خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

برترین ساعت های مچی موادو برای آقایان

ادمین اشرافی
اشرافی
1400-07-28 ۱۹:۲۴
برترین ساعت های مچی موادو برای آقایان

تشخیص ساعت مچی «مووادو» بسیار آسان است، زیرا این برند یک نشان طراحی بسیار متمایز دارد که این نشان، نقطه ای به جای عدد ساعت دوازده است.این طرح نمادین توسط ناتان جورج هورویت، طراح صنعتی آمریکایی، خلق شده است. ساعت مچی الهام گرفته از «باهاوس» که به عنوان ساعت «Museum» نامیده می شود، از سال 1960 بخشی از مجموعه دائمی موزه هنرهای مدرن نیویورک بوده است. این شرکت در دهه 1970 حقوق استفاده از عقربه ی ثانیه شمار«Museum»را از هورویت خریداری کرد و از آن زمان، استفاده از آن را در ساعت های خود آغاز کرد. این نقطه نماد خورشید در زمان ظهر است. این طرح همچنان در اکثر ساعتهای «مووادو» استفاده می شود.

در متن زیر، ما نگاهی دقیق تر به این ساعت ها و همچنین برخی از بهترین طرح های ساعت «مووادو» در بازار امروز خواهیم انداخت.

مووادو: یک سابقه طولانی

این شرکت در سال 1881 در شهر “La Chaux-de-Fonds” سوئیس تأسیس شد و در سال 1905 توسط  شرکت آمریکایی “North American Watch Corp”خریداری شد.امروزه «مووادو» ساعت هایی را برای شرکت های مختلف از جمله “Hugo Boss” ، “Lacoste” ، “Tommy Hilfiger” و “Coach” تولید و توزیع می کند.

اگر تمایل دارید در مورد آغاز کار، شهرت و اعتبار و برخی از بهترین مجموعه های شرکت، اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید نمای کلی مارک «مووادو» ما را نیز بخوانید. در اینجا ما در مورد سابقه و طراحی بحث می کنیم، پاسخی به این سوال که آیا ساعتهای «مووادو» کیفیت خوبی دارند؟

ساعت های موادو از فروشگاه اشرافی:



movado edge7
929,000 تومان


Movado 8865
1,069,000 تومان


Movado 3012
635,000 تومان


Movado RG32
654,000 تومان


Movado K32
654,000 تومان

بهترین ساعت های مردانه ی مووادو

ساعت های کلاسیک «موادو Museum»

Movado Museum Classic

ما با مدلی که «مووادو» را مشهور کرد شروع می کنیم. ساعت «Museum» از طراحی معروف هورویت الهام گرفته شده بود، با نقطه ی مقعر در ساعت دوازده.

ساعت کلاسیک مردانه ی «Museum» دارای قاب فولادی ضد زنگ 40 میلی متری و ثانیه شمار مشکی «Museum» با نقطه و عقربه های نقره ای رنگ است. بند آن، چرم مشکی گوساله با سگک استیل ضد زنگ است.

این ساعت ساده و در عین حال شیک، یک ساعت کمینه گرا(مینیمالیست) است که تا عمق 30 متر ، ضد آب است و مجهز به موتور موتوری کوآرتز سوئیسی و کریستال یاقوت کبود برای شیشه ی ساعت است.

ساعت اتوماتیک «مووادو 1881»

Movado 1881 Automatic Watch

اگر طرفدار سبک مینیمالیستی نیستید می توانید نگاهی به این ساعت از مجموعه ی «مووادو 1881» بیاندازید. نام این مجموعه، ادای احترامی به سال تأسیس شرکت است.

ساعت اتوماتیک 1881 ظاهری مشابه «Museum کلاسیک» دارد اما دارای نشانگر های ساعت و درجه های دقیقه است. قاب و حلقه ی دور شیشه از جنس فولاد ضد زنگ، به رنگ نقره ای است و بند آن، چرم مشکی است. در ضمن محل نمایش تقویم، به شکل گرد در ساعت شش قرار دارد. به علاوه، مدل قاب مشکی آن نیز موجود است.

