خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

بهترین برندهای ساعت مچی ایتالیایی

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-05-28 ۱۶:۳۹
بهترین برندهای ساعت مچی ایتالیایی

غذاهای خوش طعم، بستنی های بینظیر، لباسهای شیک و ساعتهای زیبا همگی یادآور کشور ایتالیا هستند. اما ایتالیایی ها به یک ویژگی خاص خود شهرت دارد و آن این است که کیفیت را قربانی ظاهر زیبا میکنند! در این صورت شما ممکن است فکر کنید که ساعتهای ایتالیایی تنها زیبا هستند و کیفیت و کارایی بالایی ندارند. اما اینجا ما چند تا از لوکس ترین سازنده های ساعت ایتالیایی را به شما معرفی می کنیم که میتوانید با اطمینان آنها را در ردیف ساعتهای سوئیسی و آلمانی قرار دهید. بله درسته! بیش از ۴۰ برند ساعت ایتالیایی وجود دارند که همگی ساعت هایی شیک و زیبا و در عین حال با کیفیت فوق العاده ارائه میدهند که میتوانید ساعت دلخواه خود را از میان آنها انتخاب کنید. بیایید در اینجا نگاهی به چند مدل ساعت مورد علاقه آقایان بیاندازیم!

Anonimo

ساعت Anonimoدر سال ۱۹۹۷ برند ساعت Panerai به دلیل رقابتی که در بین سازندگان ساعت وجود داشت، این شرکت فروخته شد و سپس به سوئیس منتقل گردید. در همان زمان Federico Massacesi از این فرصت ایجاد شده استفاده کرده و اقدام به خرید تجهیزات تولید کننده ساعت در فلورانس ایتالیا نمود. Massacesi توانست هسته اصلی سازندگان ساعت برند Panerai را در فلورانس و توسکانی ایتالیت کنار هم نگه دارد و سپس آنها باهم برند Anonimo را به وجود آوردند. Massacesi تمام تمرکز خود را بر کیفیت قرار داد، به جای اینکه به دنبال برند و گسترش نام تجاری آن باشد. از این رو لغت Anonimo ( به معنای «بی نام») کاملا نامی متناسب برای این برند است!

در سال ۲۰۱۳ سهم این شرکت خریداری شده به سوئیس منتقل شد ( این برند دیگر یک شرکت ایتالیایی به حساب نمی آید). هم اکنون Anonimo تعداد تولیدات خود را کاهش داده است و سه مدل ساعت با نام های Militare، Nautilo و Epurato تولید میکند. هر سه این مدل ساعتهایی دست ساز با کیفیت بالا با موتورهای مکانیکی و اسکلت خودسیم پیچ می باشند. این ساعتها برای استفاده های نظامی و غواصی در عمق زیاد مناسب هستند.

Bvlgari

ساعت Bvlgariدر سال ۱۸۸۴ خانواده سازنده ساعت یونانی بنام Sotirios Voulgaris که به ایتالیا مهاجرت کرده بودند برند Bvlgari را در رم ایتالیا تاسیس نمودند. بولگاری همانطور که میدانید به محصوصلات لوکس خود شهرت دارد. این برند شامل طیف گسترده ای از محصولات از جواهرات گرفته تا کیف های دستی را ارائه میدهد. شرکت تولید کننده تابعه سوئیسی آنها بنام Bvlgari Haute Horlogerie SA تولید کننده انواع محصولات با طیف گسترده ای از مشخصات مختلف ارائه میدهد.

این برند هم اکنون ۴ مدل ساعتهای مردانه تولید میکند به نام های Octo، Bvlgari Bvlgari و Haute Horlogerie. همچنین چندین مدل زنانه از جمله Serpenti و Lucea تولید می کند. من خودم خیلی وابسته به دنیای مد نیستم ولی با این حال میتوانم بگویم مدل Bvlgari Bvlgari به قدری جذاب است که به شما احساس خاص و بی نظیری دست میدهد. مدل Bvlgari Bvlgari, ref. 1013132

مدل ساعت خود را با قاب برنز و صفحه آبی که ظاهر فوق العاده جذاب ایجاد میکند ارائه داده است.

