خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

کلکسیون ساعت‌های سایمون کاول

ادمین اشرافی
اشرافی
1401-02-03 ۲۰:۴۲
کلکسیون ساعت‌های سایمون کاول

سایمون کاول شخصیت تلویزیونی، تهیه‌کننده‌ی موسیقی و کارآفرین مشهور است. او بیشتر به خاطر حضورش به عنوان داور مسابقات استعدادیابی هم‌چون «امریکن آیدل» (American Idol) و سایر برنامه‌های مشابه آن شهرت دارد. سایمون به‌دلیل ذکاوت گزنده و انتقادات شدیدش از شرکت‌کنندگان این مسابقات، به یک نام آشنا در این حوزه تبدیل شده است. او هم‌چنین شهرت زیادی به‌خاطر کلکسیون‌های فوق‌العاده‌اش که شامل خودروهای لوکس و البته ساعت‌ها می‌شود، کسب نموده است.

در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به کلکسیون ساعت‌های این شخصیت تلویزیونی تندخو بیندازیم و ببینیم آیا استانداردهای او برای کلکسیون ساعت‌هایش به همان اندازه بالا هستند یا خیر.

حقایق جالب در مورد سایمون کاول

قبل از این‌که به کلکسیون چشمگیر ساعت‌مچی‌های سایمون اشاره کنیم، بیایید در مورد چند حقیقت جالب در مورد این داور برنامه‌های استعدادیابی را مرور کنیم. در این بخش چند حقیقت جالب در مورد سایمون کاول آورده شده است.

او همه چیز را از صفر شروع کرد

هر کس در مقطعی از زندگی خود باید کار خود را از یک‌جا شروع کند، مگر این‌طور نیست؟ قبل از اینکه سایمون کاول در صنعت موسیقی موفقیت‌هایش را کسب کند، به‌عنوان کارمند اتاق پست در EMI Music Publishing شروع به کار کرد. وی سپس با پی‌بردن به ذوق و اشتیاق خود نسبت به موسیقی، تا حد ممکن در این صنعت تجربه کسب کرد. به قول معروف، ادامه‌ی این داستان برای همه آشکار است و بدین‌ترتیب بود که او پله‌های ترقی در صنعت موسیقی را یکی یکی طی کرد تا این‌که به شهرت کنونی‌اش رسید.

هم‌چنین شاید برایتان جالب باشد سایمون کاول در همان سال‌های اولیه‌اش در صنعت موسیقی، در پشت صحنه‌ی فیلم The Shining ساخته‌ی استنلی کوبریک به‌َعنوان یکی از دستیارهای عوامل سازنده‌ی فیلم کار کرده است.

هوش بالا در جذب استعداد

کاول به‌خاطر کشف استعدادهای بسیار زیادی در سراسر جهان شناخته شده است؛ در نتیجه مطمئناً حق نشستن روی صندلی‌های برنامه‌های استعدادیابی را دارد. برخی از استعدادها و اشخاص معروفی که تحت نظارت او به ساخت موسقی پرداخته‌اند عبارت است از: Sinitta، Leona Lewis، Westlife، Susan Boyle و گروه One Direction.

مسئولین شرکت موسیقی BMG Records اولین بار این استعداد را در سایمون کاول دیدند و او را به‌عنوان یکی از استعدادیاب‌های شرکت خود به خدمت گرفتند.

گویا او هیچ‌گاه قصد ازدواج ندارد

گرچه سایمون کاول بیشتر به‌خاطر انتقادهای تندخویانه‌ی خود در برنامه‌های استعدادیابی مشهور شناخته می‌شود، اما علاوه بر آن، به‌خاطر عیاش‌بودن نیز بدنام است. ما نمی‌خواهیم به جزئیات مبهم زندگی شخصی او بپردازیم، اما در همین حد خوب است بدانید که زندگی او در واقع تجسم واقعی یک زندگی عاشقانه‌ی پر فراز و نشیب است.

