خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

بهترین ساعت های ظریف مردانه

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-01-29 ۲۲:۵۱
بهترین ساعت های ظریف مردانه

یک ساعت مچی ظریف مردانه چه ویژگی‌هایی دارد؟ ما در این مطلب به خواسته‌های افراد مینیمالیست و طرفداران وسایل روزمره‌ی فوق‌سبک می‌پردازیم و ساعت‌های بادوام و سبکی را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین ساعت‌های ظریف، با ساعت‌های تاکتیکال و ساعت‌های مخصوص پیاده‌روی که طرح‌های بزرگ و حجیمی دارند و بر روی مچ دست‌ها سنگینی می‌کنند، کاملأ متفاوتند. شما طراحی‌های شفاف و ساده‌ای را ترجیح می‌دهید که جذابیتتان را افزایش ‌دهد و همچنین این طراحی، ساعتی را به شما ارائه می‌دهد که اجزاء خیلی کمتری دارد و به مراقبت کمتری نیاز دارد.

هیچ اشکالی ندارد اگر ساعتی را بخواهید که نیاز به مراقبت اندکی داشته باشد، پس بیایید بدون طفره رفتن نگاهی بیاندازیم به بهترین ساعت‌های باریک مردانه و در مورد علت به وجود آمدن آن‌ها صحبت کنیم.

معرفی بهترین ساعت‌های باریک مردانه

1. ساعت ظریف “مینیمالیست” از برند Fossil

ساعت ظریف "مینیمالیست" از برند Fossilساعت‌ Fossil یکی از برندهای مورد علاقه‌ی ما است، این علاقه تا حدودی به خاطر رویکرد بسیار ساده‌ای است که در عناصر طراحی ساعت‌های این برند وجود دارد. ضخامت قاب ساعت “مینیمالیست”، 8 میلی‌متر است و بر روی مچ دست احساس باریکیِ خوشایندی ایجاد می‌کند که چیزی بهتر از آن وجود ندارد.

به عقربه‌های ساده‌ی آبی و سفیدش دقت کنید که چطور صفحه‌ی ساعت را تمیز و واضح نشان می‌دهند و مانع دید شما نمی‌شوند. همچنین هنگامی که بندهای چرمیِ مجللش که از پوست گوساله تهیه شده، به دور مچ دستتان بسته می‌شود هم می‌توانید از نگاه کردن به این ساعت لذت ببرید.

ساعت “مینیمالیست” Fossil برای به کار انداختن صفحه‌ی آنالوگش از یک موتور کوارتز استاندارد استفاده می‌کند. درست است که نمی‌خواهید بندهای چرمی ساعتتان را خیس کنید، اما خیالتان راحت است که این ساعت تا عمق 165 فوتی (50 متری) نسبت به آب مقاوم است.

بخشی از قدرت ساعت “مینیمالیست” به این خاطر است که شیشه‌ی صفحه‌اش از کریستال معدنی ساخته شده که از ساعت در برابر فشار محافظت می‌کند و در شرایط آب‌وهوایی نامساعد، ساعتتان را سالم نگه می‌دارد.

این ساعت به عنوان یک امتیاز اضافی، دسته‌ی کوک نسبتأ کوچکی دارد، اما نمای بیرونی‌ِ این دسته‌ی کوک به صورت طرح‌دار طراحی شده تا نسبت به ساعت‌های دیگر متفاوت باشد.

ویژگی‌های اصلی:

  • شیشه‌ای از جنس کریستال معدنی
  • قابی از جنس استیل ضد زنگ و در ابعاد 44 ×8 میلی‌متر با یک قاب روئی (زه) ثابت
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 165 فوتی (50 متری)
  • موتور کوارتز با نمایشگر ساعت آنالوگ
  • بند ساعت از جنس چرم گوساله

2. ساعت باریک بند چرمی اورجینال از برند استرلینگ (Stuhrling Original)

ساعت باریک بند چرمی اورجینال از برند استرلینگ (Stuhrling Original)استرلینگ یک برند قدیمی‌ نیست، اما کیفیت کلاسیکی که از یک ساعت کژوال یا رسمی انتظار می‌رود را برآورده می‌کند. اگر به دنبال این هستید که یک ساعت درجه یک و با کیفیت تهیه کنید، اما نمی‌خواهید پول زیادی خرج کنید، در این صورت ساعت‌های استرلینگ برای شما گزینه‌ی مناسبی هستند.

این ساعت با قیمت بسیار ارزانی که دارد، تا عمق 165 فوتی در برابر نفوذ آب مقاوم است، این ضد آب بودن تا حدودی به خاطر شیشه‌ی کریستال کریسترنایی (Krysterna) است که از موتور کوارتز ژاپنی و صفحه‌ی نمایشگر آنالوگ ساعت محافظت می‌کند.

همچنین در کنار ساعت 3، یک نمایشگر تاریخ بسیار ساده وجود دارد که برخلاف ساعت‌های دیگر، جایش را عوض نکرده اند.

یکی از ویژگی‌های مورد علاقه‌ی ما، بند این ساعت است که از چرم خالص گوساله ساخته شده. بندهای ساعت بند چرمی اورجینال استرلینگ، در قسمت داخلی‌شان یک لایه ی مخملی دارند که از همان لحظه‌ای که آن را به دور مچ دستتان می‌بندید احساس خوبی را به شما منتقل می‌کند.

قاب این ساعت با زه استیل ضد زنگ و دسته‌ی کوکی که تا حدودی به الماس شبیه است و اتصال بی عیب و نقصش به میله‌هایی که بندهای ساعت را نگه می‌دارند، توانسته ضخامت 7 میلی‌متری‌اش را حفظ کند.

این ساعت ظریف با زه خاکستری تیره‌ و عقربه‌ها و نشانگرهای نقره‌ای و صفحه‌ی خاکستری ذغالی‌اش، از هر نظر باریک و مینیمالیستی است.

ویژگی‌های اصلی:

  • قاب 40× 7 میلی‌متری از جنس استیل ضد زنگ
  • بند ساعت از جنس چرم گوساله
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 165 فوتی
  • موتور کوارتز ژاپنی با نمایشگر ساعت آنالوگ
  • شیشه‌ی ساعت از جنس کریستال کریسترنا

 3. ساعت مردانه‌ی باریک و مشکی سیتیزن مدل 53 E Eco-Drive Stiletto

ساعت مردانه‌ی باریک و مشکی سیتیزن مدل 53 E Eco-Drive Stilettoبرند سیتیزن هیچ‌گاه در تحت تأثیر قرار دادن ما شکست نمی‌خورد و معمولأ سری Eco-Drive از این برند در جلب توجه علاقه‌مندان ساعت‌های مینیمالیست، پیشگام است.

