خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

چگونه ساعت اورجینال رادو رو از فیک تشخیص بدیم

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-10-03 ۱۷:۵۳
چگونه ساعت اورجینال رادو رو از فیک تشخیص بدیم

همونطور که دوستداران ساعت مچی در جریان هستند در کشور ایران های کپی تمامی محصولات کوچک و بزرگ بیشتر از نسخه های اورجینال دامنه دارند و برخی از این محصولات به اصطلاح فیک دقیقا مشابه اصلی ساخته می شوند و اگر در خریدمان دقت نداشته باشیم می تواند ما را دچار ضرر مالی کند.

ساعت مچی نیز یکی از این رشته ها است که های کپی های زیادی از آن در کشور ما یافت می شود و ما امروز قصد داریم شما را در خرید ساعت رادو اورجینال کمک کنیم و به نقطه ای برسانیم که خودتان تا 90 درصد بتوانید کارشناسی ساعت رادو را انجام بدهید.

البته قبل از توضیحات عرض کنیم اگر قصد خرید ساعت کارکرده رادو اورجینال را دارد تاکید می کنیم که به یک کارشناس خبره مراجعه نماید و کار تشخیص را به ایشان بسپارید زیرا قطعا هزینه اندکی که می پردازید ارزش آن را داد.

اولین چیزی که خیلی ساده می تواند به شما بگوید ساعت رادویی که می بیند اصلی است یا خیر نوشته آن است که خب قطعا باید “RADO” باشد بدون هیچ چیز اضافی یا کم مثلا; هیچ گاه به نوشته “RAADO” اعتماد نکنید!

نکته بعدی در تشخیص ساعت اورجینال رادو از فیک که می تواند خیلی ساده با شما صادق باشد دقت ساخت آن است، اما منظور از دقت ساخت چیست، در عکس زیر یک ساعت اصلی و یک ساعت فیک رادو قرار داده شده که شما می توانید به سادگی ببینید که ساعت اورجینال نوشته ها و اندکسهای بسیار دقیق دارد اما در ساعت های کپی خبری از آن ظرافت نیست!

 

تشخیص ساعت رادوی اصلی از فیک

البته نکته دوم در تمامی اجناس می تواند صادق باشد زیرا کمپانی های معروف که گرانی آنها برای برندشان است هیچ گاه کالایی که دقت ساخت کمی داشته باشد تولید نمی کنند، باز هم به عنوان مثال شما در یک ساعت رادوی اورجینال هرگز نخواهید دید که چاپ نوشته ساعت سایه داشته باشد یا یک لکه چاپ نشده داشته باشد.

بخش سومی که باید به آن توجه داشته باشید متریال به کار رفته است، ساعت رادو با توجه به قیمت بالا اگر از جنس استیل ساخته شده باشد قطعا از بهترین نوع آن است، اگر آبکاری داشته باشد قطعا بهترین آبکاری ممکن است و اگر سنگ باشد (که اکثرا اینطور است) قطعا سنگ مرغوبی است. حال برای درک بهتر موضوع یک مثال میزنیم;

در نظر بگیرید یک ساعت رادو تمام فلزی در دست دارید که وزن آن با حجمی از فلز که می بینید همخوانی ندارد یا اینکه ساعت سنگی می بینید که سنگ آن حس خوبی به شما نمیدهد یا تیزی هایی دارد که دست را آزار می دهد در آنجا شک نکنید شرکت اصلی رادو آن را نساخته است.

تشخیص رادوی اورجینال از روی متریال به کار رفته

بسیار عالی، تا اینجا ما از ظاهر صحبت کردیم اما تمام تقاوت ساعت اورجینال رادو با ساعت فیک رادو در باطن است! در آنجاست که مشخص می شود چرا قیمت اصلی از های کپی باید بالاتر باشد.

شما اگر یک ساعت کوارتز رادو اصلی را در دست داشته باشید با حرکت عقربه های آن که طبق تصویر زیر دقیقا روی اندکسها حرکت می کنند می توانید بفهمید این ساعت اصلی است و واقعا موتور آن با صفحه هماهنگ است، ولی این نکته در ساعت های اتوماتیک رادو خیلی صادق نیست زیرا ثانیه شمار آنها ریزگرد است و طبیعی است که روی اندکسها فوکوس نداشته باشد.

 

 

روش تشخیص ساعت اورجینال از فیک رادو

 

 

اما خب در ساعت های اتوماتیک که معمولا در رادو پشت شیشه ای هستند می توانید با نگاه به پشت آن متوجه ظرافت کار بشوید و به سادگی متوجه اصلی یا فیک بودن آن بشوید.

نکته باطنی دیگر شیشه است، در ساعت رادوی اورجینال شرکتی هیچ شیشه ای که ضد خش نباشد تولید نمی شود و اگر فروشنده ساعت نو یا کارکرده رادو بگوید ساعت اصلی است می توانید از خودش بخواهید با یک شیء نوک تیز به شیشه ساعت بکشد و قاعدتا نباید ترسی از خش افتادن آن داشته باشد.

