خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

دنیل ولینگتون یا ام وی ام تی؟ مقایسه ساعت های دو برند Daniel Wellington و MVMT

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1400-01-12 ۰۸:۲۰
دنیل ولینگتون یا ام وی ام تی؟ مقایسه ساعت های دو برند Daniel Wellington و MVMT

Daniel Wellington و MVMT هر دو برندهای ساعت جدیدی هستند که طی سال‌های اخیر به سرعت محبوبیت یافته‌اند. زیبایی مدرن و شیک بودن آن‌ها نقطه اصلی فروش هر دو مارک است و یافتن یک ساعت مچی جالب در کاتالوگ آن‌ها آسان است. با این حال، در بیشتر محافل علاقه‌مندان به نظر می‌رسد که هر دو مارک هنوز به عنوان یک مد و حس گذرا مورد بررسی قرار می‌گیرند.

با این وجود آیا منطق و درک خوبی در پس حس موجود از این دو مارک وجود دارد؟ به این منظور نگاهی عمیق‌تر به دنیل ولینگتون و ساعتهای MVMT خواهیم انداخت.

تاریخچه دنیل ولینگتون

برند دنیل ولینگتون در سال 2011 تأسیس شد، این شرکت سوئدی متعلق به فیلیپ تایساندر است. صعود مداوم DW را می‌توان ناشی از تمرکز آن‌ها در ایجاد ساعت‌های سبک مدرن با بازار هدف نسل جوان دانست.

دنیل ولینگتون با فروش بیش از شش میلیون ساعت در سراسر جهان به سرعت به یکی از محبوب‌ترین مارک‌ها تبدیل شد. این افزایش فروش همچنین می‌تواند به دلیل استراتژی بازاریابی شرکت باشد. از آنجا که هدف جمعیتی آن‌ها نسل جوان است، بیشتر تبلیغات خود را در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام انجام داده‌اند.

DW در حال حاضر در 25 کشور در دسترس بوده و این رقم در حال افزایش است. هنگامی که نوبت به عملکرد می‌رسد، DW از فناوری موتور کوارتز سطح اول استفاده می‌کند که توسط شرکت ژاپنی، میوتا توسعه یافته است. کارخانه‌ای مستقر در چین مونتاژ این ساعت‌ها را اداره می‌کند.

طی دو سال گذشته، نام دنیل ولینگتون در بخش های مختلفی، از جمله سریع‌ترین رشد شرکت‌های خصوصی در اروپا پدیدار شده است. می‌توان گفت اگرچه ساختار کلی ساعت‌های آن‌ها ممکن است ضعیف باشد، DW قطعا از مشتریان هدف و چگونگی فروش و بازاریابی محصولاتشان اطلاع کامل دارد.

تاریخچه MVMT

برند MVMT توسط Jake Kassan و Kramer LaPlante در سال 2013 تاسیس شد و آن را به چهره جدید صنعت ساعت تبدیل کرد. با این حال، آن‌ها با ساعت‌های ابتکاری خود به سرعت جایگاه خود را در بازار پیدا کرده‌اند.
نام شرکت در واقع بازی با کلمه «Movement» است. MVMT همچنین شروع بسیار هیجان‌انگیزی را داشته است زیرا این شرکت از طریق یک کمپین موفق سرمایه‌گذاری جمعی در Indiegogo شروع به کار کرد. MVMT بر روی ارائه ساعت‌های با کیفیت با قیمت مناسب‌تر برای مصرف‌کنندگان متمرکز شده است.

MVMT همچنین با تولید عینک آفتابی از سال 2016 شروع به افزایش تعداد شعب با محصولات خود کرد. در آگوست 2018، MVMT توسط برند Movado خریداری شد و بیش از 100 میلیون دلار فروش داشت. MVMT از آن زمان به طور پیوسته در حال برنامه‌ریزی برای آینده شرکت است. اکنون، تحت مدیریت Movado ، این شرکت پیشرفت چشمگیری در کیفیت ساعت‌های خود نشان داده است.

مقایسه ساعت‌های دنیل ولینگتون و MVMT

همان‌طور که قبلاً بیان کردیم، هر دو این مارک‌ها هنوز نسبتا جدید هستند و هنوز باید جایگاه خود را در بازار پیدا کنند. در حالی که هر دو آن‌ها ساعت‌هایی به سبک مدرن را برای نسل جدید علاقه‌مندان به ساعت ارائه می‌دهند، اما جنبه‌های خاصی را متفاوت می‌بینند. ما برخی از ساعت‌های پرفروش آن‌ها را با هم مقایسه خواهیم کرد تا به کمک آن بتوانیم توضیح واضحی از تفاوت این دو برند با یکدیگر ارائه دهیم.

