AVCF

ساعت خورشیدی کاسیو مدل AQS810W-1AVCFاین ساعت خورشیدی کاسیو به عنوان یک ساعت ورزشی نیز قابل تحسین است. زمانی ساعت‌های خورشیدی را فقط به چشم یک مد زود گذر و غیرکاربردی می‌دیدند، اما این ساعت با نگهداری شارژ به مدت 10 ماه آن هم بدون نیاز به قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، خلاف این امر را ثابت کرده است. احتمالاً اگر به طور منظم از آن استفاده شود، شارژ باتری را بیشتر از این مقدار نگه دارد. اما حتی اگر در یک شب ابدی گرفتار شوید، باز هم در خواندن صفحه‌ی این ساعت آنالوگ، مشکلی نخواهید داشت. دسته‌ها و عقربه‌های شب نمای آن حتی در تاریکی نیز نمایان هستند و یک چراغ LED به همراه پستاب، بر خوانایی صفحه‌ی این ساعت می‌افزاید. نمایشگر چند زبانه‌ی روزهای هفته از 6 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و همچنین به ساعت جهانی مجهز است و همین باعث شده که این ساعت به گزینه‌ی بسیار خوبی برای مسافران بین‌المللی تبدیل شود.

ویژگی‌های کلیدی:

  • عمر بسیار بالای باتری به واسطه‌ی عملکرد صرفه جویی در انرژی
  • دارای گارانتی 1 ساله از طرف شرکت کاسیو است
  • از پنج آلارم روزانه و دو تایمر شمارش معکوس همزمان، پشتیبانی می‌کند
  • دارای یک تقویم خودکار کامل

10. ساعت کاسیو مدل Edifice EF527D-1AV از جنس استیل ضد زنگ

ساعت کاسیو مدل Edifice EF527D-1AV از جنس استیل ضد زنگدستبند و روکش استیل ضد زنگ، طراحی ظریف و دلربا و انتخاب صفحات مدرج و نشانگرهای شلوغ، این ساعت آنالوگ را به یکی از بهترین ساعت‌های مردانه‌ی کاسیو تبدیل کرده‌اند. این ساعت کاملاً آنالوگ است و از 4 دسته‌ی کوک و دکمه‌ی فشاری بهره می‌گیرد تا صفحات مدرج تایمرها را به کار بیاندازد. با وجود این که هیچ رایانه‌ی کوچکی در داخل اجزای ساعت به کار نرفته است، اما سه صفحه‌ی مدرج کوچکی که نمایشگر کرنوگراف هستند، کارهای زیادی را برای شما انجام می‌دهند. Edifice یک ساعت کلاسیک است که با توجه به نیاز مدیران ذره‌بینی طراحی شده است، اما همچنین یک قطعه‌ی جذاب است که هم برای اتاق هیئت مدیره مناسب است و هم برای فعالیت‌های ورزشی می‌توانید از آن استفاده کنید. قفل تاشو و دسته‌های کوک لغزنده‌ی آن، از بروز حوادث ناگوار پیشگیری می‌کنند.

ویژگی‌های کلیدی:

  • با وجود مؤلفه‌های بسیار زیادی که بر روی صفحه قرار دارند، نتیجه‌ی واضحی را ارائه می‌دهد.
  • طراحی کلاسیکش در یک طرح محکم از جنس استیل ضد زنگ به کار رفته است.
  • دسته‌های کوک چرخشی آن، امکان تنظیم دقیق‌تر زمان را فراهم کرده‌اند.
  • عملکرد کرنوگراف آن باعث شده که به عنوان یک ساعت خلبانی نیز شناخته شود.

راهنمای خرید بهترین ساعت‌های کاسیو

وقتی می‌خواهید ساعتی را خریداری کنید، گزینه‌های بی شماری برای انتخاب وجود دارند، اما دلیلی وجود دارد که ما تصمیم گرفتیم یک راهنمای کامل را فقط به ساعت‌های کاسیو اختصاص دهیم. در اینجا برخی از مزایای استفاده از این برند مرغوب را بیان کرده‌ایم.

1. میراث

شرکت کاسیو از سال 1946 راه‌اندازی شده و از سال 1974 در حال تولید ساعت است. این فاصله به آن‌ها فرصتی داده تا به درک کاملی از محصولاتشان برسند و تکنیک‌هایشان را کامل کنند. وقتی یک ساعت کاسیو را خریداری می‌کنید، می‌دانید که این ساعت به مدت چندین دهه مورد بررسی قرار گرفته است.

