خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت مچی کریستیانو رونالدو چیست؟

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-01-24 ۲۲:۳۰
ساعت مچی کریستیانو رونالدو چیست؟

کریستیانو رونالدو یکی از مطرح­ترین بازیکنان فوتبال در جهان بوده و ارزش تقریبی او، 361 میلیون دلار است. مجموعه ساعت­های بی­نظیر او، بخشی از این ارزش را توجیه می­کند.

حمایت مالی، بین ورزشکاران و ساعت­ساز، همواره از آغاز کار یک شرکت تجاری برقرار بوده است. از زمان شروع متواضعانه، هنگامی که یک شرکت صرفا ساعتی را به فرد هدیه می­داد، تا دوران مدرن که در آن قرارداد پیچیده توسط وکلای حرفه ای پیش­نویس شده و زمان و نحوه انجام این رابطه تجاری تعیین و نهایی می­شود.

اگر در تبلیغات روزنامه و مجلات قدیمی (که دیدگاه ممتازی به سبک­های گذشته ارائه می دهند) جستجو کنیم؛ متوجه می­شویم که این پیوند همواره برای ایجاد برندهای ساعت­سازی مطرح بعنوان رهبران بازار مؤثر بوده است.

این جستجوی جذاب، نتایج شگفت انگیزی را برای ما به ارمغان آورد.

یکی از اولین تلاش‌های مستند شده، همکاری بین یک شرکت ساعت­سازی و ورزشکاران در آغاز قرن گذشته اتفاق افتاد.

و سردسته آن، ساعت­های ورزشی ممتاز رولکس بود.

در سال 1926، رولکس انقلابی تحت عنوان ” ضد آب و ضد خاک ” را در ساخت ساعت معرفی کرده بود. اما با وجود این ادعاها، مردم کیفیت این ساعت را باور نداشتند.

این اتفاق باعث شد که موسس رولکس، هانس ویلسدروف، این فرصتی را برای اثبات ادعای خود پیدا کند و به یک شناگر نیمه حرفه­ای بریتانیایی، به نام Mercedes Gleitze متوسل شود.

خانم Gleitze که از سوی خبرنگاران آمریکایی که اخبار را پوشش می­دادند، تندنویس زیبای لندنی خطاب می­شد؛ نماد استقامت و قهرمان حقوق زنان بود. او مصمم بود نشان دهد که یک زن می‌تواند آنچه را که بهترین ورزشکار مرد انجام داده‌ را انجام دهد : عبور از کانال مانش (انگلیس). او موهای تیره و بلند و شخصیتی از جنس فولاد داشت.

شش بار تلاش کرد و شکست خورد. اما بار هفتم، بالاخره موفق شد گرچه فایده‌ای نداشت. با توجه به اینکه این فعالیت در اواخر فصل صورت گرفت و شاهدان کمی حضور داشتند؛ انجمن شنای کانال مانش، شنای او را نپذیرفت.

بنابراین او برای پاک کردن اشتباه خود شنای دیگری را آغاز کرد. این همان زمانی بود که هانس ویلسدورف به او یک ساعت رولکس Oyster هدیه داد. تنها شرط دریافت آن، این بود که باید آن را در طول شنای خود در کانال اکتبر (October Channel ) در دست کند و اگر این ساعت دوام آورد؛ یک نامه درباره عملکرد آن بنویسد.

بقیه داستان تاریخچه ساعت است. مرسدس شنا را درحالیکه Oyster  دور گردنش آویزان بود و با یک زنجیر محکم شده بود، به اتمام رساند. و نامه زیر را به ویلسدورف فرستاد:

“شما تمایل دارید بشنوید که ساعت رولکس Oyster که من در طول شنا با خودم داشتم، خود را به عنوان هم­نشین خوب و دقیقی ثابت کرده است. حتی اگر مجبور به ساعتها غوطه­ور شدن در دریا در دمایی به اندازه 51 درجه فارنهایت بوده است. می­خواهم بگویم اتفاقاتی که پیش­آمده کوچکترین آسیبی به آن وارد نکرده است… جناب روزنامه­نگار و من بسیار متحیر شدیم. و من از این بابت خوشحالم. “

یک ماه بعد، شرکت کل صفحه اول روزنامه دیلی میل (Daily Mail) را با عنوان “رولکس برای اولین بار بزرگترین پیروزی در صنعت ساعت­سازی را معرفی می­کند. Oyster، ساعت عجیبی که به جنگ رقیبان می­رود”، با روایت داستان شناگر، خریداری کرد.

