نوروز ۱۴۰۳ اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز ۱۴۰۳ اشرافی

8 ساعت گران قیمتی که در مزایده ها به فروش رسید

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1395-11-03 ۱۲:۵۵
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
8 ساعت گران قیمتی که در مزایده ها به فروش رسید

از جمله فاکتورهایی که موجب افزایش قیمت یک ساعت لوکس می گردد، تعلق ساعت به یک شخصیت مشهور می باشد. ساعت هایی که متعلق به یک شخصیت مشهور یا چهره تاریخی هستند، در مزایده هایی مانند مزایده های موسسه آنتی کروم یا کریستی، با قیمت هایی بسیار بالا به فروش می رسند. در زیر به هشت ساعت گران قیمتی که در مزایده های چند سال اخیر به فروش رسیدند معرفی می گردند.

1. ساعت جیبی جیمز دین

ساعت جیبی جیمز دین اصل گرانقیمت آنتیک

در ماه ژوئن سال 2013 مزایده شرکت آنتی کروم مزایده ای در هنگ کنگ برگزار کرد که ساعت بازیگر مشهور آمریکایی آقای جیمز دین را به معرض نمایش عموم گذاشت.

این ساعت توسط ساعت ساز مشهور آمریکایی، آقای سیرکا در سال 1889 با عقربه هایی از جنس سنگ الگین درست شده است. اسم جیمز دین، بر روی این ساعت حک شده و این بازیگر این ساعت را در بسیاری از سریال ها و فیلم های خود بر دست خود داشته است.

قیمت اولیه این ساعت در مزایده 5000 دلار اعلام شد. اما در طی چند پیشنهاد از سوی حضار در مراسم قیمت این ساعت به 42000 دلار رسید و با همین قیمت فروخته شد.

2. ساعت امگا سیمستر مدل Planet Ocean متعلق به دنیل گریگ

ساعت امگا اصل ارجینال قیمت برند مارک

 

ساعت امگا سیمستر متعلق به بازیگر مشهور دنیل کریگ که در فیلم اسکایفال در اکتبر 2012 در شهر لندن توسط موسسه کریستی به مزایده گذاشته شد. این ساعت با قیمت 254273 دلار به فروش رفت و تمام سود فروش این ساعت به موسسه خیریه اوربیس داده شد.

دومین ساعت اسپرت گران جیمز باند بعد از این ساعت، ساعت او در فیلم کازینو رویال است. آن ساعت با قیمت 2555665 دلار شهر نیویورک به فروش رفته بود. سومین ساعت گران متعلق به جیمز باند ساعتی بود که در قسمت سوم این مجموعه در سال 2009 ساخته شده بود و به قیمت 196056 دلار به فروش رسید.

3. ساعت بولوا آوترون متعلق به جو دیماجیو

ساعت مچی لوکس لاکچری اصل اوریجینال قیمت

 

در 10 آریل سال 2013 مزایده ای توسط موسسه آنتی کروم در شهر نیویورک برگزار گردید و ساعت متعلق به بازیگر مشهور بیسبایل جو دیاجیو به مزایده گداشته شد.

این ساعت یکی از ساعت های کمیاب و مدل نامتقارن بولوا می باشد که ضد آب بوده و از بدنه استیل و عقربه های الکترونیک تشکیل شده است. این ساعت در این مزایده با قیمت 20625 دلار به فروش رفت.

4. ساعت رولکس اویستر متعلق به چارلی چاپلین

ساعت رولکس چارلی چاپلین اصل گرانقیمت

 

در همان مزایده قبلی موسسه آنتی کروم ساعت رولکس چارلی چاپلین را که او در سال 1945 به دست داشت را در معرض فروش رساند. این ساعت از دو جهت بسیار بارزش بود.

هم به دلیل تعلق به این بازیگر مشهور و هم به دلیل از جمله مدل های نایاب شرکت رولکس بود که مختص چپ دست ها طراحی شده بود. قیمت پایه این ساعت 12000 دلار تعیین گردید اما نهایتاً در طول مزایده یک مشتری خرید ساعت را با قیمت 51250 دلار به پایان رساند.

