خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

تاریخچه و بررسی برند ساعت دیزل

ادمین اشرافی
اشرافی
1400-09-18 ۲۰:۳۰
تاریخچه و بررسی برند ساعت دیزل

برند دیزل مدت هاست که به عنوان نامی آشنا در صنعت مد و فشن شناخته می شود. در سال 1978 و توسط Renzo Rosso بنیانگذاری شد.ریشه های برند دیزل به ایتالیا برمی گردد و به دلیل سبک خود در مورد کفش و لوازم جانبی و لباس به شهرت بین المللی رسیده است. تحت نظر شرکت Fossil Group Inc.، دیزل در زمینه ساعت های مچی نیز نیز به برندی معتبر بدل شده است. ساعت‌های دیزل به طور کلی برای جوانان طراحی و ساخته می‌شوند و خلاقیت در سبک طراحی ساعت های دیزل از ویژگی های بارز آن است.

به عنوان یک برند ساعت مچی فشن، ویژگی اصلی ساعت های دیزل ادغام زیبایی شناسی و مد روز در طرح های ساعت خود است. این برند به دلیل گنجاندن فرهنگ شهری در سبک های خود شناخته شده است و این عاملی است که باعث جذب خریدارانی از از نسل هزاره شده است. به غیر از نکته بیان شده، دیزل تمایل دارد به جای پیروی از ترند و گرایش های جاری مد، خود ترند های های مخصوص به خود را ایجاد کند، برای بسیاری از خریدارانی که به دنبال طراحی های منحصر به فرد هستند، جذاب است. همراه با تجهیز ساعت ها با آخرین فناوری و نوآوری ها، دیزل با سبک های کلاسیک و منحصر به فرد خود برای محصولاتی برای طبف گسترده ای از سلیقه و سبک ها ارایه می دهد.

درحالی که طراحی و ظاهر ساعت در انتخاب آن نقش زیادی دارد اما نباید از کیفیت آن نیز چشم پوشی کرد. برای اینکه بدانید آیا ساعت‌های دیزل ارزش خرید و این همه هیاهو را دارند یا خیر ادامه مطلب را از دست ندهید.

تاریخچه برند دیزل

برند دیزل

رنزو روسو، رئیس و بنیانگذار دیزل، در بروگینه در ونتو، ایتالیا چشم به جهان گشود. والدین وی کشاورز بودند، و با دیدن سختی و مشقت کشاورزی، روسو مشتاق بود دست به کاری متفاوت بزند. او در سال 1970 تحصیل در رشته نساجی صنعتی را آغاز کرد و در سن 15 سالگی، شلوار جینی را با طراحی خود تولید کرد. او از چرخ خیاطی مادرش برای ساخت مدل‌های مختلف شلوار جین استفاده می کرد و شلوار های جین را در نهایت به دوستان خود میفروخت و خود نیز آن ها را می پوشید.

 روسو در سال 1973 تحصیل در رشته اقتصاد در دانشگاه ونیز را شروع کرد، اما مدتی بعد ترک تحصیل کرد و به عنوان مدیر تولید کمپانی ایتالیایی  Moltexاستخدام شد که شلوار برای مارک های مختلف لباس می ساخت. در دو سال اول حضور روسو در شرکت، او موفق شد تولید را افزایش دهد و کمپانی به سرعت رشد کرد. او با داشتن رویای کسب و کار خود تصمیم به ترک کمپانی گرفت. گلداشمید، رئیس شرکت مادر Moltex، برای ترغیب روسو به ماندن در کمپانی مولتکس، به او پیشنهاد مالکیت 40 درصد از سهام شرکت را داد و موافقت کرد که یک شرکت جدید را نیز به آن اضافه می کند. بدین ترتیب دیزل متولد شد.

نام تجاری دیزل، توسط گلدشمید و روسو انتخاب شد. در آن برهه از زمان، روغن دیزل به عنوان منبع سوخت جایگزین در طول بحران نفت در نظر گرفته می شد و در نامگذاری این برند از این موضوع الهام گرفته شده است. این برند حامل این پیام بود که برند آنها جایگزینی برای برندهای محبوب‌تر لباس‌های غیررسمی در آن زمان خواهد بود. همچنین به اعتقاد روسو، کلمه دیزل دارای این معنی است که صنعت مد توسط مرز های جغرافیایی در دنیا مرز بندی نمی شود بلکه سبک زندگی مردم است که اهمیت بیشتری دارد. این ایده یکی از بنیادی ترین ارزش‌های این برند بود و تا سال 2013، این شرکت بیش از 100 میلیون شلوار جین را از زمان تأسیس شرکت به فروش رسانده است.

مجموعه ساعت های دیزل

اگر به وب‌سایت دیزل سری بزنید، ساعت‌ های مچی و ساعت‌های هوشمند در دسترس هستند. ساعت‌های هوشمند این برند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند، ساعت‌های هوشمند محوری و ساعت‌های هوشمند فادلیت از جمله آن ها هستند. تعداد زیادی ساعت در زیر مجموعه‌های مختلف وجود دارد، بنابراین برای اطلاع از انواع ساعت های دیزل به خواندن متن ادامه دهید.