استفاده از  Oyster رولکس در کنار عنصر اصلی یعنی دریا، ثابت کرد که این ساعت در واقع همان چیزی است که ادعا می‌شد. تبلیغات حاصل از شنایMercedes Gleitze  به شهرت رولکس کمک کرد.

از همین رو، شرکت‌های دیگر درک کردند که این نوع از در معرض دید بودن، بر روی عموم موثر واقع شده، و از این رو افراد مشهوری را برای تبلیغ اجناس خود، استخدام کردند.

در میان انبوه گواهی­ها، رکوردشکنی­ها همیشه نقش مهمی را ایفا کرده‌اند. رولکس دوباره اتفاقی را رقم زد. در 1953 کاشف و کوهنورد، ادموند هیلاری، اولین مردی شد که به همراه تنزینگ نورگای به قله اورست صعود کرد.

او با خود یک ساعت‌ Oyster Perpetual رولکس داشت و به اولین ساعت جستجوگر تبدیل شد.

ساعت‌ Oyster Perpetual رولکس

این ساعت در سال 1950 ساخته شد و به سفر اکتشافی کوه اورست 1953 که آن هم توسط رولکس حمایت مالی شده بود، اختصاص داده شد. یکی از شرایط آن، به دست داشتن رولکس در طول اکتشاف و سپس برگرداندن آن به شرکت برای بررسی و ارتقای محصول، بود.

پس از برگرداندن ساعت به رولکس، هیلاری به یکی از دوستانش گفت: ” خب جورج، بالاخره از شر این مزاحم خلاص شدیم”.

چند سال بعد این ساعت تاریخی توسط کمپانی به موزه ساعت بیر (Beyer Watch and Clock Museum) در زوریخ اهدا شد و تا به امروز در آنجا به نمایش درآمده است.

در همان سال، اولین Perpetual Explorer رولکس در میان هیاهوهای رعدآسا منتشر شد و به موفقیت بسیاری در بین وکلا، تجار و پزشکانی دست یافت؛ که با نگاه به مچ دست خود احساس می­کنند اولین مردی هستند که قله بلندترین کوه زمین را فتح کرده­اند.

برای ستاره شدن…

با گذشت زمان، شهرت ورزشکاران و رکورد شکنی­ها افزایش یافت. پیشرفت رسانه­ها، جهان را کوچکتر کرد. همه شخصیت­های اصلی هر رشته­ای، سینما موسیقی ورزش، به ستارگان جهانی تبدیل شدند. پول درگیر نیز به همراه این شهرت نوظهور، به طور بالقوه­ای افزایش یافت.

امروزه ورزشکاران مقادیر باورنکردنی پول را در هر فصل می­گیرند. مقداری که شاید ورزشکاران سی سال پیش قادر نبودند حتی در تمام زندگی خود به دست بیاورند.

گرچه پیش­تر رایج بود که چهره محبوبی برای زمان طولانی با محصول بخصوصی پیوند می­خورد؛ اما امروز این زمان به طور ملموسی کوتاه­تر شده است. تعدادی ورزشکار مشهور تبدیل به حجت کامل برای برندها شده­اند.

ما هم به سراغ یکی از این قهرمانان، مشهورترین بازیکن فوتبال تاریخ کنونی یعنی کریستیانو رونالدو می رویم.

کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو، به CR7 هم شهرت دارد و این عدد برگرفته از شماره پیرهنی است که می­پوشد. وی اهل پرتغال بوده و درحال حاضر در باشگاه سری آ یوونتوس شهر تورین ایتالیا است و کاپیتان تیم ملی پرتغال نیز می­باشد.

امروزه او بهترین بازیکن دنیا و یکی از بزرگترین بازیکنان کل ادوار است. او برنده پنج توپ طلا، معتبرترین جایزه بازیکنان فوتبال در اروپا می­باشد. او با بازی در تیم­های مختلف، 29 یادگاری در کارنامه کاری خود دارد: شش دوره پیروزی لیگ اسپانیا، پنج دوره لیگ قهرمانان اروپا، یک دوره جام ملت­های اروپا و یک دوره لیگ ملت­های اروپا.

رونالدو چندین رکورد در فوتبال دارد شامل بیشترین گل زده در لیگ قهرمانان اروپا (126) و جام ملت­های اروپا (9) و نیز بیشترین پاس گل در لیگ قهرمانان (44).

