خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

تاریخچه ساعت مونت بلانک – همه چیز در باره Montblanc

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1394-10-18 ۰۴:۲۲

مشاهده تمامی محصولات مونت بلانک

کلمه مونت بلانک مترادف با فرهنگ نفیس نوشتن در 100 سال گذشته و با ارزش پایدار مانند کیفیت و ساخت سنتی است. درخواستهای غیر قابل انعطاف آن در شکل، سبک، مواد و طرز کار در تمامی محصولات منعکس شده است.

این کمپانی که اسمش “پدران شیک نوشتن” است برای اولین بار ابزار نوشتن Montblanc معرفی کرد که برای بیش از یک قرن است که از آن استفاده می شود. با این حال، پس از چند دهه منبت نماد معروف ستاره سفید خود را در قلم و با قلم نفیس از جمله گل سرسبد Meisterstück (شاهکار)، Montblanc به دیگر اقلام لوکس زندگی شناخته شده است که تحت عنوان این لوگو لوازم دیگری به غیر از ساعت مچی چون محصولات چرمی، جواهرات و عینک را به جهانیان در سال 1997 معرفی کرد.

ساعت مونت بلانک لوگوی مونت بلانک | mont-blanc

این شرکت میراث ساعت سازی خود را با پایه و اساس Montblanc و در Montre SA در Le Locle، (شهری که واقع در کوه های ژوراسیک سوئیس) به عنوان محل آغاز تولید ساعت مچی انتخاب کردند و در همان شهر این فعالیت را نیز به دیگر محصولات مونت بلانک اضافه کردند. بسیاری از قطعات Montblanc در طراحی و مونتاژ تست شده در کارگاه های زیبا که در سال 1906 ساخته شده بود و همان سال را نیز می توان سال شروع به کار ساعت سازی مونت بلانک نامید.

لوگوی مونت بلانک | mont-blanc-logo

 

مونت بلانک تنها با 15 سال تجربه در ساخت ساعت های آنچنانی و لوکس ممکن است در این عرصه یک تازه وارد به حساب بیاید، اما فلسفه طولانی مدت استفاده از استادان طراحی و با نام تجاری قدرتمند در ساخت جواهرات زمان کمتری نیاز داشت تا شهرت جهانی پیدا کند.

یکی از میراث به ارث برده مونت بلانک در ساعت سازی سنتی سوئیس می باشد که موقعیت خود را به عنوان یک تازه وارد horological مدرن ممکن ساخت و عنوان بهترین در مجموعه Timewalker شده است. Titanium Chronograph model قابلیت سنجش فواصل زمانی را دارد، برای مثال، یک صنایع MB کالیبر مکانیکی MB L100 جنبش به صورت خودکار سنتی با یک پوشش فوق العاده سخت مورد 43mm-شات بلاست تیتانیوم است، که شامل اعداد بزرگ معاصر و زیبایی و قابلیت بسیار پیچیده ی فنی دارد.

دفتر مرکزی این کمپانی هم اکنون شهر هامبورگ در کشور آلمان می باشد و دارای 449 نمایندگی رسمی در سراسر جهان می باشد.

مترجم سعید سپهری
باز نشر با ذکر منبع: اشرافی

برچسب ها :
دیدگاه شما

یک پاسخ به “تاریخچه ساعت مونت بلانک – همه چیز در باره Montblanc”

  1. Ghasem گفت:

    من از این ساعت دارم واقعا راضی هستم الان 15 سال هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×