خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

تاریخچه ساعت رومانسون

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1394-12-17 ۲۱:۰۹
تاریخچه ساعت رومانسون

کمپانی ساخت ساعت رومانسون در سال 1988 با الهام از ساختار قلب مکانیکی در شهر Romanshorn سوئیس تاسیس شد, این شهر محل تولد بسیاری از تولید کنندگان به نام در عرصه ی ساخت ساعت مچی در جهان است.  رومانسون در حال حاضر کسب و کار شبکه ای و جهانی در بیش از 70 کشور را با حفظ سیر رشد پایدار به عنوان یکی از رهبران جهانی در صنعت ساعت در اختیار دارد و جالب است بدانید شرکت رومانسون در یک سال بیش از 25 میلیون دلار سود از فروش ساعت کسب می کند.

لوگوی شرکت ساخت ساعت مچی رومانسون

اصول مدیریتی شرکت ساخت ساعت مچی رومانسون

اصل مدیریتی رومانسون بنا بر “طراحی به معنی رقابت و سرمایه گذاری مستمر در راه R & O برای برای رسیدن به اعتبار بالاتر نزد مشتریان و سهم بزرگتر از بازار است”, از همین رو بخش قابل توجهی از درآمد فروش سالانه به سرمایه گذاری در توسعه محصول اختصاص داده می شود, به طور مثال رومانسون اولین بار در کره به طور مستقل به یک پروژه در حال توسعه ” ساعت مکانیکی” پرداخت و در نتیجه آن قادر به توسعه یک نمونه مدل اولیه از نوع ساعت جیبی در سال 2008 شد.

ساعت مچی رومانسون مارک برند اصل

ساعت های ماندگار رومانسون

شرکت رومانسون برای اولین بار در جهان یک ساعت مچی با الماس به شکل کریستال را تولید کرد و همچنین اولین ساعت ساز کره ای از رمانسون موفق به ساخت یک ساعت فوق العاده باریک 3.89mm و از نوع رزگلد طلا اندود که همچنان برای بسیاری از مشتریان زن اروپا و روسیه محبوب است و قابل توجه است.

رومانسون، بر اساس موضوع نئوکلاسیک، همواره در مرکز روند بازار در دو دهه گذشته قرار داشته است. با این وجود، رومانسون هنوز هم در میان فاز تکاملی مستمرش با تولید دائمی محصولات جدید, به فکر ارتقای بیش از پیش نام تجاری خود می باشد,

این شرکت در سال 2007، سری پرمیوم “برتر” و در سال 2010 “سری اکتیو” با قابلیت های پیشرفته راه اندازی کرد.

  • سری فعال “مدل های زیادی مانند “استاد دریا”, “استاد هوایی” برای غواصان حرفه ای را شامل می شود که به علاوه عملکرد مناسب با مقاومت ساعت ها در برابر آب تا عمق 500 متر را معرفی شد. علاوه بر این،” Atrax ” یک مدل از سری برتر بود که یک سری بسیار محبوب در حال حاضر است و این مجموعه در حال تبدیل شدن به ستاره اصلی ساعت های رومانسون است. رومانسون با سفارشی کردن محصولات با توجه به نیازهای مشتری، در بازار های داخلی و بازارهای خارجی روند رو به رشدی را پیش گرفته است.

رومانسون در صنعت ساعت سازی انعطاف پذیر بوده و به طور مداوم به دنبال نوآوری بوده است. چالش ها و کاوش روح رومانسون به شرکت اجازه ورود به نمایشگاه برند های ساعت لوکس BASELWORLD را داده است که برای بسیاری از ساعت سازان بسیار دشوار است. رومانسون برای شروع ساخت ساعت های پیشرفته در نظر دارد از مجموعه صنعتگران بسیار فنی و با نام تجاری ای قوی تر کار خود را ادامه دهد.

ساعت رومانسون طلایی مشکی بند چرمی

در مجموع رومانسون یک شرکت ساعت ساز سوئیسی با سابقه حدود 30 سال است که ساعت های آن از کیفیت میانی برخوردار می باشد شناخته شده که در بیشتر نقاط جهان از جمله ایران نمایندگی فروش دارد و اکثر محصولات آن قیمتی در حدود 500 الی 5 میلیون می باشد.

