نوروز ۱۴۰۳ اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز ۱۴۰۳ اشرافی

فروش ساعت لیگ، نمایندگی Lige و قیمت محصولات

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-03-30 ۱۸:۳۶
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
فروش ساعت لیگ، نمایندگی Lige و قیمت محصولات

درباره ما
شرایط اخذ نمایندگی
گارانتی ساعت لیگ
قیمت عمده ساعت لیگ
درباره ما

شرکت زینت پردازان اشرافی در سال 1398 اقدام به دریافت نمایندگی انحصاری از شرکت چینی ساخت ساعت مچی لیگ نموده است لذا اقدام به واردات محصولات این برند از راه های قانونی نموده است.

 

شرایط اخذ نمایندگی

اشرافی اعلام آمادگی می کند که با همکاران گرامی که تمایل به اخذ نمایندگی ساعت لیگ را دارند مشتاقانه همکاری خواهد کرد.

لذا جهت شروع این همکاری نیاز است که مدارک خود را که شامل: تصویر کارت ملی، تصویر گواهی کسب (در صورت وجود)، کارت ویزیت مجموعه (در صورت وجود) برای ما ارسال بفرماید تا برسی و مهر شما توسط اشرافی شود.

لازم به ذکر است اخد نمایندگی از آنجایی اهمیت دارد که جهت گارانتی محصولات اشرافی تنها در قبال کالاهایی مسئولیت دارد که توسط نمایندگان این شرکت به فروش رسیده و برگه گارانتی آنها توسط فروشنده مجاز مهر شده باشد.

گارانتی ساعت لیگ

تمامی ساعت مچی های اورجینال لیگ دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

قیمت عمده ساعت لیگ

همکاران گرامی جهت رویت لیست قیمت می توانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند البته صفحه به صورت خصوصی است که رمز آن را می توانید از همکاران ما در گالری تهیه بفرماید.

این لیست شامل قیمت خرید و قیمت مصرف کننده است.

اشرافی نمایندگی انحصاری لیگ در ایران

همکاران گرامی جهت دریافت نمایندگی با ما تماس حاصل نماید.



ساعت مچی اورجینال لیگ Lige LG9957C
795,000 تومان


ساعت مچی اورجینال لیگ Lige LG10045A
875,000 تومان


ساعت مچی لیگ Lige LG9876A
699,000 تومان


ساعت صفحه ساده لیگ Lige LG9868D
695,000 تومان


ساعت مردانه لیگ Lige LG9904C
765,000 تومان


ساعت مچی لیگ Lige LG10012B
799,000 تومان


ساعت مچی اورجینال لیگ کد LG9877C
749,000 تومان


ساعت مچی اورجینال لیگ مدل LG8920B
795,000 تومان


ساعت مچی لیگ اورجینال مدل Lige LG9806B
718,000 تومان


ساعت مچی لیگ اورجینال مدل LG9871A
849,000 تومان


ساعت لیگ سه موتوره Lige LG8908A
730,000 تومان


ساعت لیگ طرح رینگ Lige LG8919A
699,000 تومان

شاید متوجه شده باشید در این سالها روش انتخاب پوشش ایرانیان اعم از البسه و ساعت مچی دچار تغییراتی شده، شاید در گذشته خیلی نزدیک می توانستیم در کشور با هزینه ای نه چندان بالا نسبت به درامد البسه و… تهیه کنیم، اما با گذشت مدت کمی، همه چیز دستخوش تغییر شده.

چند سالی است برندهای چینی با قیمت بسیار کم در کشور عرضه می شود که مثالهای آن در هر کسب و کاری زیاد است، ما امروز قصد پرداختن به هیچ یک را نداریم و فقط قصدمان از این مقاله معرفی برند چینی ساعت لیگ است.

 

لوگو ساعت مچی لیگ

 

 

تاریخچه ساعت لیگ

این برند ساعت سازی مدت زیادی نیست (شروع فعالیت 2010) که فعالیت خود را در شهر شنژن چین آغاز کرده و با توجه به قیمت خیلی مناسب و کیفیت های عالی توانسته در همین مدل چند ساله پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

برند LIGE اکنون تولید کننده ای است که محصولات خود را تنها در چند کشور مجاور و به تجار محدودی عرضه می کند اما پیش بینی ما این است که در آینده بیشتر از ساعت مچی یا حتی پوشیدنی های دیگر لیگ خواهید شنید!

 

طراحی و قیمت ساعت لیگ

ساعت اورجینال لیگ هم در کشور چین هم در کشور خودمان رقبای زیاد دارد که با قیمت های مشابه و طرح های بسیار نزدیک به لیگ محصولاتشان را عرضه می کنند اما مزیت رقابتی این برند را می توان نوآوری های خیره کننده در طراحی و قیمت چند دلار پاینتر نسب به رقبا بیان کرد، در ابتدا شاید چند دلار به نظر شما رقم چشمگیری نیاید، اما وقتی بدانید ساعت مچی های لیگ قیمتشان از حدود 70 دلار تجاوز نمی کند شاید نظرات را جلب کند.

