خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت های برتر بولوا برای آقایان در سال 2021

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1400-04-16 ۱۹:۲۲
ساعت های برتر بولوا برای آقایان در سال 2021

برند آمریکایی بولوا بیش از یک قرن مشغول به تولید محصولات مختلف بوده است. این برند به خاطر ساعت های باکیفیتی که درست به یک میزان مقاوم و زیبا هستند شهرت دارد، اما مهم تر از آن، این شرکت به خاطر تعلق خاطرش به نوآوری نیز شناخته می شود.

در این مقاله برخی از بهترین ساعت های مردان بولوا برای مردان را معرفی خواهیم کرد. لیست محصولات این برند بسیار گسترده است و به همین خاطر مجبور شدیم تا مدل های مختلفی را برای سلیقه ها و نیازهای مختلف انتخاب کنیم. در این مقاله بر روی فاکتورهایی مانند طراحی، فناوری و تاریخچه تمرکز خواهیم کرد.

تاریخچه بولوا

بولوا در سال 1875 توسط جوزف بولوا، مهاجری بوهمیایی تاسیس شد که در سال 1912 اولین کارخانه تولید ساعت خود را در بیل سوئیس افتتاح کرد. سرانجام، بولوا در شهر نیویورک نیز فعالیت خود را آغاز کرد و در آنجا شروع به توسعه ی ساعت هایی نوآورانه و تحقیقات در رابطه فن آوری های جدید کرد.

نکته ای که شاید بسیاری در مورد بولوا نمی دانند این است که جدا از ساعت های مچی، این برند در حال انجام تحقیقات فن آوری نیز بود – در سال 1927، این شرکت رصدخانه ای را در نیویورک افتتاح کرد تا بتواند زمان دقیق جهانی را تعیین کند. در همین نقطه بود که آن ها شروع به توسعه ی ابزارآلات ساعت سازی و همچنین دیگر نوآوری های مرتبط با این صنعت کردند.

برخی از این ایده های نوآورانه شامل توسعه اولین ساعت الکترونیکی با فناوری مبتنی بر یک دوشاخه ی تنظیم بود. این Accutron است (به معنای “دقت الکترونیکی” )، چیزی که به آنها امکان داد تا دقیق ترین ساعتهای جهان آن زمان را بسازند.

علاوه بر این، بولوا اولین تبلیغ رادیویی را در سال ۱۹۲۶ تولید کرد که در آن Phototimer را در حوزه ورزشی معرفی و همچنین با مأموریت های فضایی ناسا نیز همکاری کرد.

این شرکت که توسط شرکت ژاپنی Citizen Watch Co، در سال 2007 خریداری شد، هم اکنون در شهر نیویورک مستقر است. Bulova پیشگام بسیاری از «نخستین های» صنعت ساعت سازی است. در اینجا می توانید بهترین ساعتهای این برند برای آقایان را بدون ترتیب خاصی ببینید.

بهترین ساعت های مردانه ی بولوا

ساعت کلاسیک مردانه «American Clipper» اتوماتیک بولوا

بیایید با ساعتی از مجموعه ی کلاسیک اتوماتیک بولوا کار را شروع کنیم. Bulova 96C132 یک ساعت مچی ساده و در عین حال قوی 42 میلیمتری از جنس فولاد ضد زنگ، با یک موتور اتوماتیک خود کوک شونده است. این ساعت همچنین دارای یک صفحه روز / تاریخ در محل ساعت 3 و 40 ساعت ذخیره ی انرژی است.

این ساعت دارای نقد و بررسی های بسیار مثبتی نیز هست، بسیاری از کاربران از سادگی و ظرافت این ساعت و همچنین وقت گیری بسیار خوب آن تعریف می کنند. بند چرمی یکی از ویژگی هایی است که معمولاً مورد بحث قرار می گیرد – بسیاری از کاربران به نرمی و راحتی این بند نیز اشاره هایی کرده اند (نوع این بند مدل 96C131 است).

کرونوگراف منحنی مردانه بولوا

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، بولوا برندی است که هم روی طراحی و هم بر نوآوری تمرکز دارد. یکی از جدیدترین فناوری های توسعه یافته توسط این برند Bulova Curv، اولین موتور کرونوگراف منحنی شکل در جهان است.

