نوروز اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز اشرافی

نکاتی در مورد ساعت و گالری اشرافی

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-03-29 ۱۶:۵۵
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
نکاتی در مورد ساعت و گالری اشرافی

خرید ساعت مچی های کپی و اورجینال از اشرافی

فروش عمده و تک ساعت مچی کپی با بهترین کیفیت “A+++ (های کپی) در 90% محصولات” توسط سایت اشرافی: همکاران گرامی می‌توانند برای خرید تعداد ساعت مچی (چه محصولاتی که در وبسایت موجود است و چه آنهایی که نیست) می توانید ضمن تماس با همکاران بخش فروش هماهنگی های لازم را انجام بدهید.

لطفا به این نکات توجه بفرمایید: برای خرید ساعت مچی می توانید از دو روش آنلاین و تلفنی اقدام نمایید.

درباره ساعت مردانه و زنانه در اشرافی

در گالری ساعت مچی اشرافی انواع ساعت مردانه با برندهای مختلف عرضه می شود و در واقع دسته بندی ساعت مردانه اشرافی بسیار قدرتمند است و تمامی سلایق را شامل می شود که این نکته در ساعت های مخصوص بانوان کمتر به چشم می خورد.

از این رو تا به اکثر مشتریان گالری اشرافی خواستار ساعت مردانه می باشند و عمدتا آقایان هستند، در دسته ی پوشیدنی ها و زیورآلات مردانه برخی نکات در اکثر موراد تقریباً یک رویه را دارد.

Patek Philippe ساعت مچی

Patek Philippe Nautilus F40

به عنوان مثال کمتر ساعت مردانه ای را مشاهده می فرمایید که رنگ صورتی داشته باشد یا اینکه نگین های زیادی داشته باشد یا مثلا قاب کوچک و ظریفی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

ذکر این نکته ضروری است، ساعت مردانه ده ها هزار مدل مدل دارد اما در این گالری با توجه به دانستن نظر اکثریت در کشور ایران همچنین سابقه فعالیتی (که به طبع خوش سلیقگی همکاران را به همراه خواهد داشت) و شناخت سلایق مشتری بهترین مدلها و پر طرفدار ترین ها عرضه می شود.

البته در میان کلکسیون و برای خرید ساعت مردانه در اشرافی مدلهایی هم به چشم میخورد که خیلی خاص هستند و شاید هر سلیقه ای را شامل نشود و باید عرض کنیم وجود آن ها نیز ضروری است زیرا بایستی تمامی سلایق در نظر گرفته شود.

اما وضعیت خرید ساعت های زنانه از گالری اشرافی به چه صورت است؟ عموماً ساعت های زنانه و دخترانه عرضه شده در این فروشگاه اینترنتی ساعت ظاهر کلاسیک دارند و از کیفیت بالایی برخوردارند و سعی نداریم محصولات بی کیفیت بدون برند و طرح با کلاس را عرضه کنیم زیرا این گونه ساعت مچی ها در کلاس جهانی حرفی برای گفتن ندارند اما از آنجایی که اکثر بانوان در کشور ما علاقه به محصولات پرزرق و برق دارند از آن نوع ساعت ها استقبال می کنند.

حال ما ساعت هایی که نوع قاب آنها و سبک کاریشان در سطح بالای مد جهان قرار دارد را برای عرضه گزاشته ایم و امید داریم تا خانم ها با بررسی و مقایسه آن ها با محصولات مذکور تصمیم خوبی برای خرید ساعت مورد نظر خود داشته باشند (هر چند سود کمتری برای این گالری دارد اما جزء اصول کاری قرار گرفته است).

 

ساعت های کپی Hublot Big Bang AC1

ساعت های کپی Hublot Big Bang AC1

به عنوان مثال از نظر ما یک ساعت رپلیکا omega constalation یا کارتیه بالان بلو زنانه به هیچ وجه قابل مقایسه با ساعت های پر نگین بدون پشتوانه برندی نیست و بانوان ما اگر اطلاعات خوبی در مورد این دو مثال داشته باشند و بدانند در کلاس جهانی این دو محصول از چه جایگاهی برخوردارند هرگز نگاهشان را به سمت محصولات دیگر نخواهند برد.

البته منظور ما از  گفته های بالا این نیست که در دسته ی ساعت های زنانه ما خبری از زرق و برق نیست و ساعتی که مجلسی باشد در دسته بندی فروش ما یافت نمی شود، زیرا این گونه محصولات را هم در گالری خود داریم اما مثلاً رپلیکا از برند AP است که یکی از سلاطین دنیای ساعت جهان می باشد.

