خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

تاریخچه ساعت راجر دوبیس

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1394-11-19 ۰۴:۱۵
تاریخچه ساعت راجر دوبیس

راجر دوبیس برندی در زمینه تولید ساعت لوکس و جواهرات است که توسط “کارلوس دیاز” و راجر دوبیس تاسیس شده است. دوبیس، یک ساعت ساز با استعداد بود وی آتلیه خود را در سال 1980 و پس از 14 سال کار در مرکز گسترش و توسعه کمپانی پتک فیلیپ تاسیس کرد, او قبل از تاسیس این شرکت با طراحی های بی نظیر خود برای برند های مهم و مطرح جهان برای چندین سال کمیسیون های خوبی  دریافت می کرد و این مسئله کمک شایانی به تامین منابع مالی جهت ایجاد این شرکت کرد.

ساعت راجر دوبیس موتور باز بند چرمی طلایی

شخص اصلی دیگر در راه تاسیس این شرکت کارلوس دیاز بود که وی نیز یک طراح ساعت بود که در کمپانی فرانک مولر بود و برای راه اندازی این برند (راجر دوبیس) به دوبیس پیوست و از همان زمان راجر دوبیس در ژنو متولد شد. ساختار تمام ساعت های طراحی شده توسط وی، بسیار با فرهنگ آن منطقه “ژنو سوئیس” همخوانی داشت، که با مشخصه ی کیفیت پینکون Poinçon ژنو  (گواهی نامه ای معتبر برای ساعت مچی سنج) عرضه می شود.

ساعت راجر دابیوس حکاکی

خرید سهام راجر دوبیس توسط گروه ریچمونت

در آگوست سال 2008 گروه ریچمونت RICHEMONT در حدود 60 درصد از سهام راجر دوبیس را خریداری کرد، Roger Dubuis SA. Richmont سخنگوی گروه تجاری ریچموند پس از این قرارداد عنوان کرد: این حصول یک معامله خصوصی با کارلوس دیاز، افسر اجرایی ارشد و سهامداران اصلی راجر Dubuis SA بود و هدف از این معامله ادامه تولید ساعت راجر دوبیس در بالاترین رده و کلاس جهانی می باشد. تولید مجموعه های Hommage و Sympathie از موفقیت های این برند در صنعت ساعت سازی به حساب می آید. کسب استاندارد پینکون ژنو و نشان طراحی avant-grade در سال 1999 و ساخت اولین کالیبر خانگی تماما تحت استاندارد پینکون و سپس مجموعه TooMuch و Muchmore موفقیت بعدی این کمپانی بود.

ساعت راجر دوبیس فلزی موتور باز طلایی

 

در سال 2001 کمپانی راجر دوبیس ساختمان اداری خود در ژنو را بازسازی کرد و ارتقا داد, بلافاصله پس از آن با عرضه مجموعه ی Goldenesquare تا سال 2003 به موفقیت ها و پیشرفت خود ادامه داد.

در سال 2005 تولید مجموعه iconic به نام Excalibur ، دو کالیبر انحصاری جدید: توربیلون دوبل (RD01)، توربیلون دقیقه شمار (RD08)، و با تکمیل تر شدن ساختمان اداری شرکت و قوی سازی بنیان این کمپانی، اولین مجموعه ساعت مچی های جواهر نشان و در سال 2007 کامپلیکیشن گرند (پیچیده ترین کالیبر راجر دوبیس) با دقیقه شمار، توربیلون و تقویم دائمی در صفحه از فعالیت های چشم گیر این کمپانی تا آن زمان بود.

 

خروجی های موفقیت آمیز این شرکت در هر سال با اقدمات و محصولات جدید با پیشرفت بسیار خوبی همراه بوده و تاکنون نیز ادامه داشته است.

راجر دوبیس ساعت مچی موتور باز مشکی مدرن

این سیر صعودی در صنعت سازی از دیدگاه مشتریان و کارشناس اهل فن بسیار تحسین برانگیز بوده تا جاییکه در سال 2013 اولین کالیبر با توازن اسپرانگ و 5 تفاوت قابل ملاحظه توسط این شرکت تولید و این ساعت اولین ساعتی بود که در این صنعت به طور کامل از سیلیکون تولید شده بود.

 

در سال 2014 توجه این کمپانی به طراحی شکیل و خاص بیشتر شد و با یک تمرکز آکادمیک منحصر بفرد در طراحی مجموعه Hommage را ارتقا داد و بالاخره در سال 2015 پیشگامی در مدل های اسکلتونی و عنکبوت Excaliber که سبک جدیدی از ساعت اسکلتی است و اولین مجموعه ساعت مچی قیمتی با حاشیه و بند لاستیکی از افتخارات این کمپانی به شمار می رود را تولید کرد.

پیش بینی می شود این شرکت با توجه به قدرت مدیریتی و طراحی های منحصر به فرد ساعت های خود همچنان به موفقیت خود ادامه دهد, هم اکنون راجر دوبیس یکی از بهترین برندهای ساعت سازی جهان به شمار می آید.

برچسب ها : , ,
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×