با این وضعیت، شکی نیست که او ورزشکاری باب میل بازار جهانی باشد. فوربز او را پردرآمدترین ورزشکار در سال­های 2016 و 2017 و ای­اس­پی­ان او را مشهورترین بازیکن در 2016، 2017 و 2018 نامیده­اند.

و در آخر، رونالدو اکنون بیشترین کاربر دنبال­شده در اینستاگرام است.

اینستاگرام رونالدو

رونالدو هرساله به طور تقریبی بیش از یکصد میلیون دلار درآمد دارد که حدود 60 میلیون آن حقوق پایه و بقیه از حامیان مالی­ است. تکرار می­کنم هرساله!

با تمام پولی که کسب می‌کند، مقداری هم حس فخر فروشی در او ایجاد شده است. به نظر می‌رسد که ساعت‌ها یکی از مهم‌ترین و سودمندترین سلاح‌های حامیان مالی او باشند.

اغلب دیده می‌شود که او ساعتی تجملاتی با حداکثر درخشش دارد. ساعتی که چیزی فراتر از برتری فنی دارد و وارد حوزه نمایش فوق‌العاده شده و با آرایه‌های خیره‌کننده از سنگ‌های قیمتی، آراسته شده است.

ساعت مملو از جواهر

یکی از مشهورترین آنها یک ساعت است که بحث و جدال زیادی را در دنیای هواداران ساعت ایجاد کرده است: ساعتی خارق العاده با الماس و یاقوت که وی در یک نشست مطبوعاتی در سال 2018 از آن استفاده کرده بود. و بر سر مالکیت آن توسط جیکوب اند کو و فرانک مولر اختلاف نظر شدید وجود داشت.

پاسخ دقیقی به دست نیامده، حتی با وجود توافق بیشتر بر سر فرانک مولر، اما می­بینیم که هر دو برند نکات مشابهی دارند.

جیکوب اند کو، دقیقاً Caviar Full Baguette، متعلق به سری Caviar است و کالیبر سیم­پیچ دستی JCBM05 به همراه یک ثانیه­شمار، با 100 ساعت ذخیره شارژ، درون یک جعبه طلایی مزین شده با 585 الماس سفید مستطیلی و 216 یاقوت، حدود 42 قیراط سنگهای قیمتی پنهان را ارائه می­دهد.

ساعت فرانک مولر در عوض، Invisible Setting Imperial Tourbillon بوده و دارای 474 الماس مستطیل­شکل، و یک توربیلون در ساعت 6 روی صفحه، و قاب­بندی شده با 21 یاقوت 2/42 قیراطی است. روی صفحه مدرج ۱۲۲ الماس قرار دارد. روی لبه، ۴۰ الماس و قاب آن، ۴۴ الماس وجود دارد. بند آن دارای تعداد بیشتری سنگ‌های قیمتی به شکل ۲۶۸ قطعه الماس و ۷۰ یاقوت می‌باشد.

همانطور که مشاهده می­کنید هر دو با قدرت هزاران خورشید می­درخشند و هرکدام حدودا 1.5 میلیون دلار برایتان آب می­خورد.

ولی همه ساعت­های او، همانطور که بعدا می­بینید، اینگونه نیستند. بعضی از آنها نمای کمی دارند؛ آن­هم برای ساعتی که هزار و خرده­ای دلار می­ارزد.

هابلوت

برای مثال، رونالدو در یک رختکن دیده شد در حالیکه  Big Bang Automatic Chronograph صفحه گرد هابلوت در دستش بود. Big Bang با صفحه­ی گرد ضد زنگ و ویژگی ثانیه­شمار، یکی از ساده­ترین و اسپورت­ترین ساعت­های هابلوت است.

ساعت هابلوت کریس رونالدو

این نسخه، با بند لاستیکی، به خوبی می­تواند ذوق هنری خالق آن، ژان کلود بیور و شعار معروف تجاری او را که می گوید “هنر آمیزش”، بیان کند. بدین معنی که ترکیب عناصر سنتی با عناصر جسورانه، بی­محابا، همچنین نشئت گرفتن از صنایع دیگر و خلق سبکی خاص، می تواند مورد پسند یا تنفر واقع شود؛ اما مطمئناً نمی توان آن را نادیده گرفت.

ساعت مشابه با این ساعت در فروشگاه این مدل است:

ساعت­های Big Bang  هم با همین دیدگاه تولید شده­اند. قیمت ­آنها حدود ۶۰۰۰ دلار در نوسان است. بنابراین، به خصوص از دیدگاه رونالدو، می‌تواند برای استفاده روزانه مناسب باشد.

