نوروز اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز اشرافی

فروش عمده ساعت مچی

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1393-12-20 ۰۷:۵۳
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه

در فروشگاه اشرافی قیمت‌ها کاملا رقابتی است و ارائه بالاترین کیفیت برای همکاران گرامی تضمینی می‌باشد – جهت دریافت قیمت همکار ساعت مچی لیستی از محصولات مورد نظر تهیه بفرمایید و ضمن تماس تلفنی با بخش فروش قیمت‌ها را سوال بفرمایید.

تماس: 02177472650 – 02177473069

شرایط فروش به همکار

شرکت زینت پردازان اشرافی (ashraafi) واردکننده مستقیم و غیر مستقیم ساعت های‌کپی و اورجینال که در بخش کپی 95 درصد محصولات از کیفیت بسیار بالا (Grade One) برخوردار می‌باشد, با این حال به دلیل کثرت مدل‌های عرضه شده در بازار قادر به تامین تمامی مدل‌های عرضه شده نمی‌باشد, با این حال به دلیل داشتن روابط صمیمانه با واردکنندگان دیگر قادر به تامین اکثر ساعت‌های موجود در بازار با قیمت مناسب برای فروش به همکاران گرامی می باشد.

هدف اشرافی فروش ساعت‌های مورد نیاز همکاران به ایشان و آسوده کردن پروسه خرید عمده ساعت مچی می‌باشد به این صورت که با انتخاب هر محصول به هر تعداد ما آن را برای همکاران گرامی به آدرس محل کارشان ارسال خواهیم کرد.

فروش عمده ی ساعت مچی

وارد کننده مستقیم ساعت مچی

شرکت زینت پردازان اشرافی واردکننده مستقیم انواع ساعت مچی لوکس و خاص می‌باشد, و افتخار دارد اعلام کند آمادگی فروش عمده ساعت به همکاران در سراسر کشور را دارد. شما همکاران گرامی می‌توانید بدون مراجعه به مراکز عمده فروش ساعت و تنها با انتخاب مدل مد نظرتان محصولات را درب فروشگاه خود با قیمت مناسب تحویل بگیرید.

برندهای قابل ارائه در اشرافی

در این فروشگاه فروش عمده ساعت‌ها با مارک اصلی با بهترین کیفیت (90 درصد محصولات A+++) صورت می‌گیرید که این برندها از معروفترین سازندگان ساعت جهان (ساعت رولکس, پتک فیلیپ, واشرون کنستانتین, هابلوت, پنرای, فرانک مولر, کاسیو, کارتیر, تگ هویر, اودمار پیگه و…) می‌باشند و خرید نمونه اصلی آن برای تمام اقشار جامعه فراهم نیست (به عنوان مثال ساعت ساب مارینر ROLEX قیمتی معادل 15000 دلار دارد) از این رو همکاران گرامی می‌توانند با خرید از این نوع محصولات نیاز تمامی مشتریان خود را در هر سلیقه‌ای بر آورده کنند.

همچنین در کنار این محصولات های‌کپی می‌توانید برندهای اورجینال کاسیو، امپریو آرمانی، سیکو، اورینت و رومانسون را نیز با بهترین قیمت از اشرافی تهیه بفرماید.

خرید عمده ساعت مچی

نحوه خرید عمده ساعت

شما عزیزان برای خرید عمده ساعت مچی از بین ساعت‌هایی که در فروشگاه موجود است و یا حتی در سایر فروشگاه ها دیده‌اید می‌توانید با تماس به بخش فروش هماهنگی های لازم جهت خرید محصول مورد نظر را به عمل آورید.

همچنین می‌توانید کانال فروش عمده اشرافی را در تلگرام داشته باشید تا همواره جدیدترین محصولات را مشاهده بفرماید، برای دریافت نشانی کانال با بخش فروش در تماس باشید.

شرکت اشرافی معمولا هر 120 روز 100 نمونه جدید وارد می‌کند و برای این کار در بخش بازرگانی از بهترین کارشناسان و البته خوش ذوق‌ترین‌ها استفاده شده تا مدل‌های وارد شده از کیفیت خوب و زیبایی ویژه‌ای برخوردار باشند.

