خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت مچی فستینا

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-06-14 ۲۱:۳۶
ساعت مچی فستینا

برند فستینا مهارت سوئیسی و دقت باورنکردنی ژاپنی را با هم متحد کرده تا ساعت‌های مچی هم راحت و هم زیبا را تولید کند. چه انتخاب شما کرونوگراف ورزشی با تکنولوژی پیشرفته و چه ساعت ظریفتان مطابق آخرین مد فستینا باشد، در ازای مبلغی کم بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

فستینا تولید ساعت‌های مچی با کیفیت بالا را در سال 1902 در کارخانه ساعت‌سازی کوچکی در La Chaux de-Fonds در سوئیس راه‌اندازی کرد.

در طول بیش از 100 سال، فستینا با تبعیت از اصولش برای ارائه ساعت‌های با عملکرد عالی در قیمت‌های مقرون به صرفه، به موفقیت‌ بزرگی دست یافته است.

شرکت به عنوان تولیدکننده ساعت‌های مچی مکانیکی ساخت سوئیس با بالاترین دقت شناخته شده بود؛ تا اینکه بحران ساعت‌های اتوماتیک شرکت را وادار کرد استراتژی‌اش را تغییر دهد.

ساعت‌ساز اسپانیایی، میگوئل رودریگوئز- مالک برند ساعت مچی لوتوس- در سال 1989 سهام فستینا را خریداری کرد و گروه فستینا لوتوس (Festina Lotus S.A) را ایجاد کرد که دارنده برندهای کالیپسو (Calypso)، کاندینو (Candino) و جگوار (Jaguar) نیز می‌باشد.

دقیق‌ترین مکانیسم‌های کوارتز ژاپنی

شرکت با دفاتر مرکزی جدید در بارسلونا، سنت و روح ساعت ساز سوئیسی را حفظ کرد؛ اما قلب جدیدی برای انواع مختلف مدل‌های جدید پیدا کرد؛ دقیق‌ترین مکانیسم‌های کوارتز ژاپنی.

ویژگی‌ها و مواد جدیدی که کیفیت ساعت‌سازی را متحول کرد؛ مانند کرومیوم و تیتانیوم، پیشرفت سریع برند ساعت مچی فستینا را تضمین کرد.

نسبت به کمیت و تعداد شعب برند که در بیش از 65 کشور شعبه دارد، فستینا یکی از پیشروترین برندها در اروپا و همچنین پرفروش‌ترین برند در اسپانیا است.

شرکت، طیف وسیعی از محصولات ساعت‌ مچی ظریف، مجهز و با دقت بالا را عرضه می‌کند؛ اما کرونوگراف‌های ورزشی فستینا، باعث شده این برند در سراسر جهان شناخته شود.

کرونوگراف‌های منحصربفرد فستینا که در جنس‌های فولاد، تیتانیوم و ترکیبی موجود هستند، گستره‌ای از امکانات را در برمی‌گیرند: کرونومتر، تقویم، زنگ هشدار، منطقه زمانی دوم، زمان‌سنج و کارکردهای بسیار دیگر.

فستینا، وقت‌نگهدار تور دو فرانس

به‌عنوان وقت‌نگهدار رسمی تور دو فرانس؛ مشهورترین مسابقات دوچرخه‌سواری، برند فستینا ساعت زمان‌سنج دارای زنگ هشدار؛ بزرگترین ستاره برند را تولید کرد.

در آخرین تجسم آن، با نام Festina Road Warrior Chronograph (به معنی زمان‌سنج مبارز جاده فستینا) که از الیاف کربن و فولاد همراه با یک محافظ تاج با طرح زنجیر چرخ‌دنده ساخته شده، بالاترین استانداردها را حتی برای بهترین ساعت‌سازهای دنیا تنظیم کرد.

فستینا زمان‌سنج Road Warrior را به همه دوچرخه‌سواران تور دو فرانس و به‌طور کلی برای همه ورزشکارانی که در آرزوی نتایج بالاتر هستند، اختصاص می‌دهد.

فستینا همچنین حامی و اسپانسر مسابقات دوچرخه‏سواری Giro در ایتالیا، La Vuelta در اسپانیا، تور لهستان و ماراتن‌هایی  مانند برلین، هامبورگ، کارستاند و رویدادهای BMX در فرانسه می‌باشد.

Mecaquartz، فستینا ارو (Festina Oro)، مجموعه میلان (Milano Collection) …

البته فستینا فقط یک برند ساعت مچی ورزشی نیست؛ این برند در تولید ساعت‌ها تقریبا برای هر مناسبتی به نتایج بزرگی رسیده است.

در سال 1996، فستینا مدل Mecaquartz را تولید کرد؛ یک ساعت مچی با ترکیبی از موتورهای مکانیکی و کوراتزی بود. سه سال بعد فستینا خط تولیدی ساعت‌های مچی طلای خودش فستینا ارو را ایجاد کرد که با طرح شیک و عملکرد عالی‌اش دنیا را شگفت‌زده کرد.

فستینا با مجموعه شماره 9 و مجموعه ساعت‌های مچی چشم‌نواز زنانه میلان که توسط نوآوری‌ها و طیف وسیعی از طرح‌هایش مشخص شده، به موفقیت تجاری عظیمی در دنیا دست پیدا کرد.

کامل‌ترین ترکیب از مواد، که به مجموعه سرامیکی فستینا شخصیت داده، باعث رشد عظیم برند ساعت مچی شد.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×