خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

بهترین برندهای ساعت مچی کانادایی

ادمین اشرافی
اشرافی
1400-08-26 ۱۳:۰۶
بهترین برندهای ساعت مچی کانادایی

کانادا، دومین کشور بزرگ جهان، یک جاذبه توریستی است. از جمله معروف‌‌ترین و شلوغ‌‌ترین مناطق آن می‌‌توان به تورنتو، ونکوور، مونترال و البته آبشار نیاگارا اشاره کرد.همچنین مکان‌‌های دیدنی تاریخی و پارک‌‌های ملی دیگری نیز برای بازدید وجود دارد. جالب اینجاست که بیشترین گردشگر را از کشور همسایه، ایالات متحده‌‌ی آمریکا، دریافت می‌‌کند. اگر شما از کسانی هستید که قصد سفر به کانادا و خرید‌‌کردن را دارید، در اینجا برند‌‌های ساعتی را که ممکن است برای شما جالب باشد، آورده‌‌شده‌‌است.

برترین برندهای ساعت کانادایی

Momentum

Momentum

شرکت ساعت‌‌سازی سن‌‌موریتز، در سال 1980 تاسیس شد و در حال تولید و توزیع ساعت‌‌های ورزشی با کیفیت بالا، تحت لیسانس برند Momentum است. این برند مستقر در ونکوور، در ساخت ساعت‌هایی با طراحی‌های بسیار ساده و در عین حال کاربردی و عملکرد ضد آب استثنایی، تخصص دارد. این جنبه‌‌های مثبت اساسی ساعت‌‌های Momentum بوده‌‌است که آن‌‌ها را برای استفاده‌‌کنندگان فعال و پرجنب‌‌وجوش کاملاً مناسب می‌‌کند.

علاوه بر این، برای اطمینان از کیفیت و عملکرد برتر، هر ساعت در کارگاه این شرکت در ونکوور به صورت دستی ساخته می‌شود. سپس آزمایش‌‌های واقعی برای ارزیابی عملکرد آن‌‌ها هنگام فعالیت‌‌های شدید در کوه‌‌ها، مسیرها و زیر آب انجام می‌‌شود. مطمئن باشید که ساعت‌‌های Momentum می‌‌توانند از سختی‌‌های ماجراجویی‌‌های شما، هر چه که باشد، جان سالم به در ببرند. حتی استفاده‌‌کنندگان واقعی و ماجراجویانی که ساعت‌‌های Momentum را خریداری کرده‌‌اند نیز این برند را ستایش می‌‌کنند.

Solios

Solios

Solios که در مونترال تأسیس شد، بر تولید ساعت‌‌های خورشیدی مینیمالیستی ظریف تمرکز دارد. این برند ساعت‌های خود را تا حد امکان پایدار می‌سازد که به آن‌ها اجازه می‌دهد اولین شرکت ساعت‌‌سازی باشند که برای گواهی B-Corp درخواست می‌کند. علاوه بر این، Solios متعهد به محافظت از یک هکتار جنگل بارانی برای هر ساعت فروخته‌‌شده‌‌است.

ساعت‌های با دوام این برند به لطف پوشش کریستالی یاقوت کبود، ضد خش هستند و همچنین تا عمق 30 متر در برابر آب مقاوم هستند. قاب، ساخته‌‌شده از استیل ضد زنگ 316 لیتر، 7.5 میلی‌‌متر نازک است که برای ساعت‌‌های خورشیدی که ذخیره انرژی 6 ماهه را ارائه می‌‌دهد، قابل توجه است.

این ساعت‌‌ها به زیبایی در جعبه‌‌ای دست‌‌ساز در مونترال بسته‌‌بندی شده‌‌اند که از 100‌‌درصد مقوای بازیافتی و قابل بازیافت ساخته‌‌شده‌‌است. شما می‌توانید از بین بند‌های قابل تعویض و نوآورانه آن‌ها، از مش مغناطیسی، چرم کنفی ناتو یا اکو وگان، بنده‌هایی را انتخاب کنید که این اکسسوری را تبدیل به اکسسوری می‌کند که مناسب استفاده‌‌ی هر روز شماست.

