خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت‌های ریس ویترسپون

ادمین اشرافی
اشرافی
1401-02-03 ۲۱:۱۵
ساعت‌های ریس ویترسپون

ریس ویترسپون بازیگری آمریکایی است که در طول سال‌های فعالیت خود، برنده‌ی جوایز متعددی شده است و زمانی به او لقب «دلبر آمریکا» را می‌دادند. با این حال، ریس این لقب را خیلی نمی‌پسندد و می‌گوید که او گرچه رفتاری دوستانه و صادقانه دارد، اما آن‌طور که به‌نظر می‌رسد هم مهربان و دوست‌داشتنی نیست. ریس یکی از پردرآمدترین بازیگران زن در سراسر جهان است. فوربس به‌خاطر کارنامه‌ی بازیگری و فعالیت‌های تجاری ریس، او را در فهرست 100 زن قدرتمند جهان در سال 2019 قرار داده است.

ریس ویترسپون هم‌چنین جوایز بازیگری متعددی از طرف آکادمی‌های اسکار، گلدن گلوب، امی و انجمن بازیگران سینما دریافت کرده است. او هم در زمینه‌ی بازیگری و هم به‌عنوان یک کارآفرین توانسته موفقیت‌های متعددی در کارنامه‌ی خود ثبت کند.

کارنامه بازیگری ریس ویترسپون

لورا جین ریس ویترسپون در 22 مارس 1976 در شهر نشویل ایالت تنسی به دنیا آمد.

عشق ریس به بازیگری از نوجوانی مشهود بود. او اولین بار در سال 1991 شروع به نقش‌آفرینی در یک فیلم کرد و پس از حضورش در فیلم هیجان‌انگیز «مقاصد بی‌رحمانه» (Cruel Intentions) مورد توجه فیلم‌سازان قرار گرفت. با وجود این، او پس از به‌دست‌آوردن نقش اصلی فیلم «قانوناً بلوند» (Legally Blonde) در سال 2001 در واقع توانست به یک نام محبوب و آشنا در صنعت بازیگری تبدیل شود.

ریس به‌خاطر ایفای نقش مکمل در فیلم موزیکال بیوگرافی «سربه‌راه باش» (Walk the Line) در کنار خواکین فینیکس، جایزه‌ی اسکار را از آن خود کرد و به اوج موفقیت یک بازیگر دست یافت.

اگرچه او پس از دریافت جایزه‌ی اسکار به‌دلیل چندین فیلم ناموفق، رکودی را در حرفه بازیگری خود تجربه کرد، اما پس از بازی در فیلم درام تحسین‌شده‌ی «وحشی» (Wild) در سال 2014 توانست جایگاه خود در دنیای بازیگری را دوباره به دست بیاورد. این فیلم هم‌چنین مورد تمجید منتقدان قرار گرفت و حتی باعث شد او یک بار دیگر برای جایزه‌ی اسکار نامزد شود.

در حال حاضر، ریس ویترسپون در مجموعه تلویزیونی «برنامه صبحگاهی» (Apple TV+) محصول Apple TV+ به‌همراه بازیگران سرشناس دیگری مانند جنیفر آنیستون و استیو کارل به ایفای نقش می‌پردازد.

سایر پروژه‌های ریس ویترسپون

ریس ویترسپون در حال حاضر صاحب یک شرکت پوشاک به نام Draper James است. وی هم‌چنین در سال 2007 سفیر جهانی برند Avon Products شد. علاوه بر این، او شرکت تولید فیلم و تلویزیون Type-A Films را که اکنون با نام Hello Sunshine شناخته می‌شود را تأسیس نموده است که فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی با محوریت «رهبری زنان» تولید می‌کند. ریس علاوه بر اینکه یک کارآفرین موفق است، در چندین موسسه خیریه با تمرکز بر حمایت از کودکان و زنان نیز فعال است.

حقایق جالب در مورد ریس ویترسپون

او از همان بچگی استعداد زیادی در زمینه‌ی تجارت داشت

زمانی که ریس ویترسپون جوان در کلاس سوم درس می‌خواند، مدرسه‌اش او را برای مدت کوتاهی اخراج کرد؛ زیرا آن‌ها به این قضیه پی برده بودند که او پوشاک و لوازم جانبی مو به همکلاسی‌هایش می‌فروشد. احتمالا هرگز نخواهیم فهمید چرا یک نفر باید سعی کند میل کودکان برای یادگیری در مورد تجارت را از بین ببرد. با این حال، این شکست ریس را منصرف نکرد، بلکه آتشی درون او شعله‌ور کرد که منجر به کسب موفقیت‌های بیشتر شد.

