خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

برندهای ساعت مچی چوبی

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1400-03-19 ۲۲:۲۴
برندهای ساعت مچی چوبی

ساعتهای چوبی در سالهای اخیر طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. هر روزه شرکت‌های بیشتری در صنعت ساعت‌، تمرکز خود را بر استفاده از مواد طبیعی و پایدار می‌گذارند، بنابراین مشتریان می‌توانند ساعت‌های شیکی داشته باشند که تأثیر منفی کمتری بر محیط زیست داشته باشد.

گذشته از ساعت‌های سازگار با محیط زیست، یکی از جالب‌ترین موضوعات در مورد ساعت‌های چوبی، مواد ضد حساسیت آنهاست، و برای کسانی که به استیل ضد زنگ حساسیت دارند بسیار عالی است. از دیگر مزایای آن تاثیر نداشتن تغییرات دما بر ساعت است، زیرا تغییرات دما بر موادی مانند چوب و بامبو تأثیر منفی نمی‌گذارند.

در ادامه، تعدادی از بهترین برندهای ساعت چوبی که امروزه در بازار موجود است را بررسی کرده و در مورد شرکت‌ها و موادی که آنها در ساخت ساعت استفاده می‌کنند، همچنین در مورد طرفداران و شرکای آنها صحبت خواهیم کرد.

اورجینال گرین (Original Grain)

شرکت اورجینال گرین ساعتها و لوازمی تولید می‌کند که بیشتر از جنس چوب و استیل است. برخی از ساعتهای گران قیمت این لیست از حدود ۱۸۹ دلار شروع می‌شود مانند Cognac Gold به سبک مینیمالیستی و تا ۲،۹۹۹ دلار مانند کرنوگراف Yankees championship متغیر است، بنابراین اگر به دنبال ساعت با کیفیتی برای سرمایه گذاری هستید، می‌توانید این برند را مد نظر قرار دهید.

این برند ساعت‌هایی را هم با معرفی تیمهای بیس بال ایالات متحده تولید می‌کند. شما می‌توانید ساعت‌های اختصاصی تیم‌هایی مانند تیم‌های جاینتز، داجرز، متز و رد ساکس را پیدا کنید. همچنین این برند محصولات بسیار جالبی دارد که می‌توانید به عزیزان خود که علاقه‌مند به این ورزش هستند، هدیه کنید.

اورجینال گرین با سازمانی در سنگال به نام (درختانی برای آینده) Trees for The Future، همکاری می‌کند، این سازمان با فروش ساعت، به کاشت درختان و تامین خوار و بار برای خانواده‌های نیازمند مبادرت می‌ورزد. شما می‌توانید در مورد این برنامه‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

جورد (Jord)

جورد (Jord)

جورد شرکتی آمریکایی است که در ساخت ساعت‌های چوبی دست‌ساز تبحر دارد. این برند با ارتقا ماندگاری، محصولات در سبک‌های متنوعی را برای خانم‌ها و آقایان تولید می‌کند.

با مشاهده وب سایت این برند، متوجه می‌شوید که جورد از طراحی‌ ساعت‌های کلاسیک الهام گرفته و در عین حال از طراحی‌های جدید و بی‌نظیر هم بهره می‌برد. همچنین این شرکت بند‌های ساعت را به کسانی که ساعت اپل دارند، می‌فروشند.

دامنه قیمت در وب سایت این شرکت از ۱۸۰ دلار شروع می‌شود(مانند ساعت Frankie 38 زنانه که ساده و براق است) و به ۶۱۵ دلار (مانند مدل محدود Meridian Black Palm) می‌رسد.

کربولز (Kerbholz)

کربولز شرکت ساعت‌سازی آلمانی است که در سال ۲۰۱۱ توسط دو دوست آغاز به کار کرد که‌ در سفری که به آمریکای مرکزی داشتند از صنایع چوبی آنجا الهام گرفته بودند. امروزه این برند به تولید محصولاتی مانند عینک‌های آفتابی و ساعتهای چوبی شهرت یافته و بر دوام محصولات و مسئولیت‌پذیری شرکت تأکید دارد.

همچنین از سال ۲۰۱۷، این شرکت ۱۰ درصد از فروش خود را به یک سازمان زیست محیطی اهدا می‌کند. این سازمان در پروژه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری می‌کند که استفاده از مواد پایدار، بازیافت زباله و سایر پروژه‌ها را ترویج می‌کند که در حفظ محیط زیست نقش دارند. این شرکت از پروژه‌هایی مانند پاکسازی اقیانوس هم پشتیبانی می‌کند.

