خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

رولیشن R04 توربیلن با صفحه ساعت جادویی

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-11-24 ۱۶:۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
رولیشن R04 توربیلن با صفحه ساعت جادویی

برند ساعت Revelation یک مدل جدید بنام Revelation R04 Tourbillon معرفی کرده که یک صفحه ی جادویی و جذاب دارد.

 

این برند ساعت مچی که از سال ایجادش در 2007 از معنای نام خود (رولیشن = الهام گرفتن) تبعیت می کند، بعنوان تولید کننده ساعت با مکانیسم های خلاقانه شناخته می شود: با چرخاندن حلقه (بِزِل) موتور زیر ساعت نمایان می شود، که از صفحه اوریجینالش بهره می گیرد که دارای دیسک های پولاریزه شده است که موقع چرخاندن نامرئی می گردند.

چرخاندن در خلاف جهت باعث تیره شدن صفحه شده که آنرا سیه فام می سازد. و به شما انتخاب می دهد که ساعت را در حالت کلاسیک خود نگه دارید یا آنرا به شکل یک ساعت قلب باز در بیاورید.

ساعت Revelation-R04-Tourbillon-01

 

در یک همکاری با مرکز سوئیسی الکترونیک و میکروفنآوری (CSEM)، شفافیت بهینه دیسک توسعه داده شد تا در صفحه ساعت جادویی بکار رود، و اگر این خلاقیت چندان برای شما جالب نیست، این مدل جدید همچنین یک توربیلن دارد با تنظیماتی خاص که یک آلبوم عکس را تداعی می کند و به آن Tourbillon Manège می گیوند، یک نوع پیچیدگی تازه با بکارگیری از یک سیستم چرخان و سازگارشونده عالی. حلقه های چهارسری فنر کوک ساعت مچی توان ذخیره 48 ساعته را برای این محرک این ساعت کوک دستی فراهم می کنند.

مشخصات ساعت Revelation R04

محرک (موتور)

کوک دستی مکانیکی، کالیبر ویژۀ Tourbillon Manège® TM01 با 52 زاویه داخلی و امکانات دست ساز عقربه ساعت و دقیقه

قاب

طلای رز 18 عیار، قاب تیتانیوم با روکش سیاه برای پشت قاب، حلقه چرخان 45 میلیمتر که صفحه جادویی را فعال می کند (و دارای حق امتیاز انحصاری است)، و کریستال یاقوت کبود در جلو و پشت ساعت

صفحه ساعت

صفحه ساعت جادویی® (دارای حق امتیاز انحصاری) که از سیاه کامل به شفاف تغییر رنگ می دهد. عقربه ها و علامت های ساعت با سوپر لومینووا (شب رنگ) رنگ آمیزی شده اند.

بند ساعت

پلاستیک سیاه با گیره قابل جمع شدن

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×