Ferro & Company

Ferro & Company

 

در سال 2014، برادران آری و باب شاهبخشی شرکت Ferro & Company را در ونکوور کانادا تأسیس کردند. هدف اصلی آ‌‌ها ساخت ساعت‌‌هایی لوکس است که حتی برای مصرف‌‌کنندگان عادی نیز مقرون به صرفه باشند.

به این ترتیب، ساعت‌های Ferro & Company به صورت یکپارچه ساخته‌‌شده‌اند که عمدتا از خودروها و هواپیماهای قدیمی در طراحی آن‌‌ها الهام گرفته‌‌‌‌‌‌شده‌‌است. آن‌‌ها همچنین با کیفیتی مشابه ساعت‌‌های لوکس ساخته‌‌شده‌‌اند. حتی قطعات نیز کیفیت بالایی دارند. فقط از موتورهای سوئیسی و ژاپنی استفاده می‌‌شود؛ شیشه آن از کریستال یاقوت کبود ‌‌است. فلزات استفاده‌‌شده از بالاترین درجه کیفیت برخوردار هستند و بندها از چرم مرغوب و ظریف تهیه‌‌شده‌‌اند.

به دلیل تعهد شرکت به ارائه ساعت‌های باکیفیت یا بهتر است بگوییم لوکس با قیمت‌های مناسب، این برند به سرعت رشد کرد و گسترش یافت. در طی پنج سال از زمان تأسیس تاکنون، Ferro & Company به بیش از 30 کشور جهان رسیده‌‌است. در حال حاضر، Ferro & Company دارای چهار مجموعه اصلی است، Classic، Pilot، One Hand و Rally.

در سال 2020، پس از 18 ماه برنامه‌ریزی، این برند مجموعه‌ای از ساعت‌های الهام‌گرفته از مسابقه را با سرمایه‌گذاری جمعی راه‌اندازی کرد. سری Distinct 3 به شرکت‌‌کنندگان سرسخت مسابقات 24 ساعته‌‌ی     Le Mans ادای احترام می‌‌کند.

Distinct 3 در 3 سبک (Gulf Series ، Grand Prix Series ، Petrol Series) و 4 موتور مختلف (Swiss ETA 2824 Automatic، Swiss STP1-11 Automatic، Miyota 9015 Japa Automatic و Swiss Ronda 715 Quartz) در دسترس خواهدبود. هر موتور به 1000 واحد محدود خواهدشد.

Tense Watches

Tense Watches

این شرکت ساعت‌‌سازی توسط Ken P. Lau که در سال 1957 به عنوان یک طراح ساعت شروع به کار کرد، تأسیس شد. او در حرفه خود عمدتاً روی کار با موادی که در طبیعت یافت می‌‌شوند، یعنی چوب و سنگ تمرکز داشت. او در سال 1968، شروع به ساخت ساعت‌‌های مچی کرد و سرانجام در سال 1971، TenseWatches را تأسیس کرد.

این برند به دلیل پیشگامی در تولید ساعت‌‌های چوبی با کیفیت عالی شناخته‌‌شده‌‌است. هر ساعت عمدتاً از چوب بازیافتی و با دقت در کارگاه این شرکت در ونکوور کانادا ساخته‌‌شده‌‌است. برای اطمینان از اینکه قاب به دلیل تغییرات دما منقبض یا منبسط نمی‌‌شود، چوب مورد استفاده در این ساعت‌‌ها کاملا خشک و پرداخت شده‌‌است. انرژی ساعت‌ها از موتور Rondo 6004D  سوئیسی یاMiyota  ژاپنی تامین می‌‌شود.

مطمئن باشید، داشتن یک ساعت Tense به معنای داشتن ساعتی قابل اعتماد، شیک و سازگار با محیط است.

Marathon Watch Company

Marathon Watch Company

شرکت ساعت Marathon (ماراتون) برای اولین بار در سال 1904 با نام Weinsturm Watch شروع به کار کرد. بعداً شرکت مذکور به Wein Brother (برادران وین) تغییر نام داد. سرانجام، در سال 1939، موریس وین به این شرکت نام Marathon Watch Company (یا Marathon Watch) را داد. از آن زمان، این شرکت نسل‌ها در خانواده منتقل شده و در حال حاضر توسط نسل چهارم اداره می‌شود.