ساعت های کلاسیک

ساعت های کلاسیک دیزل

ساعت های کلاسیک دیزل شامل ساعت های آنالوگ و دیجیتال می شوند. یکی از ساده‌ترین مدل‌های آن‌ها، ساعت سیلیکونی دیجیتال قطعه ای است که دارای بند سیلیکونی فشرده و همچنین صفحه نمایش منفی است. این ساعت های دارای طراحی آینده نگر در رنگ‌های مختلف هستند که با هر لباس شیکی متناسب باشند.


اگر به دنبال ساعتی با طراحی قوی تر هستید، ساعت سیلیکونی چندکاره قرمز Mr.Daddy 2.0 نیز ارزش بررسی دارد. این ساعت دارای متد حرکت ترکیبی، رابط صفحه مشکی براق و یک بند سیلیکونی قرمز است که به لوگوی فشرده شده برند مزین شده است.

ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند

با توجه به اینکه برند دیزل دوست دارد از جدیدترین نوآوری‌ و فناوری‌ها بهره ببرد و آن‌ها را در ساعت‌های خود استفاده کند، جای تعجب نیست که این برند مجموعه‌ای از ساعت‌های هوشمند براق دارد که به دو زیر مجموعه تقسیم می‌شوند، ساعت‌های هوشمند Axial و Fadelite. استایل Axial دارای ظاهری خشن و محکم است که برای مشتریان مرد جذاب است. از سوی دیگر، ساعت‌های هوشمند Fadelite ظاهری ظریف‌تر دارند که هم برای مردان و هم زنان استفاده می‌شوند.

با ترکیب کتان و جین برند دیزل و فناوری ساعت های کمپانی فسیل، ساعت هوشمند Axial که دارای بند جین آبی پررنگ و بدنه فولادی ضد زنگ است به بازار عرضه شد. این ساعت هم با اندروید و هم با آیفون کار می کند و می تواند ضربان قلب کاربر را بررسی کند. همچنین دارای GPS داخلی برای ردیابی مسافت است و ضد آب بودن نیز از ویژگی های آن است است. ساعت هوشمند دیزل همچنین دارای یک بلندگو برای تماس و هشدار است و به شما امکان می دهد تقویم خود را مدیریت کرده و موسیقی در حال پخش از تلفن همراه خود را با ساعت خود خود کنترل کنید.

با داشتن صفحه نمایش لمسی 44 میلی متری، ساعت هوشمند Fadelite در مقایسه با ساعت های هوشمند 48 میلی متری Axial بسیار کوچکتر است. Fadelite که در 4 رنگ مختلف موجود است، مورد علاقه مردان و زنان است و با وزن کمتر خود فشار کمتری به مچ دست وارد می کند. این ساعت دارای بند TPU و قاب نایلونی بود و مجهز به سیستم عامل Wear OS گوگل بوده و با گوشی های آیفون و اندرویدی سازگار است، و در نهایتا از تمامی ویژگی های ساعت هوشمند Axial برخوردار است.

شهرت برند دیزل

ساعت‌های دیزل با طراحی شیک خود شناخته می‌شوند که عمدتاً برای نسل جوان مناسب است. برند دیزل همچنین به داشتن شناخت کافی از روند ((Trend فرهنگ شهری مشهور است. آنها مجموعه ساعت های بر اساس نیازها و سلیقه مشتریان خود دارند که رنج گسترده ای از انواع مدل های ساده، کلاسیک و مدرن و شهودی را شامل می شود. این برند همچنین به استفاده و از آخرین پیشرفت های فناوری در ساعت هایش مشهور است. دیزل به نیاز های مردان و زنان پاسخ می‌دهد. برخی از طرح ها به طور خاص برای مشتریان مرد طراحی شده اند. اما در برخی از مجموعه‌ها، به‌ویژه ساعت‌های هوشمند Fadelite طراحی آن ها مناسب هر دو جنس مرد و زن است.

ساعت های دیزل را از کجا تهیه کنیم؟

دیزل فروشگاه آنلاین رسمی دارد که می توانید آخرین مدل های ساعت آنها را مشاهده و خریداری کنید. تقریبا همه ویژگی های هر ساعت مچی، در زیر هر محصول ذکر شده است. اگر در وب سایت ثبت نام کنید، 10٪ تخفیف برای اولین سفارش خود نیز دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید از فروشگاه‌های فیزیکی آنها که در مکان‌های متعددی در سراسر جهان حضور دارند، از نزدیک دیدن کنید. همچنین فروشندگان دیگر مانند اشرافی نیز به صورت انلاین ساعت های دیزل را ارائه می دهند، و شما می توانید ساعت را از فروشنده ای خریداری کنید که با توجه به محل خود کمترین هزینه ارسال و حمل و نقل را داشته باشد. پلتفرم‌های انلاین نظرات واقعی کاربران را نیز ارائه می‌کنند، بنابراین می‌توانید قبل از خرید، نظر دیگران را مطالعه کنید.

