خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

3 ساعت مچی به شدت غیر عادی زیر 700 هزار تومان

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-11-01 ۱۵:۴۶
3 ساعت مچی به شدت غیر عادی زیر 700 هزار تومان

برای داشتن یک ساعت غیر عادی لازم نیست زیادی خرج کنید. در این مقاله یک لیست از ساعتهای کم هزینه با طراحی های غیر معمول معرفی می کنیم که همه زیر 50 دلار قیمت دارند.
با اینکه جنس این ساعت ها به خوبی ساعت های گرانقیمت نیست، ولی اغلب با موتور کوارتز ژاپنی عرضه می شوند که بسیار دقیق و قابل اعتماد بوده و می توان آنها را بعنوان یک هدیه جالب ببخشید یا به کلکسیون ساعت های خودتان اضافه کنید.

 

ساعت مچی نارنجکی

این ساعت خطرناک است، واقعا! با ظاهر نارنجک خود، حتما پوشیدن آن “می ترکاند” و دوستان شما فکر خواهند کرد که این مواد منفجره است و طبیعتا حراست فرودگاه نیز به آن علاقمند خواهند شد.
این ساعت در رنگ سبز ارتشی و سیاه مات با بند پارچه ای یا چرمی موجود بوده و تا 330 فوتی ضد آب می باشد.
قیمت: 38 دلار

 

ساعت سالوادور دالی

دالی همیشه با ساعت سر و کار داشت بخاطر نقاشی سورئال معروفش “تداوم خاطره” که تصویر یک ساعت جیبی در حال ذوب را نشان می داد.
جالب است که دالی بجای ریش یک سیبیل بلند داشته باشد تا بتواند زمان را دقیق تر اعلام کند در این ساعت مچی! سوال اینجاست که آیا زمان سورئال را نشان می دهد یا زمان واقعی را؟
قیمت: 36 دلار

 

ساعت چارلی چاپلین

اگر طرفدار فیلم چارلی چاپلین به نام “زمانه جدید” هستید از این ساعت خوشتان می آید.
این ساعت مچی الهام گرفته از آن صحنه از فیلم است که چارلی چاپلین در لای ماشین صنعتی در کارخانه ای که کار می کرده گیر افتاده است.
به تصویر کشیدن چرخ دنده های آن ماشین صنعتی طراحی ساعت را نیز به خوبی ترسیم می کنند و دیگران با پوشیدن این ساعت حتما از آن استقبال خواهند کرد.
قیمت: 36 دلار

انتشار با ذکر منبع: www.ashraafi.com

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×