همچنین از سال 1941، این شرکت شریک نیروهای متفقین بوده‌‌است. از آن زمان، این برند به دلیل تولید ساعت‌های دقیق شناخته‌‌شده‌‌است. مهارت‌ها، فرآیندها و اصول آن با موفقیت از طریق نسل‌ها منتقل شده‌‌است که در نتیجه همچنان تامین‌کننده ارتش‌های کانادا، ایالات متحده و بریتانیا است. ساعت‌های MIL-SPEC این برند (تولید شده مطابق با MIL-PRF-46374G نوع III، کلاس 1 مشخصات دولتی ایالات متحده) ساعت‌های محبوبی در بین نیروهای ویژه و نیروهای دریایی هستند.

با این حال، این شرکت طیف محصولات خود را گسترش داده‌‌است که علاوه بر ابزارهای زمان‌‌سنج، ابزارهای دما و فاصله و همچنین تجهیزات نوری را نیز ارائه می‌‌دهد.

با چنین بازار عمده‌‌ای، ساعت ماراتون در بازار ساعت کانادایی جایگاه ویژه‌‌ی به دست آورده‌‌است. این برند به دلیل کیفیت، طراحی و کارایی برجسته، به خوبی شناخته‌‌شده‌‌است. این امر با ادغام دوام نظامی و مهندسی سوئیس ممکن شده‌‌است.

نکته خوب این است که ساعت‌‌های ماراتون به صورت تجاری نیز برای کلکسیونرهای ساعت، علاقه‌‌مندان و برای کسانی که به دنبال ساعت‌‌های درجه نظامی هستند، در دسترس است.

Whytes Watches

Whytes Watches

Whytes ، شرکت مستقل ساعت‌‌سازی کانادایی، توسط استیون بریتانیایی و کاترین اسکنلان تأسیس شد.

در ابتدا، این دو علاقه‌مند به ساعت‌، مجذوب ساعت‌هایی شده‌‌بودند که با دقت ساخته و طراحی می‌‌شدند. بعد ها آن دو تصمیم گرفتند ساعت‌‌سازی را مطالعه کنند؛ از بخش‌‌های فنی گرفته تا طراحی و سپس خلق واقعی. پس از انجام مطالعات، آن‌‌ها به کانادا نقل مکان کردند، جایی که رویای خود برای ارائه ساعت‌های باکیفیت و با قیمت مناسب را محقق کردند.

این ساعت‌‌ها فقط جنبه زیبایی ندارند. آن‌‌ها همچنین از بهترین و دقیق‌‌ترین قطعات ساخته‌‌شده‌‌اند و تصور می‌‌شود در طول نسل‌‌ها باقی بمانند. ساعت‌های Whytes با در نظرگرفتن تعلق‌‌نداشتن به زمان یا دوره‌‌ی خاصی ساخته‌‌شده‌‌اند.

Medium

Medium

واقعاً مطالب زیادی در مورد این برند وجود ندارد. حتی وب‌‌سایت خود این شرکت نیز اطلاعات بسیار کمی در مورد فعالیتشان ارائه می‌‌دهد.

با توجه به داده‌های بسیار کمی که جمع‌آوری کردیم، می‌توان گفت که نام تجاری آن، هدف خود را نشان می‌دهد که می‌‌خواهد واسطه‌‌ای باشد که داستان‌ها را به نمایش بگذارد و اهداف و افکار افراد را در زمینه‌های مختلف مانند تجارت، ورزش، هنر و غیره نشان دهد. این شرکت، این کار را با اجازه‌‌دادن به افراد برای طراحی ساعت‌‌های خود ممکن می‌‌کند. می‌‌توانید صفحه ساعت را انتخاب کنید، قاب آن را به دلخواه حکاکی کنید و نوع بند را انتخاب کنید (از میان چرم، ناتو و مش فلزی انتخاب کنید). برای ارائه کمی تطبیق‌‌پذیری به ساعتی که طراحی کرده‌‌اید، بندها نیز قابل تعویض هستند. تمام این شخصی‌‌سازی‌‌ها را می‌‌توان با قیمتی بسیار مقرون به صرفه انجام داد.