اما این ستاره فوتبال برخی مدل‌های دیگر از این ساعت‌ساز معروف سوئیسی را نیز دارد. هنگامی که فرودگاه سنت کاترین در فونچال و مادیرا، به فرودگاه بین­المللی ” کریستیانو رونالدو ” تغییر نام داد؛ او آنجا بود. و وقتی از مجسمه برنزی خودش پرده‌برداری کرد و رسانه­ها او را جاودان نامیدند؛ ساعت هابلوت Aerofusion King Gold Chronograph با ارزش حدود 38000 دلار، دور مچش نمایان بود.

ساعت هابلوت Aerofusion King Gold Chronograph کریس رونالدو

سری Classic Fusion Chronograph با قاب 45میلی­متری ساخته‌شده از آلیاژ ویژه ” کینگ گلد ” هابلوت، که سرخ‌تر از طلای قرمز سنتی شناخته می‌شود؛ صفحه مشکی زیبا را با دو پیشخوان و یک پنجره تاریخ در ساعت ۶، به نمایش می‌گذارد. برای تکمیل این صفحه سیاه، یک بند چرم کروکودیل به همراه یک سگک کینگ گلد به کار برده شده است.

تگ هویر

رونالدو، برای مدتی طولانی، سفیر تگ­هویر بود. او اولین بازیکن فوتبال بود که برای این نقش در لیست شرکت سنت­ایمیر قرار گرفت. رونالدو برای صحبت درمورد این هم‌کاری، به فلسفه این شرکت اشاره کرد:” برای تغییر تمام وکمال بازی، کنار زدن محدودیت­ها و ایجاد قوانین خود”، او همچنین اضافه کرد ” افتخار بزرگی است که بخشی از این میراث قدرتمند و پیشگام باشم.”

او برخی محصولات تماشایی که توسط این شرکت ساخته شده را به دست کرده است. مانند این تگ­هویر بی­نظیر، Carrera Mikrotourbillon S، که 180000 دلار است.

ساعت تگ هویر Carrera Mikrotourbillon S

دلیل گران بودن این ساعت این است که Mikrotourbillon S دارای دو توربیلون، یکی برای زمانبندی معمولی و دیگری برای فرار زمان­سنج استفاده می شود. فرار کرونوگراف با سرعت 360،000 لرزش در ساعت (50 هرتز) ارتعاش می کند و توربیلون آن هر 5 ثانیه یک بار می چرخد!

این موضوع باعث می­شود که این زمان­سنج استثنایی بتواند رکورد یکصدم ثانیه را ثبت کند. Mikrograph  در واقع یک ویرایش مجدد است : تگ­هویر ( که در آن زمان فقط هویر بود ) این شاهکار را در سال ۱۹۱۶ تولید کرد؛ محصولی که باعث شد هویر به عنوان تأمین کننده رسمی ابزارهای زمان­سنج بازی­های المپیک 1920 انتخاب شود.

این همکاری رونالدو به نمایشگاه ساعت­های این ساعت­ساز ملحق شد. رونالدو همچنین همکاری بسیار سودآوری، نسخه CR7 از Grand Carrera chronograph، با حرکت اسکلت­شده با نمایش ماهیت ورزشی و عضلانی خود به همراه روکش خاکستری‌رنگ مات آن، داشته ‌است. این ساعت با قیمت حدود ۲۵۰۰ دلار در نوسان است؛ اما به نظر می‌رسد که بیشتر مناسب قشر توانمند جامعه باشد.

و برای طرفداران فوتبال، این شرکت یک ساعت Formula 1 Cristiano Ronaldo CR7، با رنگ سبز و سیاه برای یادآوری دنیای فوتبال، راه‌اندازی کرده ‌است. رنگ سبز برای چمن زمین­بازی و زمینه شطرنجی برای تیشرت­های پوشیده شده توسط بازیکنان، به همراه یک بند NATO از رنگ‌های مشابه. فرمول 1 مجموعه ای از سطح ورود تگ­هویر است که دارای یک حرکت کوارتز Ronda است. بنابراین این ساعت احتمالاً یکی از مقرون به صرفه ترین ساعت های خاطره انگیز با رونالدو، با قیمت 1500 دلار است.