ساعت هوشمند «مووادو کانکت 2.0»

Movado Connect 2.0 Smartwatch

«مووادو» همواره با ساعت های آنالوگ کلاسیکش شناخته شده است، اما شرکت مجموعه ای از ساعت های هوشمند با کیفیت نیز دارد؛ از جمله ساعت دیجیتال «مووادو کانکت» که سازگار با هر دو سیستم عامل اندروید و “IOS” است.

ساعت 46.5 میلی متری «مووادو کانکت» دارای ثانیه شمار دیجیتال و بند سیلیکونی سیاه رنگ است. وضوح صفحه ی 1.39 اینچی آن 400×400 است. این ساعت می تواند به عنوان یک افزونه برای گوشی هوشمند شما عمل کند چون یک ساعت هوشمند است. شما می توانید با آن پیامک و ایمیل دریافت کنید، تماس های تلفنی را ببینید، از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و موسیقی پخش کنید. این ساعت دارای حافظه چهار گیگابایتی و سازگار با وای فای و بلوتوث است.

جدید ترین مدل آن «مووادو کانکت 2.0 » است که کوچکتر از 42 میلی متر است و یکی از آخرین مدل های آن، ساعت هوشمند 2.0 است که دارای بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ با روکش یون مشکی با قاب پشتی سرامیکی می باشد.گذشته از ویژگی هایی که در بالا اشاره شد، ویژگی های قابل ملاحظه ی دیگری نیز مانند بند قابل تعویض، حافظه ی داخلی هشت گیگا بایتی، رم یک گیگابایتی و باتری با عمر حداکثر 24 ساعت در آن موجود است. این ساعت که قابل استفاده برای آقایان و خانوم هاست دارای حسگر هایی از جمله حسگر ضربان قلب، شتاب سنج، ارتفاع سنج و میکروفون است. این شرکت، یک صفحه ی کامل اینترنتی را به ساعت های هوشمندش اختصاص داده است.

ساعت «مووادا بولد TR90»

Movado Bold TR90 Watch

مووادا بولد(برجسته)، مجموعه ای از ساعت های به روز شده ی نسخه های کلاسیک ساعت های «Museum Face» است. در این مجموعه، تعداد بسیار زیادی ساعت برای انتخاب وجود دارد و زیرمجموعه های زیادی برای آن وجود دارد. (Bold Evolution ، Bold Shimmer ، Bold Fusion ، Bold Bangle ، Bold Ceramic).

بر مبنای این مقاله، ساعت های این مجموعه با قیمت های ارزان تری طراحی شده اند و جنس قاب آن ها از موادی مثل پلیمر و کامپوزیت های پیشرفته است. برای مثال، ساعت «Movado Bold TR90» از جنس کامپوزیت ساخته شده است و دارای قابی از جنس فولاد ضد زنگ است.

این ساعت 42 میلی متری،دارای نقطه ی Museum سیاه و یک دستبند سیاه پیوندی از جنس «پلی اورتان» است و تا عمق 30 متر، مقاوم در مقابل آب است.

ساعت «Movado Bold Thin» مردانه

Movado Bold Thin Men’s Watch

یکی دیگر از ساعت های دوست داشتنی و محبوب از مجموعه ی بولد، ساعت «Movado Bold Thin» است. این ساعت از مدل بولد قبلی خود گران تر است، چون از جنسی متفاوت ساخته شده است. این ساعت، مدل کرونوگراف(زمان سنج) است و قابی از فولاد ضد زنگ با روکش یونی آبی رنگ و دستنبدی ترکیبی دارد. تا عمق 30 متر ضد آب است و مانند مدل «بولد TR90» بالا، دارای موتور حرکتی کرونوگراف کوارتز سوئیسی است.

