خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

تاریخچه ساعت گوچی

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-08-19 ۲۰:۰۹
تاریخچه ساعت گوچی

گوچیو گوچی، فرزند یک تاجر ایتالیایی در سال 1906 میلادی خانه‌ی گوچی را در شهر فلورانس تاسیس کرد. گوچیو که یک استادکار برجسته بود، در دهه 1920 شروع به فروش کالاهای لوکس کرد. در سال 1938، گوچی یک بوتیک در شهر رم ایتالیا راه اندازی کرد. پس از مرگ گوچیو در سال 1953، فرزندش، آلدو شرکت را توسعه داد و شعبه های بیشتری باز کرد. در سال 1953، اولین فروشگاه گوچی در شهر نیویورک باز شد و در اواخر دهه 60 میلادی، فروشگاه های اینچنینی بیشتری در لندن، پاریس و توکیو افتتاح شدند. گوچی تا اواخر دهه 70 میلادی یک برند لوکس و لاکچری بود. پس از آن زنجیره ای از تصمیمات ویرانگر در مدیریت باعث شد شرکت تا مرز ورشکستگی برود.

بازیابی اعتبار گوچی با ساعت مچی

برای بازپس گیری شکوه گذشته، برند گوچی دوباره در دهه 1990 میلادی به بازار ساعت ورود کرد. این گام برداشته شد تا تاکیدی بر جایگاه گوچی در بازار مد و فشن داشته باشد. ساعت گوچی تولید خود را در سال 1997 اعلام کرد که بر اساس رویکرد کیفیت، دقت و پیش بینی جزئیات بود. گوچی استعدادهای خلاقانه خود را در میان دقت بی همتای ساعت سازی سوئیسی رویهم گذاشت تا ساعت گوچی را تولید کند.

ساعت Gucci 199601

ساعت گوچی gucci طلایی فلزی بند

تولید نخستین ساعت مچی گوچی

در همان سال 1997، گروه گوچی (Gucci Group) به دارایی های اجرایی گروه سورین مونترس دست یافت که آن زمان بزرگترین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان ساعت در دنیا بودند، و با آن نخستین ساعت های خود را شکل داد. در سال 1999، برای کسب برگ برنده در بازار، گروه گوچی گام هایی بزرگ را بصورت ادغام و خرید شرکت های دیگر کرد. گوچی شرکت Yves Saint Laurent Couture و شرکت Sanofi Beaute را خرید و همچنین 70 درصد از سهام Sergio Rossi را از آن خود کرد.

این جنبش به گوچی پایگاه خوبی داد با ایجاد پوشش بازار، و یک بازار آماده را مهیا کرد تا ساعت های خود را تولید کند. برنامه برای قبضه کردن همه بازار در سال 2000 تقویت شد، زمانی که گوچی شرکت Boucheron International group را از آن خود کرد. این یک تاثیر موجدار در نمودار بازار ایجاد کرد زمانی که گوچی امتیازهای شرکت ایوز سن لورنت را بدست آورد.

همه این جنبش ها نه تنها گوچی را در موقعیتی قوی تر قرار داد، بلکه وعده گوچی را برای پیشرو بودن در صنعت ساعت مچی جهانی را عملی کردند. با برداشتن این گامها، گوچی برای خود جایگاهی را نیز در بازار کالاهای لوکس باز کرد. ساعت های گوچی بسرعت بین مردم شناخته می شوند، از آنجایی که هر ساعتی از گوچی نشانه یک سبک متمایز هستند با طراحی تازه و زرق و برق موقرانه ای که دارند.

ساعت گوچی زنانه و مردانه

ساعتهای گوچی عموماً توسط مردان و زنانی مد پسند تهیه می شوند که طراحی آنرا عمیقا می پسندند، حتی بدون اینکه به حرکت ساعت گوچی یا امکانات آن اهمیتی بدهند. درست از همان ابتدا، گوچی تنها ساعت فشن ارائه داده تا دل جوانان را بدست بیاورد.

مشخصات ساعت گوچی

استیل ضد زنگ، کریستال سافیر (یاقوت کبود) و نقره نرم، برخی از تشکیل دهندگان اصلی ساعت مچی گوچی هستند، که جذبۀ مارک گوچی را مشخص می کنند. نقره نرم همچنان بطور وسیع در در صفحه برخی مدلهای ساعت گوچی بکار می رود. مدل ساعت گوچی 3900، راه اندازی شد تا یک ساعت رقیب را بی اثر سازد، و یک بند ساعت پارچه ای دارد. زمانی که جایگاه مناسبی برای محصولات گوچی پیدا شد، ساعتهای گوچی قطعاتی با طراحی پیچیده را ارائه می دهند، که در قله ظرافت قرار می گیرند. آنها ساعت هایی تولید می کنند هم مهیج و هم اغواگر، که از برترین طراحی های ساعت سوئیسی بهره می برند، به سبک و شیوه و زیبایی خود، تا رقابتی سختی با رقبا بکنند.

خط مشی گوچی

طراحی هسته‌ای ساعت گوچی با محرک سوئیسی جلو می رود که به اعتمادپذیری اش معروف است. هرجا ساعت های روز دیگر از مد افتادند، می تواند بر این دودلی به روش گوچی غلبه کنید، که موید پایداری می باشد.

برچسب ها : , , , ,
دیدگاه شما

4 پاسخ به “تاریخچه ساعت گوچی”

  1. محمد برخورداری گفت:

    باسلام وممنون از توزیهات خوبتون ولی در اخر نگفتید که KBSکه زیر شماره چهار رقمی 7700نوشته است چیست اسم مدلی از گوچی است یا چی ممنون

  2. صادق گفت:

    سلام میخوتستم قیمت جدید این محصول رو که براتون آپلود میکنم بدونم ساعت گوچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×