چرا پرداخت آنلاین بهتر است؟

محصولات اشرافی و ساعت های این شرکت را به دو روش می توانید خریداری بفرمایید, روش اول: پرداخت آنلاین و روش دوم: پرداخت در محل می باشد, اما چرا ما تاکید بر خرید ساعت مچی از روش پرداخت آنلاین داریم؟

در روش پرداخت وجه پس از تحویل کالا (پرداخت در محل) تاخیر زیادی وجود دارد به این شرح که این گالری می بایست با یک شرکت واسط در ارتباط باشد و بعد از ثبت سفارش توسط مشتری در اشرافی کارمندان ما نیز سفارشی را در یک سایت دیگر ثبت نماید و این ثبت سفارش از طرف اشرافی با یک روز تاخیر دریافت می شود.

از طرف دیگر بسته هایی را که شرکت های واسط مسئول ارسال آن هستند را فقط می توان به اداره پست داد در صورتی که ساعت ارسالی از طرف اشرافی قابلیت ارسال با تیپاکس که بسیار سریعتر است را نیز دارا هستند.

نکته بعدی این که مشتریان گرامی گمان می کنند وقتی گزینه پرداخت در محل را انتخاب می فرمایند می توانند پس از خرید ساعت مچی را ببینند و اگر رضایت 100 درصدی داشتند وجه آن را پرداخت نمانید در صورتی که قوانین اداره پست جمهوری اسلامی ایران این اجازه را به مشتری نمیدهد و فقط زمانی بسته تحویل مشتری میگردد که وجه آن را پرداخت کرده باشد.

 

مشکلات دیگر این روش تاخیر در پرداخت وجه فروشگاه توسط شرکتهای واسط می باشد که بعد از دریافت وجه از مشتری در حدود 20 الی 25 روز زمان لازم است تا وجه به فروشگاه آنلاین پرداخت شود که علاوه بر زیان اشرافی این موضوع امکان مرجوع یا تعویض ساعت مچی را نیز از مشتری سلب می کند.

نتیجه گیری این که خرید ساعت مچی با روش پرداخت در محل به زیان مشتری و شرکت فروشنده محصول می باشد, و شما عزیزان ضمن توجه داشتن به مواردی چون; نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن, نظرات مشتریان قبلی فروشگاه ها و میزان رضایت ایشان, رتبه و اعتبار فروشگاه آنلاین می توانید به یک فروشگاه اینترنتی اطمینان کنید و با انتخاب پرداخت آنلاین, خرید بدون هزینه اضافی و بسیار مطمئن را تجربه کنید.

فروشگاه آنلاین ساعت اشرافی ضمن اطلاع رسانی به خریداران خود موارد تشویقی نیز برای برای خرید ساعت هایی که هزینه آنها آنلاین پرداخت شده قرار داده است که در حال حاضر این موارد, جعبه های شیک و کادویی همچنین هزینه ارسال رایگان برای تمام نقاط کشور می باشد.

(در حال حاظر اداره پست جمهوری اسلامی طی بخشنامه ای ارسال بعضی از کالاها از جمله ساعت را با سرویس پرداخت در محل ممنوع اعلام کرده و روش پرداخت در محل به غیر از شهر تهران برای شهرهای دیگر امکان پذیر نمی باشد)

اهمیت ساعت مچی

از گذشته و زمان ساخت ساعت این وسیله برای تعیین زمان حاضر اهمیت ویژه ای داشت اما به مرور زمان و ورود تکنولوژیهایی همچون موبایل و… این وسیله کمی اهمیت زمانسنجی خود را از دست داد اما بعد از آن ساعت مچی هرگز از دست افراد مهم باز نشد زیرا ساعت مچی نشانه وقت شناسی و به نوعی تکمیل کننده پوشاک به حساب می آید.

در کشور ما نیز مانند سایر کشور ها سالیانی است که ساعت  در جهت کامل کردن پوشاک افراد اهمیت ویژه ای پیدا کرده و معمولا در تمام مجالس و مراسمات تمامی حضار ساعت مچی مطابق با شخصیت خود را بر دست دارند, پس این وسیله جدایی از این که اعلام زمان و باقی موارد را به ما یادآوری می کند, وظیفه تکمیل کردن شخصیت بصری که یک شخص از شخص دیگر با نگاه از آن می سازد را به عهده دارد.