ساعت Formula 1 Cristiano Ronaldo CR7

درمیان ساعت‌­هایی از رونالدو که در طی دوران ورزش طولانی خود مورد توجه قرار گرفته‌ است؛ ما باید تصدیق کنیم که تصاویر ناگهانی، حقایق بیشتری را نسبت به رویدادهای اجتماعی جلوی دوربین مانند کنفرانس‌های خبری و شام‌های رسمی، آشکار می­کنند. برای مثال، در طی قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۹، یک کلیپ از یوتیوب نشان داد که یک پسر فقیر به شدت تلاش می‌کند تا به ساعت او نگاهی بیندازد. برخی منابع گزارش دادند که ساعت رونالدو، هابلوت Masterpiece MP-09 Tourbillon Bi-axis بوده است.

زندگی یک سفیر، در عین اینکه بسیار پول­ساز است، ساده و آسان نیست.

ساعت Perpetual Cosmograph Daytona

رولکس

بنابراین، برای اظهار نظر در مورد ساعت‌های دیگری که در گذشته مچ آقای رونالدو را محاصره کرده‌اند؛ می‌توانیم به برند رولکس، اشاره کنیم.

یکی از اولین­ها، Perpetual Cosmograph Daytona با طلای زرد با صفحه سیاه است. مدلی که به نظر می رسد مورد علاقه این تک­ستاره باشد، و او را در چندین موقعیت از حرفه خود همراه کرده است.یکی دیگر از ساعت‌های رولکس، Sky-Dweller Everose ( با قیمت حدود ۵۰ هزار دلار)، یکی از پیچیده‌ترین ساعت‌های مدرن رولکس است که یک تقویم سالانه با امکانات بسیاری از جمله تاریخ، ماه و منطقه زمانی دوگانه دارد.

ساعت Sky-Dweller Everose

بولگاری

به نظر می‌رسد که او صفحه گود را در میان ساعت­ها بیش از همه دوست می­دارد. در این عکس، کریستیانو قدردانی خود از طراحی ایتالیایی را نشان می‌دهد؛ چرا که او یک ساعت لوکس از بولگاری را که متعلق به سری Octo است، به دست کرده است. ساعت Octo Tourbillon Diamond به طور کامل با الماس‌های سفید تزیین شده و درای طراحی قاب بسیار باریک است. قیمت این اعجوبه در حدود 700000 دلار است.

ساعت Octo Tourbillon Diamond رونالدوفرانک مولر

به غیر از ساعت مچی جذاب فرانک مولر که در ابتدای این مقاله به شما ارائه دادیم؛ رونالدو یک ساعت دیگر هم دارد که خود آقای فرانک مولر، به طور اختصاصی به او داده است. Perpetual Calendar Bi-Retro Chrono CR7 Limited Edition، که ساعت ساز آن را شخصاً به ستاره فوتبال هدیه داده است، و دارای یک زمانبندی اختصاصی عقب­گرد هم برای قسمت تاریخ و هم برای قسمت زمانی است.

ساعت Perpetual Calendar Bi-Retro Chrono CR7 Limited Edition

رونالدو در یک مصاحبه درباره ملاقاتش با ساعت‌ساز مشهور توضیح داد : ” من قبلا ً چهار یا پنج تا ساعت فرانک مولر داشتم ولی این حقیقت که فرانک مولر با پرواز خودش را به من رساند و اولین ساعت از این نسخه محدود را به من داد؛ این ساعت را برای من خاص­تر کرد. برای من یک افتخار است که این نسخه ویژه به من اختصاص دارد، به خصوص از یک برند معتبر مانند فرانک مولر. سمبل یک تقویم ابدی، آن را حتی مهم‌تر می‌کند؛ زیرا هدف شغلی من این است که تا جایی که ممکن است به شاهکارهای خود ادامه دهم. به علاوه، این ساعت نمایانگر هر دوی ماست، من و فرانک مولر. علاوه بر دوست داشتن این برند، چیزهای مشترک زیادی داریم. ما هر دو به توانمندی‌ها و ظرفیت­های خود، ایمان داریم “.

ریچارد مایل

CR7 با ساعت­های ریچارد مایل غریبه نیست؛ حتی اگر به نظر برسد که آن‌ها جزو ساعت­های مورد علاقه او نباشد. در اینجا قهرمان ما با ساعت RM11 NTPT Carbon Rose Gold Romain Grosjean Lotus F1 Flyback Chronograph دیده می­شود. این ساعت 350000 دلار است.