Breil

ساعت Breilاین برند یک برند مدرن و بسیار پیشرو در دنیای مد میباشد که پس از یک سلسله تقسیمات کشوری در سوئیس، در میلان ایتالیا شروع به کار کرد. این برند توسط Innocente Binda، در میلان به وجود آمد که همچنان این برند در انحصار همین خانواده میباشد. (Binda Group). این برند ساعتهای مچی توماتیک تولید میکند ولی بیشتر فروش آن ساعتهای کوارتز ژاپنی با رنج قیمت ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار می باشد.

ساعتهای Breil در رده ساعتهای بسیار سطح بالا نیستند، اما این برند یک سری ویژگی های طراحی بسیار زیبای خاص خود را دارد. برای مثال لبه های خمیده قاب صفحه ساعت، ظاهر جذاب و خاصی به آن بخشیده است.

Ennebi

ساعت Ennebiاین برند در سال ۲۰۰۴ در شهر پراتو ایتالیا شروع به کار کرد و انواع ساعتهای مچی و رو میزی را تولید طراحی و تولید میکند. Ennebi کار خود با ساعت ای با طراحی های متناسب با ساحل دریا شروع کرد و این کار را از نیروی دریایی ایتالیا الهام گرفت که این خصوصیت باعث تولید ساعتهایی دست ساز و بسیار بادوام شده است. ساعت های Ennebi ظاهری ساده، اندازه بزرگ و مستحکم دارند. آن ها با تعداد سری مدلهای محدود ولی منحصر به فرد و با جزییات خاص تولید میشوند. مدل 6000 metri – ref. 9712 که از جنس تیتانیوم متناسب برای غواصی تا عمق ۶۰۰۰ تا حتی ۲۰۰۰۰ فوت میباشد!

Gucci

ساعت Gucciبرند ایتالیایی مشهور گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط Guccio Gucci در فلورلنس ایتالیا بنیان گذاری شد. گوچی با سود بیش از ۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۸، بزرگترین برند در صنعت مد میباشد. به همین دلیل جای تعجب نیست که این برند در صنعت ساعت سازی نیز وارد شده باشد. گوچی با ارائه ساعت های ارزان قیمت به اندازه چند صد دلار موجب شده که این برند در لیستی که ما به شما معرفی کرده ایم کم هزینه ترین باشد. البته شما میتوانید با هزینه کم یک ساعت با ظاهری قشنگ خریداری کنید، اما مشخصا نمیتوانید انتظار ساعتهای دست ساز و کیفیت فوق العاده برندهای دیگر را داشته باشید! نمونه های HighCopy با کیفیت این برند در فروشگاه اشرافی موجود هستند.

Meccaniche Veloci

ساعت Meccaniche Velociاین برند کار خود را در ویچنزا ایتالیا در سال ۲۰۰۶ توسط گروهی از طراحان خلاق آغاز کرد. این برند با طراحی های مدرن، خلاقانه و خاص خود توانستند طرح جدید ساعتهای چند موتوره را به دنیای ساعت های مچی دنیا وارد کنند.

برند Meccaniche Veloci در انگلیسی «ماشین های سریع» ترجمه میشود. محبوب ترین مدل های این برند Quattro Valvole است که ظاهر این ساعتها شبیه پیستون های موتور ماشین میباشند. همچنین سازندگان این برند سعی میکنند متریالی را در ساخت ساعتهای خود به کار ببرند تا از رقیبان خود باز نمانند. البته باید بگوییم این برند حقیقتا یک برند کاملا ایتالیایی نیست.

این ساعتها در سوئیس ساخته میشوند، اما طراحی آنها در ایتالیا انجام شده و در این کشور به بازار عرضه میشوند. در هر صورت این برند جز انتخاب های من است زیرا این این ساعتها بسیار زیبا و خاص و دلربا هستند.