شناخت ساعت های کپی یا ساعت رپلیکا

امروزه با ارزان شدن تکنولوژی ساخت قطعات ریز و درشت در کشورهایی مانند چین و البته گران قیمت بودن و غیر قابل دسترس بودن ساعت های ساخته شده توسط برندهای معروف مانند Patek Philippe، هوبلو، واشرون کنستانتین، پنرا و… این عرصه نیز مزید بر علت شده تا تولید “ساعت مچی های کپی” رواج یابد و سفارش آن به کار ساده ای برای تجار کشورهای دیگر تبدیل شده همچنین مردم نیز استقبال زیادی برای خرید ساعت های کپی از برندهای معروف نشان دهند.

در این بین برای تشخیص این که ساعت های کپی که خریداری می کنید High Copy (بالاترین کیفیت کپی شده) است یا خیر کار سختی دارید, زیرا تنها سفارش دهنده کالاست که مطلع است چه موتور, بدنه و بندی برای ساعت سفارش داده است یا چه میزان برای ساخت آن ساعت مچی هزینه کرده است.

به عنوان مثال برای ساخت کپی ساعت رولکس ساب مارینر می توان از 1 تا 1000 دلار هزینه کرد, پس به خاطر داشته باشید این گونه محصولات را از فروشگاه های معتبر که محصولاتشان را گارانتی می کنند خریداری بفرمایید.

قیمت ساعت مچی

شاید برای هر خرید در هر جای جهان یکی از ویژه ترین خواسته های اکثر مشتریان قیمت مناسب آن باشد، اما خب در دنیای ساعت مچی های کپی نمی توان همیشه به دنبال کمترین قیمت رفت زیرا این وسیله با کیفیت های مختلف از روی یک شکل کپی می شوند، و به قول معروف “هر قدر پول بدهید آش می خورید” یعنی با هزینه بیشتر ساعت مچی بهتری خریداری می کنید.

البته یک نکته می ماند; با توجه به این که شناخت کیفیت خوب و بد ساعت یک کار کارشناسی است همیشه نمی توان گفت با پرداخت هزینه بیشتر ساعت بهتری خریداری می کنید، و در این میان باید به فروشندگانی اطمینان کنید که سابقه فعالیتی خوبی دارند و از پس کارشناسی ساعت مچی بر می آیند نه فروشندگانی که تخصصشان فروش این محصول نمی باشد زیرا در این صورت فروشنده ناخواسته شما را متضرر می کند.

 

فروش ساعت Diesel DZ-4399 اشرافی

فروش ساعت Diesel DZ-4399

این که از واژه ی “ناخواسته” استفاده کردیم به این دلیل است که برخی از فروشگاه ها بدون اطلاع برای یک ساعت با کیفیت کم قیمت بالایی پرداخت می کنند و همین باعث می شود به مشتری نیز قیمت بالایی اعلام کنند.

رنج قیمتی ساعت های عرضه شده در اشرافی

رنج قیمت ساعت مچی های عرضه شده در فروشگاه اشرافی عموماً جزء ارزان قیمت ها می باشند و نسبت به ساعت های اورجینال که عمدتا قیمت های میلیونی و چند ده میلیونی و بیشتر از قیمت مناسب تری برخوردار است.

البته رنج ارزان قیمتی که به آن اشاره کردیم در دسته ساعت های کپی صدق نمی کند و سعی بر این داریم تا با بهترین قیمت کیفیت مطلوبی از ساعت مچی های کپی را در اختیار مشتریان گرامی قرار بدهیم، در غیر این صورت می توان این محصولات با یک دهم یا کمتر هم برای فروش عرضه کرد.

ارزانترین ساعت مچی های کپی عرضه شده در اشرافی قیمتی در حدود 150.000 تومان و گرانترین آن نیز حدود 1.200.000 تومان دارد، و ارزان قیمت بودن را در ساعت اورجینال هم می توانید مشاهده نمایید، شروع قیمت ساعت اوجینال از حدود 80.000 تومان و نهایت قیمت تا حدود 700.000 تومان می باشد.

شاید جالب باشد بدانید; برنامه هایی برای عرضه ساعتمچی اورجینال گرانقیمت تر نیز داریم همچنین به زودی دسته بندی خوبی از ساعت های لوکس کارکرده که رنج قیمت 2 الی 40 میلیون تومان دارند را نیز به فروشگاه اضافه خواهیم کرد.

