خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
تماس با اشرافی
خرید اقساطی

نمایندگی ساعت کاسیو پروترک

ادمین اشرافی
اشرافی
1402-06-13 ۱۰:۵۲
نمایندگی ساعت کاسیو پروترک

فوق حرفه ای مثل ProTrek

با پروترک در اوج باشید، قابلیت های بی نظیر مخصوص طبیعت دوستان، در حد وسایل نظامی!

ساعت مچی یکی از لوازم شخصی ما است که هم زیبایی و هم کاربرد دارد. ساعت مچی نه تنها نشان دهنده زمان است، بلکه نشان دهنده شخصیت، سلیقه و سبک زندگی شما نیز می‌باشد. برای اینکه بتوانید یک ساعت مچی مناسب خود را انتخاب کنید، باید به چند عامل مهم توجه کنید. این عوامل عبارتند از:

قدرتمند چون کوه، قدم به قدم در کنارتان…

  • برند: برند یک ساعت مچی نشان دهنده کیفیت، قابلیت اطمینان، طراحی و ارزش آن است. برخی از برندهای معروف و محبوب ساعت مچی در جهان عبارتند از: رولکس، اُمگا، تگ هویر، سِیکو، سواچ و … یکی از برندهای پرطرفدار و معتبر در زمینه ساعت مچی کاسیو می باشد که در سال ۱۹۴۶ در ژاپن تاسیس شده است. کاسیو یک شرکت چند منظوره است که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارد، اما بیشتر به خاطر تولید ساعت‌های دیجیتالی و دارای قابلیت‌های فراوان خود شناخته شده است.
  • طرح: طرح یک ساعت مچی بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد. شما ممکن است به دنبال یک ساعت کلاسیک، مدرن، ورزشی، فانتزی یا … باشید. هر کدام از این طرح‌ها خصوصیات خود را دارند و باید با لباس و مناسبت شما همخوان باشند. برای مثال، یک ساعت ورزشی با لباس رسمی و گرانقیمت هماهنگ نخواهد بود. همچنین، گزینش رنگ، جنس، شکل و اندازه صفحه و قاب ساعت نقش مهمی در زیبایی آن دارد.
  • قابلیت‌ها: قابلیت‌های یک ساعت مچی نشان دهنده تکنولوژی و هوشمند بودن آن است. برخی از قابلیت‌های موجود در ساعت‌های مچی عبارتند از: نمایش تاریخ، روز و ماه، نمایش دما، فشار هوا و ارتفاع، نمایش فاز ماه، کرونومتر، تایمر، آلارم، کمپاس، گام‌شمار، ضربان قلب‌سنج، اتصال به گوشی هوشمند و … البته باید توجه داشت که هر چه قابلیت‌های یک ساعت بیشتر باشد، قیمت آن نیز طبعا بالاتر خواهد بود. بنابراین، شما باید بر اساس بودجه و نیاز خود، ساعت مچی مناسبی را انتخاب کنید.

اشرافی، نمایندگی رسمی ساعت‌های کاسیو پروترک

حال که با عوامل مهم انتخاب یک ساعت مچی آشنا شدید، می‌خواهیم به شما یک ساعت مچی عالی معرفی کنیم. اگر به دنبال یک ساعت مچی با برند معروف، طرح جذاب و قابلیت‌های فوق‌العاده هستید، یا این که علاقه مند به طبیعت گردی هستید، ساعت مچی کاسیو سری پروترک را از دست ندهید. فروشگاه ساعت اشرافی نمایندگی رسمی ساعت‌های کاسیو پروترک در ایران است و به شما این امکان را می‌دهد که از محصولات جدید و با کیفیت این سری از برند کاسیو لذت ببرید.

– – – جدیدترین مدل های پروترک – – –

ساعت‌های کاسیو پروترک برای مقاومت در برابر شوک‌های فیزیکی، ضربات، لرزش‌ها و دمای بالا طراحی شده‌اند. این ساعت‌ها معمولا دارای صفحه دیجیتالی، نور پس زمینه، قابلیت شارژ خورشیدی، اتصال بلوتوثی به گوشی هوشمند، نمایش زمان جهانی، کرونومتر، تایمر، آلارم و … هستند. همچنین، این ساعت‌ها دارای طرح‌های مختلف و رنگ‌بندی‌های جذابی هستند که با هر سلیقه و سبک زندگی سازگار هستند.

پس منتظر چی هستید؟ فقط با یک تماس تلفنی یا بازدید از وبسایت فروشگاه ساعت اشرافی می‌توانید یک ساعت کاسیو پروترک را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

فروشگاه ساعت اشرافی علاوه بر قیمت مناسب و رقابتی، به شما ضمانت نامه و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. فروشگاه ساعت اشرافی با بیش از 10 سال تجربه در زمینه فروش ساعت‌های مختلف، یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین فروشگاه‌های آنلاین ساعت در ایران است. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه‌های مختلف، می‌توانید به صفحه ساعت های کاسیو پرو ترک مراجعه کنید.

دیدگاه شما

10 پاسخ به “نمایندگی ساعت کاسیو پروترک”

  1. حمیدی گفت:

    واقعا کارتون جالب و خنده داره. ممنون که لبخند رو به روی من آوردید. وارد سایتتون شدم و جالب بود عکسها رو گذاشتید اما یدونه هم موجود ندارید.

    • شیر همیشه بیدار گفت:

      جالب تر اینکه با ویترین خالی پیامک دعوت به خرید به همراه تخفیفات ویژه به مناسبت های گوناگون برای مشتری ارسال میکنن!?

      • گالری اشرافی گفت:

        درود بر شما
        لطفاْ یه فرصت کوتاه به ما بدهید این بخش نیز مانند دیگر مدل های کاسیو به زودی تکمیل خواهد شد 🙂

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      با عرض پوزش در حال حاضر پروترک ها به اتمام رسیده اما به زودی تعداد قابل توجهی روی سایت بارگزاری می گردد.

  2. شهروند گفت:

    بی نظیره
    قیمت چنده

  3. علیرضا بابندیفرد گفت:

    درود به شما.
    دعوت برای بازدید و خرید احتمالی، از سایتی که فقط محصولات ناموجود داره.
    در این دوره و زمانه ای که همه چیز سر جای خودش نیست، این طرز معرفی هم به کلکسیون بهم ریختگی های اجتماعی و فرهنگی اضافه شد.

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      ضمن سپاس از توجه شما، سه مورد اضافه گردید و به زودی نیز محصولات جدیدتر عرضه خواهند شد.

  4. عباس گفت:

    درود بر شما
    عجب حرکتی؟! فروشگاه که چیزی نداره برادر!!!!
    حرکت قشنگیه برای معرفی فروشگاه،منتظر ویترین پر از ساعتتون هستم.ممنون

  5. soltanzadehd گفت:

    سلام بند رابر پتک فلیپ چطور کوتاه میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×