خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

بهترین ساعت‌ های زنانه‌ برند Timex (تایمکس)

ادمین اشرافی
اشرافی
1400-08-26 ۲۲:۱۸
بهترین ساعت‌ های زنانه‌ برند Timex (تایمکس)

ما قبلاً تعدادی مقاله درباره تاریخچه برند ساعت Timex، همچنین مقاله‌ای در رابطه با بهترین ساعت‌های مردانه این برند و چند مورد دیگر که Timex را با برندهایی مانند Casio و Fssil مقایسه می‌کند، نوشته‌ایم.چیزی که ما تا به امروز در سایت نداشته‌ایم، مقاله‌ای است که بر روی اندازه‌های کوچک‌تر برند تمرکز دارد یعنی آن‌هایی که برای خانم‌ها و افرادی که مچ دست کوچک‌‌تری دارند، مناسب است. برای این مورد، ما 15 ساعت از مجموعه‌ی زنانه این برند را انتخاب کردیم و در مورد بهترین و مهم‌‌ترین ویژگی‌‌های هر مدل صحبت می‌‌کنیم.

تاریخچه‌‌ی تایمکس

بهترین ساعت‌های زنانه برند Timex

مدل 23 با بند استیل

Model 23 Stainless Steel Bracelet

مدل 23، یک مدل از مجموعه کلاسیک این برند است و برای اولین بار در سال ۱۹۵۸ معرفی شد و اولین طراحی مخصوص زنان در این برند گردید. این ساعت یک بند 38 میلی‌‌متری از استیل ضد زنگ دارد که با لباس‌های غیر رسمی و یا رسمی بسیار عالی بنظر می‌رسد. صفحه این ساعت از مروارید ساخته شده و قاب نمادین منحنی دو رنگ استیل به بند قابل تنظیم که آن هم از جنس استیل است متصل می‌شود. اعداد کاملا عربی، شیشه از کریستال معدنی و تا عمق 50 متری خاصیت ضد آبی دارد.

ساعت زنانه Timex  مدل 23 با بند چرمی

Timex Women’s Model 23 Leather Strap Watch

چیزی که ما در مورد ساعت‌های مدل 23 دوست داریم، طراحی منحصر بفرد اتصال بند است. این مدل یکی دیگر از مدل‌های این مجموعه است و برای کسانیست که به دنبال بند چرمی هستند. ساعت چرمی مدل 23 با قطر 33 میلیمتر، دارای بند چرمی برنزه و یک عقربه‌‌ی دیگر در محل ساعت 6 است. چیزی که این مدل را متمایز می‌کند صفحه gilloche  با رنگ طلایی است. (بطوری که با چرخش موتور نقوش منهنی روی صفحه‌‌ی ساعت به‌صورت دوار بچشم می‌خورد).

بدنه از استیل ضد زنگ صیقلی ساخته‌‌شده و اعداد کاملا عربی هستند. مقاومت در برابر آب تا عمق 30 متری می‌باشد. این ساعت در دو رنگ‌بندی دیگر نیز وجود دارد: صفحات رزگلد یکی با بند آبی و دیگر با بند صورتی.

Timex کریستالی زنانه با بند چرمی

این ساعت کریستالی فوق‌العاده دارای تم آسمان شب است و بر روی شماره‌ها جزئیات آسمان مشهود است که با کریستال‌های سواروسکی به نمایش گذاشته می‌شوند، همچنین عقربه‌های شناور و صفحه مشکی بسیار زیبا که در قاب مشکی صیقلی با بند چرمی جای گرفته‌اند. دارای مقاومت در برابر آب تا عمق 30 متری است و در چند ترکیب رنگ دوتایی موجود است‌ از جمله طلایی و آبی، صورتی وسفید و خاکستری و سفید.

Timex Milano زنانه‌‌ی دو بنده 24 میلی‌‌متری

Timex Women’s Milano Double Wrap 24mm

این مدل مناسب کسانی است که به‌ دنبال ساعتی ساده و شیک هستند که به راحتی با استایل‌های غیر رسمی هماهنگ شود، مدل Milano با بند چرمی 33 میلیمتری، ظاهری الهام‌‌گرفته از سبک قدیمی دارد: صفحه مشکی ساده، بدنه و عقربه‌های طلایی صیقلی و بند چرمی مشکی. این مدل تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است. یک ورژن دیگر از این مدل با بدنه طلایی و بند شرابی چرمی و همچنین ورژن‌های استیل ضد زنگ وجود دارد، که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

Timex Milano بیضی با بند مشبک

Timex Milano Oval 24mm Mesh Band

این مدلMilano  ظاهری رسمی‌تر دارد.Milano  بیضوی 24 میلی‌‌متری با بند مشبک نوعی ساعت ساده و زیباست که اگر استایلتان از غیررسمی به رسمی تغییر کند، نیازی به تعویض این ساعت ندارید. این مدل با قاب طلایی و بند استیل مشکی ترکیبی زیبا از طراحی کلاسیک Milano  دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق 30 متری و همچنین چهار شاخص روی اعداد 12، 3، 6 و 9 اشاره کرد.