آن‌ها به طرز عجیبی توانسته‌اند ضخامت قاب 36 میلی‌متری این ساعت را به 5 میلی‌متر برسانند که وقتی آن را بر روی مچ دستتان می‌بندید توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کند و بدون این که به دیده شدن نیازی داشته باشد، زیبایی بسیار زیادی را به شما ارائه می‌دهد.

آن‌ها با وجود این سادگی و باریکی باز هم ویژگی‌های بسیار زیادی را در داخل ساعت رسمی jet black Stiletto گنجانده‌اند، ضد آب بودن این ساعت تا عمق 99 فوتی (30 متری) که آن را به یک ساعت مناسب برای استفاده‌ی روزمره تبدیل کرده و شیشه‌ی ضدخش این ساعت که از جنس کریستال یاقوت کبود است، از جمله‌ی این ویژگی‌ها هستند.

تمام این مجموعه با یکی از بهترین دستبند‌های استیلی که تاکنون دیده‌ایم، همراه شده است: 7 اتصال با یکدیگر هماهنگ شده‌اند تا ظاهر منحصر به فرد و همچنین احساس فوق‌العاده راحت و عملکرد روان و بی عیب و نقصی را ارائه دهند.

دستبندهای این ساعت بر خلاف ساعت‌های دیگر، از حرکات اندکی استفاده نمی‌کند. علامت‌های بسیار باریکی که بر روی صفحه‌ی این ساعت وجود دارند، ظاهر کلی این ساعت سیتیزن را ساده و بی‌آلایش نگه می‌دارند و در همین حال موتور کوارتز ژاپنی‌اش از داخل هسته‌ی ساعت، نمایشگر آنالوگ را به کار می‌اندازد.

ویژگی‌های اصلی:

  • قاب 36×5 میلی‌متری از جنس استیل ضد زنگ
  • شیشه‌ی ضد خش از جنس کریستال یاقوت کبود
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 99 فوتی (30 متری)
  • موتور کوارتز ژاپنی با نمایشگر انالوگ
  • دستبند استیل ضد زنگ با 7 اتصال

4. ساعت باریک Mineral Quartz از برند Titan

ساعت باریک Mineral Quartz از برند Titanاگر به دنبال ساعت‌های باریک و تمامأ مشکی هستید، برند تیتان چنین ساعتی را تولید کرده است. در اینجا ساعت فوق باریکی را مشاهده می‌کنید که ضخامت قابش به 3.8 میلی‌متر می‌رسد (درست متوجه شدید، این اغراق یا اشتباه چاپی نیست).

این برند یکی از باریک‌ترین ساعت‌ مچی‌های جهان را ایجاد کرده و طراحیِ آن را نیز به سبک جذابی انجام داده‌ است. بندهای چرمیِ مشکی و راحت این ساعت را به دور مچ دستتان ببندید و در تمام روز مانند یک رئیس واقعی به نظر برسید.

این بندها توسط یک میله‌ی فلزی با دوام به کناره‌های قاب که اندکی انحنا دارند، وصل می‌شوند. در گوشه‌ی قاب می‌توانید دسته‌ی کوک بسیار کوچکی را مشاهده کنید که از قاب ساعت بیرون زده است.

ساعت‌های باریک هم بدنامی‌های خاص خود را دارند. ساعت Mineral Quartz تیتان با وجود این که یکی از باریک‌ترین ساعت‌های روی کره‌ی زمین است، باز هم به لطف شیشه‌‌اش که از جنس کریستال یاقوت کبود است می‌تواند تا عمق 99 فوتی (30 متری) در برابر نفوذ آب مقاومت ‌کند. این شیشه‌ی کریستالی از نمایشگر آنالوگ و موتور کوارتزی که عقربه‌های دراز و طلاییِ این ساعت را تکان می‌دهد، محافظت می‌کند. همه‌ی اجزای این ساعت به طور یکپارچه‌ای با هم ترکیب شده‌اند.

در حالی که مدل‌های رزگلد و jet black از مدلهای مورد علاقه‌ی ما هستند اما 6 مدل دیگر از این ساعت باریک وجود دارد که با پوشیدنشان می‌توانید فوق‌العاده جذاب شوید.

ویژگی‌های اصلی:

  • قاب 44×3.8 میلی‌متری از جنس استیل ضد زنگ
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 99 فوتی (30 متری)
  • شیشه از جنس کریستال یاقوت کبود
  • موتور کوارتز با نمایشگر آنالوگ
  • بندهای چرمی بادوام

5. ساعت باریک صفحه مشکی رادو از جنس استیل ضد زنگ (Black Dial Stainless Steel)

5. ساعت باریک صفحه مشکی رادو از جنس استیل ضد زنگ (Black Dial Stainless Steel)

ما قبلأ یک راهنمای خرید کامل را به بهترین ساعت‌های رادو اختصاص داده بودیم، و این برند با این ساعت Black Dial Stainless Steel فوق‌العاده ساده و باریک، دوباره از برندهای دیگر پیشی گرفته است. قبل از هر چیزی باید گفت که این ساعت با قطر 39 میلی‌متری و ضخامت 9 میلی‌متری‌اش، همان احساس راحتی‌ای که به دنبالش هستید را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر بخواهیم بیشتر به مشخصات فنی بپردازیم باید بگوییم که این ساعت به یک موتور کوارتز و نمایشگر آنالوگ مجهز است و شیشه‌ی ساعت که تکمیل کننده‌ی این مجموعه است و از کریستال یاقوت کبود ساخته شده، از این مجموعه کاملأ محافظت می‌کند.

به لطف این شیشه‌ی درجه یک این ساعت رادو، این ساعت تا عمق 99 فوتی (30 متری) در برابر آب مقاوم است که از آن دربرابر ریختن و پاشیده شدن آب محافظت می‌کند.

حالا بیایید بند ساعت را بررسی کنیم، زیرا بند این ساعت به عنوان نقطه‌ی کانونیِ آن به شمار می‌رود. حس سرامیک صیقلی و براق بر روی دستتان که به شکل بی‌عیب و نقصی با طرح منحنی قاب ساعت ترکیب شده است، بسیار دگرگون کننده است.

قاب ساعت دارای یک دسته‌ی کوک مینیمالیستی، چهار نقطه بر روی صفحه‌ی ساعت و عقربه‌های تو خالی‌ای است که با لوگوی Rado که در زیر ساعت 12 قرار گرفته، همپوشانی دارند. برندهای معدودی می‌توانند ظاهر ساده‌ی ساعت‌هایشان را این چنین براق و صیقلی نشان دهند.

