نوروز ۱۴۰۳ اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز ۱۴۰۳ اشرافی

تاریخچه ساعت آلبرت ریله Albert Riele – این برند ساخت کجاست

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-03-19 ۱۷:۳۱
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
تاریخچه ساعت آلبرت ریله Albert Riele – این برند ساخت کجاست

در سال 1881 در سوئیس که مهد ساعت سازی دنیا می باشد، ساعت های قدیمی آتلیر به وسیله شخص آلبرت ریله به وجود آمد.

135 سال بعد آلبرت ریله تبدیل به یک برند مدرن شد با یک لوگو شیک که نشان دهنده شخصیت آن بود و همچنین مجموعه ای کاملی از قطعات و ساعت های شگفت انگیز سوئیسی، آلبرت ریله استایل و سبک را دوباره تعریف کرد.

مدل های جسورانه ساعت های آنان راه حل های طراحی عالی را در روح طرح جدید و مدرن تشکیل دادند، محصولات این شرکت پاسخ به این سوال می باشد که طراحی ساعت های مچی مدرن به چه شکلی می بایست باشد.

 

 

طراحی ساعت های آلبرت ریله مجموعه ای از سنت ها به همراه معیارهای ذاتی برای شیک و با انرژی بودن از سمت و دیدگاه طراحان جوان و با استعداد این مجموعه می باشد، که علاوه بر آنها توجه به ریزه کاری ها و جزئیات بسیار عالی در آنها بسیار مهم است.

طراحی زیبا و متمایز آلبرت ریله به این نتیجه منتهی شده است که تمام عناصر ساعت های مچی با یکدیگر هماهنگی کامل را دارند، ساخت یک ساعت آلبرت ریله یک فرآیند پیچیده و سیستماتیک می باشد که شروع آن از کانسپت و مفهوم اصلی آن می باشد.

از طریق تکنولوژی پیشرفته به همراه مونتاژ دقیق تر و با کنترل کیفیتی بالا می باشد. دقت اندازه گیری زمان در ساعت های آلبرت ریله برگرفته از تکنولوژی شناخته شده شرکت روندا و ETA می باشد.

صفحات کریستالی ساعت ها که در برابر خراشیدگی بسیار مقاوم می باشند، علاوه بر اینکه زیبایی را برای این ساعت ها به ارمغان می آورند، خواندن ساعت را نیز آسان می کند.

در مدل های انتخاب شده از شیشه های محدب به صورت خلاقانه ای استفاده شده است، همچنین ساعت های آلبرت ریله با بندهای چرمی با انواع گیره های پروانه ای هماهنگ است. مدل های دیگر این برند دارای دستبندهای فولادی می باشد.

کلکسیون ساعت Albert Riele

پریمیر، اولین خط تولید در تاریخ جدید آلبرت ریله می باشد که ماهیت برند را تعریف کرده و آن را در مسیر جاه طلبانه ای قرار می دهد، این کلکسیون جدید شامل ساعت های با توابعی جدید و مختلف با توجه به کورنوگرافی های متفاوت می باشد، که در نسخه های حال حاضر آنها چندین نسخه از یک دستبند یا بند اضافی به همراه یک پرونده شخصی تولید شده است.

 

ساعت آلبرت ریله اصل اورجینال آبی دسته چرمی

 

کنسرتو، مجموعه ای جدید که سبک آلبرت ریله را حفظ کرده و ایده های جدیدی را منعکس می کند. مجموعه ای از مدل ها که با تمامی سلیقه و کوچکترین جزئیات در آن در نظر گرفته شده است.

که هر کدام از آنها مانند گوش دادن به یک قطعه موسیقی زیبا و استادانه لذت بخش می باشد، گالا، یک خط تولید جدید برای خانم ها، این ساعت تمام آرمان های آلبرت ریله را در یک شکل ظریف و زیبا مجسم می کند.

مدل های مورد استفاده در مجموعه گالا، یک ظرافت عالی و قابل اعتماد را نشان می دهند، با توجه به ویژگی های طراحی مهار شده آنها، آنها به راحتی در طیف وسیعی از نگاه ها جا می گیرند و نوعی جذابیت غیر قابل مقاومت ایجاد می کنند.

