خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

بهترین ساعت‌های مچی‌ مردانه‌ی برند Longines

ادمین اشرافی
اشرافی
1400-05-16 ۲۰:۳۶
بهترین ساعت‌های مچی‌ مردانه‌ی برند Longines

برند ساعت‌ مچی لوکس سوئیسی Longines از سال 1832 ساعت مچی می‌سازد. این شرکت با تاریخچه‌ای درخشان و تلاشی مستمر جهت نوآوری و ابتکار، در حال حاضر یکی از بهترین مارک‌های ساعت سوئیسی در دنیا محسوب می‌شود.

این مقاله در‌باره تعدادی از بهترین ساعت‌های مچی برند برای آقایان صحبت خواهد کرد. ما انتخاب‌های برتر را از میان مجموعه‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهیم و در مورد ویژگی‌هایی که باعث خاص بودن این ساعت‌ها می‌شوند صحبت می‌کنیم.

تاریخچه Longines

آگوست آگاسیز، ساعت‌ساز سوئیسی (برادر زیست‌شناس/طبیعت‌شناس لوئیز آگاسیز) این شرکت را در شهر سنت ایمیر سوئیس تأسیس کرد. طی این دوره نام آن هنوز Rauguel Jeune & Cie بود.

چند سال بعد آگاسیز با برادرزاده‌اش ارنست فرانسیلون همکاری کرد که یک اقتصاددان بود و بعدها به فردی تبدیل شد که مغز متفکّر ساخت تعدادی از خلاقانه‌ترین ساعت‌های مچی این شرکت بود. وقتیکه آگاسیز مریض شد مدیریت شرکت به فرانسیلون واگذار شد که بعدها شروع به ساخت اولین کارخانه‌ی شرکت بمنظور تولید انبوه ساعت‌ها و گاه شمارهای مختلف کرد.

این کارخانه در سنت ایمیر ساخته شد جاییکه که از آن با عنوان Les Longines («چمنزارهای طویل») یاد می‌شد. نام Longines از اینجا سرچشمه گرفته است. سپس فرانسیلون متخصّصان بیشتری را به شرکت دعوت کرد و در سال 1867 آنها اولین ساعت خاص و تماماً ساخته شده‌ی شرکت خود را با نام A 20 تولید کردند که یک کالیبر 20 خطی با یک لنگر گریز از مرکز بود که آویزه‌ای کوک شونده و یک سازوکار تنظیمی داشت. این ایده تحول‌آفرین و دگرگون کننده در همان سال در نمایشگاه جهانی معتبر پاریس جایزه گرفت.

طی چندین سال این شرکت با یادگیری از پروسه‌های تحقیقاتی خود و همچنین حضور در بعضی از بزرگترین نمایشگاه‌های ساعت جهان‌‌ از جمله نمایشگاه جهانی(World’s Fair) ایالات متحده در سال ‌1876، رشد کرد و توسعه یافت و در آنجا با تولید ساعت‌های مچی‌ آمریکایی آشنا شد و آموخته‌های خود را در صنعت ساعت‌سازی سوئیس به کار برد.

در حال حاضر این شرکت از سال 1983 تا الان زیرمجموعه گروه Swatch سوئیسی محسوب می‌شود.

Longines Men’s Master Collection L2.673.4.78.3

Longines Men’s Master Collection L2.673.4.78.3خب بیایید با یکی از محبوب‌ترین طرح‌های مجموعه‌یLongines Master شروع کنیم‌، رده‌ای که ظرافت و مهارت هنری را ارتقاء می‌دهد. همه ساعت‌های این مجموعه که در سال 2005 عرضه شده‌ دارای موتور اتوماتیک هستند.

ساعت مچی مدلLongines L2.673.4.78.3 که بازخوردها و نظرات مثبتی را از سایت excellent reviews و سایت‌های دیگر داشته، دارای یک کرونوگراف است. نشانگرهای کوچکی برای ساعت‌، دقیقه و ثانیه‌ها دارد و یک صفحه نشانگر 24 ساعته هم دارد. یک صفحه نمایش از مراحل مختلف شکل ماه در قسمت عدد 6 دیده می‌شود و تاریخ روز با عقربه مرکزی هلالی شکل ماه نشان داده می‌شود. نمایش روز و ماه هم در قسمت عدد 12 دیده می‌شود.

