خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

کرنوگراف تک زمانه (Unitime) برتلینگ ترنس اوشن

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1394-11-13 ۱۸:۳۶
کرنوگراف تک زمانه (Unitime) برتلینگ ترنس اوشن

کمپانی ساعت سازی برتلینگ اولین مدل Unitimer خود را (ساعت خود – سیم پیچِ زمان – جهانی) را در سال 1950 تولید کرد. این برند در BASELWORLD سال 2012 از نسخه به روز شده خود، کرنوگراف تک زمانه (Unitime) برتلینگ ترنس اوشن، یک ساعت مچی کلاسیک، تم الهام گرفته از حمل و نقل هوایی با نوآوری های فنی و قابل توجه با طراحی مدرن پرده برداری کرد. (نمونه های کپی این محصول)

این ساعت دارای کالیبر B05، مبتنی بر اولین ساعت خانگی برتلینگ، کرنوگراف کالیبر اتومات B01 در سال 2009 تولید شده است. علاوه بر عملکرد کرونوگرافی آن، این ساعت (که همچنین متعاقبا در برتلینگ برای ساعت بنتلی استفاده شده است) است که مجهز به یک مکانیزم انحصاری است که اجازه می دهد تا استفاده کننده، هنگام تغییر منطقه زمانی، همه نشانه ها را به سادگی با چرخاندن تاج تنظیم کند.

ساعت برتلینگ ترنس اوشن

این سیستم با استفاده از دو دیسک در حال حرکت، یکی نشان دهنده 24 ساعت و دیگری نشان دهنده نام 24 شهر بزرگ جهان و زمان محلی آنها می باشد. زمان نشان داده شده بوسیله عقربه مرکزی با زمان محلی نمایش داده شده در ساعت 12 در ارتباط است. دیسک شهر (که در چندین زبان مختلف در دسترس است) همچنین دارای زمان های صرفه جویی در روشنایی روز است.

 

برای تغییر منطقه زمانی، استفاده کننده به سادگی تاج را عقب کشیده و آن را با چرخش به جلو یا عقب تغییر دهد، به طور همزمان عقربه مرکزی ساعت، دیسک 24 ساعته، و حتی تاریخ، که در یک پنجره در 04:30 در هر دو جهت نشان داده شده است. سپس مسافر می تواند در یک نگاه زمان را در هر منطقه دیگر در جهان، از جمله محل سکونت خود را ببینید. عقربه مرکزی دقیقه و ثانیه حین این عمل بدون وقفه به عملکرد خود ادامه خواهند داد و اگر کورنوگراف روشن شود فعالیت ساعت به صورت اتومات ادامه می یابد.

این ساعت لوکس در دو جنس طلا ی رز و فولاد ضد زنگ، با دو نوع ساعت بند چرمی یا دستبند میلانه فلزی ارائه شده است. گزینه های صفحه ساعت کشکی و یا سفید یا “قطبی” و هر یک به زیبایی با طراحی کره زمین در مرکز صفحه، با شاخص آفتاب برای شمارنده های کرنوگراف (روی ساعت 3 و 6) و ثانیه های کوچک ( روی ساعت 9 ) احاطه شده اند.

 

مانند هم قطارهای خود در خط در ساعت کرنوگراف تک زمانه (Unitime) برتلینگ ترنس اوشن رسما تحت نظر آژانس COSC سوئیس تست و تایید شده است. قیمت آن در ساعت فروشی های ایالات متحده 11200 دلار می باشد.

ساعت برتلینگ ترنس اوشن برایتلینگ

ساعت برتلینگ ترنس اوشن-02

مشخصه های فنی:

سیستم حرکتی: کالیبر 05 ساخت برتلینگ، خودکار، کرونومتر تایید شده توسط COSC ؛ 28،000 VPH؛

56 قطعه جواهر؛ ذخیره انرژی بیش از 70 ساعت.

عملکرد: کرنوگراف 1/4 ثانیه ای با شمارنده های 30 دقیقه ای و 12 ساعته ؛ نشانگر زمان جهانی؛

جنس : فولاد ضد زنگ یا طلای رز 18 عیار. قطر = 46 میلی متر. کریستال یاقوت کبود محدب، تابش خیره کننده در هر دو طرف؛ مقاوم در برابر آب تا 100 متر. بر روی چرم Barenia، ساعت بند چرمی تمساح ؛ نسخه فلزی نیز روی دستبند مش فلزی “میلانه”

مترجم سعید سپهری
(saeedsepehri10@gmail.com)

باز نشر با ذکر منبع: اشرافی

برچسب ها : , ,
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×