اگر می‌‌خواهید یک انتخاب سریع داشته‌‌باشید، مدل‌‌های شیک آماده نیز موجود است.

Timetree Canada

Timetree Canada

از آنجایی که در حال حاضر به ساعت‌‌های چوبی علاقه داریم، Timetree Canada دوستدار محیط زیست است و ساعت‌‌های چوبی (و عینک آفتابی!) تولید می‌‌کند. Timetree Canada یک برند بسیار جدیدتر در مقایسه با برند قبلی است، که در سال 2017 با هدف جمع‌‌آوری سرمایه برای کمک به قربانیان آتش‌‌سوزی جنگل‌‌های کانادا در سال 2016 تاسیس شد. برای انجام این کار، این شرکت ساعت‌‌هایی از چوب بامبو را که در گلخانه‌‌ها رشد می‌‌کرد، تولید و به بازار عرضه می‌‌کند.

هر ساعت Timetree فقط زمانی مونتاژ می‌شود که سفارش داده‌‌شود. این ساعت از چوب بامبو با کیفیت بالا توسط صنعتگران Timetree که حداقل 12 سال تجربه در نجاری و ساعت‌‌سازی کسب کرده‌‌اند، ساخته‌‌می‌‌شود. بنابراین، حتی اگر نام تجاری آن هنوز در صنعت جدید باشد، می‌‌توانید مطمئن باشید که ساعت شما از کیفیت ممتازی برخوردار است.

Konifer Watches

Konifer Watches

شرکت دیگری که در زمینه تولید ساعت‌‌های چوبی فعالیت می‌‌کند، شرکت Konifer است.

مکس کلمنت، Konifer را در سال 2013 تأسیس کرد. با داشتن خانواده‌‌ای با والدین، پدربزرگ و مادربزرگ که در جنگل کار می‌‌کردند، علاقه و اشتیاق او به صنایع‌‌دستی چوب در سنین پایین ایجاد شد. برای او، چوب یکی از عناصر زندگی روزمره‌‌اش بوده‌‌است.

با چنین پیشینه‌‌ای، جای تعجب ندارد که شرکت او، در ساخت لوازم‌‌جانبی مد چوبی، نه تنها ساعت، بلکه عینک آفتابی، کمربند و حتی حلقه نیز تخصص دارد.

Konifer از انواع چوب مانند چوب صندل، آبنوس، افرا و … استفاده می‌‌کند و از روغن‌‌های غیرسمی در پایان کار استفاده می‌‌کند تا محصولات به رنگ‌‌های شکلاتی، مشکی، ارتشی، یاقوتی، قرمز و … باشد.

ساعت‌های Konifer مجهز به موتورهای ژاپنی Citizen هستند (برای اطلاعات بیشتر در مورد آن‌‌ها، به بررسی برند Citizen ما مراجعه کنید). تمامی آن‌‌ها دارای گارانتی پنج ساله برای مشکلات مکانیکی نیز هستند. بهترین بخش ماجرا این است که Konifer با همکاری We Forest، متعهد می‌‌شود که برای هر ساعتی که می‌‌فروشد، یک درخت بکارد.

Novo Watch

Novo Watch

ساعت Novo یک تولیدکننده فروتن است که در ساخت ساعت‌‌های دست‌‌ساز تخصص دارد. این برند توسط استیو کریستنسن علاقه‌مند به ساعت، در سال 2011 با هدف روایت یک داستان از طریق یک ساعت، تأسیس شد.

هر ساعت Novo با دقت و به‌‌صورت دست‌‌ساز و با استفاده از مواد بازیافتی ساخته شده است. تاریخچه و فرهنگ مواد اولیه از طریق طراحی کلی ساعت منعکس می‌‌شود. این فرآیند قصد دارد از طریق ساعتی ساده، کمی از تاریخ را به زمان حال بیان کند.

به این ترتیب، مشاهده می‌‌کنید که ساعت های Novo ظاهر و حسی آنتیک دارند.