ویژگی‌های دیگر آن شامل یک بند قهوه‌ای از چرم گوساله با طرح خطوطی شبیه پوست تمساح است و همچنین یک قفل تاشو سه گانه با سازوکار باز شدن از طریق فشار و یک شیشه از جنس یاقوت کبود ضد‌خش دارد. مقاومت در برابر آب این مدل از ساعت‌ها چیزی حدود 30 متر است یعنی می‌تواند در مقابل پاشیده شدن آب مقاوم باشد اما نمی‌تواند غوطه‌ور شدن زیاد در آب را تحمّل کند.

Longines Men’s Master Collection L2.628.4.78.6

Longines Men’s Master Collection L2.628.4.78.6این ساعت مچی یک نوع دیگر از مجموعه ساعت‌های مَستر است که یک مدل خوب برای کسانیست که خواهان طراحی ساده‌تری برای ساعت مچی خود‌ هستند. ساعت‌های مچی مدل Longines L2.628.4.78.6 اعداد عربی خوانا و عقربه‌ای به رنگ آبی فولادی در صفحه گرد مندرج خود دارند. بند ساعت فلزی بوده و از جنس استیل ضدزنگ(استنلس استیل) با سگکی است که دارای سه قفل تاشو با سازوکار بازکنندگی ناشی از فشار به قطعه مورد نظر است.

طراحی این ساعت مچی ساده است: دارای نشانگرهای ساعت، نشانگرهای دقیقه و تاریخ روز هست که در قسمت عدد 6 قرار دارد. این ساعت را می‌توان به عنوان یک ساعت مچی روزمره همیشه با خود به همراه داشت و استفاده کرد هرچند برای موارد رسمی‌تر و رویدادهای خاص هم بسیار عالی به چشم می‌آید.

Longines Heritage 1945 Men’s Watch L2.813.4.66.0

Longines Heritage 1945 Men’s Watch L2.813.4.66.0این ساعت هم نوع دیگری از ساعت‌های مچی است که از نظر طراحی ساده بوده ‌‌اما از نظر عملکرد، قدرتمند است. ساعت مچی نوع Heritage 1945 یا Longines L2.813.4.66.0 از مجموعه‌ی کلاسیک Heritage یک ساعت گرد 40 میلی‌متری با یک قاب استیل ضد‌زنگ و اعداد و نشانگرهای رنگی عربی است.

این مدل دارای ظاهری مستحکم و غیررسمی است که برای استفاده روزانه عالی است. عقربه‌های آبی فولادی در این نوع ساعت‌ها و ثانیه شمار کوچک آن در قسمت عدد 6 ویژگی‌های برجسته‌ای محسوب می‌شوند که صفحه‌ی مندرج مسی ساعت و بند چرم گوساله این ساعت را بیشتر به چشم می‌آورند. این ساعت مچی دارای موتور خودکار است و شیشه آن از جنس کریستال یاقوت کبود ضدخراش است که با لایه‌هایی از پوشش ضد‌انعکاس نور ساخته شده است.

یکی دیگر از ساعت‌های مچی محبوب مجموعهHeritage ، شامل ساعتFlagship Heritage-60th Anniversary 1957-2017 است که در مدل‌های فولادی ضدزنگ، رزگلد (rose gold) و طلای زرد موجود است. می‌توانید درباره این مطلب بیشتر بخوانید و ساعت‌های جدید را اینجا ببینید.

Longines Lindbergh Hour Angle Men’s Watch L2.678.4.11.0

Longines Lindbergh Hour Angle Men’s Watch L2.678.4.11.0ساعت The Longines Lindbergh Hour Angle Watch (model L2.678.4.11.0) مدل دیگری از مجموعه Heritage است و سابقه درخشانی هم دارد.

ساعت‌های مچی مجموعه Longines Heritage در بزرگداشت افرادی با روحیه‌های خط شکن و بی‌پروا عرضه شده و توسط مردان بی‌باک و ماجراجو در هوا، زمین و دریا مورد استفاده قرار می‌گرفته است. ساعت Lindbergh Hour Angle یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های مچی در این مجموعه است – یک نسخه یکسان از همان ساعتی است که شرکت Longines برای خلبان آمریکایی چارلز لیندبرگ در سال 1931 ساخته بود.

