خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

کلکسیون ساعت‌های جورج کلونی

ادمین اشرافی
اشرافی
1400-12-17 ۲۰:۲۳
کلکسیون ساعت‌های جورج کلونی

جورج کلونی یکی از موفق‌ترین بازیگران و کارگردان‌های سال‌های اخیر است. او تا کنون توانسته است 3 گلدن گلوب، 2 اسکار و یک جایزه AFI Lifetime Achievement Award را دریافت کند. او بازیگری در تلویزیون را در سال 1978 آغاز کرد و مهارت بازیگری‌اش زمانی که نقش دکتر داگ راس (Dr. Doug Ross) در درام پزشکی ER را پذیرفت، به نمایش گذاشته شد. بدین ترتیب، او دو بار نامزد جایزه Primetime Emmy شد و پیشنهاداتی برای ایفای نقش‌های اصلی در فیلم‌های هالیوودی را دریافت کرد.

کلونی به‌دلیل بازی در فیلم‌های از گرگ‌ومیش تا سحر (From Dusk till Dawn) و خارج از دید (Out of Sight) محبوبیت زیادی کسب کرد.او در سال 2002 با فیلم کمدی اعتراف‌های یک ذهن خطرناک (Confessions of a Dangerous Mind) پا به عرصه‌ی کارگردانی گذاشت.وی پس از آن به ساخت آثار بیشتری در ژانرهای مختلف از جمله درام تاریخی شب بخیر و خدانگهدار (Good Night and Good Luck)، کمدی ورزشی کلاه‌چرمی‌ها (Leatherheads)، درام سیاسی نیمه ماه مارس (The Ides of March) و بسیاری فیلم دیگر پرداخت. او در سال 2013 فیلم هیجان‌انگیز و سیاسی آرگو (Argo) را تولید کرد که برایش، جایزه اسکار بهترین فیلم را دریافت کرد.

جای تعجب ندارد که جورج کلونی به‌لطف آثار برجسته‌ی خود بین سال‌های 2006 تا 2009 در لیست سالانه Time 100 قرار گرفت. او هم‌چنین از فعالان سیاسی و زیستی سرشناس بوده و حتی به‌عنوان پیام‌آور صلح، برای سازمان ملل متحد خدمت کرده است. علاوه بر این‌ها، او یکی از سفیرهای برند Omega است، بنابراین جای تعجب نیست که او تقریبا همیشه یک ساعت Omega را روی مچ دست خود بسته است. ما در این مقاله چند تا از ساعت قابل‌توجه جورج کلونی را آورده‌ایم که ممکن است برایتان جالب باشد.

کلکسیون ساعت‌های جورج کلونی

OMEGA De Ville Trésor Master Co-Axial

OMEGA De Ville Trésor Master Co-Axial

اولین مورد این لیست، ساعت Omega De Ville Trésor Master Co-Axial است که کلونی در مراسم عروسی خود با Ammal Alamuddin در ونیز ایتالیا به تن کرد. این ساعت شیک با قاب طلایی سفید و بند چرمی مشکی ساخته شده است. این ساعت هم‌چنین دارای صفحه سفیدی بکر و نشانگرهای نقره‌ای‌رنگ است. علاوه بر این‌ها، این ساعت از یک قابلیت نمایش تاریخ کنار نمایشگر ساعت 6 بهره می‌برد. هم‌چنین در قاب پشتی آن عبارات «ضدمغناطیس» و «15000 گاوس» حک شده است. این ساعت یک کریستال یاقوت کبود گنبدی دارد که به‌لطف آن، می‌توان موتور مکانیکی چشم‌نواز داخلش را مشاهده کرد. حالا که صحبت از موتور این ساعت شد، لازم است ذکر شود این دستگاه دارای موتور اختصاصی Omega 8511 Co-Axial با قابلیت ذخیره انرژی 60 ساعته می‌باشد.

مدل‌های متنوعی نیز از این ساعت وجود دارد. می‌توانید مطابق علاقه‌تان، قاب استیل، طلایی یا طلای زرد را انتخاب کنید و هر رنگی که ترجیح می‌دهید را برای بند چرمی و صفحه‌ی ساعت برگزینید.

OMEGA Seamaster Aqua Terra 150M Co-Axial Master Chronometer 41m

OMEGA Seamaster Aqua Terra 150M Co-Axial Master Chronometer 41m

کلونی در شب اکران فیلم «سابربیکن» (Suburbicon) در جشنواره فیلم ونیز در ایتالیا، ساعت Omega Seamaster Aqua Terra را به تن کرد. به‌طور خاص، این ساعت دارای یک بدنه از جنس فولاد ضد زنگ، یک صفحه به رنگ خاکستری، و یک بند پلاستیکی هم‌رنگ با صفحه‌ی آن است. بعدها او را در حال پوشیدن یک مدل کاملا متفاوت از این ساعت، یعنی Omega Seamaster Aqua Terra ، مشاهده کردند که قاب و دستبندی فلزی و صفحه‌ای مشکی‌رنگ داشت. به جرات می‌توان گفت که این مدل، یکی از ساعت‌های مورد علاقه اوست.

Omega Seamaster Aqua Terra گزینه‌های متعددی را برای تغییر ظاهر کلی در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. جنس دستبند در این ساعت می‌تواند مطابق میل شما، استیل، چرم یا پلاستیک باشد. هم‌چنین گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب رنگ صفحه ساعت وجود دارد. با این حال، صفحه‌ی این ساعت همواره طراحی و الگوی خود با توجه به الهامات دریایی‌اش را حفظ خواهد کرد. این ساعت همچنین دارای یک صفحه‌ی نمایش تاریخ کنار نشانگر ساعت 6، به‌علاوه عقربه‌ها و نشانگرهای Super LumiNova و عقربه‌ی ثانیه‌شمار نارنجی‌رنگ می‌باشد. هم‌چنین Omega Seamaster Aqua Terra از یک موتور اتوماتیک Omega 8900 نیرو می‌گیرد. این ساعت دارای قابلیت ذخیره انرژی تا 60 ساعت، دقت فوق‌العاده، قابلیت ضدمغناطیسی، مقاومت در برابر ضربه و دوام بسیار بالا است.