جالب اینجاست که ساعت‌‌هایNovo  کارهای سفارشی را نیز می‌‌پذیرد. اگر قطعه‌‌ای دارید که حالت احساسی دارد، می‌توانید آن‌ را برای ساعت‌ Novo بفرستید و ساعت‌سازان آن‌‌ها را به یک اکسسوری که بتوان هر روز از آن استفاده کرد، تبدیل می‌‌کنند.

Archer Watches

Archer Watches

ساعت‌ Archer یک برند کوچک از سنت توماس، انتاریو کانادا است، جایی که تقریباً هر نوع ساعتی را تولید می‌کند و طیف کاملی از خدمات را ارائه می‌کند از ساعت‌‌های نبضی قدیمی گرفته تا ساعت‌‌های پیشرفته. از سوی دیگر، ساعت‌های تولیدی تماما سفارشی بوده و تقریبا در طول هشت هفته ساخته می‌‌شوند.

به غیر از این، واقعاً اطلاعات زیادی در مورد ساعت های آرچر وجود ندارد. بنابراین، اگر اطلاعاتی در مورد برند یا ساعت‌های آن دارید، با گذاشتن کامنت آن را با ما در میان بگذارید.

2nd Shot

2nd Shot

جالب اینجاست که برند nd Shot2 از شور و علاقه به ساعت سازی و یا علاقه به ساعت زاده نشده است. بنیانگذار آن، جان گیبسون، در درجه اول به اسکیت بورد علاقه داشت. اما اشتباه نکنید، nd Shot2 واقعاً یک برند ساعت است.

این داستان چگونه اتفاق افتاد؟ جان یک صنعتگر است. او از اسکیت‌بردهای مستعمل و شکسته استفاده می‌‌کند و به آن‌‌ها 2nd shot  میگوید. سپس این اسکیت‌بردهای بازیافتی به ساعت، گیتار، حتی عینک آفتابی، چوب گلف و موارد دیگر تبدیل می‌شوند!

Berg + Betts

Berg + Betts

ساعت‌های Berg + Betts ساعت‌های مینیمالیستی و پیچیده‌ای هستند. با این حال، این شرکت فقط درمورد تولید ساعت و کسب سود نیست. Berg + Betts نقش خود را به عنوان یک شرکت پشتیبانی نیز انجام می‌‌دهد. این شرکت به اصل پایداری متعهد است و به همین دلیل، فقط از چرم اضافی استفاده می‌‌کند که در صورت استفده نشدن دور ریخته می شود.

قطعات مورد استفاده برای ساعت‌های Berg + Betts از دانگوئان چین می‌‌آید و در کانادا برای تولید ساعت‌های شیک مونتاژ می‌شوند.

سخن پایانی

همانطور که می‌‌دانید، صنعت ساعت در کانادا ترکیبی از برندهای قدیمی و جدید است. صرف نظر از این، ممکن است متوجه شده باشید که چگونه اکثر برندهای این لیست به فرآیندهای تولید سازگار با محیط‌‌ زیست و پایدار متعهد هستند. همان‌‌طور که مشاهده کردیم آن‌‌ها چگونه از چوب‌‌های احیا شده، چرم اضافی و حتی اسکیت‌‌بردهای بازیافتی استفاده می‌‌کنند! دیدن اینکه این شرکت‌ها در کنار سود خود به طبیعت نیز اهمیت می‌دهند، خوشحال‌‌کننده است. . دانستن این موضوع احساس بهتری نسبت به ساعتی که خریداری می‌کنید در شما ایجاد می‌‌کند.

برچسب ها :
دیدگاه شما

2 پاسخ به “بهترین برندهای ساعت مچی کانادایی”

  1. محمد سطوتی گفت:

    آقا سلام من یک ساعت مچی ۰patek Philippe geneve swiss 5052,18k750
    دارم به علت حماقت خودم اجازه دادم پشت ساعت باز بشه و اون باز شدن فتر نازکش خراب شد کار نمیکنه خواهش میکنم راهنمایی کنید

    • 3operator گفت:

      درود بر شما
      می توانید به ساعت سازی های معتبر واقع در تهران، خیابان میرداماد، میدان مادر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×