این ساعت محکم و قدرتمند 5/47 میلی‌متری دارای صفحه‌های مدرج سفید رنگ و نشانگرهای عددی به زبان رومی است. این ساعت مچی مجهّز به عملکردهای مختلفی است: یک صفحه‌ی شمارنده نقره‌ای رنگ برای ساعت‌ها، یک صفحه‌ی شمارنده نقره‌ای رنگ برای دقیقه‌ها، یک صفحه‌ی شمارنده نقره‌ای رنگ برای ثانیه‌ها و یک زه چرخشی دارد. لیندبرگ بعد از پرواز مشهورش در سال 1927 که از نیویورک تا پاریس بود، برای تولید ساعت‌های مچی Hour Angle با این شرکت همکاری کرد. پشت بعضی از اظهار نظرها و بازخوردهای کاربران این ساعت مچی، داستان‌های بسیار جالب و بازخورد خوبی از این ساعت مچی وجود دارد و نشان می‌دهد که نیازی نیست که همه نحوه‌ی استفاده از سیستم ساعت‌های مچی Hour Angle را حتماً بلد باشند تا قدر این ساعت را بدانند. این کاملاً درست است – مهارت هنری در ساخت این ساعت مچی و کیفیت بالای این ساعت در موتور و مواد استفاده شده در آن بخوبی قابل رویت است و شرکت Longines توانست با در نظر گرفتن نیازهای استفاده کنندگان مدرن این ساعت‌های مچی‌، به یک زیبایی شناختی آنتیک در این محصول دست یابد.

Longines Twenty-Four Hours L2.751.4.53.4

Longines Twenty-Four Hours L2.751.4.53.4یکی دیگر از ساعت‌های مچی تاریخی این مجموعه شامل Longines Twenty Four Hours (مدل L2.751.4.53.4) است که ساعتیست که برای خلبانان سوئیسی در دهه‌ی 1950 طراحی شده است. این ساعت مچی در واقع یک ساعت عالی برای کسانی محسوب می‌شود که به دنبال طراحی ساعت مچی هوانوردی آنتیک هستند.

همانطور که از نامش مشخص است این ساعت مچی درجه‌بندی 24 ساعتی روی صفحه خود دارد. این خصوصیت ممکن است برای برخی از استفاده کنندگان این ساعت مچی چالش برانگیز باشد، اما تعدادی از نقد و بررسی‌های کاربران بیانگر این بوده که تنظیم آن آسان است. همچنین کارکردهایی برای شمارنده دقیقه، ثانیه و تاریخ وجود دارد. جنس بدنه ساعت از استیل ضد زنگ است‌، شیشه آن بلور یاقوت کبود مقاوم در برابر خط و خش است و قسمت پشتی بدنه نیز با روکشی شفاف پوشیده است. بند ساعت از چرم تمساح و چرم گوساله (قسمت پشتی بند) ساخته شده است. از نظر خوانا بودن اعداد هم کاربران ساعت برای خواندن ساعت مشکلی نخواهد داشت زیرا اعداد عربی منقوش شده و عقربه‌های وجود دارند که با فناوری سوپر لومینوای (SuperLuminova) سوئیسی رنگ آمیزی شده است.

یک ساعت مچی عالی دیگر به سبک هوانوردی( (Aviator که توسط شرکت Longines ساخته شده شامل ساعت مچی مدل Avigation Bigeye L2.816.4.53.2 است که یک ساعت 41 میلی‌متری با ظاهری آنتیک و بند مستحکم چرم گوساله است. این ساعت مچی دارای یک کرونوگراف چرخ ستونی با عقربه‌های مرکزی 60 ثانیه‌ای‌، یک شمارنده 30 دقیقه‌ای در قسمت عدد 3 صفحه مدرج ساعت و یک شمارنده 12 ساعته در قسمت عدد 6 صفحه مدرج ساعت است. این ساعت همچنین دارای طراحی منحصر به فردی است که بعضی از اعداد عربی آن با برخی از عملکردهای کرونوگراف (علامت‌های 2 ، 4 و 10) همپوشانی دارند.

Longines Conquest VHP L3.716.4.56.6

Longines Conquest VHP L3.716.4.56.6ساعت‌هایLongines VHP (با دقت بسیار بالا) از مجموعه‌ی ساعت‌های Conquest بوده و ساعت‌هایی را ارائه می‌دهد که تخصّص ویژه این برند را در بلور کوارتز نشان می‌دهند. این ساعت مچی ظاهری اسپرت و شیک دارد. ساعت‌های مچی Longines Conquest VHP (مدل L3.716.4.56.6) یک ساعت 41 میلی‌متری از جنس استیل ضد‌زنگ با یک قاب مشکی و اعداد و نمایه‌های عربی هستند که با سوپر لومی‌نوا (Super-LumiNova) سوئیس ساخته شده‌اند. این ساعت با موتور کوارتز، عملکردی ساده اما دقیق در ساعت‌ها، دقیقه‌ها‌، ثانیه‌‌ها و نیز تاریخ خود دارد. همچنین دارای یک تقویم همیشگی است.