کیفیت ساعت های عرضه شده در اشرافی

ساعت های کپی عرضه شده در اشرافی در اکثر موارد A+++ (به این معنا که بالاترین کیفیت موجود در بازار کشور قبل از نمونه اصلی ساعت را دارا است) بوده ضمناً برای هر محصول توضیحاتی ارائه شده که تمام آنها به صورت دقیق است و می تواند راهنمای خوبی برای خرید ساعت مناسب هر شخص باشد.

ناگفته نماند در بعضی موارد ساعت مچی هایی که ملاحضه می فرمایید کیفیت پاینتری نسبت به باقی ساعت ها دارند به دلیل ارائه محصول با قیمت مناسب تمام اقشار جامعه است و این نوع ساعتها را تنها برای براورده کردن انتظار عمومی از فروشگاه برای فروش قرار داده ایم.

اما با این حال در آن موارد هم سعی بر عرضه ی بهترین ساعتها از نظر کیفیت را داریم همچنین کاملا صادقانه تمامی اطلاعات حقیقی محصول را قبل از خرید به مشتری ارائه خواهیم کرد تا با دید باز نسب به خرید ساعت مچی مد نظر خود اقدام نمایند.

در واقع این موضوع در اشرافی یک رکن اساسی است و با توجه به این که اکثر ساعتهای مچی “های کپی” هستند خودمان سعی داریم تا با امید به خدا و پشتکار و عملکرد حرفه ای در دسته ی “اورجینال” باشیم.

اطلاع رسانی ها به هنگام دریافت سفارش

وبسایت فروشگاه اشرافی جهت اطمینان خاطر سفارش دهنده های ساعت مچی طوری برنامه ریزی شده است که هنگام ثبت سفارش از طریق ایمیل و پیامک مشتری را در جریان وضعیت سفارش قرار دهد و تا زمان رسیدن محصول به وضعیت ارسال شد این اطلاع رسانی را ادامه دهد.

البته برای عملی شدن این امر کاربران گرامی می بایست دقت داشته باشند, ایمیل و شماره تماس خود را به درستی وارد نمایند.

به عنوان مثال برخی کاربران ایمیل را با (www) آغاز می کنند و بطور اتوماتیک از دریافت ایمیل اطلاع رسانی محروم می شوند یا کاربرانی شماره همراه خود را بدون (0) وارد می کنند که طبیعتاً سیستم قادر به شناسایی شماره و ارسال پیامک اطلاع رسانی ایشان نخواهد بود.

 

 

البته در بخش اطلاع رسانی پیامکی نکته دیگری نیز وجود دارد و آن این که مشترکانی که پیام های تبلیغاتی خود را از طریق مخابرات بسته اند نیز نمی توانند پیام های اشرافی را دریافت کنند، از این رو تقاضا داریم در صورتی که پیامک شما بسته است از طریق پیگیری سفارشات در انتهای سایت استفاده بفرمایید.

قابل ذکر است اطلاعات دریافت شده از شما به صورت خصوصی می باشد و این اطلاعات به عنوان امانت نزد شرکت باقی خواهد ماند و به هیچ عنوان از آنها برای تبلیغات استفاده نخواهد شد.

نحوه گارانتی ساعت مچی

ساعت های ارائه شده در سایت اشرافی (ashrafi) تماماً طبق اظهارات سازنده ساعت ها می باشد و هیچ گونه نظری روی آن گذاشته نمی شود، اما موارد مربوط به گارانتی در برگه مخصوص این قسمت (بالای) وبسایت همیشه موجود است.

با توجه به زیاد بودن مدلهای کپی همیشه سعی داریم بهترین ها را برای مشتریان گرامی جمع آوری کنیم و این محصولات را تا یک سال گارانتی می کنیم.

البته یک سال ضمانت دلیل واضحی دارد و آن این است که معمولاً ساعت که تا یک سال به درستی کار کند دیگر نیاز به گارانتی پیدا نخواهد کرد و در صورت نگهداری درست مدتهای زیادی در دست شما کار خواهد کرد.

 

 

نیاز به توضیح است که اشرافی در فاکتور خود مدت گارانتی هر محصول را طبق اعلام در اطلاعات ساعتمچی کتبی ذکر می کند و برای شرایط و ضوابط آن برگه ی شرایط گارانتی را در وبسایت مرجع قرار میدهد.