جهت خرید ساعت های دنیل ولینگتون میتوانید از سایت اشرافی اقدام فرمایید.

ساعت‌های رسمی

هر دو مارک به دلیل ساعت‌های مینیمال و شیک خود معروف هستند. محصولات آن‌ها گزینه مناسبی برای نسل جوان است که به دنبال چیزی برای تأکید بر سبک مدرن خود هستند. از آنجا که دنیل ولینگتون منحصراً در ساعت‌های رسمی تخصص دارد، ما بهترین مدل‌ها را فقط از این برند در این رده قرار خواهیم داد.

مدل Classic Black Sheffield دنیل ولینگتون

Daniel Wellington Classic Black Sheffield

آیا به دنبال ساعتی مدرن هستید که در عین حال برخی از خصوصیات قدیمی را نیز حفظ کرده باشد؟
DW Classic Black Sheffield ترکیب کاملی را در این مورد ارائه می‌دهد. این مدل با بند 20 میلی‌متری قابل تعویض و قاب فولادی ضد زنگ 41 میلی‌متری خود به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند همه موارد استفاده، اعم از رسمی و غیر رسمی را پوشش دهد.

این قاب از جنس استیل ضدزنگ دارای یک صفحه سیاه و سفید خالص با نشانگرها و عقربه‌های نقره‌ای است، یک انتخاب ساده اما موثر. این صفحه همچنین توسط شیشه کریستال معدنی ضدخش محافظت می‌شود. این ساعت از فناوری حرکت کوارتز ژاپنی بهره می‌برد که بر دقت آن افزوده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به مقاومت آن در برابر آب تا 100 فوت اشاره کرد. زیبایی آن یکی دیگر از نقاط قوت این مدل است. دارای رویکرد مینیمالیستی عالی است و نه تنها توجه افراد را از لباس شما جلب نمی‌کند بلکه باعث تقویت آن نیز می‌شود. همچنین این ساعت به گونه‌ای طراحی شده است که برای استفاده مردان و زنان مناسب باشد. اگر به دنبال چیزی هستید که ظاهر سنتی ساعت‌های رسمی را با کمی مدرنیته متعادل کند، مدل DW شفیلد کاملا مناسب خواهد بود.

مدل Classic Durham دنیل ولینگتون

Daniel Wellington Classic Durham

این مدل با جعبه 4 میلی‌متری رزگلد خودش، هاله‌ای از لوکس بودن را به نمایش می‌گذارد. صفحه سفید این ساعت کاملا زیبایی رزگلد را تکمیل می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده است تا انرژی و حس غرور لازم را برای تکمیل لباس رسمی شما ارائه دهد.

بندها از چرم‌های اصل آمریکایی هستند و ابعاد آن‌ها در حدود 20 میلی‌متر است. صفحه از طریق شیشه کریستال معدنی که در برابر خراش کاملا مقاوم است محافظت می‌شود. و همچنین این ساعت ساده و در عین حال زیبا از فناوری کوارتز قابل اعتماد ژاپنی برخوردار است.

نوارهای چرمی نیز کاملاً قابل تعویض هستند که از نظر شکل ظاهری، حالات ممکن را افزایش می‌دهد.
برخی از ویژگی‌های اضافی و خاص این مدل شامل مقاومت در برابر آب تا 100 فوت می‌باشد. وزن آن در کل 823/40 گرم است و همچنین به عنوان ساعتی مناسب برای زنان و مردان تبلیغ می‌شود.

DW دورهام در مقایسه با DW شفیلد بسیار عجیب و غریب است، اما این ویژگی یکی از نقاط قوت آن است. این مدل مطمئنا بر قسمت پر زرق و برق ساعت‌های رسمی تاکید کرده و با افتخار آن را به رخ می‌کشد.

ساعت مینیمالیست کلاسیک MVMT

MVMT Classic Minimalist

MVMT برای ارائه ساعتهای مدرن مینیمالیستی به علاقه‌مندان شهرت خوبی کسب کرده است. این مدل یکی از بهترین آن‌ها در این زمینه است. گرچه از ظاهری مینیمالیستی برخوردار است، اما بدون شک توجه به جزئیات و کار دستی چیزی نیست که بتوانید آن را مینیمالیستی یا سرراست توصیف کنید.

