نوروز اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز اشرافی

ساعت مچی براد پیت

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1395-06-11 ۱۷:۳۶
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
ساعت مچی براد پیت

آنجلینا ساعت کمیاب سه میلیون دلاری Swiss را به همسرش براد پیت به مناسبت ازدواجشان هدیه داد. ثروت و دارایی براد پیت فراتر از رویاهایش است. اما این آنجلینا را از هدیه دادن ساعت کمیاب سه میلیون دلاری Swiss به براد پیت برای ازدواجشان متوقف نساخت.

بازیگر خانم پر شر و شور خرید ساعت بسیار پر طرفدار 1952 Patek Philippe، با طراحی افسانه ای توسط یکی از محترم ترین ساعت سازان Swiss را برای همسرش در دستور کار قرار داد.

 

شاید جالب باشد بخوانید: بهترین برندهای ساعت در ایران.

 

البته نکته جالب دیگر این ساعت حکاکی نام براد پیت روی آن بود که خانم آنجلینا جولی برای این طراحی وسواس به خرج داد و یکی از بهترین های این کار را برگزید زیرا دست بردن به بدنه ساعتی با این قیمت نیاز به مهارت فراوان دارد و اگر خسارتی به ظاهر آن وارد شود از ارزش ساعت کاسته می شود.

ساعت مچی اهدایی آنجلینا به همسرش براد پیت

جورج فاروگیا، صاحب یک جواهرفروشی در جزیره همسایگی گزو بیان کرد: حکاکی ساعت لوکس را من انجام دادم، آن مختص براد و از نمونه های کمیاب بود. اوه…. بله. بسیار با ارزش بود.

با این حال ارزش زیاد ساعت تجربه ی 57 ساله را در هم نریخت. او اذعان داشت: ” من نگران حکاکی متن نبودم چرا که می دانستم می توانم این کار را به نحو احسن انجام دهم”. البته، یک ساعت مچی ۳ میلیون دلاری برای ثروتمندانی مانند براد با ثروت برآورد شده ی حدود ۲۴۰ میلیون دلاری و آنجلینا با ثروتی به ارزش ۱۴۵ میلیون دلاری همانند قطره آبی در اقیانوس می باشد.

 زوج خوشبخت پس از ۹ سال باهم بودن و انتظار طولانی مدت طی مراسم خصوصی با حضور شش فرزندشان ازدواج کردند.

برچسب ها : , , ,
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×