OMEGA Speedmaster Moonwatch Professional

OMEGA Speedmaster Moonwatch Professional

در طول فیلم ارباب پول (Money Master)کلونی یک مدل زرد طلایی از ساعت Omega Speedmaster Moonwatch Professional را پوشیده بود. عقربه‌ها، نشانگرها و سایر عناصر داخل صفحه‌ی این ساعت نیز به رنگ طلایی است، که به صفحه مشکی‌رنگ آن جلوه‌ی بسیار شیک و خیره‌کننده‌ای می‌بخشد. هم‌چنین در این ساعت 3 صفحه فرعی کرنوگراف داریم که برای شمارش هر ثانیه، هر 30 دقیقه و هر 12 ساعت استفاده می‌شود. قاب این ساعت مشکی سرامیکی است و دارای تاچی‌متری طلایی در آن تعبیه شده است. همه این‌ها توسط موتور اختصاصی Calibre Omega 1863 با توانایی ذخیره انرژی تا 48 ساعت تغذیه می‌شوند. قاب و دستبند این ساعت، هر دو از طلای زرد ۱۸ عیار ساخته شده‌اند.

این نوع خاص طلای زرد دیگر در دست تولید نیست و ممکن است به‌سختی پیدا شود. با این حال، انواع دیگری از Omega Speedmaster Moonwatch Professional آن هنوز در دسترس هستند که در فروشگاه خرید و فروش اقسام دست دوم eBay لیست شده‌اند.

OMEGA De Ville Prestige Co-Axial Small Seconds

OMEGA De Ville Prestige Co-Axial Small Seconds

کلونی در طول مراسم اسکار سال 2012 برای فیلم نوادگان (The Descendants)  از یک مدل ساعت Omega De Ville Prestige Small Seconds استفاده کرد.ساعت Omega De Ville Prestige Small Seconds دارای صفحه‌ای سفیدرنگ و بند چرمی به رنگ قهوه‌ای بود. پیدا کردن این مدل خاص ممکن است سخت باشد. از این رو، شاید بتواند انواع دیگری ازOmega De Ville Prestige Small Seconds را در eBay راحت‌تر پیدا کنید.

به‌طور کلی، Omega De Ville Prestige Small Seconds دارای یک سبک شیک با کلاس بالا و شاخص‌های اعداد رومی و صفحات ثانیه‌شمار کوچک کنار نمایشگر ساعت 6 است. همه‌ی این‌ها در یک قاب از جنس فولاد ضد زنگ قرار گرفته‌اند و توسط یک پنجره کریستالی یاقوت کبود مقاوم در برابر خط و خش محافظت می‌شوند. منبع تغذیه این ساعت یک موتور Omega Calibre 2202 با قابلیت ذخیره برق تا 48 ساعت است.

OMEGA De Ville Hour Vision

OMEGA De Ville Hour Vision

کلونی در فیلم بالا در آسمان (Up in the Air)در نقش رایان بینگهام (Ryan Bingham) ایفای نقش کرد و یک ساعتOmega De Ville Hour Vision را پوشید. او هم‌چنین در جشنواره فیلم ونیز همان سال در حال پوشیدن مدل یادشده دیده شد.

Omega De Ville Hour Vision یک ساعت 41 میلی‌متری با صفحه سفیدرنگ از جنس استیل و بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ به‌همراه بند چرمی مشکی‌رنگ می‌باشد. این ساعت یک Master Chronometer (مجهز به کرنومتر حرفه‌ای) است و در نتیجه دقت بالایی دارد. هم‌چنین توسط یک موتور Calibre 8500 با گریز هم‌محوری نیرو می‌گیرد. صفحه‌ی این مدل دارای نمایشگرهایی شیک، مزین به اعداد رومی است و یک پنجره نمایش تاریخ کنار ساعت 3 در آن تعبیه شده است.

هم‌چنین این قابلیت وجود دارد که به‌جای فولاد ضد زنگ، از قاب طلای ۱۸ عیار برای Omega De Ville Hour Vision خود استفاده کنید. علاوه بر این، صفحه‌ی آن می‌تواند به رنگ‌های قهوه‌ای، اپالین-نقره ای، برنزی یا آبی باشد و بند آن نیز می‌تواند به‌جای چرم، از جنس فولاد ضد زنگ باشد.

OMEGA Constellation Automatic Chronometer

آخرین ساعتی که در این فهرست به‌ آن می‌پردازیم، یکی از ساعت‌های قدیمی برند Omega است. کلونی در فیلم سرزمین فردا (Tomorrowland) این ساعت را پوشید.ساعت یادشده یک کرنومتر خودکار (1958 Constellation Automatic Chronometer) اختصاصی برند Omega است. این مدل خاص در اوایل دهه 50 میلادی تا اواخر دهه ۶۰ تولید می‌شد. از یک قاب فولاد ضد زنگ و یک بند چرم تمساح مشکی‌رنگ در طراحی این ساعت استفاده شده است. رنگ پس‌زمینه‌ی صفحه این ساعت به همراه اکثر عناصر آن مانند عقربه‌ها، نشانگر‌ها و حتی حکاکی نام برند، همه و همه نقره‌ای رنگ هستند. این مدل هم‌چنین یک صفحه فرعی مختص نمایش تاریخ در کنار نمایشگر ساعت 3 دارد.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×