این مجموعه بیش از ده مدل دارد. موردی که بیشتر دوست داشتیم درباره ی آن صحبت کنیم، مدل Curv 98A162 است؛ یک کرونوگراف 44 میلی متری پنج عقربه ای که از بدنه ای از جنس تیتانیوم و فولاد ضد زنگ، یک صفحه نمایش به رنگ خاکستری تیره و متمایل به رنگ طلایی ساخته شده است. این ساعت دارای مقاومت در برابر آب به عمق 30 متر، یک بدنه با پیچ های نمایشی و شیشه ای از جنس یاقوت کبود منحنی شکل است که حالتی مانند فلز سیاه بر روی کریستال خارجی آن قرار گرفته است.

طبق موارد گفته شده در وب سایت این برند، مجموعه ساعت های Curv دارای طراحی ارگونومیک و قابی باریک هستند که قبلاً تنها با موتورهای کرونوگراف امکان پذیر بودند. طبق گفته Bulova، این ساعت با موتوری با عملکرد بالا طراحی شده است که آن را تبدیل به ساعتی بسیار دقیق می کند: “طراحی‌ای آیرودینامیک با سادگی‌ای ساده و بدون جزییات اضافی که دقیقاً بر اساس مچ دست انجام شده است.”

کرونوگراف مردانه بولوا سری C Archive 96K101

این مورد برای کسانی است که به دنبال ساعتی با ظاهری قدیمی هستند – Bulova Chronograph C یکی از ساعت های کلاسیک بولوا است که اخیراً مجدداً عرضه شده و یکی از شاخص ترین ساعت های تجاری این برند به شمار می رود. این ساعت در سال 1970 به بازار عرضه شد و به عنوان ساعت “Stars & Stripes” نیز شناخته می شود.

ظاهر این ساعت با عقربه های برجسته، نوک های قرمز و صفحه ی نمایش سرمه ای رنگ قرار گرفته بر روی بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ و بندی از جنس مش، بسیار خاص و جذاب است. این ساعت 46 میلی متری دارای یک کریستال از جنس یاقوت کبود گنبدی ضد انعکاس نور و یک کرونوگراف شش عقربه ای با چند صفحه نمایش جانبی، نمایش دهنده ی ساعت / دقیقه و همچنین یک مقیاس مسافت یاب است.

با این حال، یکی از نقاط ضعف احتمالی این ساعت این است که ساعت کلاسیک بولوا فقط می تواند تا حدی متوسطی در برابر آب قرار بگیرد. با مقاومت در برابر آب تا 50 متر، این ساعت می تواند پاشش جزئی یا قرار گرفتن در معرض دوش را تا حدی تحمل کند اما قرار گرفتن طولانی مدت در آب برای مدت طولانی با این ساعت توصیه نمی شود.

این ساعت از سری Bulova’s Archive است و در یک جعبه مخصوص قرار دارد که شامل یک بند چرمی آبی جداگانه نیز می شود.

کرونوگراف ورزشی مردانه ی Precisionist بولوا (98B312)

“بهترین زمان سنجی پیشرفته” – این جمله ای است که بولوا مجموعه Precisionist را در وب سایت خود با آن معرفی می کند. این مجموعه ی بولوا شامل مجموعه از ساعت ها با دقت بالا در زمان سنجی می شود: عقربه های یک هزارم ثانیه و ثانیه شمار پیوسته. این ساعت مخصوص کسانی است که برای فعالیت و ماجراجویی در فضای باز به یک ساعت بادوام و دقیق نیاز دارند.

Bulova 98B312 Precisionist از نظر طراحی جزییات فراوانی دارد، اما هر یک از این جزییات عملکرد مهمی دارند. کربن آهنگری شده و فولاد ضد زنگ مشکی میتوانند عملکرد کرونوگراف هشت عقربه ای، یک تقویم و یک مسافت سنج را در خود جای دهند. این ساعت در برابر عمق 300 متری آب مقاوم است (بنابراین برای فعالیت های شدید آبی مناسب است، اما برای غواصی مناسب نیست)، این مدل همچنین دارای شیشه ای کانی و منحنی شکل و یک پیچ کناری و همچنین یک سیستم دوبار فشار است.