این ساعت از شیشه ای با جنس کریستال معدنی«K1» بهره می برد که در مقابل شکستن و ساییدگی نسبت به کریستال های معمولی، مقاوم تر است. طراحی صفحه آن به لطف اندازه ی 42 میلی متری زیبا و خوانا است. صفحه، شامل ریز عقربه های نشان دهنده زمان و نمایش گر تاریخ است.

ساعت «مووادو Ultra Slim» مردانه

Movado Ultra Slim Men’s Watch

این ساعت، مدلی دیگر است برای کسانی که به دنبال مدل های باریک می گردند. ساعت «مووادو Ultra Slim» مدلی ساده و در عین حال کلاسیک و درجه یک با نقطه ای به رنگ طلایی و قابی به رنگ زرد طلایی از جنس PVD است. این مدل، بند چرمی کنیاک با دوخت رو دارد که آن را به یک ساعت مچی عالی تبدیل می کند که می توانید روزانه از آن استفاده کنید.

این مدل،40 میلی متری است و دارای قاب آبی و نشانگر های ساعت و دقیقه چوبی است که بر روی صفحه نصب شده اند. همچنین دارای شیشه ای از جنس کریستال یاقوت کبود است که بسیار با دوام و ضد خش است. تعدادی از رنگ های دیگر برای آن موجود است مانند ثانیه شمار خاکستری با بند چرم گوساله ی خاکستری، ثانیه شمار بژ با بند چرم گوساله طوسی و ثانیه شمار خاکستری با بند چرم گوساله قهوه ای.

سری «Heritage مووادو»

Movado Heritage Series

اگر نقطه ی «Museum» مورد علاقه ی شما نیست، می توانید نگاهی به سری Heritage بیندازید. مجموعه ای از ساعت هایی با شکل متفاوت. این مجموعه، ساعت های مجلسی عالی با ظاهری اسپرت هستند.

مدل ساعت مردانه ی Heritage، یک ساعت 39 میلی متری با زیبایی خاص است که «مووادو» به آن معروف است. ساعتی ساده اما قدرتمند است. دارای سه عقربه به رنگ نقره ای و اعداد ساعت نصب شده است و علامت های دقایق آن سفید هستند. شیشه آن از جنس یاقوت کبود است. بند فلزی آن از جنس فولاد ضد زنگ است و دارای یک قفل فشاری با دکمه بی نظیر برای امنیت بیشتر است.

مدلی دیگر مشابه این مدل، ساعت «مووادو کالندوپلن» دارای طراحی خیلی خوبی است. این مدل نیز دارای قاب و دستبندی از فولاد ضد زنگ است و ثانیه شمار آن آبی رنگ است.

ساعت «مووادو سری 800»

Movado Series 800

این ساعت ها ترکیبی از دو سری «Museum کلاسیک» و «Heritage» هستند که در بالا توضیح داده شدند.

ساعت های سری «مووادو 800» برای کسانی است که به دنبال ساعت هایی مجهز به زمان سنج کرونوگراف هستند که همچنان نقطه ی «مووادو» ساعت دوازده را داشته باشد.این ساعت 42 میلی متری دارای ثانیه شمار سیاه و اعداد دقیقه ی عربی چاپ شده است. دارای نمایشگر تاریخ است و جنس قاب آن از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ است.این ساعت تا عمق 200 ضد آب است و دارای یک حلقه ی جهت یاب گردان یک جهته به دور صفحه ی ساعت و سه عدد، ریز عقربه ی کوچک است.

این ساعت دارای طراحی ساعت غواصی با اعداد و نشانگرهای خوانا و شاخص های درخشان است. این ساعت دارای ظاهر «مووادو» است و طراحی مدرن و اسپرت آن را دارد. این ساعت همچنین، نقد ها و نظرات بسیار خوبی را در سایت آمازون دریافت کرده است، بسیاری از مشتریان اشاره می کنند که ساعت دقیقاً اندازه مناسب دارد و قوی به نظر می رسد اما بر مچ دست سنگینی نمی کند.

