خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت مچی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا چیست؟

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-01-22 ۱۲:۲۳
ساعت مچی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

تاکنون از خود پرسیده اید «دونالد ترامپ چه ساعتی به دستش می بندد؟» بسیار خُب ما می توانیم به شما بگوییم! ما در این مطلب شش ساعت مچی از کلکسیون ساعت های مچی دونالد ترامپ را برای شما معرفی کرده ایم.

دونالد ترامپ پس از پیروزی غیرمنتظره اش بر سناتور هیلاری کلینتون 45 اُمین رئیس جمهور ایالات متحده تبدیل شد و در 20 ژانویه 2017 مراسسم تحلیف را به جا آورد. حال که چند سال فرصت داشته تا در موقعیت شغلی جدیدش قرار بگیرد، به نظر ما این بهترین زمان است که مقاله‌ای را به این موضوع اختصاص دهیم.

ما قرار نیست در این مطلب درباره ارزش ها و دیدگاه های سیاسی رئیس جمهور ترامپ صحبت کنیم. آن بحث ها را به بقیه واگذار می کنیم. در عوض به تخصص خودمان می پردازیم: یعنی ساعت های مچی.

دونالد ترامپ در زمینه ساعت مچی پیشینه کاملی دارد، در جمع‌آوری ساعت های مچی مشهور در حراج‌ها، دریافت ساعت مچی به عنوان هدیه و حتی راه اندازی خط تولید ساعت های مچی کوارتز برای خودش. ما شش ساعت از کلکسیون شخصی دونالد ترامپ را در اینجا معرفی می کنیم.

در سال 2005، ترامپ خط تولید ساعت های مچی کوارتز خودش را تحت عنوان کلکسیون دونالد جی. ترامپ راه اندازی کرد. بسیاری از همکاران او معتقدند طراحی ساعت های ترامپ از TAG Heuer Monacos و Rolex Daytonas الهام گرفته اند (یا به عبارتی دزدیده شده اند). برخلاف ساعت های لوکس نمادین، در کلکسیون امضا دار ترامپ از جنبش کوارتز بهره گرفته شده بود.

شرکت ترامپ بیست مدل ساعت در سال اول تولید کرد و این ساعت ها منحصراً در فروشگاه Macy به فروش رفتند. متأسفانه، این سرمایه گذاری مخاطره آمیز ترامپ پس از اولین سال خود با شکست روبرو شد. جالب اینکه، هنگام عکس گرفتن از او باید یکی از ساعت های خودش را به دست می داشت، اما دونالد ترامپ در عوض می خواهد ساعت های مارک های معتبر نظیر پتک فیلیپ یا رولکس یا را به دست کند.

 در زمان انتخابات، ترامپ با یک ساعت Vacheron Constantin Historiques بسیار ظریف ساخت سال 1968 به رنگ صورتی طلایی دیده شد. این ساعت به خاطر قالب فوق العاده نازک 4/5 میلی میتری و نیز شکل صفحه مربع شکلش شناخته شده است. این ساعت مچی با اجزای متحرک اتوماتیک کالیبر 1120 کار می کند. ترامپ این ساعت را در شب انتخابات سال 2016 به دست داشت.

ساعت Vacheron Constantin Historiques

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″ mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][woodmart_products post_type=”ids” layout=”carousel” items_per_page=”1″ element_title=”مدل مشابه” include=”2564″ slides_per_view=”1″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”yes” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”1″ highlighted_products=”1″ products_bordered_grid=”1″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/3″ mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]رولکس Day-Date[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″ mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

 ترامپ همچنین به پوشیدنِ دائم رولکس طلایی Rolex Day-Date خود معروف است و او این ساعت را درست پیش از برگزاری مبارزه انتخاباتی اش به دست داشت. جالب توجه این است که دستبند این ساعت پرزیدنت (به معنای رئیس جمهور) نام دارد. این Rolex Day–Date در سال 1956 ارائه شد و به طور ویژه برای این دستبند دارای سه حلقه برآمده و با علامت تاج سلطنتی مزین شده است. مشخص نیست ترامپ ساعت Day-Date را با صفحه سفید دارد یا صفحه شامپاینی. همچنین مشخص نیست که آیا ساعت رولکس ترامپ یک مدل مدرن امروزی است یا قدیمی و آنتیک. در ادامه، نمونه ای از دو ساعت مدرن رولکس Day-Date ارائه کرده ایم، ساعت سمت چپ دارای صفحه شامپاینی و ساعت سمت راست دارای دارای صفحه سفید است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

همچنین گفته می شود ترامپ یک ساعت پتک فیلیپ (Patek Philippe Ellipse) به رنگ زرد طلایی با صفحه آبی و بند منسجم دارد. این ساعت شکل قاب نسبتاً منحصر به فردی دارد، که نه کاملاً دایره ای نه مربع شکل است.

ساعت پتک فیلیپ ترامپدو ساعت آخر در مجموعه کلکسیون ترامپ قرار دارند، اما پرزیدنت ترامپ به ندرت با آنها دیده می شود. ساعت اولی یک ساعت Colibri قدیمی است که ترامپ آن را در یک حراج خیریه در سال 1999 به دست کرده بود. این حراج به میزبانی رئیس جمهور اسبق  Antiquorum & Tourneau  برگزار شده بود که ساعت Colibri رئیس جمهور اسبق رونالد ریگان در آن مجموعه بود. ترامپ بالاترین پیشنهاد قیمت را ارائه داد و 7000 دلار برای بدست آوردن آن ساعت برای کلکسیونش پرداخت کرد.

دومین ساعت هدیه ای از Azad به خاطر فعالیت ترامپ در برنامه تلویزیونی محبوب Apprentice بود. این ساعت هدیه مدل محدود ساعت Tourbillon Azad Power از جنس فولاد ضدزنگ بود و به قیمت 9950 دلار به فروش رفت. ترامپ این ساعت را در سال 2009 دریافت کرد.

ساعت Tourbillon Azad Powerشما درباره دونالد ترامپ هر نظری داشته باشید، اما باید قبول کنید که او کلکسیونی با ارزش از ساعت های مچی را گردآوری کرده است. ما همچنان در آینده منتظر می‌مانیم ببینیم ترامپ چه ساعت دیگری را به عنوان ساعت مورد علاقه جدیدش انتخاب می کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×