ساعت‌های کربولز که طرح‌های ساده و مینیمالیستی دارند، در سایزهای زنانه و مردانه عرضه می‌شوند و قیمت آنها ۲۰۰ دلار و کمتر است. آنها از مواد دیگری غیر از چوب هم استفاده می‌کنند که شامل استات، سنگ و فلز است.

پلنت‌ور (Plantwear)

پلنت‌ور (Plantwear)

پلنت‌ور یکی دیگر از برندهای ساعت است که هم ساعت و هم عینک‌های چوبی تولید می‌کند. این محصولات دست‌ساز تماماً در اروپا ساخته می‌شوند و در ساخت آنها از چوب‌های جنگلی داخلی و هم وارداتی استفاده می‌شود.

قیمت این محصولات از ۱۹۹ دلار تا ۳۲۰ دلار است. پلنت‌ور ساعت‌های متنوعی تولید می‌کند، از طرح‌های ساده و مینیمالیستی گرفته تا کرنوگراف‌های مدرن. برای کسانی که به لوازم جانبی علاقمند هستند، این شرکت دستبند، گردنبند چوبی و چوکرهای چرمی (گردنبند طوق مانند) نیز به فروش می‌رساند.

چوبی که آنها استفاده می کنند از منابع FSC (انجمن نظارت بر جنگل‌ها) است و این شرکت همچنین ماهانه از طریق بنیاد حفاظت از طبیعت، ۵۰ درخت اهدا می‌کند.

بوبو بِرد (Bobo Bird)

بوبو بِرد (Bobo Bird)

بوبو برد، صنعتگری چینی و حرکت و جنبش ژاپنی را در ساعت‌های خود ترکیب می‌کند. تمام موادی که این شرکت چینی استفاده می‌کند برگرفته از چوب طبیعی و بازیافتی است.

اگر به دنبال ساعت چوبی ارزان قیمت هستید، این مارکی را باید مد نظر قرار دهید. ساعت‌ها با قیمت بسیار مناسبی شروع می‌شود، مانند ساعت زبراوود (Zebrawood). این برند مدعی است که مشتریان ساعت بوبو برد در سراسر جهان اکنون به بیش از ۶۰ میلیون نفر رسیده‌اند (قیمت‌ها را می‌توانید در آمازون بررسی کنید). این برند ساعت‌های مردانه و زنانه و همچنین عینک آفتابی، کیف پول و بندهای ساعت اپل را هم می‌فروشد.

وژروژ (Vejrhoj)

وژروژ (Vejrhoj)

این برند هم طراحی مینیمالیستی جذابی روی ساعت‌های خود اجرا می‌کند. این شرکت در کپنهاگ دانمارک مستقر است و از چوب جنگلی و استیل ضد زنگ طبیعی در یاخت ساعت‌های خود استفاده می‌کند، که ترکیبی از دوام و ماندگاری است.

اگر به طراحی شمال اروپا یا اسکاندیناوی علاقمند هستید ، این برند برای شما مناسب است. این شرکت نسبتاً جدید است که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شده، و بعداً با طراح مشهور دانمارکی بو بونفیلس برای خلق مجموعه‌ی Nautic همکاری کرد.

مجموعه‌ی ساعت‌های زنانه و مردانه را اینجا مشاهده کنید و ببینید که چرا این شرکت از زمان تاسیس خود جوایز زیادی دریافت کرده است. خریداران آمریکایی می‌توانند ساعت‌های خود را در موزه‌ی هنرهای مدرن سانفرانسیسکو پیدا کنند.

تری‌هات بامبو (Treehut Bamboo)

تری‌هات بامبو (Treehut Bamboo)

زوجی از اهالی سانفرانسیسکو، تری‌هات بامبو را اداره می‌کنند. تری‌هات بامبو شرکتی خانوادگی و کوچک است و بر روی استفاده‌ از مواد طبیعی و شخصی سازی تمرکز دارد.