ویژگی‌های اصلی:

  • قاب 39×7 میلی‌متری از جنس استیل ضد زنگ
  • شیشه از جنس کریستال یاقوت کبود
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 99 فوت (30 متری)
  • بند سرامیکی که احساس ملایمی به پوستتان می‌بخشد
  • موتور کوارتز با نمایشگر آنالوگ

6. ساعت باریک مردانه‌ی بولوا مدل Classic 98A167

ساعت باریک مردانه‌ی بولوا مدل Classic 98A167برند Bulova با سبک کلاسیک و طراحی‌های جاودانه‌‌اش شناخته می‌شود و این برند با مدل Classic 98A167 توانسته‌ چیزی فراتر از این القاب را به دست آورد. در بسیاری از ساعت‌های باریک از بندهای چرمی استفاده شده است، پس بیایید از ظاهرش شروع به بررسی کنیم.

بند چرمی اصیل با ظرافت به دور میله‌هایی که به قاب فوق‌العاده باریک ساعت وصل هستند، پیچیده می‌شود و با آسایش به دور مچ دستتان بسته می‌شود. ضخامت قاب فقط 5.6 میلی متر است.

نمای مجللی که دارد، سنگین به نظر می‌رسد اما این ساعت بولوا حتی با وجود موتور کوارتزی که در داخل قابش قرار گرفته، باز هم بسیار سبک است.

این موتور کوارتز به نمایشگر آنالوگی که بدون اغراق بسیار دوست‌ داشتنی به نظر می‌رسد، قدرت می‌دهد. عقربه های ساعت تا نیمه تو خالی هستند و علامت‌های نشان‌دهنده‌ی ساعت 12  و 3 و 6 و 9  برجسته و طلایی هستند، در حالی که بقیه‌ی نشان‌گرهای ساعت از استیل ساخته شده‌اند.

حتی دسته‌ی کوک ساعت هم رنگی است و تمام نمای ساعت را با هم متحد کرده است. این ساعت تا عمق 99 فوت (30 متری) در برابر آب مقاوم است، یک تقویم سالانه دارد و همچنین به یک شیشه از جنس کریستال معدنی مجهز است که از تمام این اجزاء محافظت می‌کند. این ساعت، باریک، ساده و در عین حال بسیار فریبنده است.

ویژگی‌های اصلی:

  • شیشه از جنس کریستال معدنی
  • قاب 40×5.6 میلی‌متری از جنس استیل ضد زنگ
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 99 فوت (30 متری)
  • موتور کوارتز با نمایشگر آنالوگ
  • دارای یک نمایشگر تقویم

7. ساعت Meister Hand-Winding جانگنز مدل  5202 (Junghans Meister Hand-Winding 5202)

ساعت Meister Hand-Winding جانگنز مدل  5202 (Junghans Meister Hand-Winding 5202)Junghans یکی از برندهایی است که هرگز آن را در مجله‌ی ماکسیم نخواهید دید، اما ساعت‌های این برند را در دست پدر و پدربزرگتان دیده‌اید. بیش از 150 سال از تأسیس این شرکت می‌گذرد و هنوز هم در حال ساخت ساعت‌های درجه یک و با کیفیت هستند.

ما شیفته‌ی شیشه‌ی پلکسی گلاس این ساعت نیستیم، اما این شیشه به اندازه‌ی کافی ضد خش است که بتوانیم در مواقع لزوم آن را در دست کنیم. ساعت Meister Hand-Winding 5202 فقط 7.5 میلی‌متر ضخامت دارد که باعث می‌شود برای افراد مینیمالیست، انتخاب مناسبی باشد.

موتور این ساعت کاملأ با دست کوک می‌شود. این ساعت به یکی از زیباترین صفحات ساعتی که تاکنون دیده‌ایم، مجهز است. صفحه‌ی فرعی و صفحه‌ی اصلی از طلای رزگلد ساخته شده‌اند ( مانند قاب ساعت ) و از چهار نشانگر ساعتی که از همین جنس ساخته شده‌اند نمای باشکوهی را ارائه می‌دهد.

این علامت‌ها که بر روی صفحه‌ای سفید رنگی قرار دارند، به شما این احساس را می‌دهند که برای به دست آوردن این ساعت به اواخر قرن نوزدهم رفته‌اید. همین سبک باشکوه، نشان‌دهنده‌ی طراحی کلاسیک این برند است و ما از این بابت بسیار خرسندیم.

اگر به ساعت‌های رزگلد علاقه دارید، این ساعت می‌تواند برای شما مناسب باشد.

ویژگی‌های اصلی:

  • قاب 37×7.5 میلی‌متری از جنس طلای رزگلد
  • صفحه و چهار علامت ساعت از جنس رزگلد
  • بند ساعت از جنس چرم اصل
  • شیشه پلکسی‌گلاس ضد خش
  • موتور مکانیکی

8. ساعت مردانه‌ی Sundby Titanium اِسکاگِن

ساعت مردانه‌ی Sundby Titanium اِسکاگِناسکاگن یکی از آن برندهای قدیمی است که حتمأ اسمش را شنیده‌اید، و اجازه بدهید که ساعت‌های این برند خودشان را به شما معرفی کنند.  دیدن چنین طرح غافل‌گیرکننده‌ای بعد از گذشت این همه سال از علاقه‌مندی به ساعت‌ها، واقعأ نیروبخش و مفرح است.

قاب ساعت Sundby اسکاگن کاملأ از تتانیوم ساخته شده و بندهای بافته‌شده‌ی فلزی‌اش وقتی به دور مچ دستتان بسته می‌شوند احساس یک پارچه‌ی دستباف ظریف را القاء می‌کنند. قاب این ساعت، از نظر فوق باریک بودنش، فقط 8 میلی‌متر ضخامت دارد و دارای ساخت بسیار سبک وزنی است که به طور کلی کمتر از 2 اونس (56.6 گرم) وزن دارد.

با توجه به این که یک موتور کوارتز در داخل این ساعت قرار گرفته، این وزن کمی که دارد بسیار چشمگیر است. این موتور توسط شیشه‌ای از جنس کریستال معدنی محافظت می‌شود و همچنین تا عمق 99 فوتی ضدآب است. روش فوق‌العاده هوشمندانه‌ای که به واسطه‌ی آن، پنجره‌ی نمایش‌دهنده‌ی تاریخ را به جای عدد ساعت 18 قرار داده‌اند و همچنین نشان‌گرهای بزرگ ساعت که عقربه‌‌ها کاملأ بر رویشان قرار نمی‌گیرند، از عناصر موردعلاقه‌ی ما در طراحی این ساعت هستند.

این ساعت از صفحه‌ی فریبنده‌ی آبی رنگ یاقوت کبودش گرفته تا بندهای سفید رنگش، واقعأ یک قطعه‌ی فریبنده و جذاب است (که برایتان خرج زیادی نمی‌تراشد). اگر به صفحه‌ی رنگی ساعت علاقه دارید، حتمأ راهنمای ما درمورد بهترین ساعت‌های صفحه سبز را مطالعه کنید.