او کتاب آشپزی مخصوص خود را منتشر کرده است

ریس ویترسپون یک کتاب آشپزی به نام «ویسکی در فنجان چای» (Whiskey in a Teacup) نوشته است که در سال 2018 منتشر شد. کتاب آشپزی وی روی دستورالعمل‌هایی متمرکز است که ریشه در زادگاه او در شهر تنسی دارند؛ از این رو، اگر غذاهای سبک جنوب آمریکا را دوست دارید، حتما سعی کنید کتاب آشپزی او را تهیه کنید.

او تا یک‌قدمی بازی در انیمیشن Brave رفت

ریس ویترسپون قرار بود نقش شخصیت اصلی انیمیشن «شجاع» (Brave) یعنی «پرنسس مریدا» (Princess Merida) را بر عهده بگیرد. با این حال، او در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که از این نقش کناره‌گیری کرده است، چراکه نمی‌توانست لهجه‌ی اسکاتلندی اصیلی که سازندگان فیلم مدنظرشان بود را تقلید کند.

او چند دست لباس از فیلم «قانوناً بلوند» برای خود نگه داشته است

نمی‌توان انکار کرد که شخصیت ریس در فیلم «قانوناً بلوند» (Legally Blonde) یعنی «ال وودز» (Elle Woods) از لحاظ ظاهری منحصر به فرد است. به همین خاطر، باورکردن این موضوع که ریس چندین دست از پوشاک کاراکترش را با خود به خانه برده است، تعجب‌آور نیست. وی هم‌اکنون حدود 60 لباس از ست فیلم «قانوناً بلوند» در خانه‌ی خود دارد.

او در سریال Friends بازیگر مهمان بود

سریال «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) اولین باری نیست که ریس ویترسپون و جنیفر آنیستون با یک‌دیگر همکاری می‌کنند. ریس دو قسمت به‌عنوان مهمان در سریال کمدی سیتکام معروف Friends نقش‌آفرینی کرد. در این مجموعه‌ی تلویزیونی محبوب از دهه‌ی 90، ریس نقش «جیل گرین»، خواهر کوچکتر جنیفر آنیستون یعنی «ریچل گرین» را بازی کرد.

با این حال، دیگر خبری از قسمت سوم حضور ریس در این سریال نبود؛ چراکه وی اعتراف کرد که در طول دو حضورش به‌عنوان مهمان در این برنامه بسیار مضطرب شده بود.

ساعت‌های ریس ویترسپون

Rolex Day-Date President (18238)

Rolex Day-Date President (18238)

ساعت Day-Date President یک مدل کلاسیک و باشکوه از یکی از معتبرترین برندهای ساعت‌سازی سوئیسی در جهان است. ریس ویترسپون Rolex Day-Date President خود را اغلب در مکان‌های عمومی یا هنگام شرکت در رویدادهای خاص می‌پوشد. دلیل این انتخاب ریس با توجه به شهرت این برند معتبر و کیفیت ساخت بالای ساعت‌های آن، تقریباً بدیهی است و نیازی به توضیح ندارد.

ساعت Rolex Day-Date ای که ریس می‌پوشد در واقع مدل 36 میلی‌متری 18238 این ساعت است که در سال 2000 عرضه شد. ساعت یادشده دارای یک قاب صدفی ۳۶ میلی‌متری و ۱۸ عیار است. ساعت 18238 Rolex President همچنین دارای پایه‌های قاب بزرگی است که شکل اصلی بدنه‌ی ساعت را کمی دستخوش تغییر کرده‌اند. این موضوع باعث شده که این ساعت تا حدودی روی مچ دست سنگین‌تر حس شود، اما چیزی نیست که بخواهیم زیادی به آن توجه کنیم.