این برگه تا همیشه پابرجاست و اگر در آن تغییراتی اعمال بشود در زیر آن تغییرات و تاریخ تغییرات قید می شود و بندهای اضافه یا کم شده مربوط به خریداراین محترمی است که از آن تاریخ به بعد خرید خود را تکمیل می کنند.

پشتیبانی ساعت مچی در اشرافی

همیشه در خرید اینترنتی ساعت یا هر محصول دیگری یکی از مهمترین معیارهای خرید گارانتی همچنین پشتیبانی آن محصول است, با توجه به افزایش روز افزون مدلهای جدید ساعتهای مچی در کشور همچنین عرضه کپی های زیادی از این محصول پشتیبانی و ارائه خدمات و قطعات به مشتریان کاری دشوار است.

اما این شرکت اعلام می دارد همیشه سعی در جلب رضایت مشتریان گرامی داشته و محصولاتی را که به فروش می رساند به بهترین نحو ممکن پشتیبانی خواهد کرد و قطعات مورد نیاز (موتور, بند و قطعات جانبی) را تامین کرده تا ساعت به دلیل نبود یک قطعه بلا استفاده برای خریدار نماند.

البته ما به رسم احترام به تمامی عزیزان هموطن برای مشتریانی که خرید خود را از مراکز دیگر فروش ساعت مچی انجام داده اند نیز خدماتی داریم و تا جایی که بتوانیم در تعمیر یا تامین قطعات ساعت به ایشان یاری خواهیم رساند، این درخواست ها از طریق پشتیبانی سایت اشرافی قابل پیگیری می باشند.

جهت مطالعه بیشتر، خواندن مطلب راهنمای خرید ساعت مچی را پیشنهاد میکنیم.

برچسب ها : , , , ,
دیدگاه شما

4 پاسخ به “نکاتی در مورد ساعت و گالری اشرافی”

  1. ahmad گفت:

    سلام
    جالب است شما در توضیحاتی که دادید سفارش کالای های کپی را جمع بستید در حالیکه اینکار بدلیل فقدان قانون کپی برداری فقط در ایران رواج دارد! چین هم که همیشه شریک اینجور کارهای تجار ایرانیست! البته تاجر که چه عرض کنم! بهرشکل ساعت هم مثل خیلی کالاهای دیگر که تقلبیش در ایران بسیار طالب داره! حقوق گمرکی کیلویی ۴درصدی و ارزش افزوده ۹ درصدی! عدم توان ساخت در ایران فقدان نظارت بر نحوی واردات و فروش دیمی در بازار ایران فعلاً فروش ساعت رو به کاسبی پرسودی مبدل کرده که با افشای بعضی از اقدامات فروشندگان مثل فروش جعبه ساعت به قیمتهای سرسام‌آور قطعا مالیات عملکرد فروشندگان را با برگ تشخیص متمم فروش جعبه اورجینال ساعت مواجه خواهد کرد! به طبع وقتی جعبه ساعت جز ملحقات آن نیست و جدا فروخته میشود کاسبی سودآوری هم هست روال اخذ مالیات عملکرد و ارزش افزوده را نیز بهمین مناسبت دچار تغییر کرده تا حقوق دولت مطابق با عملکرد فروشندگان اخذ گردد.

  2. امیرختایی گفت:

    سلام و عرض ادب
    یک ساعت رولکس دارم که تو خانواده بوده و بالای ۵۰ سال قطعا قدمت داره تمام مشخصات ساعت اصل رولکس را دارد ،روی اهدم کوک آرم رولکس کنده کاری شده و ثانیه شمار روان و بدون صدا است وزنش زیاد است و رنگ بدنه ساعت با وجود عمر زیاد ثابت مانده و روی تاریخ شیشه مثل ذره بین است
    فقط چون از پدرم به من رسیده جعبه و متعلقات نداره
    البته پدرم در قبد حیات هستند و ۹۳ سالشونه
    ایشون مدیرعامل اسبق ایران ناسیونال بودند
    راهنمایی کنید ممنون میشم

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      دوست عزیز لطفا تصاویر ساعت مذکور را برای ما ارسال نماید تا راهنمایی لازم انجام گردد.

  3. حسن بازرگان گفت:

    سلام اگر ساعت مچی اورجینال یونیورسال کمپاکس با کرونومتر وبند فلزی داشته باشید در هر شرایط موجود خریدارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×