ویژگی‌های اصلی:

  • موتور کوارتز با نمایشگر آنالوگ
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 99 فوتی
  • شیشه از جنس کریستال معدنی
  • قاب 37×8 میلی‌متری از جنس تیتانیوم
  • فوق سبک با وزن کمتر از 2 اونس (56.6 گرم)

9. مجموعه‌ی Time Solar بِرینگ

مجموعه‌ی Time Solar بِرینگطراحی‌های دانمارکیِ بِرینگ از ابتکار و قابلیت اعتماد بسیار بالایی برخوردارند که در هیچ جای دنیا نمی‌توانید چنین چیزی را بیابید. مدل 222 از مجموعه‌ی Time Solar  با استفاده از یک موتور سِیکو که از باطری خورشیدی تغذیه می‌کند، نمایشگر آنالوگ را به کار می‌اندازد.

سادگیِ این ساعت که به طور شایسته‌ای پیاده‌سازی شده، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، و این سادگی توسط صفحه‌ی ساعت با زیبایی مطلقی به نمایش درآمده است. اعداد سفید رنگی که بر روی صفحه وجود دارند و همچنین خطوط مینیمالیستیِ سبک وزنی که در میان این اعداد قرار گرفته‌اند، این ساعت را به بهترین شکل ممکن نقاشی کرده‌اند.

همچنین خوشحال خواهید شد اگر بدانید که شیشه‌ی این ساعت از کریستال یاقوت کبود مصنوعی ساخته شده و ضد خش است که باعث می‌شود این ساعت تا عمق 165 فوتی (50 متری) در برابر آب مقاوم باشد.

ما در این مطلب به دنبال ساعت‌های باریک هستیم و بِرینگ هم بدون اینکه منبع تغذیه‌ی ساعتش را قربانیِ باریکیِ آن کند، توانسته ضخامتش را به 9 میلی‌متر برساند.

هنگامی که بند توری فلزی‌ ساعت را به دور دستتان می‌بندید، احساس می‌کنید که بهشت به دور دستتان پیچیده شده است. طراحی براقش بسیار چشمگیر است اما قیمت ارزان این ساعت مینیمالیستی (مخصوصأ برای این ساعت که چنین طراحی معتبری دارد)، شما را حیرت‌زده می‌کند.

ویژگی‌های اصلی:

  • شیشه‌ی ضد خش از جنس کریستال یاقوت کبود
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 165 فوتی
  • موتور سِیکو با انرژی خورشیدی
  • قاب 40×9 میلی‌متری از جنس استیل ضد زنگ
  • بند توری فلزی

10. ساعت باریک استیل ضد زنگ Tonnier

ساعت باریک استیل ضد زنگ TonnierTonnier برند ارزان قیمتی ات که فقط بر روی طرح‌های ساده تمرکز دارد. ما قبلأ یک راهنما را به ساعت‌های تمامأ سیاه اختصاص داده بودیم و ساعت باریک استیل ضد زنگ Tonnier قطعأ در این لیست جای می‌گیرد. بیایید از نمای خارجی‌ شروع به بررسی کنیم، قاب باشکوه این ساعت، 42 میلیمتر قطر و 6.8 میلیمتر ضخامت دارد که شیک و سبک بر روی دستتان قرار می‌گیرد.

این طراحی سبک وزن، بر روی لبه‌های صیقلی و بند‌های توری فلزی مینیمالیستی که مانند چرم گوساله لطیف هستند نیز اعمال شده است.

اگر چه که این ساعت ظاهر ظریفی دارد و علامتهای مشکی رنگ بزرگ و سفید رنگ کوچکی که بر روی صفحه وجود دارند نشان‌دهنده‌ی این ظرافت هستند، اما چیزی که در داخل این ساعت قرار گرفته با سادگی فاصله‌ی بسیار زیادی دارد.

این ساعت یک موتور کوارتز ژاپنی و یک نمایشگر آنالوگ دارد و دسته‌ی کوکش آنقدر کوچک است که اصلأ بر روی دست احساس نمی‌شود. تنها نقطه ضعف بزرگش این است که فقط تا عمق 33 فوتی (10 متری) خاصیت ضد آب دارد، یعنی فقط در مقابل پاشیده شدن مقدار اندکی آب و برخورد قطرات باران، مقاوم است.

بدون در نظر گرفتن این موضوع، این ساعت یک گزینه‌ی عالی و ارزان‌قیمت است که تقریبأ با همه‌ی لباس‌هایتان جور می‌شود. اما حتمأ راهنمای ما درمورد بهترین ساعت‌های تیتانیوم را نیز بررسی کنید تا با ساعت‌های خوبی مثل این ساعت، بیشتر آشنا شوید.

ویژگی‌های اصلی:

  • قاب 42 × 6.8 میلیمتری از جنس استیل ضد زنگ
  • طراحی فوق نازک و فوق سبک با وزنی کمتر از 4 اونس (113.3 گرم)
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 33 فوتی (10 متری)
  • موتور کوارتز ژاپنی با نمایشگر آنالوگ
  • بند توری فلزی

11. ساعت مردانه‌ی باریک Jazzmaster همیلتون

ساعت مردانه‌ی باریک Jazzmaster همیلتونبرند همیلتون همیشه ساعت‌هایش را به سبک آمریکایی طراحی می‌کند اما معمولأ با افزودن عناصر مخصوص خودش، طرح‌هایش را پیچیده می‌کند. در مدل jazzmaster thinline همه چیز همانطوری است که از آن انتظار می‌رود.

اول از همه ضخامت قاب استیل ضد زنگ این ساعت، حداکثر 7 میلیمتر است که احساس فوق‌العاده سبکی را بر روی مچ دستتان ایجاد می‌کند. حالا که صحبت از احساسی که به شما می‌دهد شد باید بگوییم که بندهای چرم تمساح این ساعت و آستر نرمش دستتان را با ناز و آرامش در بر می‌گیرند.

همیلتون صفحه‌ی سفید رنگ و براق ساعت را ساده نگه داشته اما عقربه‌ها و علامت‌های نقره‌ای بزرگتری را به صفحه اضافه کرده است. همچنین یک نمایشگر کوچک تاریخ را در بالای علامت ساعت 6 مشاهده می‌کنید.

این ساعت با یک موتور کوارتز سوئیسی کار می‌کند و یک شیشه‌ی ضد انعکاس از جنس کریستال یاقوت کبود، از این مجموعه محافظت می‌کند. این شیشه به شما اجازه می‌هد که اگر در موقعیتش قرار گرفتید بتوانید تا عمق 165 فوتی (50 متری) در زیر آب شنا کنید (درست مانند یک ساعت غواصی)، و همچنین درخشش صیقلی زه ساعت که از جنس استیل ضد زنگ است و انتهای گرد دسته‌ی کوک آن هم در برابر آب محافظت می‌شوند.