ساعت های Precisionist از موتورهای دقیق Precisionist بلور کوارتز سه شاخه ی بولوا ساخته می شوند که دارای قدرت زمان سنجی بسیار دقیقی هستند(به طور دقیق تر، فرکانس ارتعاشی 262 کیلو هرتز)

ساعت مردانه ی Futuro بولوا

ساعت های مستطیلی ظاهری بی نهایت و شیک دارند که می توانند به راحتی هر نوع پوششی را برجسته سازند. Bulova 96D145 Men’s Futuro یکی از ساعت های مورد علاقه ی عامه ی مردم است – این ساعت تانک مانند، دارای بدنه و بندی از جنس فولاد ضد زنگ نقره ای و یک کریستال کانی مشکی رنگ است. این مدل خاص با سه الماس جایگذاری شده در محل ساعت های 3، 6 و 9 ظرافت بیشتری نیز یافته است. این سبک کمی کوچکتر از 30.75 میلی متری، در بدنه های طلایی و آبی موجود است.

نمای کلی ساعتهای دسته ی Futuro ساده، زیبا و منحصر به فرد است. ما همچنین عاشق صفحه نمایش گرد 98C124 Men’s Futuro هستیم که علی رغم وجود عناصر فراوان بر روی بدنه، همچنان مرتب و زیبا به نظر می رسد.

ساعت غواصی اوشنگرافر «Devil Diver» بولوا

یک ساعت بازعرضه شده ی دیگر که تاریخچه ای هیجان انگیز دارد. ساعت غواصی Oceanographer در سال 1972 معرفی شد و اوشنگرافر Devil Diver نسخه مدرن و بهبود یافته آن است. برخی از ویژگی های اصلی این ساعت 44 میلی متری ویژه شامل یک حاشیه ی چرخان با رنگ های چشمگیر مشکی و قرمز، یک پوشش ضد انعکاس، یک حاشیه یک جهته و یک سگک دو فشاره ی تا شونده می شوند. از این ساعت به عنوان “Devil Diver” یاد می شود چرا که 666 فوت مقاوم در برابر آب است (و دارای گواهینامه ISO است).

این ساعت مجهز به یک موتور مکانیکی خود کوک شونده و یک کریستال از جنس یاقوت کبود جعبه ای با پوشش ضد انعکاس به رنگ آبی است.

سه نسخه ی دیگر نیز از این ساعت وجود دارد. 98C131 Limited Edition Devil Diver با بدنه ی نارنجی و حاشیه ی سیاه و سفید قابل خریداری است. سری Men’s Archive 96B322 با بدنه ای سبز و حاشیه ای سیاه و سبز و همینطور سری Men’s Archive 96B321 که دارای یک بدنه آبی و حاشیه ای به رنگ آبی و نارنجی است.

ساعت فرانک لوید رایت بولوا

این ساعت کمی متفاوت با دیگر ساعتهای ارائه شده در این مقاله است. ممکن است اکثر ساعت های Bulova براق و با ظاهری «جدی تر»در نظر بگیرید اما این ساعت کاملا برعکس این تصور را القا میکند: شلوغی بیشتر، رنگ های بیشتر و مناسب موقعیت های غیر رسمی. پوشیدن این ساعت مانند این است که یک قطعه هنری را روی مچ خود داشته باشید.

Bulova 98A103 35 mm یک ساعت نمایشی است که از طراحی های معمار و طراح آمریکایی Frank Lloyd Wright الهام رفته است که این موضوع آن را به یک هدیه ی مناسب برای طراحان و معماران تبدیل می کند.

هر شکل روی ساعت فقط از زاویه 45 و 60 درجه و دو منحنی قطب نمایی شکل استفاده می کند. اعداد چند رنگ نیز از دست خط اصلی رایت الهام گرفته اند. اما این تنها همکاری رایت و بولوا نیست. ساعت های دیگری نیز وجود دارند که این طراحی خلاقانه را به ارث برده اند.

کرونوگراف Marine Star غواصی بولوا

این ساعت دیگر نیز یکی دیگر از ساعت های محبوب بولوا است. Marine Star دارای مجموعه وسیعی از نسخه های مختلف است (به عنوان مثال تسمه های فولاد ضد زنگ، چرم یا سیلیکون). یکی از موارد مورد علاقه ما مدل کرونوگراف ساخته شده از فولاد ضد زنگ به همراه صفحه ی جانبی تقویم 43 میلیمتری 3 صفحه ای است که دارای یک عقربه ی نقره ای و صفحه نمایشی آبی است.

این “ساعت غواصی ارزان قیمت” از نظر طراحی و عملکرد بسیار برجسته است. برخی از ویژگی های برجسته ی این سعات شامل رنگ محو قرمز (که در پنجره ی تاریخ و عقربه ها یافت می شود)، عقربه های شمشیری بازتاب دهنده ی نور ساعت و دقیقه و عقربه و یک موتور کوارتز ژاپنی قابل اعتماد می شوند.