Timex Modern Easy reader زنانه 33 میلی‌‌متری با بند چرمی

Timex Women’s Modern Easy Reader

Timex easy reader  مجموعه‌ای از ساعت‌های آنالوگ ساده و روزمره هستند که بسیار ساده و شیک هستند. یکی از موارد مورد علاقه ما از این مجموعه ساعت‌هایModern Easy reader ، ساعت 33 میلی‌‌متری با بند چرمی است که از Timex  سال 1997 الهام گرفته‌اند. این مدل ساعت برای کسانی که به‌دنبال طراحی تمیز و دقیق هستند تا با هر نوع استایل و لباسی هماهنگ شود، مناسب است. برخی از ویژگی‌های اصلی این مدل عبارتند ازIndiglo Light-Up  (که صفحه ساعت در تاریکی روشن می‌شود)، قاب نقره‌ای، صفحه طلایی، اعداد عربی، شیشه از کریستال معدنی و مقاومت در برابر آب تا عمق 30 متری. این مدل دارای تعدادی رنگ بدنه و بند است: قاب نقره‌ای با بند چرمی مشکی یا قرمز، قاب طلایی با بند قهوه‌ای یا خرمایی.

Timex Ladies’ Easy Reader Color Pop با بند چرمی

Timex Women’s Modern Easy Reader 32mm

برای افرادی که به دنبال چیزهای رنگی هستند این مدل یک گزینه مناسب است. این مدل با الهام از طراحی کلاسیک 1977، مدلی است کهTimex  آن را « رویکرد تازه زنان» می‌نامد. این مدل دارای چندین ورژن است: قاب رزگلد با بند طوسی یا بند و اعداد عربی مشکی، قاب نقره‌ای با بند سفید و اعداد عربی رنگارنگ یا بند طلایی ظریف با اعداد عربی مشکی. این ساعت دارای قابلیتindiglo Light-Up ، مقاومت در برابر آب تا عمق 30 متری، شیشه کریستالی معدنی و صفحه سفید ساده هستند.

Timex Ironman GPS

این مدل برای افرادی مناسب است که به دنبال ساعتی زنانه هستند که بتوانند در ورزش و تمرینات از آن استفاده کنند. ساعت دیجیتالیTimex Ironman  یک ساعت 38 میلی‌‌متری با طراحی باریک و سبک است. مدل Ironman  در رنگ‌های سفید یا مشکی موجود است و دارای بند رزینی و قابی با روکش مات می‌باشد. عمر باطری 12 ساعت است (شما می‌توانید با استفاده از یک کابل میکرو USB  هم ساعت را شارژ کنید و هم داده‌ها را انتقال دهید.) سایر ویژگی‌های این مدل عبارتند از هشدارهای نوشیدن آب و سرعت دویدن، زنگ هشدار لرزشی و فناوری ضربه‌ای صفحه نمایش. این ساعت تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و صفحه نمایش lndiglo دارد.

Timex Ironman  سایز برزگ با بند رزینی

Timex Ironman Classic 100

اگر به‌دنبالIronman  با سایز بزرگ‌‌تر هستید این مدل ارزش بررسی‌‌کردن را دارد.این مدل یک ساعت سبک با اندازه بزرگ‌‌تر برای افرادی است که سبک زندگی فعالی دارند. این مدل به دلیل پنج دکمه‌ای که دارد مورد توجه قرارمی‌گیرد وبه کاربر اجازه دسترسی به امکانات زیادی را می‌‌دهد، از جمله حافظه داخلی، نور indiglo و حالت شب، تایمر گزارش تمرین، پنج زنگ هشدار قابل تنظیم، کرنومتر و… . این مدل 44 میلی‌‌متری با قاب رزین گرد و مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متری می‌باشد.

ساعت زنانه ۳۰ میلیمتری Timex FairField

Timex Fairfield 37mm

مجموعه FairField  دارای طیف وسیعی از ساعت‌های ساده و مینیمال می‌باشد. این مدل دارای بند چرمی خاکستری می‌باشد و یک ساعت‌‌مچی روزمره عالی است که می‌توان آن را در مناسبت‌های خاص نیز با لباس‌ها هماهنگ کرد.