ویژگی‌های اصلی:

  • مقاومت در برابر آب تا عمق 165 فوتی
  • قاب 7 × 42 میلیمتری از جنس استیل ضد زنگ
  • بند ساعت از جنس چرم تمساح
  • شیشه‌ی ضد انعکاس از جنس کریستال یاقوت کبود
  • موتور کوارتز سوئیسی و نمایشگر آنالوگ

12. ساعت مچی باریک فردریک کنستانت

ساعت مچی باریک فردریک کنستانتسه گانه‌ی چرم، استیل و رنگ مشکی در کنار هم جمع شده‌اند. فردریک، بند چرمی مشکی و درخشش باشکوه  قاب استیل ضد زنگی که فقط 6 میلیمتر ضخامت دارد را در هم آمیخته.

این ساعت با وجود اندازه‌ی فوق باریکش، باز هم از یک موتور کوارتز قدرتمند و نمایشگر آنالوگ بهره می‌برد که به وجود صفحه‌ی مدرج کوچک و نمایشگر تاریخی که در کنار علامت ساعت 3 قرار دارد، کمک می‌کند.

ساعت باریک فردریک کنستانت بدون این که قیمت هنگفتی داشته باشد، شیک و مطابق مد روز است. این ساعت تا عمق 99 فوتی ضد آب است، یک شیشه‌ی ضد خش از جنس کریستال معدنی دارد و اعداد رومی نقره‌ای و عقربه‌های شمشیری‌اش از نمای کلاسیک این ساعت پشتیبانی می‌کنند.

این ساعت یک گزینه‌ی کاملأ واضح است: شما هر آنچه که می‌بینید را دریافت می‌کنید، و احتمالأ شما هم مثل ما تمام اجزای آن را دوست دارید.  اگر ساعت مچی‌های تک رنگ را دوست دارید، راهنمای ما درمورد بهترین ساعت‌های طلایی را بررسی کنید.

ویژگی‌های اصلی:

  • قاب 40 × 6 میلیمتری از جنس استیل ضد زنگ
  • موتور کوارتز با نمایشگر آنالوگ
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 99 فوتی
  • یک صفحه‌ی مدرج فرعی و نمایشگر تاریخ
  • بند چرمی اصل

13. ساعت Drive WSNM کارتیر

ساعت Drive WSNM کارتیر

آیا می‌خواهید با مد روز هماهنگ باشید؟ ساعت Drive WSNM کارتیه با ضخامت 18 میلیمتری (که درواقع مرز بین ساعت‌های استاندارد و باریک است) و طراحی قاب پهن منحصر به فردش، مطابق با مد روز است.

شما می‌توانید عناصر طراحی ظریفی مثل صفحه مدرج فرعی و نمایشگر تاریخ که در کنار نشانگر ساعت 3 قرار گرفته را مشاهده کنید، اما ما به این تصویر به طور کلی به عنوان یک کیفیت فوق‌العاده نگاه می‌کنیم.

این ساعت برای به کار انداختن نمایشگر آنالوگش که با اعداد رومی سیاه رنگ مشخص شده، از یک موتور اتوماتیک خود کوک شونده استفاده می‌کند که توسط بهترین شیشه‌ای که تا به حال ساخته شده، از آن محافظت می‌شود: یعنی یاقوت کبود خالص که ضد خش و ساییدگی است.

این ساعت به عنوان یک امتیاز اضافی، تا عمق 99 فوتی در برابر آب مقاوم است (که در ساعت‌های گران‌قیمت‌تر یک شاهکار محسوب می‌شود) و با عقربه‌های آبی پر رنگش زمان را واضح و مختصر نمایش می‌دهد. برای مشاهده‌ی ساعت‌های شیک بیشتر، لیستی که از بهترین ساعت‌های جیبی تهیه کرده‌ایم را بررسی کنید.

ویژگی‌های اصلی:

  • موتور اتوماتیک خود کوک شونده به همراه نمایشگر آنالوگ
  • شیشه‌ از جنس یاقوت کبود
  • قاب 18 × 40 میلیمتری از جنس استیل ضد زنگ
  • یک صفحه‌ی مدرج فرعی و نمایشگر تاریخ
  • بند چرم اصل مشکی رنگ

14. ساعت مکانیکی Classic Fusion هابلوت

ساعت مکانیکی Classic Fusion هابلوتهابلوت یکی از آن برندهایی است که بلافاصله به ذهن خطور نمی‌کند، اما وقتی یکی از ساعت‌هاش را بر روی دستتان امتحان کنید، دیگر به این زودی‌ها از ذهنتان پاک نمی‌شود. بررسی این ساعت را با راحتی‌ِ آن آغاز می‌کنیم، بند چرمی مشکیِ آن به نرمی به دور دستتان بسته می‌شود و قاب سرامیکی باریکش بر روی مچ دستتان قرار می‌گیرد.

بر روی قاب ساعت یک زه ثابت وجود دارد که با 6 پیچ بر روی آن بسته شده و یک پوشش سرامیکی دارد که با دو پیچ بر روی قاب بسته شده تا فضای خالی بین بند و قاب ساعت را ‌بپوشاند. همچنین احتمالأ متوجه شده‌اید (یا ممکن است متوجه نشده باشید) که یک دسته‌ی کوک بسیار ظریف بر روی لبه‌ی خاکستری قاب قرار گرفته است.

ساعت مکانیکی Classic Fusion هابلوت فقط جنبه‌ی زیبایی شناسی ندارد، البته که قاب اسکلتی‌اش در زیبایی این ساعت تأثیرگذار است. به حرکت موتور مکانیکیِ ساعتتان توجه کنید، این موتور توسط شیشه‌ی ضد خش و باکیفیتی از جنس کریستال یاقوت کبود محافظت می‌شود.

همه‌ی اجزاء ساعت، از خطوط پهنی که بر روی صفحه قرار دارند گرفته تا عقربه‌های ساعت‌شمار و دقیقه‌شمار و قاب 7 میلیمتری‌اش، در کنار هم قرار گرفته‌اند تا این ساعت بر روی دستتان مانند یک پر سبک باشد. این یک ساعت اسکلتی زیبا است که حتمأ باید به آن توجه شود !