خانواده 1881، این مجموعه به یادبودی که در سال آینده به افتخار 135 سالگی آن می باشد، برگزار خواهد شد، این مجموعه با 4 مدل ساعت جیبی در تعداد محدودی به علت 135 سالگی رونمایی خواهد شد. ساخت ابتکاری آنها به کسانی که آنها را در اختیار دارند این اجازه را می دهد تا زمان را به درستی بررسی کنند.

ساعت آلبرت ریله خاطره ساز

آلبرت ریله خالق احساسات باکیفیت است. این ساعت مچی ها هستند که ریشه در سنت دارند اما هویت واقعی آنها در شهرهای بزرگ منعکس شده است. آنها با فعالیت بی زحمت خود هر ثانیه را اندازه گیری می کنند و آن را خاص می کنند. آن را در قلب شهرهای بزرگ یا دور از جمعیت قرار می دهند.

ارائه یک سبک زندگی جدید، آنها همچنین یک همراه ایده آل هستند در مکان هایی که آرامش وجود دارد و زمان به کندی سپری می شود، هر لحظه که می گذرد، آنها می توانند شدت یا ظرافت را به هر چیزی که مورد نیاز است، اضافه کنند.

 

ساعت مچی آلبرت ریل اصل قیمت مناسب

 

آلبرت ریله به ما یادآوری می کند که چیزهای جزئی را لمس کنیم، مهم است که هر روز را تصرف کنیم، انتخاب های آگاهانه انجام بدهیم و زندگی کنیم. سریع، اما بدون عجله. چیزهای جدید را امتحان کنید، آنها را تجربه کنید و این کار را با کلاس انجام دهید.

 

سال 2015 بازل ورد پیشرفته Albert Riele

در طول سال بازل ورد، برند آلبرت ریله ساعت های کاملا جدید خود را به نمایش گذاشت. که در بین آنها می توان به کل خانواده 1881، شامل ساعت های جیبی محدود، طراحی های جدید متعدد در لاین گالا، و ساعت رسمی مسابقات که مدل ورزشی آن می باشد و تنها در 500 قطعه ارائه می شود.

 

مسابقه قایقرانی

صدای دریا، آسمان آبی، لرزش بادبان های سفید، آزادی، رسیدن به رویاهای شما. حضورت آلبرت ریله در قایقرانی بخشی از مسیر طبیعی مسابقه است. مثل خود علامت تجاری که نوعی آزادی را فراهم می کند و به شما امکان می دهد که هر لحظه احساس زنده بودن و لذت کنید.

آلبرت ریله در روح این شور و شوق، به عنوان اولین شریک رسمی ساعت ها در تور مسابقه قایقرانی تعیین شده است.

مسابقات جهانی مهمترین مسابقه در سطح جهان می باشد که سالانه تحت یک عنوان مشخص و سالیانه انجام می گیرد. این تور یک مسابقه بزرگ همراه با جوایز نقدی بزرگ است و در کشورهایی از جمله آمریکا، سوئیس، مالزی و کره جنوبی برگزار می شود.

 

ساعت برند مارک آلبرت اصل بهترین قیمت

 

این مسابقات در رده های بالا با استفاده از ملوان های حرفه ای و همچنین رسانه های مهم جهان برگزار می شود. آلبرت ریله هر سال به عنوان شریک رسمی این مسابقات تعداد محدودی ساعت را برای این مسابقات تولید می کند که در آخر به اعضای تیمی که برنده مسابقات باشد در بسته هایی خاصی ارائه می شود.

علاوه بر این آلبرت ریله همکاری خود را با یکی از معتبرترین مسابقات قایق های بادبانی را آغاز کرده است. در سال 2014 آلبرت ریله برای دومین بار حامی اصلی این مسابقات بود.

اسطوره های این رقابت ها در این مسابقات حضور دارند از جمله ایان ویلیامز برنده مسابقات امسال، همچنین اسپانسر تیم تارناکی نیز می باشد، این تیم یکی از قوی ترین تیم ها می باشد که امسال در چندین دوره از مسابقات به قهرمانی دست پیدا کرده است.

همچنین پی تارناکی کسی که بنیانگذار تیم تارناکی می باشد، کاپیتان و سکانبان سابق این تیم، به عنوان یکی از سفیران ساعت های آلبرت ریله می باشد.

انتشار با ذکر منبع: www.ashraafi.com

برچسب ها : , , , , ,
دیدگاه شما

یک پاسخ به “تاریخچه ساعت آلبرت ریله Albert Riele – این برند ساخت کجاست”

  1. احمد اخلاصی گفت:

    بسیار عالی و کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×