این مدل یک ساعت آنالوگ 37 میلی‌‌متری با نشانگرهای نازک، بدنه صیقلی با رنگ رزگلد و صفحه کرم رنگ و مقاومت در برابر آب تا عمق 30 متری است. بند را می‌‌توان خاکستری یا صورتی انتخاب کرد. همچنین این مدل مجهز به indiglo  هست.

ساعت زنانه با بند استیل مشبک Timex FairField Field Chronograp

Timex Fairfield Chronograph

از مجموعه FairField  مدل کرونوگراف‌‌دار 44 میلی‌‌متری با بند مشبک استیل برای کسانی مناسب است که به دنبال مدلی بزرگ‌‌تر و در عین حال ظریف و دارای ویژگی‌های مینیمالیستی باشند.

به دلیل اندازه کرونوگراف این مدل (که تا ۲۰/۱ ثانیه اندازه‌‌گیری شد)، به آن «ساعت دوست پسر» نیز می‌گویند که دارای بند و قاب طلایی قابل تنظیم، شیشه کریستالی معدنی،  نور Indiglo  و حالت شب است و همچنین تاریخ شمار روی ساعت ۴ قرار دارد.این مدل دارای ورژن صفحه مشکی با بند رزگلد نیز هست.

ساعت زنانه مردانه دیجیتال استیل Timex

Timex Unisex Digital

مدل T80 یک ساعت با طراحی قدیمی است و ادای احترامی است به اولین ساعت‌های دیجیتال این برند.T80 یک مدل محبوب از 1980 است و امروزه دوباره توسط این برند ساخته می‌شود.

یکی از موارد مورد علاقه ما، مدل استیل T80 با بند طلایی صیقلی، کریستال اکریلیک و کرنوگراف دیجیتال (با اندازه‌گیری ۱۰۰/۱ ثانیه) است. سایر ویژگی‌ها عبارتند از نمایش روز، ماه، تاریخ، زنگ هشدار قابل تنظیم و indiglo light .

سه رنگ دیگر نیز وجود دارد: مشکی، نقره‌ای و رزگلد. این مقاله عملکرد Timex  در مقابل ساعت‌های هوشمندی که ترند شده‌اند را ستایش می‌کند زیرا این برند ساعت‌هایی بسیار کاربردی و در عین حال زیبا و شیک را تولید می‌کند.

ساعت استیل سنتی زنانه Waterbury

Waterbury Ladies Traditional

این ساعت کمی گران‌تر از ساعت‌هایی است که در بالا معرفی کردیم اما ویژگی طراحی زیبا آن را جبران می‌کند. این مدل 34 میلیمتری دارای یک بند استیل دو رنگ و اعداد عربیست که درون یک قاب سفید می‌باشد.

Timex  این مدل را سبک «بدون سن» می‌نامد که نشان دهنده تمرکز آن‌ها بر صنعت ساعت‌سازی است. از این مدل می‌توان بصورت روزمره و همچنین برای مجالس رسمی استفاده کرد. این ساعت در انواع مختلف صفحه موجود است: طلایی، نقره‌ای، سفید و مشکی. مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری است. این مدل دارای indiglo light  نیز است.

ساعت Timex Womens’ Waterbury Classic

Timex Women’s Waterbury Classic 36mm

ساعتی با طراحی تمیز، کلاسیک و آنالوگ. ساعت چرمی Waterbury 36 میلی‌‌متری مدل دیگری است برای کسانی که ساعتی ساده و در عین حال شیک می‌خواهند. این ساعت دارای پنج رنگ مختلف بند چرمی است: برنز، آبی، مشکی، قهوه‌ای و قاب‌های رزگلد و استیل.

یکی از موارد مورد علاقه ما بند چرمی مشکی، بدنه استیل و اعداد عربیست. تمام مدل‌های این مجموعه دارای مقاومت تا عمق 30 متری در برابر آب هستند، indiglo light  و شیشیه کریستال معدنی دارد.

ساعت Timex Women Metropolitan

Timex Women’s Metropolitan 34mm

این لیست را با یک ساعت چرمی ساده اما دوست‌‌داشتنی به پایان می‌‌رسانیم. ساعت زنانهMetropolitan  دارای بند چرمی صاف و صفحه مرواریدی براق است.

این مدل دارای تعدادی رنگ و متریال مانند رنگ نقره‌ای و طلایی است. از ویژگی‌های دیگر آن اعداد عربی، شیشه کریستال معدنی و مقاومت در برابر آب تا عمق 30 متر را می‌توان اشاره کرد.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×