ویژگی‌های اصلی:

  • شیشه‌ی ضد خش از جنس کریستال یاقوت کبود
  • قاب مشکی 45 × 7 میلیمتری از جنس سرامیک
  • موتور مکانیکی کوکی با نمایشگر آنالوگ
  • قاب اسکلتی
  • بند چرمی مشکی

15. ساعت کرنوگراف Spirit of St. Louis از برند Armogan

ساعت کرنوگراف Spirit of St. Louis از برند Armoganبرند آرموگان این ساعت را به شکل جسورانه‌ای طراحی کرده تا با پارامترهای یک ساعت باریک تطابق داشته باشد. ضخامت قاب این ساعت فقط کمی بیشتر از 11 میلیمتر است که دقیقأ در دسته‌ی ساعت‌های باریک قرار می‌گیرد، اما نباید قدرتی که در پشت این ساعت وجود دارد را نادیده گرفت.

اول از همه، بندهای این ساعت از جنس چرم جیر هستند که بر روی دستتان یک حس مخملی ایجاد می‌کند و رنگ قهوه‌ای شکلاتی خوشمزه‌ای دارد. این بندها بدون اینکه فضای خالی زیادی را بر روی میله‌ها باقی بگذارند، به طورکاملأ بی عیب و نقصی به قاب ساعت که از جنس استیل ضد زنگ است، متصل می‌شوند و با صفحه‌ی ذغالی رنگ و علامت‌های سفید رنگی که بر روی صفحه وجود دارد، تضاد ایجاد می‌کنند.

کورنوگراف این ساعت دارای سه صفحه‌ی مدرج فرعی است و همچنین عقربه‌های شمشیری ظریفی دارد که در داخل ساعت می‌چرخند. نیازی نیست که نگران خراب شدن این اجزاء زیبا باشید، زیرا تمام این‌ها در پشت شیشه‌‌ای از جنس کریستال معدنی قرار گرفته‌اند و از آن‌ها محافظت می‌شود.

با موتور کوارتز زاپنی که در داخل این ساعت قرار گرفته و انرژی موردنیاز نمایشگر آنالوگ و نمایشگر روز و تاریخش را فراهم می‌کند، برای هرچیزی آماده خواهید بود و همیشه شیک و خوش‌سلیقه خواهید بود. با سه دسته‌ی کوک ظریف، مقاومت 165 فوتی در برابر آب و سبک کلاسیک اصیل ساعت Spirit of St. Louis، می‌توانید روز خود را غنیمت بشمارید. اگر به ساعت‌های کورنوگراف علاقه دارید، این ساعت یک انتخاب عالی خواهد بود.

ویژگی‌های اصلی:

  • بند جیر به رنگ قهوه‌ای شکلاتی
  • قاب استیل ضد زنگ 44 × 11 میلیمتری
  • شامل کرنوگراف و نمایشگر روز‌های هفته و تاریخ است
  • تا عمق 165 فوتی در برابر آب مقاوم است
  • موتور کوارتز ژاپنی با نمایش ساعت آنالوگ

16. ساعت فوق باریک Moon از برند Lacoste

ساعت فوق باریک Moon از برند Lacosteلاکست با لباس‌های مردانه‌ی باشکوهش شناخته می‌شود، اما سبک مطلق و مهارت مهندسی‌شان با ساخت ساعت فوق باریک Moon به کمال رسیده است.

در این ساعت، لوگوی لاکست روبروی نشانگر ساعت 3 درج شده است، اما جدای از آن، صفحه‌ی ساعت نسبتأ مینیمالیستی است:  خطوط ساده‌ی نقره‌ای، زمینه‌ی سفید رنگ و عقربه‌های سبز روشن.

تمام این ویژگی‌ها با بند نایلونی ساعت (که آن‌ هم باریک است) ترکیب شده‌اند تا یک نمای یکپارچه را به شما ارائه دهند.

در زیر قاب این ساعت یک موتور کوارتز قرار گرفته که نمایشگر آنالوگ را به حرکت درمی‌آورد. ساعت‌های Lacoste به عنوان یکی از بادوام‌ترین ساعت‌های لوکس آمریکا شناخته می‌شوند، زیرا این برند در ساخت ساعت‌هایش از شیشه‌ی کریستال معدنی استفاده می‌کند که باعث می‌شود ساعت‌ها تا عمق 99 فوتی در برابر آب مقاوم باشند.

در دنیای ساعت‌های باریک متوجه خواهید شد که پوشیدن ساعتی با ضخامت 6.1 میلیمتر مانند این است که یک ویفر فلزی را بر روی دستتان بسته باشید، در حالی که با وجود این نازکی، هنوز هم عملکرد بی‌عیب و نقص و نمای جذابش را حفظ می‌کند.

برای مشاهده‌ی ساعت‌های مارک بیشتر، راهنمای ما درمورد بهترین ساعت‌های دیزل را مطالعه کنید.

ویژگی‌های اصلی:

  • شیشه‌ی کریستال معدنی
  • قاب استیل ضد زنگ 40 × 6.1 میلیمتری
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 99 فوتی (30 متری)
  • موتور کوارتز و نمایش ساعت آنالوگ
  • بند باریک نایلونی

17. ساعت فوق باریک قهوه‌ای رنگ از برند Slim Made

ساعت فوق باریک قهوه‌ای رنگ از برند Slim Madeما در اینجا تا جای ممکن ساعت‌های باریک‌ را بررسی می‌کنیم و کمتر کسی می‌تواند با ضخامت 7 میلیمتری این ساعت رقابت کند. Slim Made فقط یک محصول برتر نیست، این برند مخصوص خانم‌ها و آقایانی است که می‌دانند یک ساعت باریک مینیمالیستی واقعأ به چه چیزهایی نیاز دارد.

قاب استیل ضد زنگ این ساعت به بندهای چرمی قهوه‌ای رنگ و با دوامی مجهز شده که با صفحه‌ی تمام مشکی این ساعت، تضاد زیبایی ایجاد می‌کند.

همچنین خواهید دید که قاب این ساعت با یک شیشه‌ی کریستال معدنی پوشیده شده است که باعث می‌شود تا عمق 165 فوتی در برابر آب مقاوم باشد.

در داخل قاب این ساعت اتفاق‌های زیادی رخ می‌دهد، مثلأ یک موتور کوارتز ژاپنی در داخل قاب ساعت وجود دارد که نمایشگر آنالوگ را به حرکت درمی‌آورد، اما آن‌ها برای حفظ زیباییِ ساعت، همه چیز را تا جای ممکن باریک و کوچک نگه داشته‌اند.

12 نشانگر ساعت، در واقع شیارهایی هستند که بر روی فلز ایجاد شده‌اند و لایه‌ی دیگری را به ساعت اضافه کرده‌اند. صفحه‌ی ریزبافت این ساعت در کنار عقربه‌های تو خالیِ ساعت شمار و ثانیه شمارش، بسیار باشکوه به نظر می‌رسد، و با عقربه‌ی دقیقه‌شمار خاکستری رنگ، تضاد بسیار خوبی را ایجاد کرده است.