بر این اساس، سایر جنبه‌های این ساعت شبیه مدل‌های دیگرش هستند، از جمله تاج دوقلو و قاب پشتی دوکی آن. قاب این ساعت ظاهری درجه یک دارد و با یک شیشه کریستالی یاقوت کبود ضد خش محافظت می‌شود. علاوه بر این، Rolex Day Date President تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم است. همین امر آن را برای فعالیت‌های تفریحی دریایی مناسب می‌کند.

این مدل Day-Date هم‌چنین مجهز به یک نمایشگر روز و تاریخ است. صفحه‌ی نمایش تاریخ این ساعت به‌منظور افزایش خوانایی، زیر یک لنز سیکلوپ جا خوش کرده و صفحه‌ی نمایش روزهای هفته نیز به‌طور برجسته کنار نمایشگر ساعت 12 قرار گرفته است.

پشت زیبایی‌های ظاهری مجلل این ساعت، یک موتور اتوماتیک Rolex Caliber 3155 نهفته است. در واقع Caliber 3155 با دقت بالا و توانایی ذخیره انرژی 48 ساعته‌ی خود، یکی از بهترین موتورهای مکانیکی در بازار است و تمام انتظارات شما از یک ساعت‌مچی رولکس را برآورده می‌کند.

Apple Watch SE Gold Aluminum Case

Apple Watch SE Gold Aluminum Case

به‌نظر می‌رسد این اپل واچ، ساعت‌مچی موردعلاقه‌ی ریس هنگام ورزش در باشگاه یا پارک محلی‌اش باشد. با توجه به قابلیت‌های اپل واچ، داشتن این ساعت هوشمند در طول چنین فعالیت‌هایی یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. علاوه بر این، اپل واچ دارای چندین ویژگی، از جمله برنامه‌های تناسب اندام و سلامت است، که برای پیگیری فرایند پیشرفت ورزش شما عالی هستند.

علاوه بر این ویژگی‌های بسیار مفید، اپل واچ همچنین دارای GPS اختصاصی شرکت اپل است که به شما اجازه می‌دهد موقعیت مکانی خود را به‌راحتی ردیابی کنید. البته لازم است ذکر شود اگر می‌خواهید از مزیت‌های یادشده استفاده کنید، اپل واچ‌تان باید با بلوتوث به آیفون شما متصل شده باشد.

پس از برقرار اتصال، هر پیام یا تماسی که دریافت کنید، از طریق اپل واچ به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. از بین قابلیت‌ها و ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام تعبیه‌شده در ساعت‌های اپل می‌توان به مواردی هم‌چون دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و حتی یوگا اشاره کرد.

ساعت Apple Watch SE ریس با بدنه‌ی آلومینیومی 40 میلی‌متری عرضه می‌شود. صفحه نمایش OLED آن نیز در مقایسه با اپل واچ‌های نسل قدیمی به میزان قابل‌توجهی بزرگ‌تر است و خواندن اطلاعات صفحه‌نمایش را بسیار آسان‌تر می‌کند.

اپل واچ نماد راحتی مدرن است؛ چراکه ابزاری فراتر از یک ساعت برای تشخیص زمان محسوب می‌شود. فناوری پیشرفته‌ای که این ساعت هوشمند از آن بهره می‌برد، آن را به یک دستگاه ارتباطی همه‌جانبه و مناسب تبدیل می‌کند. این یک موضوع باعث شده تا اپل واچ، ساعتی ایده‌آل برای افراد پرمشغله همانند ریس ویترسپون به شمار بیاید.

ساعت‌های ریس ویترسپون (روی صحنه)

ساعت Cartier Roadster Automatic (3312) در فیلم Four Christmases 2008

ساعت Cartier Roadster Automatic (3312) در فیلم Four Christmases 2008

ریس ویترسپون در فیلم کمدی «چهار کریسمس» (Four Christmases) در سال 2008 یک Cartier Roadster Automatic به دست می‌کند. در این فیلم، ریس مدل Cartier Roadster 3312 ای را می‌پوشد که به‌لطف قاب 36 میلی‌متری و نقره‌ای‌رنگش کاملاً متمایز به نظر می‌رسد.

زیبایی منحصر به فرد Cartier Roadster Automatic آن را تبدیل به یکی از لوکس‌ترین محصولات این برند ساعت‌سازی سوئیسی کرده است. ساعت باشکوه Roadster از صفحه‌ای سفید با نشانگرهای رومی و عقربه‌های آنالوگ اسکلتی بهره می‌برد.

