خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

جی‌شاک گِرَویتی‌مَستر ساعت جدیدی برای نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا می سازد

ادمین اشرافی
اشرافی
1402-09-25 ۱۸:۱۰
جی‌شاک گِرَویتی‌مَستر ساعت جدیدی برای نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا می سازد

کاسیو با نیروی هوایی سلطنتی همکاری کرده است تا نسخه محدود و جدیدی از جی‌شاک گرویتی‌مستر را ارائه دهد.

اگر در بازار به دنبال ساعتی با عملکرد سطح بالا می‌گردید و طرفدار هوانوردی هستید، این همکاریِ جی‌شاک گرویتی‌مستر GRB200RAF برای شما مناسب است.

نیروی هوایی سلطنتی (RAF)، نیروی نبرد هوایی بریتانیا و قدیمی‌ترین نیروی هوایی جهان است.

این ساعت طراحی شده است تا با وضعیت‌های سختی که خلبانان با آن‌ها مواجه می‌شوند تطبیق یابد، در حالی که از کارکردهای ضروری در ساختار محافظ هسته کربنی استفاده می‌کند که مورد علاقه ما در جی‌شاک است.

این ساعت از نظر زیبایی‌شناسی بر اساس هواپیمای رادارگریزِ یوروفایترِ تایفون طراحی شده و از آن الهام گرفته است که رنگ‌بندی ساده‌ای دارد.

رنگ آن مشابه با بدنه هواپیما خاکستری تیره است، در حالی که رنگ صفحه و نمایشگر دیجیتال به تقلید از کابین خلبان طراحی شده‌اند.

کلمات لاتین «PER ARDUA AD ASTRA» و شعار RAF به همراه آرم RAF روی بند چاپ شده‌اند که ظاهری خاص را ایجاد کرده است و زمینه کلی را تکمیل می‌کند.

تمام این موارد مناسب است اما این ساعت چه ویژگی‌هایی دارد؟ خوشحالیم که این پرسش را مطرح کردید! اجازه دهید به آن بپردازیم.

ویژگی‌های گرویتی‌مستر GRB200RAF

نسخه ویژه گرویتی‌مستر نشان‌دهنده ویژگی‌های طراحیِ الهام گرفته از هوانوردی است و وقتی می‌توانید متوجه این نکته شوید که به سه دکمه سمت راست ساعت نگاهی بیندازید. چرا؟ زیرا آن‌ها طوری چیده شده‌اند که شبیه دسته کنترل هلی‌کوپتر باشند و در عین حال به سهولتِ عملیات نیز کمک کنند.

عقربه‌های این ساعت حتی در پرواز برای حداکثر دید طراحی شده‌اند و همچون هر جی‌شاک مناسب، به شدت در مقابل ضربه مقاوم است.

ساختار مقاوم در برابر ضربه، بالشتک محافظی از قطعات مکانیکی کلیدی ساعت‌ها را فراهم می‌کند. این امر به این معنی است که می‌توانید آن را تقریباً از هر ارتفاعی بیندازید و این ساختار از خرابیِ برخورد و نقصِ عملکرد جلوگیری می‌کند.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های گرویتی‌مستر GRB200RAF، سنسور چهارگانه داخلی است که دارای قطب‌نما، ارتفاع‌سنج، فشارسنج، دماسنج و شتاب‌سنج است. این‌ها شامل همه موارد ضرورری در زمانی است که در ارتفاع بالا به سر می‌برید.

همچنین می‌توانید از طریق «اپلیکیشن ارتباطی جی‌شاک» به همه این ویژگی‌ها دسترسی داشته باشید.

ضمناً می‌توانید همه موارد از گزارش ماموریت تا نقشه تعاملی، آمار و حتی مصرف کالری خود را به دست آورید.

گزارش ماموریت چیست؟ گزارش ماموریت به اپلیکیشن تلفن امکان می‌دهد تا به طور خودکار داده‌های ارتفاع و اطلاعات مسیر را ثبت کند که توسط جی پی اِس تلفن به دست آمده است.

حتی می‌توانید با تعیین مقصد روی اپلیکیشن مرتبط با اینترنت در جی‌شاک، نشانگر موقعیت مکانی را برنامه‌ریزی کنید. پس از آن، عقربه دوم زمان رسیدن به موقعیت ثبت شده را نشان می‌دهد، در حالی که صفحه دیجیتال فاصله تا آن مکان نشان می‌دهد.

و برای جفت کردن ساعت، تمام کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن جی‌شاک را دانلود کنید، بلوتوث را فعال کنید و سپس اپلیکیشن را در ساعت هوشمند خود اجرا کنید.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×