ساعت Extra Slim Brown، هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکرد، کامل است. برای مشاهده‌ی ساعت‌های شگفت‌انگیز بیشتر، راهنمای ما درمورد بهترین ساعت‌های اینویکتا را بررسی کنید.

ویژگی‌های اصلی:

  • شیشه‌ی کریستال معدنی
  • قاب استیل ضد زنگ 7 × 40 میلیمتری
  • موتور کوارتز ژاپنی با نمایش ساعت آنالوگ
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 165 فوتی
  • بند از جنس چرم گوساله

18. مجموعه‌ی New York Sleek از برند کِنِت کول (Kenneth Cole)

مجموعه‌ی New York Sleek از برند کِنِت کول (Kenneth Cole)کنت‌کول یک گزینه‌ی ارزان‌قیمت برای لباس‌ها و لوازم محل کار و کژوال است و خودم شخصأ دو تا از کیف‌های رو دوشیِ این برند را دارم. این برند حتی با وجود موتور کوارتز نسبتأ بزرگی که در داخل قاب استیل ضد زنگ این ساعت قرار دارد، توانسته‌اند ضخامت قابش را به 8 میلیمتر برسانند.

این قاب به یک شیشه‌ی کریستال معدنی مجهز است که تا عمق 99 فوتی از ساعت در برابر آب محافظت می‌کند. یعنی اشکالی ندارد که این ساعت را به صورت روزمره بپوشید و اگر اندکی آب بر رویش پاشیده شود یا در راه بازگشت به خانه گرفتار یک باران سبک شوید، برای ساعت مشکلی پیش نمی‌آید.

این ساعت واقعأ سرعت رقابت در مد را افزایش داده است. ساعت New York Sleek کنت‌کول با صفحه‌ی مینیمالیستی و نشان‌گرهای ساعت تمام سیاهش (که انتهای سفید رنگی دارند)، به لبه‌های فرو رفته و باریک زه، عمق بیشتری می‌دهد.

بندهای این ساعت از جنس پلی‌اورتان است که باعث شده برای استفاده‌ی روزمره مناسب باشد، اما حواستان باشد که این بندها پس از شستشوی دست‌هایتان، آب را در زیر خود جمع می‌کنند.

و در آخر اینکه می‌خواهیم توجهتان را به رنگ ایده‌آل خاکستری ذغالی که با بندهای ساعت ترکیب شده و دسته‌ی کوک ظریفی که حتمالأ حتی متوجه وجودش هم نشده‌ بودید، جلب کنیم. اگر به دنبال ساعت‌های ارزان قیمت هستید، لیستی که از بهترین ساعت‌های زیر 1000 دلار تهیه کرده‌ایم را بررسی کنید.

ویژگی‌های اصلی:

  • شیشه‌ی کریستال معدنی بادوام
  • قاب استیل ضد زنگ 42 × 8 میلیمتری
  • بند پلی‌اورتانی
  • موتور کوارتز ژاپنی با نمایش ساعت آنالوگ
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 99 فوتی

19. ساعت باریک مردانه‌ی کژوال از برند Xin Lingyu

ساعت باریک مردانه‌ی کژوال از برند Xin Lingyuانتخاب یک ساعت‌ ارزان‌قیمت بر روی سایت‌هایی مثل آمازون و تعیین این که کدام یکی از آن‌ها ارزش وقت شما را دارند، بسیار دشوار است.

در تلاش ما برای یافتن ساعت‌های فوق‌العاده باریک، ساعت Xin Lingyu با طراحی شگفت‌انگیز و عملکرد تأثیرگذارش، موفق شد که آزمون‌های ما را پشت سر بگذارد.

این ساعت در 10 طرح مختلف موجود است، اما طرح موردعلاقه‌ی ما ساعت استیل ضد زنگ طلایی رنگی است که یک صفحه‌ی آبی پر رنگ دارد. ساعت کژوال Xin Lingyu دارای یک بند چرم اصل است که با میله‌هایی که آن را در جایش نگه‌ می‌دارند، هم‌پوشانی دارد و فضای خالی روی مچ دستتان را پر می‌کند.

اما جادوی واقعی این ساعت هنگامی نمایان می‌شود که با آگاهی از این که در داخل این ساعت یک موتور کوارتز ژاپنی قرار دارد و به نمایشگر آنالوگ مجهز است، به قاب آن که ضخامت 6.5 میلیمتری دارد، نگاه می‌کنید.

آن‌ها تا جای ممکن سعی کرده‌اند که با استفاده از خطوط طلایی رنگی که از جنس استیل هستند و یک نمایشگر تاریخ که بر روی نشانگر ساعت 6 در پایین صفحه‌ی ساعت قرار گرفته است، صفحه‌ی ساعت را ساده نگه‌ دارند.

این ساعت با وجود قیمت ارزانی که دارد، تا عمق 99 فوتی ضد آب است تا برای استفاده‌ی روزمره، مقاوم باشد.

در راهنمای کاربردی ما درمورد بهترین ساعت‌های خلبانی، محصولات خوبی که مثل این ساعت هستند، بیشتر معرفی شده‌اند.

ویژگی‌های اصلی:

  • مقاومت در برابر اب تا عمق 99 فوتی
  • موتور کوارتز ژاپنی با نمایش ساعت آنالوگ
  • قاب استیل ضد زنگ 6.5 × 40 میلیمتری
  • محافظ صفحه‌ی شیشه‌ای
  • قابلیت انتخاب بین بند چرمی و دستبند استیل ضد زنگ

20. ساعت Eclipse از برند AARK Collective

ساعت Eclipse از برند AARK Collectiveو در نهایت نوبت به این ساعت می‌رسد که نسبت به ساعت‌های نام برده شده، از  قاب ضخیم‌تری برخوردار است، اما باز هم بر روی مچ دستتان احساس سبکی دارد و به شکل مینیمالیستی طراحی شده است.

ضخامت قاب ساعت Eclipse از برند AARK به 18 میلیمتر می‌‌رسد و از جنس استیل ضد زنگی است که به رنگ طلایی درآمده تا احساس سلطنتی و شاهانه‌ای ایجاد کند که وقتی آن را بر روی مچ دستتان می‌بندید، به پوشیدنش افتخار کنید.

وقتی که این ساعت بر روی مچ دستتان قرار می‌گیرد می‌توانید لایه‌ی لطیف زیرِ چرم که با یک قفل سگکی در جایش محکم شده است را بر روی پوستتان احساس کنید.

در زیر شیشه‌ی کریستال معدنی‌اش، موتور کوارتز ژاپنی‌ای قرار گرفته که ساعت آنالوگ را به حرکت درمی‌آورد. همچنین صفحه‌ی این ساعت، یکی از ساده‌ترین سبک‌های موجود را دارد که فقط دارای سه عقربه است که کاملأ از مرکز صفحه تا لبه‌ی داخلیِ صفحه کشیده شده‌اند و به جرأت می‌توان گفت که این عقربه‌ها هر از گاهی یک خسوف یا کسوف کامل انجام می‌دهند.