حال با دانستن تمام این نکات باز هم از نظر ما برای خرید ساعت آکبند رادو بهتر است به نمایندگی و برای خرید ساعت دست دوم به کارشناس مراجعه بفرماید تا نگرانی از بابت اصلی نبودن نداشته باشید.

کارشناسان اشرافی اعلام آمادگی می نمایند جهت رفاه حال مشتریان عزیز به هر سوالی در باره این موضوع پاسخگویی رایگان داشته باشند.

انتشار با ذکر منبع: www.ashraafi.com

برچسب ها : ,
دیدگاه شما

72 پاسخ به “چگونه ساعت اورجینال رادو رو از فیک تشخیص بدیم”

  1. مصطفی گفت:

    سلام.رادومربعی دارم چطوربفهمم. اصله واینکه اون اصطلاح پایینjubleبه چه معناست،وایا میشه عکس بدیم که اصالتشوتعیین بفرمایید

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      تشخیص اصالت ساعت در برند رادو فقط از طریق کارشناسان قابل انجام هست. اگر ساعت شما دارای مدارک و جعبه اورجینال نیست می بایست به ساعت فروشی های معتبر بصورت حضوری مراجعه نمایید.

  2. رابی گفت:

    سلام ببخشید من ساعت rado دارم پشتش هم سوئیس نوشته ولی سبکه نمیدونم اصل هست یا نه به نظر شما چطور؟

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      اگر این مقاله را مطالعه نمودید و به پاسخ خود نرسیدین، می بایست به نمایندگی های برند رادو مراجعه نمایید.

  3. فاطمه گفت:

    جسارتا من میخوام یه ساعت رادو بخرم ولی میترسم اورجینال نباشه
    چجوری میتونم باهاتون ارتباط بگیرم برا صحت اصل بودنش
    جسارت نباشه هر چقدر هم فرمودید تقدیم میکنم خدمتتون
    ممنونم

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      علاوه بر مطالب ذکر شده در این مقاله اگر ساعت شما دارای مدارک نیست، نیاز هست که مستقیما به نمایندگی های معتبر این برند مراجعه نمایید.

  4. Mohammad گفت:

    سلام خسته نباشید.
    بنده ساعت رادو قدیمی دارم از دبی برام آوردن مال خیلی وقت پیش بالا هم نوشته بودید اگه سریالش 8رقمی باشه اصل هست اما مال من 7رقمی هست آیا به نظرتون اصل هست

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      برای تایین اصالت به کارشناسان مربوطه مراجعه نمایید.

  5. عایرضاپورمند گفت:

    خواهشامیخوام قیمت همین ساعت رابدونم لطفاکمکم کنیدممنونتون میشم مرسی

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      لطفا با واحد فروش در ارتباط باشید.

  6. حسین صفری گفت:

    سلام یه ساعت رادو زنانه دارم مال 30سال پیش هست داخل صفحه پایین نوشتهSWISS.OGSآیااورجینال هست؟

    • 3operator گفت:

      درود بر شما
      ساعت مچی های کپی نیز مانند اورجینال تمام نوشته های ساعت اورجینال را دارد و این دلیلی بر اورجبنال بودن ساعت نیست.

  7. Ahmad گفت:

    سلام وقت بخیر ، جسارتا ساعت های رادو اونهایی که لنگر دارند لنگرشون میچرخه ؟ و استفادش‌چیه

    • 3operator گفت:

      درود بر شما
      اگر منظور شما لنگر داخل صفحه هست که بله اکثر ساعت های رادو موجود این لنگر بصورت متحرک می باشد و هیچ کارایی خاصی ندارد.

  8. شاهان گفت:

    بنده یه ساعت آناتوم‌ مشکی دارم پشتش نوشته ۱۵۲.۰۳۹۸.۳
    SCRATCHPROOF
    WATERSEALED
    اینو ۱۵ سال پیش از دوست داییم کادو گرفتم
    میگفت اصل هستش بسیار شیک و ظریف هستش
    میخام‌ بدونم آیا واقعاََ اصل هستش؟
    چون قیمتش رو سایت زده ۱۲۴ میلیون

    • 3operator گفت:

      درود بر شما
      متاسفانه در مورد این برند اطلاعی نداریم.

  9. فریدمقبولی گفت:

    درود من ازکرمانشاه یه ساعت رادو خریدم اینجاهیچ نماینگی نداره طبق دفترچه وبه قول خودشان 2سال گارانتی داره چجوری میتونم استعلام اصالتشوبه دست بیارم و واقعأاین گارانتی توایران شامل میشه

    • 3operator گفت:

      درود بر شما
      لطفا با واحد پشتیبانی اشرافی در ارتباط باشید.

  10. Mahmoud گفت:

    ببخشید آیا ساعت رادو اصلی داریم که با باطری کار کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×