محصولات این برند برای کسانی که به دنبال هدیه‌ای برای عزیزان خود هستند، عالی است. تری‌هات به مشتریان خود امکان می‌دهد ساعت‌هایی را سفارش دهند که با استفاده از موادی مانند چوب، سنگ مرمر و استیل ضد زنگ ساخته شده است. وب سایت این برند به گونه ای طراحی شده است که مشتریان می‌توانند جنس دلخواه، سایز ، قیمت (کمتر از ۱۰۰ دلار تا بیش از ۲۰۰ دلار) و طیف متنوعی از طرح‌های چوب را انتخاب کنند. همچنین می‌توانید از بین ۱۷ مجموعه‌ی مختلف که موجود است، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

وی وود (We Wood)

وی وود (We Wood)

وی وود یک شرکت ساعت سازی ایتالیایی، مستقر در فلورانس است که تمرکز خود را بر روی ساخت ساعت‌های چوبی قرار داده است که عاری از مواد سمی و مصنوعی باشد. آنها از چوب‌های بازیافتی و فرآورده‌های چوبی استفاده می‌کنند و با سازمان‌های مختلف زیست محیطی در ارتباط هستند.

وی وود هم مانند شرکتهای قبلی که در بالا معرفی کردیم، به ازای هر ساعت فروخته شده یک درخت می‌کارد. بنابر گزارش وب‌سایت این شرکت، آنها از زمان شروع برنامه‌ی خود در سال ۲۰۱۰، تاکنون حداقل ۶۰۴۴۷۵ درخت را در سراسر جهان کاشته‌اند. وی وود انواع متنوعی از ساعت‌های چوبی، و همچنین عینک و لوازم جانبی دارد.

لوکس وودز (Lux Woods)

لوکس وودز (Lux Woods)

ساعت‌های لاکس وودز همه دست ساز هستند و از مواد اولیه‌ی آنها از منابع پایدار گرفته شده است. بنابر گفته‌ی وب سایت این شرکت، آنها از قطعات ضایعات چوب استفاده می‌کنند و از تأمین کنندگان می‌خواهند از چوبهایی استفاده کنند که به شکل طبیعی برداشت شده‌‌اند و درختان دوباره کاشته شوند. دو موسسه که شرکای این برند هستند، عبارتند از: «به کودکان غذا دهید، و یک میلیارد درخت بکارید». لاکس وودز به غیر از ساعتهای چوبی، بند و حلقه‌های ساعت اپل را نیز به فروش می‌رساند.

آنالوگ واچ (.Analog Watch Co)

آنالوگ واچ (.Analog Watch Co)

یکی از اولین مطالبی که در وب سایت شرکت آنالوگ واچ پیدا خواهید کرد، یادداشتی در مورد درختان است. به گفته‌ی این شرکت، آنها به لطف مشتریان خود تاکنون ده‌ها هزار درخت کاشته‌اند. این شرکت به ازای فروش هر ساعت، یک درخت می‌کارد.

شرکت آنالوگ واچ، از مرمر هم بر روی ساعت‌های خود استفاده می‌کند. بخشی از منافع خرید مشتری به محافظت از جوامع در برابر تأثیرات منفی توسعه‌ی انرژی و مواد معدنی کمک می‌کند. اگر به دنبال برندی هستید که خود را وقف تلاش‌های مختلفی در جهت حفظ محیط زیست می‌کند، این همان برندی است که باید دقیق‌تر آن‌را بررسی کنید. شرکت آنالوگ واچ، به غیر از مجموعه ساعت‌های چوبی زنانه و مردانه، محصولات دیگری مانند عینک آفتابی، انگشتر، دکمه‌ی سر دست، کیف پول، بند و قاب گوشی نیز دارد.

هولزکن (Holzkern)

هولزکن (Holzkern)

شرکت اتریشی هولزکن، برندی است که توسط متخصصان جوان اداره می‌شود. این شرکت در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و همچنان محبوبیت بیشتری هم پیدا می‌کند.

این برند مجموعه‌ی ساعت‌ مچی‌های این برند متنوع است و سایزهای مختلفی دارد، از کرنوگراف ۴۵ میلی‌متری گرفته تا ساعت مردانه‌ی ۳۶ میلی‌متری در این مجموعه‌ها موجود است. بیش از ۳۰۰ ساعت در کاتالوگ این برند وجود دارد، بنابراین طرح‌های زیادی برای انتخاب خواهید داشت.

این برند با چوب‌های جنگلی مناطق مختلف کره زمین، ساعت‌هایی تولید می‌کند و همچنین از فلز و سنگ هم در ساخت ساعت بهره می‌برد. این شرکت با پروژه‌های بازسازی جنگل در نیکاراگوئه یا اشتغال افرادی که “از توانایی‌های حسی حرکتی یا ذهنی کمتری برخوردارند” همکاری می‌کند، به اینصورت که به ازای هر ساعت فروخته شده یک یورو به این پروژه‌ها پرداخت می‌کند.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×