این برند تولیدات خود را در رده ساعت های اسپرت، کلاسیک، فشن، مجلسی زنانه و مردانه همچنین ساعت های ورزشی، دیجیتال، آنالوگ و اتوماتیک، کوکی انجام می دهد که می توان گفت تمامی سلایق را شامل می شود.

 

کیفیت ساعت LIGE و این که ساخت کجاست

وقتی حرف از کیفیت یک محصول به میان بیاید اولین پارامتر تعیین کنند سطح توقع مشتری یا کارشناس قیمت هر کالا یا حتی خدماتی است و به قول معروف هر چقدر پول بدی… و باقی ماجرا.

اما امروزه اگر کمی باهوش باشیم می توانیم با هزنینه کمتر و تنها کمی مطالعه کالا یا خدماتی بهتر بگیریم، ساعت لیگ یکی از این موارد است، ما وقتی میانگین کیفیتی از میان تولیدات لیگ میگیریم متوجه چند نکته می شویم; اول این که اکثر تولیدات این شرکت دارای موتور ژاپنی هستند که این مورد بسیار مهم است.

بند ساعت های اورجینال لیگ از استیل است است که از این نظر از مشابهاتی همچون نوی فورس یا حتی کاسیوهای اورجینال ارزان قیمت بسیار بهتر است و دارای ماندگاری بسیار طولانی تری می باشد.

در برخی مدلهای ساعت اورجینال LIGE از بندهای چرمی استفاده شده که آن نیز از جنس مرغوبی است و جزء نکات مثبت ساعت می باشد.

به صورت کلی می توان گفت ساعت های لیگ با توجه به قیمت چشم هر کارشناسی را از نظر کیفیت و چشم هر خریداری را از نظر طراحی به خود خیره می کند.

 

اشرافی وارد کنند انحصاری و رسمی ساعت لیگ

گالری اشرافی بعد از انجام مراحل قانونی با افتخار اعلام میکند اکنون تنها وارد کننده رسمی ساعت لیگ به کشور عزیزمان ایران است و تمامی محصولات این برند را با سود بسیار منطقی به دست مشتریان گرامی می رساند.

همانطور که اطلاع دارید ایجاد هر برندی خدمات رسانی های ویژه می خواد که ما نیز با امید به خدای متعال در پی آن هستیم تا یکی از بهترین خدمات پس فروش را در کشور روی ساعت مچی های اورجینال لیگ ارائه بدهیم.

ترجمه معرفی ساعت لیگ که در سایت اصلی این شرکت نوشته شده است

لیگ، برند جدید ساعت

“برابر بودن ظرافت و پیچیدگی در کنارهم در هیچ چیزی به خوبی ساخت این ساعت وجود ندارد، اکسسوری بی نقص برای هر نوع تیپ و استایلی می باشند، ساعت ها به عنوان یک انتخاب عالی برای هر فرد خوش پوش ساخته شده اند، با این وجود بسیاری از افراد به دلیل هزینه ی بالای این ساعت ها، نیازشان به ابن کالا را به تعویق می اندازند، اما ما فکر کردیم که این ساعت ها باید مناسب با بودجه هر فردی باشند.

 

لیگ اینجاست و ساعت هایی با کیفیت عالی در قیمت هایی کم و باورنکردنی به شما ارائه کند.

بنابراین فرقی ندارد که استایل شخصی شما چگونه باشد، شما مطمئنا ساعت ایده آل خود را اینجا پیدا میکنید، توجه ما فقط به ظاهر ساعت ها نبوده به این دلیل که در پایان روز همه چیز درباره کیفیت یک ساعت بررسی می شود چرا که ما در نظر داریم بهترین ساعت هارو بفروشیم.

ما زمان زیادی را برای تلاش روی دقت ساخت هرکدام از ساعت ها میگذاریم بنابراین میتوانید مطمئن باشید زمانی که از ما خرید میکنید یک ساعت کامل دریافت میکنید که بقیه ساعت ها به راحتی نمیتوانند با آن رقابت کنند.

احتمالا بهترین دلیل برای انتخاب ساعت لیگ قیمت آن است اما همانطور که قبلا گفتیم ما اینطور فکر میکنیم که کیفیت ساعت ها نباید خارج از محدوده بودجه یک فرد عادی باشند به همبن دلیل است که ما قیمت ها را تا حد ممکن پایین نگه میداریم.

دیگه چی!!!!

ما قبلا هزاران مشتری راضی داشتیم که با ساعت های خیره کننده تونستن به ما اعتماد کنن و خریدهای بیشتری از برند ما انجام بدهند.
پس چرا چیزی که همه ی سر و صداها در مورد آن هست را برای خودتان نمیبینید تا همین امروز یکی سفارش بدهید.”

لطفا برای خرید عمده و خرده ساعت لیگ با گالری اشرافی در ارتباط باشید.

برچسب ها : , ,
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×