واردات سفارشی ساعت

شما عزیزان همکار یا مصرف کننده می توانید با انتخاب محصولات مورد نظر سفارش خود را در این فروشگاه تکمیل نمایید و با توجه به کشور سازنده آن بین 30 تا 70 روز بعد سفارش خود را درب دفتر یا انبار خود تحویل بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان فروش اشرافی تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : , ,
دیدگاه شما

78 پاسخ به “فروش عمده ساعت مچی”

  1. سارا گفت:

    سلام…فروش جزیی هم دارید؟ ممکنه آدرستونو بدید لطفا

  2. عماد گفت:

    سلام وقتتون بخير اقا من مصرف كننده هستم اين مدل ساعت رو مي خواهم مي خواهم بدونم شما داريد يا نه و قيمت چنده و ارسال چه جوري هست .WAINER WA.13496-c
    سپاس از شما

  3. امیرحسین گفت:

    سلام
    ممنون از فروشگاه خوبتون
    قیمت ساعتها چقدر با فروشگاه ها تفاوت داره؟
    برا کسی که بخواد از شما بخره و خرده فروشی کنه

    • اشرافی گفت:

      درود بر شما
      جهت دریافت مشاوره و اطلاعات در زمینه فروش به همکار نیاز به تماس تلفنی می باشد.

  4. افسانه مرادی گفت:

    سلام
    من یک هفته پیش از شما خرید کردم که گفتین 3 روزه به دستم میرسه هرچی هم بهتون زنگ میزنیم که جواب نمیدین یا مشغول میکنید تکلیف ما این وسط چیه که رو حرف شما حساب باز کردیم

    • اشرافی گفت:

      درود بر شما
      هیچ فاکتوری با این نام ثبت نشده است. اگر از فروشگاه اشرافی خرید داشته اید حتما در روز اول سفارش تمام اطلاعات به شما داده شده و با شما تماس گرفته می شود. لطفا پس مطمئن شدن از نام فروشگاهی که ساعت مچی سفارش داده اید (از طریق ایمیل ها قابل بررسی است) مجدد پیگیری بفرمایید.
      تلفن های تماس: 33198330 – 33165043
      ساعات تماس 10 الی 18

      • یوسف سیدی گفت:

        اره درسته.من به محض خریدم فاکتور فروش و رسید برام ایمیل شد.روز بعدشم ایمیل تکمیل خرید و ارسال برام اومد.

        • اشرافی گفت:

          سلام مجدد
          دوست عزیز با شماره 02133198330 تماس حاصل بفرمایید. یا از طریق تلگرام (ASHRAAFI) در ارتباط باشید.

  5. افسانه مرادی گفت:

    سلام با تشکر از شما و همکاان محترمتون
    یه سوال داشتم من از شما خرید کردم به صورت انلاین نتیجه اش هم با موفقیت ثبت شد ولی یه دفعه نتم قطع شد خاستم بگم در این صورت امکانش هست که به دستم نرسه؟؟؟

  6. فرزاد گفت:

    سلام قیمت عمده میخوام آدرستون هم لطف کنید

  7. Buy Gucci گفت:

    My spouse and i nonetheless think continue. fm is the foremost. You actually should sign up to find virtually any respectable use hhh, but $3 30 days (you prevents virtually any time) is absolutely certainly not much.

    • اشرافی گفت:

      Hi
      Please edit your post to rewrite the Persian language to be able to respond to you .
      Thanks

  8. محمد گفت:

    سلام
    قیمت عمده چقدره؟

  9. م -رشیدی گفت:

    باسلام
    ممکن بفرمایید سود فروش این ساعتها چقدر است من میخواهم مغازه در بازار تهران اجاره کنم و این کار را شروع کنم با سرمایه 300میلیون در آمد سالیانه اش چقدر میشود .با تشکر

    • اشرافی گفت:

      درود بر شما
      تماس تلفنی حاصل بفرمایید

    • علی گفت:

      سلام من فقط میدون کار ساعت خیلی پر درآمد هست
      مخصوصا اگر محصولات خوب بیارین

  10. zahra گفت:

    ساعت هاتون عالی ان (^__^)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×