Meccaniche Veneziane

ساعت Meccaniche Venezianeاین یک برند جدید ایتالیایی میباشد که از موتورهای مکانیکی سوئیسی ساخت خود استفاده میکند. کالیبر به کار برده شده در ساخت آنها MV145 است که درواقع ورژنی دیگراز کالیبر ETA 2824 or Sellita SW200 میباشد که برای برند MV از نو بسته شده است.

این برند در حال حاضر سه مدل ساعت با نام های Redentore، Nereide و Nereide GMT به بازار عرضه کرده است و مدل Arsenale در آیند نزدیک ارائه خواهد شد. تمامی این مدل ها از موتور MV145 استفاده میکنند به جز دو مدل Nereide و Nereide GMT، که موتور آن MV297 میباشد. فرض من بر این است نوع اخیر با استفاده از ایجاد تغییراتی در همان موتور قبلی ایجاد شده که یک سری از ویژگی های مربوط به نیز با آن همراه شده است.

قیمت های این برند در محدوده ای بین ۵۰۰ تا حدود ۱۵۰۰ دلار متفاوت است. باید بگویم بعضی از رنگهای خاص این ساعتها توجه مرا به خود جلب نموده است.

Officina del Tempo

ساعت Officina del Tempoاین برند توسط دو برادر به نام های Roberto و Giorgio Emili در سالهای ابتدای قرن 21 میلادی در شهر خود سنگالیا، تاسیس گردید. این برند با هدف ایجاد رقابت و گسترش سهم بازار خود موفق شده است که یازده مدل از ساعتهای خود را به بازار عرضه نماید.

این دو برادر کار خود را به سرعت گسترش داده اند. آنها کیفیت را در اولویت کار خود قرار میدهند که این مساله برای شخص من حائز اهمیت است. آنها در فرآیند تولید و بسته بندی قطعات توجه و تمرکز زیادی روی جزئیات دارند.

موتورهای استفاده شده در این برند موتورهای کوارتز هستند ولی باقی قطعات تماما در ایتالیا ساخته میشود. مدل OT1051-1241NOO که در شکل بالا مشاهده میکنید دارای عرض صفحه ۴۸-۴۴ میلیمتر است و در صف اول خط تولید این برند قرار دارد.

Panerai

ساعت Panerai

لیست ساعتهای ایتالیایی بدون برند Panerai کامل نیست! این برند لوکس در سال ۱۸۶۰ توسط Giovanni Panerai در فلورانس ایتالیا تاسیس شد. پس از آنها این شخص به طور رسمی تامین کننده نیروی دریایی رویال ایتالیا شد، Panerai با الهام از این موضوع شروع به گسترش ساخت و تولید ساعتهای مناسب برای غواصی نمود که توسط شرکت رولکس ساخته شده و در ساخت آن از موتورهای ساعتهای جیبی استفاده می شد.

او شرکت خود را در سال ۱۹۹۷ رسما به سوئیس منتقل کرد بنابراین از نظر فنی این برند دیگر ایتالیایی به حساب نمی آید اما ما همچنان در این مورد استثنا قائل میشویم و آن را ایتالیایی می دانیم! این برند مدل های Submersible، Luminor، Luminor Due و  Radiomarرا به بازار ارائه نموده است.

باید بگویم اینها جز ساعتهای محبوب من هستند، اما این بدین معنا نیست که توانایی پرداخت قیمت آنها را دارم! قیمت ساعتهای این برند از ۴۰۰۰ دلار شروع میشود و قیمت های بالاتر آن ۲۰۰۰۰ دلار و بیشتر میباشد. مدل مورد علاقه مند (در عکس مشاهده میکنید) PAM00927 است یا Luminor Due است . عرض صفحه این مدل ۴۲ میلیمتر با رنگ آبی تیره و جنس بدنه آن استیل است و قیمت آن تنها ۷۲۰۰ دلار است! نمونه های HighCopy با کیفیت این برند در فروشگاه اشرافی موجود هستند.