2. تنوع

در حالی که بسیاری از ساعت‌سازان فقط بر روی فروش یک مدل خاص تمرکز دارند، اما کاسیو شبکه‌ی محصولاتش را گسترده کرده است. فرقی نمی‌‌کند که به دنبال یک ساعت ارزان‌قیمت هستید یا یک ساعت لوکس می‌خواهید، به دنبال یک ساعت ورزشی هستید یا یک ساعت تجملی، می‌خواهید آن را در باشگاه بپوشید یا در حین غواصی اسکوبا، به هر حال تمام چیزهای مورد نیاز شما در کاتالوگ کاسیو وجود دارند.

3. ویژگی‌های یکپارچه

شاید توجه کرده باشید که تمام ساعت‌های ذکر شده در این راهنما تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم بودند. این اتفاقی نیست. تقریباً تمام ساعت‌های موجود در کاتالوگ‌های کاسیو، ویژگی‌های استانداردی را ارائه می‌دهند که شامل گزینه‌هایی مثل آلارم و ویژگی‌های مخفی‌تری مثل طول عمر باتری می‌شود. حتی در ساعت‌های ارزان کاسیو نیز می‌توانید این یکپارچگی ویژگی‌ها را مشاهده کنید، این یکپارچگی چیزی است که در رقبای غیر قابل اعتماد کاسیو یافت نمی‌شود.

4. ارزش

وقتی یک ساعت گران قیمت را خریداری می‌کنید در حقیقت پول اضافه‌ای برای نام آن برند می‌پردازید تا بتوانید آن را بر روی مچ دستتان ببندید. اما کاسیو در نقطه‌ی مقابل این قضیه قرار دارد. خرید از این برند به این معنا است که نسبت به هزینه‌ای که می‌کنید، ارزش بسیار بالایی را دریافت خواهید کرد و فرقی ندارد که چند صد یا چند هزار دلار برای آن هزینه می‌کنید.

5. انعطاف‌پذیری

به طور کلی ساعت‌های کاسیو ساعت‌های محکمی هستند. این درمورد ساعت‌های گران قیمتی که بندهایشان از استیل ضد زنگ ساخته شده، صدق می‌کند. اما معروف بودن بندهای پلاستیکی‌ این شرکت نیز دلایل خودش را دارد. صفحه و بندهای ساعت به این منظور ساخته شده‌اند تا در گذر زمان، دوام بیاورند و این هم به اندازه‌ی عمر باتری، قابل توجه است.

6. نوآوری

کاسیو یکی از اولین شرکت‌هایی بود که ساعت‌های کوارتز مجهز به ابزار اندازه‌گیری دما و فشار اتمسفریک و GPS را به دنیا معرفی کرد. اگرچه که برخی از نوآوری‌های کاسیو با شکست مواجه شده‌اند (به عنوان مثال کاهش محبوبیت ساعت‌های ماشین حسابی را در نظر بگیرید) اما این شرکت هرگز از تجربه‌ی چیزهای جدید نمی‌ترسد.

با مجموعه‌های کاسیو آشنا شوید

در چند دهه‌ی گذشته، شرکت کاسیو محصولات گسترده‌ای را تولید کرده است، اما شاید متوجه شده باشید که ما بر چند مجموعه‌ی خاص، تأکید بیشتری کرده‌ایم (Hello, G-Shock). دلیل این تأکید این است که ارزش و قیمت، دو تا از مهمترین عوامل تأثیرگذار در روند ارزیابی ما هستند. اما هیچکدام از محصولات کاسیو، انتخاب بدی نیستند. در اینجا مطالبی که باید درمورد برجسته‌ترین مجموعه‌های کاسیو بدانید، آورده شده‌ است.

1. ساعت‌های ارزان کاسیو

بسیاری از ساعت‌های ارزان قیمت کاسیو در هیچ مجموعه‌ای خاصی قرار نمی‌گیرند، اما این بدان معنی نیست که این ساعت‌ها گزینه‌ی بدی هستند. فقط باید حداقل میزان کیفیت و دوام را از آن‌ها انتظار داشته باشید. اگرچه که این ساعت‌ها در دسته‌ی ساعت‌های ارزان‌قیمت جای می‌گیرند، اما این فقط بدان معنی است که این ساعت‌ها برای مصرف‌کننده‌ی خاصی ساخته نشده‌اند و نشان دهنده‌ی این نیست که ارزش پولتان را ندارند.

