نوروز ۱۴۰۳ اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز ۱۴۰۳ اشرافی

معرفی و تاریخچه ساعت آنه کلین – anne klein ساخت کجاست

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-10-18 ۱۴:۵۴
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
معرفی و تاریخچه ساعت آنه کلین – anne klein ساخت کجاست

آنه کلین یک طراح مد امریکایی بود که تولیدی لباس ورزشی زنانه ای را به نام خودش راه اندازی کرد، ابتدا او بعنوان یک طراح ساده شروع به کار کرد ولی بزودی بعنوان یک طراح برجسته ساعت و پوشیدنی های لوکس ارتقاء پیدا کرد و شرکت آنه کلین را در سال 1968 میلادی به عنوان یک شرکت آمریکایی راه اندازی کرد.

در ابتدا، آنه کلین تنها لباسهایی می فروخت که با هم ست بودند تا بتوان آنها را با هم پوشید، او بسیار خرسند بود که به زنان محصولاتی پیشنهاد می داد که مطابق نیازشان بود و در آن زمان هیچکس در بازار ست کردن البسه را به آن خوبی انجام نمی داد.

می شود گفت که وی اصطلاحاً یک شبِ مشهور شد، یا حداقل می توان گفت موفقیت بزرگی را که در نتیجۀ تلاش و سخت کوشی، اعتماد بنفس و باهوشی او به نتیجه رسید به دست آورد، اما وقتی کلین بطور ناگهانی در سال 1974 میلادی فوت کرد، جای خود را به لوئیس دل اولیو و دونا کاران داد و این افراد طراحی برند آنه کلین را بر عهده گرفتند.

 

معرفی ساعت آنه کلین

معرفی ساعت آنه کلین

 

ساعت مچی آنه کلین

صد البته لباس تنها متعلقاتی نبود که زنان خواهان آن بودند، و در کنار کیف دستی، کیف زنانه، کلاه و دستکش، خط تولید ساعت مچی آنه کلین نیز راه اندازی شد، امروزه، در واقع دو خط تولید وجود دارد: Anne Klein و Anne Klein II که هر یک به صورت جداگانه تولیدات خود را انجام می دهند.

 

ساعت های آنه کلین در صد ها مدل ارائه می شود، و قیمت همگی تقریباً زیر 200 دلار می باشد، البته استثنائاتی نیز در مورد این قیمت وجود دارد، مثلا ساعت هایی که روی صفحه شان الماس کاری شده و در فروشگاه های گرانقیمتی مانند بلومینگ دیلز، میسیز و نورداستورم قیمت های به مراتب بالاتری دارند.

شرکت آنه کلین اینک طیف وسیعی از مدل ها را ارائه می دهد و قیمت خرید ساعت تحت تاثیر انواع مدلهای آنه کلین قرار دارد، بطور سازگار، ساعت های آنه کلینی طراحی می شوند که با هر لباس یا مدل یا فشنی همخوانی داشته باشند، اگر به عکسهای ارائه شده توسط Anne Klein توجه کنید نیز متوجه خواهید شد در زمینه ساعت نیز این شرکت به ست کردن با زیورآلات مختلف پرداخته که کار را برای خریدار راحت کرده است.

جالب است بدانید، تمامی مدلهای ساعت آنه کلین یک ویژگی را از دست نمی دهند، و آن هم ظرافت طراحی و تولید ساعت هاست، مدلهای ساعت آن، هرگز زمخت یا گرانقیمت افراطی یا پیچیده طراحی نمی شوند و در عوض همیشه یک حس سادگی مطلق را ارائه می دهند که تنها به بزرگترین طراحان دنیا الهام می شود.

انتشار با ذکر منبع: www.ashraafi.com

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×