در واقع این ساعت‌ها هم مجموعه‌ی دیگری هستند که داستان مجذوب كننده‌ای پشت آنها وجود دارد. این مجموعه جدید از ساعت‌های مچی در رصدخانه Neuchatel کار خود را آغاز کرد، جایی که اولین ساعت کوارتز ساخته شده توسط شرکت Longines توانست تأییدیه دقت عمل قطعی خود را دریافت کند.

Longines Hydroconquest Watch L3.742.4.96.6

Longines Hydroconquest Watch L3.742.4.96.6اگر به دنبال یک ساعت مچی به سبک غواصی هستید این مجموعه Longines است که باید بررسی کنید. مجموعه Longines Sport با بهبود و ارتقای نوآوری فنی و مهارت هنری در ساخت ساعت، دارای مجموعه‌ای از ساعت‌های مچی است که می‌توانند برای فضای باز هم استفاده شوند.

از مجموعه ساعت‌های HydroConquest ، ساعت مچی مدل Longines Hydroconquest L3.742.4.96.6، یک ساعت 41 میلی‌متری با صفحه مدرج آبی نفتی چشمگیر و زیباست. این ساعت مچی که سبک و سیاق غواصی دارد، دارای عقربه‌های نقره‌ای براق و اعداد و نمایه‌های عربی است که با سوپر لومی‌نوا طراحی شده است. بند فلزی این ساعت مچی از جنس استیل ضد زنگ با یک قفل تاشو دوگانه و افزونه‌های غواصی ادغام شده است.

این ساعت مچی بازخورد عالی زیادی را از خریدارانش دریافت کرده است که در آن استفاده کنندگان این ساعت‌های مچی از ظرافت و دوام این ساعت تعریف کرده‌اند. این ساعت مچی همچنین معمولاً با مارک‌های گرانقیمتی مانند امگا مقایسه می‌شود.

Longines 1832 Men’s L4.827.4.92.2

Longines 1832 Men’s L4.827.4.92.2مجموعه ساعت‌های مچی Longines 1832 در بزرگداشت سال تأسیس این شرکت، عرضه شدند. این ساعت‌ها ساده و در عین حال پیچیده هستند و مجهز به موتور Longines هستند شامل: L592 یا L888، که هر دو از قاب پشتی ساعت مچی همراه با کریستال یاقوت کبود قابل مشاهده هستند.

مدل L4.825.4.92.2 قابی 40 میلی‌متری از جنس استیل ضدزنگ و یک بند قهوه‌ای رنگ از چرم تمساح است. صفحه مدرج بژ این ساعت مچی دارای نشانگرهایی برای اعداد ساعت است و عقربه‌های نقره‌ای رنگ آن با ویژگی سوپر لومی‌نوا سوئیسی خواناتر می‌شوند. این ساعت مچی دارای موتور اتوماتیک با کالیبر L888 است.

مدل دیگری از مجموعه ساعت‌های مدل Longines 1832 که مشابه مدل قبلی هستند شامل مدلLongines L4.826.4.92.2 است که این مدل هم یک ساعت 40 میلی‌متری با بند چرم تمساح است. این ساعت هم یک انتخاب خوب برای کسانی است که خواهان طراحی افزونه‌ی حالت‌های مختلف ماه هستند که در قسمت عدد شش قرار گرفته است.

Longines Saint-Imier L2.752.4.52.6

Longines Saint-Imier L2.752.4.52.6ساعت مدلLongines Saint-Imier (مدل L2.752.4.52.6) یک ساعت گاه شمار از جنس استیل ضدزنگ با صفحه مدرج مشکی و قاب پشتی شفاف با کریستال یاقوت کبود است. این صفحه مدرج دارای اعداد و نمایه‌های عربی است که با استفاده از ویژگی سوپر لومی‌نوا سوئیسی متمایز می‌شوند.

این مجموعه در راستای بزرگداشت شهر سنت ایمیر عرضه و نامگذاری شد که پیش‌تر در مورد آن صحبت کردیم. این شهر همان جاییست که این برند برای اولین بار در سال 1832 تأسیس شد و تا به امروز هم در آنجا مستقر مانده است. ساعت‌های مچی این مجموعه همه دارای موتور مکانیکی هستند که در همین منطقه ساخته شده‌اند.