2. G-Shock

ساعت‌های جی-شاک یکی از پُر بارترین مجموعه‌های کاسیو و همچنین یکی از تحسین برانگیزترین مجموعه‌های آن هستند. بیشتر این محبوبیت به خاطر ضد ضربه بودن این ساعت‌ها است. تمام محصولات این مجموعه در برابر ضربات شدید مقاومند و همین ویژگی آن‌ها را به بهترین ساعت‌های ورزشی موجود تبدیل کرده است.

3. Illuminator

برای بسیاری از مردم، سطح مقاومتی که ساعت‌های جی شاک ارائه می‌دهند کمی اغراق آمیز است. مجموعه‌ی Illuminator هم میزان مناسبی از سختی  و استحکام را ارائه می‌دهد، اما نور LED که در پس زمینه‌ی این ساعت‌ها به کار رفته است، باعث شده که این ساعت‌ها برای افرادی که به طور منظم به غواصی در آب‌های عمیق یا پیاده روی‌های شبانه می‌پردازند، گزینه‌ی مناسب و پرفایده‌ای باشد.

4. Databank

مجموعه‌ی Databank تفاوت میان ساعت‌های ساده و بادوام و ساعت‌های هوشمند پیشرفته‌ای که توسط غول‌هایی مثل اپل معرفی شده‌اند را نمایان می‌کند. این ساعت‌ها نسبت به ساعت‌های اپل از ویژگی‌های کمتری برخوردار هستند. ما این مدل را به خاطر قابلیت کاربردی و ظاهر جذابش که از دهه‌ی 90 میلادی الهام گرفته شده است، انتخاب کرده‌ایم، اما بسیاری از ساعت‌های موجود در مجموعه‌ی Databank از ظاهر شیک‌تر و مدرن‌تری برخوردارند. مجموعه‌ی Databank علاوه بر ماشین حساب، قابلیت‌های دیگری را نیز ارائه می‌دهد. چند نمونه از این  قابلیت‌ها عبارتند از توانایی کنترل تلویزیون یا توانایی ترجمه ی تاریخ به زبان‌های مختلف.

5. Edifice

این مجموعه کاملاً برای مردان طراحی شده است. طراحی استیل ضد زنگ این ساعت‌ها نشان‌دهنده‌ی مهارت و ظرافت هستند، در حالی که مجموعه‌ی پیچیده‌ی صفحات مدرج و ویژگی‌هایی که در کنار هم قرار گرفته‌اند، به گونه‌ای طراحی شده است تا در اتاق هیئت مدیره، توجهات را به خود جلب کند. در نتیجه ساعت‌های Edifice در رقابت با برخی برندهای لوکس متوسط و ارزان‌قیمت‌تر، قیمت گذاری شده‌اند.

6. ساعت‌های ورزشی

ساعت‌های ورزشی فقط با یک هدف ساخته شده‌اند: آن‌ها ساخته شده‌اند تا به عنوان همراهی دقیق در فعالیت‌های ورزشی مختلف به شما خدمت کنند. این مجموعه از ساعت‌های پرکار و با دوام کاسیو تشکیل شده است و چون با تکنولوژی جی‌‌شوک ساخته نشده‌اند، پس هزینه‌ی مقرون به صرفه‌ای دارند.

نتیجه گیری

یافتن بهترین ساعت‌های کاسیو، کار آسانی نبود. گزینش این ساعت‌ها می‌تواند بسیار طاقت فرسا باشد و تمام محصولاتشان از کیفیت خوبی برخوردارند. اما هرکدام مدل‌هایی که در این متن ذکر شده‌اند شایستگی خاص خود را دارند و به خاطر آن شایستگی، نسبت به هم رده‌های خودشان در مقام بالاتری قرار می‌گیرند. اما این بدان معنا نیست که این لیست یک لیست تمام و کمال است، اگر می‌خواهید کاتالوگ کاسیو را عمیق‌تر بررسی کنید آنگاه این لیست می‌تواند راهنمای شما باشد، اما آن را به چشم کتاب مقدسی برای خرید ساعت کاسیو نگاه نکنید.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×