ساعت های دیزل از فروشگاه اشرافی:



ساعت دیزل کنتوری مدل DZ-7111
1,180,000 تومان


ساعت مردانه دیزل مگا چیف Diesel Mega Chief DZ-4460
1,200,000 تومان


ساعت دیزل مردانه Diesel DZ-7395 BL
2,149,000 تومان


جعبه اورجینال ساعت دیزل Diesel Box 01
385,000 تومان


ساعت مچی دیزل مشکی Diesel DZ-4378
1,190,000 تومان


ساعت مچی دیزل شاخدار Diesel DZ-4360 W
1,190,000 تومان


ساعت مچی دیزل شاخدار صفحه مشکی Diesel DZ-4360
1,190,000 تومان


ساعت دیزل بند چرمی Diesel DZ-4319
1,170,000 تومان


ساعت مچی دیزل شاخدار استیل Diesel DZ-4399
1,150,000 تومان


ساعت مچی دیزل شاخدار مردانه Diesel DZ4309
1,190,000 تومان

آیا ساعت های برند دیزل انتخاب خوبی هستند؟

برند دیزل بدون شک در صنعت مد نامی برای خود دست و پا کرده است. نه تنها در ایتالیا شناخته شد، بلکه راه خود را به ایالات متحده و سایر نقاط جهان باز کرده است. اگر برند محصولی که استفاده می کنید برایتان مهم است، دیزل، به عنوان یک برند، به دلیل طیف گسترده ای از محصولاتی که در سراسر جهان تولید می کنند، به راحتی به چشم خواهد آمد. با این حال، اگر موتور ساعت، عملکرد، و قدمت و اعتبار در صنعت ساعت سازی برایتان اهمیتی دارد، واضح است که ساعت های دیزل برای شما مناسب نیستند.

برای مقایسه، نگاهی داشته باشید به Seiko 5، Orient Bambino یا Citizen Eco Drive که تقریباً با قیمتی مشابه دیزل و در برخی موارد حتی مقرون به صرفه تر هستند. با این حال، برند های مذکور ساعت‌های بسیار معتبری هستند که سابقه طولانی در ساخت ساعت دارند و به خاطر ساعت‌های باکیفیت خود که می‌توانند سالهای سال دوام بیاورند، شناخته شده‌اند. نکته ای که در مورد ساعت‌های دیزلی بسیار بعید به نظر می رسد.دیزل با سایر برندهای مد مانند Armani، Guess و Gucci همتراز است که عمدتاً در تولید پوشاک فعالیت می کنند و در سبد محصوالات این برند ها نیز ساعت های مچی قرار دارد. یکی از مزایای ساعت های دیزل این است که تحت نظر و مدیریت کمپانی فسیل قرار دارد. فسیل از سال 1984 زمانی که تام کارتسوتیس در بازار ساعت های مد پیشتاز شد، وجود داشته است. تا به امروز، فسیل به بازاریابی برند خود با حال و هوای نوستالژیک ادامه می‌دهد و گروه شرکت‌های آن ساعت‌های دارای لیسانس را برای چندین برند معروف از جمله ساعت‌های دیزل، مایکل کورس، اسکاگن و میشل می‌فروشند.

جدا از طراحی های منحصر به فرد و چشم نواز خود، دیزل همچنین با آخرین پیشرفت های فناوری ساعت های هوشمند همراهی می کند تا با نیازهای در حال رشد مشتریان خود هماهنگ باشد.
برای ساعت‌های استیل ضد زنگ، اکثر مشتریان رنگ و جنس بند‌ها را بسیار عالی ارزیابی کرده و برای استفاده روزمره مناسب می‌دانند. آن‌ها همچنین بر این باور هستند که رنگ های پر رنگ باعث به چشم آمدن هر چه بیشتر ساعت ها می شود. با این حال، برخی از مشتریان اندازه ساعت‌ها را خیلی بزرگ می‌دانستند، به‌ویژه برای مردانی که مچ‌های نسبتا کوچکی دارند. چندین مشتری در آمازون نیز گزارش دادند که ساعت ها دارای مشکلات مقاومت در برابر آب است، به ویژه مدل Mr.Daddy 2.0.

گارانتی محصولات دیزل

ساعت های دیزل از تاریخ خرید دارای 2 سال گارانتی می باشند و هر گونه نقص در ساخت و همچنین مواد به کار رفته در ساعت است. برای واجد شرایط بودن استفاده از گارانتی، مشتریان باید دفترچه گارانتی به همراه مهر فروشنده یا رسید رسمی خرید را داشته باشند. اگر در صورت استفاده عادی از ساعت معیوب بودن آن اثبات شود، ساعت به طور رایگان تعمیر یا تعویض می شود. اما در مورد تعویض ساعت، برند دیزل جایگزینی ساعت شما را با با همان مدل قبلی تضمین نمی کند.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×