اگر نیاز بود می‌توانید این ساعت را تا عمق 99 فوتی به زیر آب ببرید، و به غیر از این، AARK تمام جنبه‌های دیگر این ساعت را ساده باقی گذاشته است.

دیگر هیچ کاری باقی نمانده، فقط باید ساعت مناسب خودتان را انتخاب کنید و از احساس سبکی‌اش لذت ببرید. در راهنمای ما درمورد بهترین ساعت‌های دنیل ولینگتون، می‌توانید ساعت‌های بیشتری مانند این ساعت را مشاهده کنید.

ویژگی‌های اصلی:

  • قاب استیل ضد زنگ 38 × 18 میلیمتری
  • موتور کوارتز ژاپنی با نمایش ساعت آنالوگ
  • بند چرمی بادوام
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 99 فوتی
  • طراحی مینیمالیستی شامل صفحه‌ی ساده‌ای که فقط سه عقربه دارد

راهنمای خرید ساعت‌های باریک مردانه

ما 20 تا از بهترین ساعت‌های باریک را بررسی کردیم، اما اکنون وقت آن رسیده که درمورد علت وجود این نوع ساعت‌ها صحبت کنیم. ساعت‌های ظریف در درجه‌ی اول به خاطر طراحی سبک وزنشان و احساس سبکی‌ای که بر روی مچ دست ایجاد می‌کنند، جذاب هستند.

اما آنها همچنین به دلیل عناصر طراحی مینیمالیستی و رویکردی که نسبت به مواد دارند، مورد تحسین قرار می گیرند. وقت آن رسیده که تصمیم بگیرید که از ساعت باریک خود چه می‌خواهید.

راهنمای خرید ساعت‌های باریک مردانهما ساعت‌های ظریف موجود در این لیست را چگونه گزینش کرده‌ایم؟

کیفیت: بهترین ساعت‌های ظریف باید درجات مشخصی از کیفیت را در خود داشته باشند. تنها مسئله‌ای که در ساعت‌های ظریف با آن روبرو می‌شوید، این است که باید از استحکام و دوام آن‌ها در موقعیت‌های خاص اطمینان حاصل کنید.

جنس قاب، شیشه‌ی به کار رفته بر روی صفحه و به طور کلی موادی که در ساخت موتور و نمایشگر ساعت به کار رفته‌اند، کیفیت ساعت را مشخص می‌کنند. بسیاری از این اطلاعات در بررسی هر کدام از محصولات، قابل مشاهده هستند.

طراحی: طراحی ساعت به نحوه‌ی عملکرد آن اشاره می‌کند و همچنین مشخص می‌کند که یک سبک تا چه میزان خوب کار می‌کند. ساعت‌های ظریف مشکلات مربوط به ساعت‌های بزرگ را ندارند، بلکه مخصوصأ از نظر تعمیر و نگهداری،  بسیار ساده هستند.

طبیعتأ تعمیر ساعت‌های فوق باریک، هزینه‌ی کمتری دارد و همچنین عملکردهای کمتری دارد که ممکن است روزی خراب شوند (به عنوان مثال بسیاری از ساعت‌های مینیمالیستی که معرفی کردیم فاقد نمایشگر تاریخ یا عقربه‌های شب‌نما یا عملکردهای غیر ضروری دیگر بودند).

هرچه ساعت ساده‌تر باشد و طراحی بی‌آلایش‌تری داشته باشد، عمر طولانی‌تری خواهد داشت.

طراحی ساعت‌های باریک مردانهبرند: ما خیلی دوست داریم که بگوییم برند هیچ ربطی به خوب بودن ساعت ندارد، اما کافی است که عبارت ساعت‌های باریک مردانه را در اینترنت جستجو کنید تا با تعداد زیادی از ساعت‌های ارزان‌قیمت و فیک مواجه شوید که عمر زیادی هم ندارند.

در حقیقت در دنیای ساعت‌ها و در میان دریایی طوفانی‌ از شرکت‌های آنلاین و ارزان‌قیمت که می‌خواهند پولی به جیب بزنند و سپس نام برندشان را تغییر دهند و دوباره مردم را فریب دهند، برند ساعت مانند نور یک فانوس دریایی است که ما را راهنمایی می‌کند.

یک ساعت مچی باریک مردانه باید توسط یک شرکت معتبر با سابقه‌ی طولانی مدت، ساخته شده باشد. لزومی ندارد که قیمتش به اندازه‌ی یک دست و یک پا تمام شود، اما قبل از خرید ساعت باید از تحقق ضمانت، تعمیرات و خدمات مشتریانش مطمئن شوید.

نقد و بررسی‌ها: جای تعجب است که در نقد و بررسی‌های تمام ساعت‌های باریک، تعدادی از کاربران وجود دارند که وزن سبک این ساعت‌ها را به عنوان یک نقطه ضعف در نظر می‌گیرند.

ما به دنبال بررسی‌های آموزنده و بی‌طرفانه‌ای (بدون خشم) هستیم تا با کمک آن‌ها بتوانیم از محصولاتی که باید خریده و آزمایش شوند، لیست کوتاهی تهیه کنیم.

حتی اگر به دنبال باریک‌ترین ساعت اتوماتیک موجود باشید، باز هم تبلیغات بازاریابی می‌توانند شما را فریب دهند. نقد و بررسی‌های مردم باید شما را راهنمایی کند، اما از آن‌ها پیروی نکنید و زندگی خود را بر اساس نظرات کاربران پیش نبرید، اما اطلاعاتی که به شما می‌دهند را در نظر داشته باشید.

بررسی ساعت‌های باریک مردانهقیمت: ساعت‌های ظریف عمومأ قیمت پایین‌تری دارند، اما در هر صورت باز هم باید به قیمتش توجه کنید.

به عنوان مثال اولین ساعت این لیست را در نظر بگیرید: ساعت “مینیمالیست” از برند فسیل. این ساعت تمام ویژگی‌های یک ساعت فوق باریک را در خودش جای داده و باز هم قیمت بالایی ندارد.

شما بدون نیاز به این که تمام دستمزدتان را برای یک سبک خاص خرج کنید، می‌توانید یک کلکسیون ساعت داشته باشید. ساعت‌های ظریف قیمت کمتری دارند، زیرا چیزهای کمتری دارند: شما از داشتن این ساعت‌ها لذت می‌برید، پولتان را پس‌انداز می‌کنید یا با پولی که پس‌انداز کرده‌اید دو تا ساعت ارزان‌قیمت می‌خرید.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×