توجه داشته باشید که این ساعت فقط در برابر 100 متر آب مقاوم است، بنابراین می توانید آن را در برخی از ورزش های ساده ی آبی و شنای سبک در دست کنید، اما نباید با آن به آبهای عمیق بروید.

کرونوگراف Lunar Pilot بولوا

Lunar Pilot، ساعتی ساخته شده برای ناسا، زمانی کار خود را شروع کرد که آژانس فضایی ایالات متحده از این شرکت برای تولید ساعت هایی جدید برای مأموریت های فضایی درخواست کرد. این مورد یکی از مدل های تاریخی بولوا است.

بولوا در نهایت در 46 مأموریت بین سال های 1950 و 1970 با ناسا همکاری داشت. از فناوری Accutron این شرکت که به عنوان اولین فناوری ساعت کاملاً الکترونیکی نیز شناخته می شود، در ساعتهای نصب شده در صفحه ی کنترل و مکانیزم های زمان سنجی استفاده می شد.

Lunar Pilot نسخه ی جدیدی از ساعتی است که در یکی از این ماموریت ها مورد استفاده قرار گرفت (ساعت اصلی در یک حراجی به قیمت 1.6 میلیون دلار فروخته شد).

اگر به دنبال یک ساعت انقلابی هستید که از چیزی تاریخی الهام گرفته شده باشد، این مدلی است که باید نگاه دقیق تری به آن داشته باشید. مدل جدید مانند مدل اصلی به نظر می رسد اما این مدل برای مشتریان مدرن طراحی شده است: بند ساخته شده از جنس فولاد ضد زنگ (مدل های از جنس نایلون و چرم نیز موجود هستند)، عقربه ها و نشانگرهای درخشان، مسافت سنج و تقویم. این مدل دارای یک موتور کوارتز با عملکرد عالی بولوا است که دارای فرکانس دقیق 262 کیلوهرتز است.

ساعت مجلسی Crystal بولوا (مدل 96B221)

مجموعه Bulova Crystal مخصوص کسانی است که بدنبال ساعتی هستند که کاملاً برجسته باشد – بدنه بزرگ، براق و دارای کریستال های پرجلا. یکی از ساعت هایی که نظرات بسیار مثبتی را نسبت به خود جلب کرده، ساعت مردانه ی Crystal 96B221 است.

این ساعت 43 میلی متری دارای 323 کریستال Swarovski در تمام قسمتهایش (صفحه، بدنه و بند) است. این ساعت در محل ساعت 3 دارای یک پنجره تاریخ، یک عقربه ی دوم و نشانگرها و عقربه های درخشان است.

اگر به دنبال مدلی هستید که دارای کریستال باشد اما درخشش آن توی چشم نزند، ساعت کاملاً مشکی 98A240 Crystal نیز موجود است که دارای یک بدنه و بندی از جنس فولاد ضد زنگ است و دارای 89 تکه کریستال Swarovski است.

 ساعت کلاسیک مردانه ی بولوا (مدل 96B288)

برای آخرین ساعت لیست موردی را در نظر گرفته ایم که ظاهری متفاوت و کلاسیک دارد. ساعت جذاب Bulova 96B288 دارای یک کرونوگراف شش عقربه ای، بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ با نشانگرهای رومی، یک مسافت سنج و یک تقویم است.

این ساعت به عنوان ساعتی برای استفاده ی روزمرزه بسیار زیبا به نظر خواهد آمد و همچنین در موقعیت های خاص و رسمی تر نیز می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. این ساعت قفلی دو فشاره و مقاومتی ۳۰ متری در برابر آب دارد.

مدل محبوب دیگری از مجموعه Classic که ترکیبی فوق العاده از خاص بودن و سادگی است، مدل Classic Automatic 96A199 Men است که در محل ساعت 5 تا 7 دارای یک طراحی اسکلتی بدون پوشش و بدنه ای ۴۲۱ میلی متری از جنس فولاد ضد زنگ است.

ساعت Digital LED Computron

از توجه شما سپاسگزاریم!

امیدواریم که این راهنما برای شما مفید بوده باشد! داشتن یکی از ساعت های بولوا به این معنی است که شما درحال استفاده از ساعتی قابل اطمینان هستید که تا به امروز نیز توانسته شهر خوب خود را حفظ کند. این برند بیش از یک قرن است که مشغول به فعالیت است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که ساعتی که خریداری می کنید قابل اعتماد، دقیق و با کیفیت خواهد بود.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×