با قیمت مناسب، بدون شک می‌توان MVMT Classic را برای دوست‌داران جوان ساعت بسیار مهم دانست. این مدل قاب سیاه 45 میلی‌متری دارد که کاملا متناسب با بند چرمی آن است. این ساعت برای لباس‌های رسمی، لباس روزانه و حتی سفرهای بیرون از خانه شما جایگاهی کسب می‌کند.

این ساعت دارای حرکت کوارتز سه دستی Miyota با باتری است. همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که تا 100 فوت در برابر آب مقاوم باشد. شیشه آن نیز از کریستال معدنی سخت شده ساخته شده است.

نوارهای چرمی از نظر راحتی به اندازه کافی انعطاف‌پذیر هستند و از ایجاد جوش در مچ دست جلوگیری می‌کنند. MVMT Classic ساخت ایالات متحده آمریکا و همچنین دارای دو سال گارانتی است. این مدل بدون شک یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌های موجود در کاتالوگ آن‌ها است. براق، قابل اعتماد، قوی و چشم‌نواز… این تنها برخی از کلماتی است که MVMT Classic را کاملاً توصیف می‌کند.

ساعت آنالوگ MVMT 40

MVMT 40 Series Analog

ساعت مچی آنالوگ MVMT 40 یکی از راحت‌ترین ساعت‌های این برند تا به امروز است. بند کاملا روی مچ دست شما جای می‌گیرد و طراحی ساعت، خود سبک مینیمالیستی امضا شده از MVMT را به تصویر می‌کشد. عمق قاب فقط 7 میلی‌متر است، و آن را برای مردان و زنان، بسیار باریک و ایده‌آل می‌کند.

تم رنگی Gunmetal Sandstone نیز یکی از ویژگی‌های برجسته این ساعت است زیرا در بیشتر موارد متناسب است. سری 40 MVMT از فناوری حرکت کوارتز میووتای سه دستی استاندارد باتری خود استفاده می‌کند.

همان‌طور که از MVMT انتظار می‌رود، سری 40 MVMT نیز با قیمت مناسبی ارائه می‌شود. این مدل ضمن حفظ قیمت مناسب، از کیفیت خوبی نیز برخوردار است. از ویژگی‌های اضافی می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق 100 فوت اشاره کرد، به این معنی که می‌تواند در برابر باران گاه به گاه نیز مقاومت کند اما بهتر است شما هرگز آن را به طور کامل در زیر آب فرو نکنید.

این ساعت همچنین دارای دو سال گارانتی MVMT است که نشان می‌دهد تولیدکنندگان تا چه اندازه نسبت به محصولات خود اطمینان دارند.

بهترین ساعت مچی رسمی – از آنجا که ما در این بخش به عنوان عامل تعیین کننده از سبک استفاده خواهیم کرد، به نظر اکثریت MVMT تاج را به خود اختصاص می‌دهد. ساعت‌های دنیل ولینگتون به طور شگفت‌انگیزی گران‌ترند، در حالی که MVMT با طراحی کلی جذاب‌تر، با نیمی از قیمت ارائه می‌شوند. از نظر ساخت و ساز نیز ساعت‌های MVMT قابل اطمینان‌ترند.

نتیجه‌گیری: دنیل ولینگتون یاMVMT ، کدام یک ساعت بهتری است؟

اگر تصمیم خود را بر مبنای کیفیت ساعت‌های آن‌ها قرار دهیم و تمام داده‌های مختلف را در نظر بگیریم، MVMT گزینه برتر بین این دو است. هر دو ساعت مچی مینیمالیستی شیکی ارائه می‌دهند، اما تنها MVMT موفق می‌شود تا آن را با برداشتی منحصر به فرد و ساخت قابل اعتماد روانه بازار کند. همه و همه با قیمتی مقرون به صرفه.

دنیل ولینگتون نیز اغلب با داشتن برخی از ساعت‌های گران‌قیمت که با کیفیت واقعی آن برابری نمی‌کنند، مورد انتقاد قرار می‌گیرد. DW مجموعه چشمگیری از ساعت‌های منحصر به فرد را در فهرست جای داده است. برای کسانی که به دنبال انتخاب گسترده‌ای از ساعت‌ها هستند، بدون شک دنیل ولینگتون یکی از ارائه‌دهندگان مناسب است.

در مورد MVMT، آن‌ها ثابت کرده‌اند که کاملا در کار خود جدی هستند. از آغاز فروتنانه به عنوان یک شرکت موفق سرمایه‌گذاری جمعی، تا یک شرکت تابعه از Movado. این برند شهرت خود را به عنوان ساعتی مقرون به صرفه کسب کرده است که قابلیت اطمینان و سبک منحصر به فردی را برای جمعیت نسل جوان ارائه می‌دهد.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×