علاوه بر طراحی ظاهری فانتزی‌اش، ساعت Cartier Roadster به‌خاطر شیشه‌ی کریستالی یاقوت کبود مقاوم در برابر خراشی که دارد، استانداردهای اساسی یک ساعت رده‌بالا را نیز برآورده می‌کند. هم‌چنین صفحه نمایش تاریخ این ساعت کنار نشانگر ساعت 3 در نوع خود قابل‌توجه است.

Cartier Roadster مجهز به موتو اتوماتیک Cartier Caliber 2894 است که بر اساس موتور ETA 2894 ساخته شده است. هم‌چنین از 37 تکه جواهر در ساختار درونی این ساعت استفاده شده و شاهد ذخیره‌ی انرژی تا تقریباً 42 ساعت در آن هستیم.

ساعت Casio W201-1AV در فیلم Wild 2014

ساعت Casio W201-1AV در فیلم Wild 2014

ریس ویترسپون در سال 2014 به تهیه‌کنندگی فیلم درام «وحشی» (Wild) پرداخت و خود نیز در آن نقش‌آفرینی کرد. در این فیلم، وی نقش «شریل استرید» (Cheryl Strayed) را بازی می‌کند؛ زن مطلقه‌ای که تصمیم می‌گیرد به‌تنهایی بیش از هزار مایل از مسیر اقیانوس آرام را برای بهبود عاطفی و ذهنی خود طی کند. البته از آنجایی که این، اولین تجربه‌ی پیاده‌روی شریل است، می‌توان حدس زد که همه چیز باب میل او پیش نخواهد رفت.

در این فیلم، ریس یک ساعت دیجیتالی Casio W201-1AV به دست می‌کند. در حالی که این انتخاب او بدون شک بسیار کاربردی است، اما انتخاب یک ساعت G-Shock یا Garmin یا حتی یک ساعت Suunto برای چنین سفر طولانی و چالش‌برانگیزی، می‌توانست معقولانه‌تر باشد.

البته این موضوع، بی‌احترامی به ساعت Casio W201-1AV نیست، چراکه آن هم شایستگی‌های خاص خود را دارد. این ساعت دیجیتال از برند کاسیو بسیار مقرون‌به‌صرفه است. این دستگاه دارای قابلیت‌های متعددی از جمله زنگ هشدار، کرونومتر، تقویم، نمایشگر زمان دوگانه، زنگ ساعتی و مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری است.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه Casio W201-1AV می‌توان به موتور کوارتز دیجیتال، بدنه رزینی سبک‌وزن 36 میلی‌متری در کنار بند پلاستیکی آن اشاره کرد.

Timex Ironman Traditional 30-Lap (T5K693)

Timex Ironman Traditional 30-Lap (T5K693)

ریس در سال 2015 در فیلم کمدی اکشن «تعقیب آتشین» (Hot Pursuit) به‌عنوان رز کوپر، افسر پلیس سن‌آنتونیو نقش‌آفرینی کرد. از آنجایی که او در این فیلم، نقش یک افسر پلیس را به تصویر می‌کشد، منطقی است که شخصیتش در فیلم از یک ساعت دیجیتالی بادوام و کاربردی مثل Timex Ironman Traditional 30-Lap استفاده کند.

در واقع Timex Ironman Traditional 30-Lap یک ساعت ورزشی دیجیتالی با بند Velcro است که به‌راحتی می‌توان آن را محکم، یا از مچ دست جدا کرد. از نظر عملکرد، این ساعت ورزشی دیجیتال از برند Timex دارای ویژگی‌هایی مانند کرنوگراف 100 ساعته، تقویم، تایمر شمارش معکوس، نمایش سه منطقه زمانی مختلف، ساعت تابستانی و INDIGLO (قابلیت نورانی‌شدن صفحه در تاریکی) است.

ساعت Timex Ironman در واقع یک ساعت ورزشی است و به همین دلیل مجهز به یک حافظه‌نگار تا 30 دور است. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه Timex Ironman Traditional 30-Lap می‌توان به قاب رزینی سبک‌وزن و 38 میلی‌متری آن به‌همراه ویژگی مقاومت 100 متری در برابر آب اشاره کرد.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×