ساعت «مووادو Eliro»

Movado Eliro

اکثر ساعت های «مووادو» گرد هستند، اما این مجموعه مناسب کسانی است که به دنبال یک طرح نامتعارف هستند. ساعت«مووادو Eliro» که در دو مدل قاب فولاد ضد زنگ و قاب فولادی با روکش PVD موجود است، شکل مستطیل محدب خاصی دارد. این ساعت 40 میلی متری مخصوص کسانی است که به دنبال شکلی منحصر به فرد هستند که به یک اندازه، شیک و پیچیده باشد. این ساعت دارای شیشه ای از جنس کریستال یاقوت کبود، بند پیوندی فلزی از جنس فولاد ضد زنگ با قفل فشاری دکمه ای و نقطه ی ساعت دوازده مقعر است.

ساعت های «مووادو Museum اسپرت»

Movado Museum Sport

ساعت «مووادو Museum اسپرت» تعادلی مناسب بین حس مینیمالیستی و طراحی خلاقانه دارد. این ساعت 42 میلی متری که دارای نقطه سیاه رنگ و عقربه های طرح چوبی است، قابی از جنس PVD به رنگ فلز نظامی (رنگ فلز اسلحه)دارد، دستبند آن پیوندی است و حلقه ی دور صفحه ای برای نمایش دقایق دارد که منعکس کننده نور است. این ساعت تا عمق 30 متر ضد آب است و دستنبد PVD آن به یک قفل فشاری با دکمه مجهز است.

این طراحی پویا، ترکیبی از هر دو دنیا را برای شما به ارمغان می آورد:سبک نمادینی که «مووادو» به آن مشهور است و ظاهری اسپرت که آن را تبدیل به ساعتی بی نظیر برای هر روز می کند.

ما در مقاله ی قبلی خود که مقایسه ای بین «مووادو» و«بولووا» بود، بیشتر در مورد این ساعت صحبت کردیم.

ساعت های «Movado Face»

Movado Face

یکی از مواردی که ما را شیفته ی ساعت های «مووادو» می کند، هنری است که آن را در طراحی تمام مدل ها به نمایش می کشد. صرف نظر از این که یک مدل کرونوگراف با ویژگی های زیاد باشد یا یک مدل مینیمالیست که اجزای خیلی کمی روی صفحه دارد، این شرکت ساعت سازی قادر است تا ظاهر ساعت ها را خلاقانه و هوشمندانه جلوه دهد.

مجموعه ی «مووادو Face» انتخاب های زیادی در پیش روی شما می گذارد و طراحی های منحصر به فرد زیادی در آن وجود دارد اما ویژگی مشترک همه ی ساعت ها در ظاهری تمیز و شفاف و کمینه گراست.

یکی از مدل هایی که در این مجموعه، از نظر ما متفاوت ظاهر شده است، مدل تمام مشکی «Movado Face» است که دارای قابی 41 میلی متری از جنس فولاد ضد زنگ با روکش یونی است.عقربه ثانیه شمار آن سیاه است و بند چرمی آن نیز سیاه است و البته نقطه ی مقعر آن نیز سیاه است. این ساعت دارای موتور حرکتی کوارتز سوئیس است، تا عمق 30 متر ضد آب است و کریستال شیشه ی آن،k1 است.

یکی از ضعف های احتمالی آن، ناخوانا بودن صفحه است. بر خلاف اکثر مدل های دیگر که در بالا بیان کردیم، خواندن زمان از این مدل کمی دشوارتر است. به علاوه، ساعت درجه های روشنی ندارد پس نمی توانید از آن در مکانی تاریک استفاده کنید.

ساعت های مردانه ی «Movado Bold»

Movado Bold Men’s Watch

یکی از آخرین تولیدات مجموعه ی «Movado Bold» خط تولید ساعت های Bold طرح فلز است. یکی از این ساعت ها، مدل 42.5 میلی متری است که قابی به رنگ خاکستری طرح فلز اسلحه با روکش یونی دارد و ثانیه شمار آن به رنگ طلایی و نقطه ی آن به رنگ زرد آفتابی است. برای این ساعت دو نوع عقربه ی ثانیه شمار موجود است: مدل طلایی متالیک با نقش دقایق چاپ شده و مدل آبی آن با نقش دقایق چاپ شده. این مورد، نقد های بسیار مثبتی از آمازون دریافت کرده است. دستبند آن از جنس فولاد ضد زنگ و به شکل پیوندی است و قفل آن از نوع فشاری با دکمه است.