برچسب ها : , , ,
دیدگاه شما

144 پاسخ به “تاریخچه ساعت رومانسون”

  1. بهمن گفت:

    باسلام
    ساعت رومانسون اصلا سوئیسی میباشد و هیچ ساعت مچی رومانسون اصلا زیر قیمت پنج میلیون تومن نداره. هرچی زیر این قیمتها است فیک و بیشتر ساخت چین است. برای اطمینان . بیشتر درپایین صفحه ساعت عبارت siwss made رو بسیار ریز میتونید ببینیداگر نبود پس اصل نیست.

  2. هادی گفت:

    سلام ساعت رومانسون مدل روس ۱۰۳۱ قیمتش چنده
    ممنون که پاسخ میدهید

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      متاسفانه از قیمت این مدل اطلاعی نداریم.

  3. ناشناس گفت:

    سلام من یه ساعت گرفتم روش زده الگانس مدلش هم ۳۰۲al هستش.این سریال رو وارد گوگل کردم دیدم اصن الگانس نیس مارکش رو تموم ساعت ها نوشته بود رومانسون … الان ساعتی که من گرفتم کاملا فیکه دیگه؟!

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      اگر کد ساعت قابل سرچ کردن نباشد بله.

      • ناشناس گفت:

        قابل سرچ که هست کد ساعت رو که میزنم فقط و فقط عکس ساعت های رمانسون رو میاره درحالی که برا من روش زده الگانس!!

        • گالری اشرافی گفت:

          درود بر شما
          در این صورت ممکن هست که ساعت شما کپی باشد.

  4. مازیار صمدی گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید من یک ساعت رومانسون قدیمی دارم میخواستم ببینم کجا میتونم بفروشمش

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      تنها برندهای رولکس، امگا، کارتیه و رادو اورجینال که دارای مدارک باشند، در لیست خرید گالری قرار دارند.

  5. علی گفت:

    سلام،ساعت رومانسون مدل s1326 سه موتوره بند چرمی ست قیمتش چند هست

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      لطفا برای دریافت قیمت مدلهای موجود در سایت از طریق واتس اپ در ارتباط باشید.

  6. محمد گفت:

    با سلام.من یک ساعت رومانسون خریدم.اما نمیدونستم که باید دفترچه هم داشته باشه.کد پشت ساعت رو توی اینترنت به همراه کلمهwatchوارد کردم،اما اطلاعاتی نداد.میخواستم بدونم که ساعت من اصل نیست؟

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      تنها ساعت های اورجینال دارای مدارک شناسایی و جعبه اصلی هستند. کد پشت درب ساعت های اورجینال قابل رهگیری است.

  7. venus گفت:

    با سلام
    ما یک ست ساعت رومانسون خریدیم که رومانسون زنانه RO03049L در پشت ساعت نوشته شده و آرم قیچی در صفحه ساعت هست و ساعت مردانه باز با RO شروع میشه ولی کدش فرق میکنه و فروشنده هزینه اصل رو از ما گرفته
    میخواستیم ببینیم اصله یا فیکه و قیمتش در بازار چقدره
    با تشکر

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      متاسفانه با این اطلاعات که اعلام فرمودین امکان تشخیص اورجینال یا فیک بودن ساعت وجود ندارد، شما می توانید ساعت را به همراه مدارک به ساعت سازی های معتبر سطح شهری که سکونت دارید برده، و از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

  8. Elahe گفت:

    سلام وقت بخیر من حدود 4سال پیش ساعت سه موتوره زنانه رومانسون گرفتم قیمت430 و به عنوان اصل به من فروخت البته توی این4سال هم کاملا سالم بوده ولی یک نفر به من گفت ساعت های رومانسون اصل آرم قیچی مانند همون مدلR توی صفحه ساعت نیس،البته پشت ساعت یسری اطلاعات نوشته تهشم نوشته swiss-83131Lالان شک کردم اصل نباشه از کجا بفهمم؟؟

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      این مورد که شما فرمودین ارتباطی به روش های تشخیص ساعت اورجینال از فیک ندارد و جهت کارشناسی باید نظر افراد خبره در این کار را جویا شوید.

  9. Goli گفت:

    سلام .من یک ساعت دارم.برند rolans هرچی میگردم در موردش اطلاعات بگیرم‌ نمیتونم.بیزحمت راهنمایی کنین.rolans.sapphire.swiss made

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      متاسفانه به دلیل این که با این برند کار نکردیم، اطلاعی در موردش نداریم.

  10. SMOKE گفت:

    با سلام کیخواستم بپرسم موتور ساعت های مارک رومنسون اصل ساخت کدوم کشوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×