خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت مچی دیوید بکهام چیست؟

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-02-30 ۱۶:۴۷
ساعت مچی دیوید بکهام چیست؟

دیوید بکهام در سالهای شهرت خود،ساعت های متفاوت زیادی مانند ساعت زیبا و ساده ای که در بالا نشان داده شده است را بر مچ دست خود بسته است.

ساعت های برتر دیوید بکهام

درباره دیوید بکهام

دیوید بکهام 44 ساله شهرت خود را به عنوان بازیکن فوتبالی رقم زد و با منچستریونایتد (یکی از موفق ترین تیم های انگلیس) اولین بازی را انجام داد. وی در 11 سال حضور در این باشگاه، بخشی از تیمی بود که شش بار قهرمان لیگ برتر، دو بارقهرمان جام حذفی فوتبال (اتحادیه فوتبال) و دو بار قهرمان یوفا در سال 1999شد. وی 115 افتخار را برای کشورش به ارمغان آورده و یکی از پردرآمدترین بازیکنان تاریخ کشوراست.

دستاوردهای او بسیار زیاد است، از جمله نشان سفارشی امپراتوری انگلیس از اعلیحضرت ملکه. او همچنین حداقل دارای سه رکورد قابل توجه است:

  • دومین مرد انگلیسی (بعد از ترور فرانسیس) که موفق به کسب یک عنوان لیگ در سه کشور (در مورد بکهام بین سه کشور، انگلیس، اسپانیا و ایالات متحده آمریکا) شد
  •  اولین فوتبالیست انگلیس که در سه جام جداگانه جهان موفق به گلزنی می شود.
  •  اولین فوتبالیست انگلیسی که 100 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است.

وی سفیر ورزش انگلیس است. او نقش مهمی در بازی های المپیک لندن هم در بازی برگشت در سال 2005 و هم در بازی های اصلی بازی کرد. هنگامی که مشعل از یونان در انگلستان به زمین نشست، بکهام جایگاه آن را را روشن کرد و شعله را در امتداد تیمز به استادیوم منتقل کرد و این نشانگر آغاز و پایان سفر مشعل بود.

زندگی شخصی ومالی

پس از ازدواج وی با ویکتوریا در ژوئیه 2009، زندگی وی در خارج از فوتبال و ورزش به طور گسترده ای منتشر شد. در نتیجه تبلیغات رسانه ای و کمپین های تبلیغاتی، از جمله تبلیغات لباس زیر امپوریو ارمانی، این زن و شوهر ثروتی بالغ بر 100 میلیون پوند کسب کرده اند.

جای تعجب نیست که بکام می تواند بسیاری از ساعت های لوکس را خریداری کند! ما پنج تا از بهترین موارد را برای این مقاله انتخاب کرده ایم.

5. رولکس

دیوید بکهام بارها دیده شده است که دارای یک ساعت فوق العاده رولکس دیپسی دویلر است.

این ساعت خیره کننده دارای صفحه مدرج سیاه زیبا 44 میلی متری است. بدنه آن از یک آلیاژ فولاد و تیتانیوم ساخته شده است. در برابر 3900 متر ضد آب بوده و از نظر مکانیکی مقاوم است.

قیمت : 6000 یورو/9500 دلار

4. برایتلینگ

دیوید بکهام، سفیر جدید برایتلینگ، در این تبلیغات یک ساعت خیره کننده را پوشیده است. مناسب اوست و در عین حال یک ساعت مچی عالی است.

برایتلینگ ساعتهای بسیار جذابی را معرفی کرده است. در این مدل خاص، کیس از فلز ساخته شده و دارای عقربه ی مشکی است. این قطر 46 میلی متر دارد و به طرز شگفت انگیزی توجه را به خود جلب میکند. در برابر 100متر آب مقاوم و ضد باد  و دارای منبع تغذیه 70 ساعته است. همچنین رسماً دارای مجوز کرنومتر است.

قیمت: £21,520.00

ساعت دوم برایتلینگ بکهام

یکی دیگر از ساعت های برایتلینگ که بکهام پوشیده است.

3. برایتلینگ دوم

پس از آگهی قبلی که نشان می دهد بکام در حال پوشیدن یک برایتلینگ است، او در بازی لیکر با برایتلینگ دیگری ظاهر شد. به طور مشابه با اولین برایتلینگ، این ساعت دارای یک صفحه مدرج 46 میلی متر است که در یک بدنه فلزی یا طلای قرمز قرار دارد، تا 100 متر دارای مقاومت در برابر آب و دارای منبع ذخیره 70 ساعته است. خریدار می تواند بین بند چرمی بارنیا، چرم تمساح یا توری مش استیل انتخاب کند.

2. جاکوب و کمپانی

جاکوب و کمپانی در اوایل دهه 1990 توسط جاکوب اربو تأسیس شد که ابتدا جمعیتی هدف وی افراد مشهور دنیای هیپ هاپ بود. وی پس از مدت کوتاهی نام مستعار “یعقوب جواهرفروش” را دریافت کرد. در سال 2005، این شرکت به فروشگاهی در خیابان 57th خیابان نیویورک نقل مکان کرد. مشتری های مشهور شامل بونو، مایکل جکسون، مدونا، اوزی اسبرن، التون جان، جی زد، بریتنی، بیانسه، تام کروز، برد پیت، جاستین تیمبرلیک و اوشر هستند. ظاهراً بکهام یک طرفدار بزرگ برای این برند و دارای مجموعه ای از ساعت های این برند است که متعلق به اواخر دهه 90 میباشد.

ساعت مچی که توسط بکام در عکس مدل شده است، از مجموعه جاکوب و کمپانی شامل یک صفحه مدرج 47 میلی متر است که توسط یک بدنه ساعت پی وی دی محصور شده است. بند آن نوار لاستیکی مشکی است که یک آرم جی سی زرگلد روی آن قرار دارد. همچنین ضد آب است. بکام این ساعت را از فروشگاه نیویورک در سال 2011 خریداری کرد.

1. Second Jacob & Co

این، ساعت دوم جاکوب و کمپانی، عشق بکام به این برند را برجسته می کند. این مدل از مجموعه ای خاص است. ساعتهای موجود در این مجموعه افتخار می کنند که دارای یک کالیبر 27-جواهری اتوماتیک، با عملکردهای کرونوگراف هستند. همچنین یک نشانگر تاریخ و ذخیره انرژی 48 ساعته نیز در آنها به چشم میخورد. با هشت ضرب در ثانیه، دقیقه ها و ساعت ها در مرکز هستند و ثانیه ها برای کرونو گراف استفاده می شوند. تاج آن سه کلید دارد: تاریخ، ریست و تصحیح زمان. این کار با استفاده از کریستال یاقوت کبود و بند لاستیکی براق به پایان میرسد. دارای صفحه مدرج 47 میلی متر و در برابر آب مقاوم است.

این در نظر ما بهترین ساعتی است که بکهام میپوشد و ساعتی است که اغلب ما دوست داریم داشته باشیم!

بکهام در حال تبادل ساعت

سرآشپز گوردون رامسی و بکام، که در یکی از  بازی های لیکرز در حال تبادل ساعت بودند. به نظر می رسد که بکام به جمع کردن ساعتها علاقه دارد.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×