در طول سال‌های اخیر، سایمون کاول با چندین زن مختلف رابطه داشته است. وی با یکی از آن‌ها تا نامزدی هم رفت، اما هرگز با او ازدواج نکرد تا این‌که از یک‌دیگر جدا شدند. این روزها او با لارن سیلورمن در رابطه است؛ آن‌ها با یک‌دیگر صاحب یک فرزند شده‌اند. سایمون از همان سال 2013 که آن‌ها با هم رابطه شدند، ادعا کرد که هرگز قصد ازدواج ندارد.

شکل و شمایل ظاهری او

اگر قرار باشد تنها یک نفر در جهان وجود داشته باشد که اهمیت برندسازی را می‌داند، آن فرد سایمون کاول خواهد بود. سایمون را همیشه می‌توان با تی‌شرت‌های ساده‌ی سفید یا مشکی دید. او در طول سالیان اخیر، همیشه از همین تیپ و قیافه‌ی ظاهری استفاده کرده است. وی ده‌ها پیراهن Armani سیاه و سفید در کمد لباس خود دارد.

او زمانی‌که دوازده سال داشت یک بار توسط پلیس دستگیر شده است

بله، سایمون کاول جوان در سن 12 سالگی دستگیر شده است. دلیل بازداشت‌شدنش؟ به‌خاطر این‌که با یک تفنگ اسباب‌بازی، یک اتوبوس را ربود. همان‌طور که حدس می‌زنید، این قضیه برای سایمون کاول جوان پایان خوبی نداشت. با این حال، وی اعتراف کرد که با این کار، توانسته بود به مقصد موردنظرش برسد، پس همه‌جای این ماجرا برای او بد تمام نشده است.

سایمون کاول چه ساعت‌هایی دارد؟

جای تعجب ندارد که سایمون، مجموعه‌ای پر زرق و برق از ساعت‌های لوکس و تجملی داشته باشد. او مطمئناً می‌داند چگونه لباس بپوشد تا با ساعت‌های فوق‌العاده کلاسیک خود سایر افراد را تحت تأثیر قرار دهد. در این مقاله تمام ساعت‌هایی که در کلکسیون آقای کاول هستند را برایتان آورده‌ایم.

Jaeger-LeCoultre Grande Tradition Minute Repeater Limited Edition (Q5011410)

Jaeger-LeCoultre Grande Tradition Minute Repeater Limited Edition (Q5011410)

این ساعت لوکس و گران‌قیمت برند Jaeger-LeCoultre را می‌توان در چند قسمت از برنامه‌ی استعدادیابی بریتانیایی X-Factor روی مچ سایمون دید. تنها 100 نسخه از این ساعت کمیاب ساخته شده است و همین موضوع، قیمت گزاف آن در بازار خرید و فروش ساعت را به‌خوبی توضیح می‌دهد.

بدیهی است انتظار داشته باشید Jaeger-LeCoultre، به‌عنوان برندی که ساعت معروف و باشکوه Reverso را تولید کرده است، در طراحی این ساعت نیز سنت و ظرافت خاصی به خرج دهد. یک قاب 44 میلی‌متری مزین به طلای زرد در این مدل وجود دارد. صفحه‌ی نقره‌ای و مجلل این ساعت با چهار صفحه‌ی دیگر فرعی آن به نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه، میزان ذخیره انرژی و یک تکرارکننده‌ی دقیقه اختصاص داده شده‌اند.

ساختار دقیق به‌کاربرده‌شده در JLC Grande Tradition Minute Repeater کاملاً با سایر ساعت‌های عادی متفاوت است و در آن، از ظرافت بسیار خاصی استفاده شده است. این ساعت ذات و ماهیت یک ظاهر لوکس را به‌خوبی به تصویر می‌کشد.

Jaeger-LeCoultre Master Grand Tradition Tourbillion à Quantième Perpétuel (Q500649A)

Jaeger-LeCoultre Master Grand Tradition Tourbillion à Quantième Perpétuel (Q500649A)

با توجه به این‌که ساعت بعدی‌ای که قرار است بررسی کنیم، یعنی JLC Master Grande Tradition Tourbillion à Quantième Perpétuel نیز از برند JLC است، تا حدودی می‌توان گفت سایمون کاول علاقه‌ی زیادی به ولخرجی دارد.