ساعت ریچارد مایل رونالدومکانیکه ولوچی

حتی یک ساعت غیر منتظره­تر در مچ دست این بازیکن فوتبال پیدا کردیم. در سال ۲۰۱۱، برخی از عکس‌ها او را با یک ساعت مچی از مکانیکه ولوچی (Meccaniche Veloci)، یک شرکت ایتالیایی که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد، نشان داد. مدل Quattro Valvole Nite Lite از طلای صورتی و الماس­هایی که شامل چهار حرکت ETA 2671 خودکار و جداگانه بود و بند آن ساخته‌شده با تمساح لوییزیانا و ارزش آن حدود ۳۵،۰۰۰ دلار بود.

ساعت مکانیکه ولوچی رونالدوجیکوب اند کو

پس از این چهار مورد، به سراغ آخرین مثال عالی از ساعت­های منقوش به جواهر می­رویم: این ساعت جیکوب اند کو، Grand Baguette Diamond، است. این ساعت قادر است همزمان زمان پنج شهر مختلف را نشان ‌دهد؛ و 761 الماس، ‌قاب و صفحه را پر می­کند. این ساعت یک نسخه منحصر به فرد است که تنها 6 عدد از آن در سراسر جهان منتشر شده و بیش از ۱ میلیون دلار ارزش دارد.

ساعت جیکوب اند کو رونالدوساعت جدید مزین شده با الماس

ستاره بین‌المللی فوتبال به هنگام دست کردن GMT-Master Ice خود، گفتگوهای زیادی را در بین طرفدارانش به راه انداخت.

اگر شما هم یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های ورزشی روی زمین باشید، به یک زمان­سنج باکیفیت و مناسب خودتان نیاز خواهید داشت. انتخاب­های زیادی وجود خواهد داشت؛ اما ساعت‌ها معمولا ً یک راه مطمئن هستند، به خصوص که نام رولکس روی آنها حکاکی شده باشد. اخیرا، کریستیانو رونالدو، افسانه فوتبال، ساعتی را از آن ساعت‌ساز مورد ستایش سوییسی خرید که به همین دلیل گران‌ترین ساعتی شد که این شرکت تاکنون تولید کرده است.

رونالدو با ظاهر شدن در 14امین کنفرانس ورزشی بین‌المللی دبی، کت غیر رسمی خود را با تی‌شرت و ساعت‌ GMT Master Ice رولکس، که در ابتدای انتشارش 485350 دلار بود، ترکیب کرد. این مدل با 30 قیراط از الماس‌های سفید براق روی صفحه، شیشه و دست‌بند تزیین شده بود.

ساعت‌های رولکس در جزئیات ضعیف نیستند و به همین دلیل، حتی فضای داخلی این سبک نسبتاً مبهم، با دقت و اعتبار جهانی این شرکت ساخته شده است. قاب و بند از طلای 18 عیار سفید به دست می‌آیند، و قاب 13 میلی­متری آن تا 330 فوت مقاوم به آب است. حرکت اتوماتیک آن می‌تواند تا 50 ساعت، انرژی را فراهم کند؛ اگرچه مطمئن نیستم که بگویم زمان، می­تواند انگیزه اصلی برای خرید این سبک باشد. در حالی که بیشتر سطح آن با یک قطعات الماس با برش درخشان پوشیده شده ‌است، قاب آن برای ایجاد یک کنتراست هندسی ظریف، با الماس مستطیلی چیده شده ‌است.

ساعت رولکس جدید رونالدو

اما این ساعت تنها قطعه چشمگیری نبود که او به تن داشت. این مرد ۳۴ ساله همچنین یک انگشتر الماس زرد قناری با ارزش ۲۶۱،۰۰۰ دلار، و یک حلقه 65400 دلاری را به نمایش گذاشته بود. با چشم­پوشی از 1 میلیون دلار جواهر در دست دیگرش، در مجموع او ۸۲۴،۰۴۰ دلار به دست کرده بود. این مبلغ در مقایسه با حقوق سالانه ۶۵ میلیون‌دلاری و ۱۰۹ میلیون دلار ارزش خالص، عدد بزرگی نیست.

رونالدو یکی از طرفداران ساعت‌های خوب است و همچنین یک مدل نادر از فرانک مولر را به ارزش بیش از ۱.۵ میلیون دلار در مجموعه خود دارد. به هر حال، به نظر می‌رسد که این کلکسیونر فقط به بهترین­ها علاقه‌مند است.

در این طیف خیره‌کننده از برندها، یک استثنا قابل‌توجه وجود دارد: اودمر پیگه کجاست؟

این حقیقت که رقیب معروف او، لئو مسی، سفیر Young Prince است؛ می­تواند دلیل چرایی این موضوع باشد.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×