Salvatore Ferragamo

ساعت Salvatore Ferragamoاین برند از سال تاسیس آن یعنی ۱۹۲۸ در فلورانس ایتالیا همچنان کاهالای لوکس خود را به بازار ارائه میدهد. از زمانی که این برند شروع به توسعه محصولات خود نمود، تخصصی بودن این شرکت در ساخت ساعت کمرنگ شد.

در واقع این شرکت با قراردادهای مشارکتی استفاده میکند تا شرکتهای دیگر ساعتهای مربوط به آنها را بسازند. با وجود این، این برند ساعتهایی با طرح های زیبا و جذاب ارائه میدهد.

Squale Watches

ساعت Squale Watchesمرکز اصلی برند Squale شهر میلان ایتالیاست، اما تاریخچه آن به شخصی بنام Charles von Büren برمیگردد که آن را در سال ۱۹۴۶ در نوشاتل سوئیس بنا نهاد. ساعت های Squale اگر چه تماما سوئیسی است، اما من شخصا آن را بین برندهای ایتالیایی طبقه بندی میکنم. به این دلیل که برند ایجاد شده توسط von Bürens توسط دوستانش و خانواده Maggi در ایتالیا از وی خریده شد.

هم اکنون خط تولید این برند مدل های Matic ،1521 ،1545 و Tiger را ارائه میدهد که همه اینها ساعتهایی مخصوص و متناسب برای غواصی میباشند. همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید این ساعت در عمق ۶۰۰ متر آب قرار دارد که این نمایانگر جدیدترین ورژن اصیل ترین نوع ساعتهای مناسب برای غواصی از دهه ۷۰ میباشد.

U-Boat

ساعت U-Boatبرند U-Boat در توسکانی ایتالیا (شهر کوچکی در ایتالیا) در میان برند های لوکس ایتالیایی مشهور شده است. این برند توسط Italo Fontana به وجود آمد زمانی وی تلاش کرد هنر که شامل طراحی های خطی پدربزرگ خود Ilvo Fontana در دهه ۱۹۴۰ بود، در قالب ساخت ساعت های برند خود محقق سازد.

Italo شخصی است که بسیار علاقه مند به استفاده از متریال و روش های خاص و غیر معمول (برای مثال استفاده از اسید در ساخت آن) میباشد که این ویژگی برند U-Boat را از بقیه برندها متمایز ساخته است.

خصوصیات این ساعت صفحه های بزرگ، موتور سوئیسی و طرح های با رنگ شرابی میباشد. این برند روز به روز توجه بیشتری به خصوص طرفداران هورولوژي و ساخت ساعت، در سراسر دنیا به خود جلب میکند. افراد مشهور مثل تام کروز و دیوید بکهام ساعت های برند U-Boat استفاده میکنند.

می توان با اطمینان گفت رویاهای Italo Fontana، سازنده این برند تحقق یافته چرا که قیمت این ساعتها از ۱۶۰۰ یورو شروع میشود! البته اگر بخواهید تعرفه حمل و نقل دریایی اروپایی را از قیمت آن حذف کنید میتوانید آن را از سایت آمازون در محدود قیمت های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار سفارش دهید. نمونه های HighCopy با کیفیت این برند در فروشگاه اشرافی موجود هستند.

WeWOOD

ساعت WeWOOD

من این برند را اولین بار زمانی که در بارسلونا، در یک مغازه کوچک در بندر بودم دیدم. وقتی برگشتم این ساعت را از سایت آمازون سفارش دادم قیمت آن حدود ۱۰۰ دلار بود یعنی حدود یک سوم قیمت آن در بارسلونا. این ساعت فوق العاده سبک و راحت بود.

و موتور استفاده شده در آن کوارتز بوده در نتیجه دقت آن بسیار بالا بود. دستبند چوبی آن ظاهری خاص به آن داده بود.

این برند در سال ۲۰۰۹ در فلورانس تاسیس شد و گفته شده که اولین برندی است که از چوب طبیعی در ساخت ساعت های خود استفاده میکند.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×