این ساعت فوق‌العاده مجهز به یک موتور توربیلیون مکانیکی با قابلیت ذخیره‌ی انرژی تا 48 ساعت است.

مانند سایر ساعت‌های JLC، مدل à Quantième Perpétuel نیز ساختاری بسیار پیچیده داخل خود دارد. این دستگاه هم‌چنین از موتور JLC Caliber 987 بهره می‌برد که برای دقت بهینه، فرکانس 28٫800 VPH دارد. موتور اتوماتیک این ساعت به‌غیر از این‌که می‌تواند تا 48 ساعت در خود انرژی را ذخیره کند، هم‌چنین دارای گواهی COSC است. این ساعت‌ها به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا سایر افراد را تحت تأثیر قرار دهند و این، دقیقا کاری است که آن‌ها انجام می‌دهند.

Chopard Mille Miglia Chronograph Automatic Date (8407)

Chopard Mille Miglia Chronograph Automatic Date (8407)

سایمون هم‌چنین صاحب یک ساعت Chopard، یعنی مدل Mille Miglia است. این ساعت از جذابیت غیر‌رسمی‌تری برخوردار است اما در عین حال، ظاهری بسیار زیبا و تجملی دارد. علاوه بر این، مدل Mille Miglia به‌همراه یک بند متمایز و به سبک لاستیک عرضه می‌شود که تا حدودی می‌توان ادعا کرد ظاهری ناهموارتر از یک ساعت مسابقه‌ای کلاسیک دارد.

Chopard Mille Miglia از یک قاب تیتانیومی 40 میلی‌متری با شماره‌های عربی و فرمت 12 ساعته استفاده می‌کند. بنابراین، صفحه‌ی Mille Miglia از لحاظ خوانایی، بسیار ظاهر خوب و کاربردی‌ای دارد. در میان سایر قابلیت‌ها‌ی این ساعت می‌توان به یک کرنوگراف با قابلیت نمایش ساعت، دقیقه و ثانیه اشاره کرد. علاوه بر این، یک نمایشگر تاریخ به‌طور خاص در کنار نشانگرهای ساعت 4 و 5 وجود دارد.

صفحه‌ی مشکی‌رنگ این ساعت دارای طراحی نسبتاً معمولی در کنار نشانگرهای نورانی و عقربه‌های آنالوگ است. در نتیجه، با ساعتی عالی برای استفاده روزمره سر و کار داریم که در عین حال، از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است.

Cartier Ballon Bleu De Cartier (W69017Z4)

Cartier Ballon Bleu De Cartier (W69017Z4)

در چند قسمت از برنامه‌های استعدادیابی آمریکایی American Idol و America’s Got Talent، می‌توانیم سایمون را به‌همراه یک مدل ساعت Cartier Ballon Bleu De Cartier ببینیم. بدون شک نمی‌توانید این مدل را، با ست تاج فلوت‌دار و آبی‌رنگی که دارد، اشتباه بگیرید.

این ساعت به‌گونه‌ای طراحی شده است که بسیار ماهرانه و چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد؛ همین موضوع یکی از دلایلی است که باعث شده Cartier Ballon Bleu توسط بسیاری از افراد مشهور مورد استفاده قرار بگیرد.

ساعت‌های Cartier از موتور‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند. در مدل Ballon Bleu De Cartier موتور Cartier Caliber 076 به‌کار برده شده است. بدنه‌ی این ساعت از جنس فولاد‌ ضد زنگ 36.6 میلی‌متری به‌همراه تاج فلوت دار و کابوشن اسپینل آبی مصنوعی ساخته شده است تا ظاهر کلاسیک این ساعت Cartier را تکمیل سازد. عقربه‌های آنالوگ آبی این ساعت، شکوفایی بصری بیشتری به صفحه‌ی نقره‌ای آن می‌بخشند.

در مجموع، Cartier Ballon Bleu De Cartier هر آنچه را که از یک ساعت Cartier انتظار دارید را در خود جای داده است؛ یک ساعت ساده، برازنده و شیک.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×