کارکردهای این کرونوگراف 41 میلی‌متری شامل عقربه‌های مرکزی ثانیه شمار 60 ثانیه‌ای‌، یک شمارنده‌ی 30 دقیقه‌ای و یک شمارنده 12 ساعتی است. سگک بند این ساعت مچی دارای سه قفل تاشو است و تا عمق30 متری در برابر آب مقاوم است.

Longines Record Automatic L2.821.4.96.6

Longines Record Automatic L2.821.4.96.6این مدل هم یک ساعت مچی 40 میلی‌متری است که دارای بدنه‌ و یک بند فلزی از جنس استیل ضد زنگ است و یک صفحه مدرج آبی رنگ دارد و شیشه آن نیز از جنس یاقوت کبود ضدخش است. نشانگرهای این ساعت مچی در واقع ترکیبی از اعداد عربی و نمایه‌های کاربردی هستند. اگر به دنبال یک ساعت مچی با کرنوگراف هستید که نشانگرهای آن به راحتی خوانده شوند، این ساعت همان چیزی است که می‌‌توانید یک نگاه خریدارانه به آن داشته باشید.

چیزی که ما در مورد این ساعت بسیار دوست داریم سادگی و خوانا بودن آن و اعداد و نشانگرهای بزرگ آن هستند. این ساعت همچنین یک کرونومتر دارد که توسط COSC (یاContrôle Officiel Suisse des Chronomètres ، مؤسسه رسمی تست کرونومتر سوئیس) تأیید شده است. تمام ساعت‌های این مجموعه دارای تأییدیه COSC هستند.

اگر علاقه‌ای به بندهای استیلی ضدزنگ در ساعت مچی خود ندارید‌، این ساعت دارای نسخه‌ای با بند چرمی (بند چرم تمساح) است نام این نسخه Longines Record Collection از مدل L2.821.4.56.2 است.

Longines Heritage Flagship L4.795.4.78.2

Longines Heritage Flagship L4.795.4.78.2ما این لیست را با ساعتی به پایان می‌رسانیم که نشان دهنده این است که این شرکت خود را وقف در صنعت ساعت‌سازی کرده است. ویژگی اختصاصی این ساعت، هم طراحی زیبای آن و هم تکنولوژی پیشرفته آن است.

ساعت مچی مدل The Longines Heritage Flagship L4.795.4.78.2 دارای طراحی ساده و در عین حال مستحکی است، در واقع یک ساعت مچی زیبا و آنتیک که به لطف اندازه 5/38 میلی‌متری هم توسط آقایان و هم توسط خانم‌ها قابل استفاده بوده و عالی هم به چشم میاید. نشانگرهای این ساعت دارای نمایه‌های کاربردی براق‌، با عقربه‌های طلایی و فناوری سوپر لومی‌نوا هستند. در قسمت عدد شش یک پنجره‌ی مربوط به تاریخ وجود دارد. بند این ساعت مچی از چرم تمساح و گوساله (پشت بند) ساخته شده است.

بسیاری از بازخودها و نظرات کاربران این ساعت مچی به سبک بودن ساعت و همچنین شکل مسطح آن اشاره داشته‌اند. این ساعت برای کسانی مناسب است که می‌خواهند ساعتی داشته باشند که شاخص و تأثیرگذار باشد، اما در عین حال بی کبکبه و دبدبه ولی شیک باشد.

یک ساعت مچی هم با طراحی مشابه از همین مجموعه وجود دارد و آن مدل Longines Conquest Heritage L1.645.4.52.4 است که کمی بزرگتر از 40 میلی‌متر بوده و دارای صفحه مدرج گرد و مشکی با نمایه‌های کاربردی و عقربه‌های صورتی رنگ و همچنین یک پنجره تاریخ نگار در قسمت عدد 12 است. این ساعت مچی نیز دارای فناوری سوپر لومی‌نوا است و موتوری خودکار دارد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا ساعت‌های Longines را بیشتر بشناسید. این برند مشهور یکی از باسابقه‌ترین ساعت‌سازان سوئیسی در جهان است و امروزه یکی از معتبرترین و قابل احترام‌ترین شرکت‌های ساعت‌سازی دنیا محسوب می‌شود. مطمئن باشید که در نهایت هر مدلی از این ساعت‌های مچی را که انتخاب می‌کنید فرایندهای دقیق و سختگیرانه‌ای را طی کرده و با دقت بسیار زیادی ساخته شده است.

جهت خرید ساعت لونژین از محصولات ما دیدن کنید.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×