خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

راهنمای بازی مافیا

ادمین اشرافی
2050032
1400-04-28 ۱۴:۲۲
راهنمای بازی مافیا

قوانین یک قانون است، اما مجری همیشه حق دارد!

روزگاری، شهری صلح آمیز وجود داشت که مورد حمله مافیا قرار گرفت. برای نجات خود از خطر ، شهروندان خوب راهی جز یافتن و از بین بردن همه مافیاها نداشتند.

در صورت عدم موفقیت ، مافیا موفق خواهد شد شهر آنها را تصرف کنند.

میریم سراغ بازی!

این بازی حول فازهای متناوب روز و شب است. در طول روز ، همه بازیکنان در بحث آزاد شرکت می کنند، زیرا آنها سعی می کنند اعضای مافیا را جستجو و از بین ببرند. هنگامی که شب فرا می رسد ، همه بازیکنان به خواب می روند ، اما برخی از آنها وقتی دستورالعمل های ناظر را دنبال می کنند و عملکردهای بازی خود را انجام می دهند ، بیدار می شوند. در ابتدای هر بازی جدید ، هر بازیکن یک کارت با شخصیت خود را دریافت میکند.

تنوع زیادی در نقش ها و قوانین وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید و مجری است که توضیح می دهد و دستورالعمل های به موقع را در هر مورد ارائه می دهد.

شب که تمام می شود ، همه از خواب بیدار می شوند و بحث روزانه آغاز می شود. غیرنظامیان سعی می کنند اعضای مافیا را در میان آنها پیدا کنند. مافیاها وانمود می کنند که مانند سایر شهروندان منظم و مطیع قانون هستند، زیرا آنها سعی می کنند دیگران را گیج کنند.

بازیکنان باید در طول بحث از بسیاری از روش های روانشناختی مانند شهود ، استدلال و تحریک استفاده کنند تا بفهمند همسایگانشان واقعاً چه کسی هستند. هرچه بحث پویاتر باشد، احتمال اینکه بی گناهان بتوانند جنایتکاران را افشا کرده و شهر خود را نجات دهند، بیشتر است.

قبل از اینکه بحث روز به پایان برسد، هر بازیکن نوبت می گیرد تا صحبت کند. او با هر شخصی می تواند در شبهات خود شریک شود ، یا شاید از خود دفاع کند و حتی بازیکنی را پیشنهاد کند که به او رای منفی داده شود. پس از اظهار نظر همه ، رای گیری برای مظنونان معرفی شده آغاز می شود. کسی که اکثریت آرا را بدست آورد ، لینچ شده تلقی می شود در آن زمان او باید کارت نقش خود را تحویل دهد و بازی را ترک کند.

شخصیت های اساسی

شخصیت های اساسی بازی مافیاغیرنظامیان ، شهروندان ساده ، معصومین (تیم سرخ). آنها اکثریت هستند ، اما نمی دانند چه کسی کیست. شهروندان شب بیدار نمی شوند ، آنها فقط در بحث های روز شرکت می کنند و تلاش می کنند تا مافیا را بیرون بریزند.

مافیا اگر همه غیرنظامیان(شهروندان) را از بین ببرد ، یا اگر جمعیت Good Citizens یاهمان شهروندان که زنده مانده اند برابر با تعداد مافیا موجود در بازی باشد مافیا برنده خواهد شد.

در طول روز ، مافیاها وانمود می کنند که منافع تیم قرمز را نمایندگی می کنند ، اما هرچه شب فرا می رسد ، هنگامی که از آنها خواسته می شود ، آنها بیدار می شوند و قربانی خود را انتخاب می کنند. آنها سکوت کردار کثیف خود را طراحی می کنند و فقط برای برقراری ارتباط با یکدیگر از حرکات استفاده می کنند ، زیرا بدون شک ایجاد هرگونه صدایی باعث از بین رفتن آنها خواهد شد.

مجری انتخاب آنها را یادداشت می کند و همه آنها به خواب می روند.

کارآگاه

کارآگاه از طرف انجمن خود مجاز است بطور جداگانه بیدار شود، بنابراین می تواند هر بازیکنی را بررسی کند و ببیند عضو مافیا است یا نه. کارآگاه به کسی شلیک نمی کند و فقط می تواند پاسخ منفی یا مثبت از مدیر در رابطه با پاسخی که بررسی می کند دریافت کند. اگر وی مجرمی را پیدا کند ، وظیفه او این است که سایر شهروندان را راضی کند تا در روز علیه آن بازیکن رای دهند. با این وجود کارآگاه باید بسیار محتاط باشد ، نه اینکه هویت خودش را فاش کند.

دکتر این شخصیت توانایی نجات شهروندان را دارد. هر شب ، دکتر سعی می کند حدس بزند چه کسی قرار است آن شب توسط مافیا اعدام شود. او به بازیکنی اشاره دارد که دوست دارد از او محافظت کند. در صورت موفقیت در کمک به فرد مناسب ، صبح هیچ قربانی (یا کمتر) نخواهد داشت.

دکتر نمی تواند همان بازیکن را در دو شب متوالی ذخیره کند. دکتر قادر است از خود محافظت کند ، اما فقط یک بار در یک بازی.

موارد فوق تنها برخی از شخصیتهای موجود بازی است. مقدار و نسبت آنها به تعداد کل بازیکنان بستگی دارد ، بنابراین نقشهای اضافی دیگری نیز می توانید از مجری داشته باشید.

مجری بازی

مجری بازی مافیاوظیفه مجری این است که بازی را ردیابی و مدیریت کند ، نظم و انضباط را حفظ کند ، دستورالعمل های به موقع را ارائه دهد زیرا قسمت های اصلی روند بازی را راهنمایی می کند. به عنوان مثال ، هنگامی که یک بازیکن در دقیقه شخصی خود صحبت می کند ، صحبت دیگران یا هر حرکتی پرانرژی ممنوع است.

همچنین ایجاد نظارت بر رویاهای شما به عهده ناظر است ، در حالی که روند بازی را روان نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که از اقامت خود در آنجا لذت خواهید برد ، مهم نیست که چه نقشی دارید.

مجری بازی کار تهای بازی مافیا را بین بازی کنان در فاز خواب نیم روزی پخش می کند و نقش ها را یادداشت می کند تا بتواند بازی بگرداند.

برچسب ها :
دیدگاه شما

یک پاسخ به “راهنمای بازی مافیا”

  1. 2pqjnvhi گفت:

    فهش دادن توانی کردن یک شخس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×