ساعت های مردانه ی «Movado Faceto»

Movado Faceto Men’s Watch

ما با یکی از مدلهای با کلاس تر «مووادو» لیست را تمام می کنیم ، برای کسانی که می خواهند روی یک ساعت مچی مجلسی خوب سرمایه گذاری کنند، ساعت «Movado Faceto» یک ساعت 38 میلی متری با ثانیه شمار مشکی، قابی از فولاد ضد زنگ و دستبندی پیوندی با قفل جواهر نشان است. این ساعت، دوازده الماس برای نمایش ساعت ها دارد. (وزن به قیراط:396/0)کریستال صفحه آن از یاقوت کبود است و تا عمق 30 متر ضد آب است.

چیزی که ما را علاقه مند به این ساعت می کند آن است که با وجود این که ساعت، الماس کاری شده است به نظر پر زرق و برق نمی آید و این بدین معناست که این ساعت برای هر دو کاربرد ساده و مجلسی، عالی است.

این ساعت در بازخورد های آنلاین عموماً نظرات مثبتی دریافت می کند. یکی از رایج ترین نظرات در مورد دوام بالا و ظاهر کلاسیک آن است. مالکان زیادی نیز اشاره کرده اند که سال های زیادی است که از این ساعت استفاده کرده اند اما ساعت، هنوز به خوبی روز اولش است.

ساعت «مووادو مدرن 47»

این ساعت طرحی مشابه «Movado Face» دارد که در بالا در موردش بحث کردیم، اما جنس مواد استفاده شده در آن متفاوت است. ساعت «مووادو مدرن 47» فقط در وبسایت «مووادو» به فروش می رسد. این ساعت نیز دارای ثانیه شماری مشکی، بند چرمی مشکی و قاب فولاد ضد زنگ مشکی(با روکش PVD)است. بر خلاف «Movado Face»که کریستال k1 دارد، این ساعت کریستال یاقوت کبود دارد که آن را گران تر کرده است.

مدل دیگری از «مووادو مدرن 47» موجود است که ظاهری مشکی دارد اما خواندن زمان از روی آن آسان تر است. این مدل، «مووادو مدرن 47» با قاب 40 میلی متری به رنگ زرد طلایی با روکشPVD با ثانیه شمار مشکی و بند چرمی مشکی است.

ساعت «مووادو Strato »

این یکی دیگر از سبک های ساعت ورزشی است که از عناصر کلاسیک و معاصر استفاده می کند.ساعت «مووادو Strato» مدلی 44 میلی متری با قاب فولاد ضد زنگ با روکش PVD است که دارای سه ریزعقربه ی نمایشگر زمان و شاخص های دقیقه ی عربی و نقطه ای به رنگ نقره ای است.

این ساعت دارای یک دستبند فلزی پیوندی از جنس فولاد ضد زنگ PVD با یک قفل فشاری با دکمه ، نشانگرهای ساعت ها و جزئیات نارنجی است که رنگ های بدنه مشکی و عقربه های نقره ای را برجسته می کند. این مدل فقط تا عمق 30 متر در برابر آب مقاوم است ، بنابراین فقط می تواند در برابر پاشش آب و غوطه وری کوتاه در آب را مقاومت کند.

با تشکر از توجه شما!

ما امیدواریم که این نوشته امکان شناخت بهتر شما از ساعت های «مووادو» را فراهم کرده باشد. این برند دارای سابقه ای غنی است و همچنان به خلق و نو آوری ادامه می دهد تا شما از داشتن ساعت های با کیفیت در هر زمانی خاطر جمع باشید. در سایت اشرافی می توانید اقدام به خرید ساعت موادو کنید.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×