5. ساعت کورنوگراف داتو کمپکس رولکس متعلق به ژان کلود کیلی

ساعت لوکس رولکس اورجینال اصل

 

در مزایده دسامبر سال 2012، آنتی کروم ساعت کرونوگرافی را به نمایش گذاشت که توسط ورزشکار معروف رشته اسکی، ژان کلود کیلی در دست نگاه داشته شده است.

این سایت نایاب و با طراحی گرد که دارای سه زمان جدا نیز می باشد، با قیمت اولیه 180000 دلار به مزایده گذاشته شد، اما در نهایت با قیمت باورنکردنی 614500 دلار به فروش رسید.

6. ساعت پتک فیلیپ متعلق به اریک کلپتون

ساعت مچی پتک فیلیپ مارک برند اوریجینال لوکس لاکچری

 

در مزایده ای که در سال 2012 و در ماه نوامبر توسط موسسه کریستی برگزار شده، ساعت بسیار کمیاب پتک فیلیب مدل 2499/100 که متعلق به اریک کلپتون خواننده معروف آمریکایی بوده است، به فروش رسید.

این ساعت در سال 1987 ساخته شد، و این مدل، یکی از دو مدل پلاتینوم این ساعت می باشد که دارتی تقویم و کرونوگراف می باشد. این ساعت با قیمت بسیار بالای 3635808 دلار فروخته شد که این رقم یک رکورد برای این ساعت محسوب می شود.

7. ساعت امگا کانسلیشن متعلق به الویس پرسلی

ساعت مارک برند امگا لوکس لاکچری

 

در ژوئن 2012 در نیورک، ساعت نایاب امگا کانسلیشن ساخت سال 1960، با عقربه های مشکی متعلق به الویس پرسلی، توسط آنتی کروم به مزایده گذاشته شد.

این ساعت دارای عقربه ای کرونومتر اتوماتیک، تقویم و جنس بدنه استیل ترکیب با رزگلد می باشد. آنتی کروم این ساعت را با قیمت اولیه 10000 دلار به مزایده گذتشت و در نهایت با قیمت 52500 دلار به فروش رسید. این ساعت توسط چارلی هوج که زمانی دوست صمیمی الویس بوده است خریداری شد.

8. ساعت گروئن متعلق به باب روث

 

در سال های بسیار گذشته یکی از هدایای خاصی که به برندگان لیگ بیسبال آمریکا داده میشد ساعت های خاصی بود که نام بازیکن نیز بر روی آن حک شده بود.

یکی ازین ساعت مچی ها که متعلق به بازیکن مشهور بسبال باب روث بوده در مزایده ماه فبوریه سال 2014 به فروش رسید. در این مزایده که در شهر نیویورک برگزار شده بود، این ساعت با قیمت 717000 دلار به فروش رفت.

گالری اشرافی در بخشی اقدام به فروش ساعت های کار کرده ارزشمند کرده است و می توانید جهت خرید پستی ساعت یا حضوری با ما در تماس باشید.

انتشار با ذکر منبع: www.ashraafi.com

برچسب ها : , , , , , ,
دیدگاه شما

3 پاسخ به “8 ساعت گران قیمتی که در مزایده ها به فروش رسید”

  1. محسن جاویدی گفت:

    سلام
    روز بخیر
    یک پیشنهاد خوب برای کسب درامد برات دارم
    نمی دونم چقدر با معاملات
    ارز های دیجیتال مثل بیت کوین و
    اتریوم آشنایی داری. به راحتی می تونی توی سایت زیر
    ثبتنام کنی و از خرید و فروش عرض های دیجیتال کسب درامد کنی
    https://goo.gl/Xd1sc1
    اگر اطلاعات بیشتری نیاز هست می تونی توی گروه تلگرام زیر عضو شی

  2. طراحی سایت مشهد گفت:

    اقا دستتون درد نکنه خسته نباشید عالیییی بود

  3. مزایده گفت:

    ممنون از اطلاعات مزایده ای که قرار دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×