خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت های مچی ادن هازارد کدامند؟

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-03-03 ۱۴:۵۹
ساعت های مچی ادن هازارد کدامند؟

ادن هازارد فوق ستاره جدید رئال مادرید در حالی که به عنوان بازیکن جدید رئال به هواداران معرفی می شد که همزمان ساعت مچى مردانه فوق العاده گرانقیمت خود را در معرض نمايش قرار داد.

این مهاجم بلژیکی با پوشیدن یک مدل ریچارد میل RM016 با 18 قیراط طلای سفید و الماس دیده می شد. طبق گفته وب سایت های مختلف، این ساعت بین 60،000 تا 68،000 یورو ارزش دارد.

مارکا همچنین مى گويد که تاریخ ساعت هازارد، که در نقطه ساعت هفت دیده می شود، به نظر می رسد که با وجود 13 ژوئن، شماره هشت را بخواند.

در همین حال ادن هازارد در تاریخ 13 ژوئن رسماً به عنوان بازیکن رئال مادرید شناخته شد و مسائل بسیار جالبی برای گفتن در ارائه خود داشت.

هازارد ضمن استقبال از طرفداران خود گفت: “سلام”، و پس از آن او به صحبت کردن به زبان فرانسه پرداخت.

او گفت: “از مربی، دوستان و خانواده تشکر می کنم. من مشتاقانه عاشق این پیراهن هستم. از زمانی که من کودک بودم، رویای من این بود که برای این باشگاه بازی کنم. من فقط می خواهم از وقت خود با مربی این باشگاه، دوستان و خانواده ام لذت ببرم. من مشتاقانه عاشق این پیراهن هستم، و فقط می خواهم از وقت خود با رئال مادرید لذت ببرم. “

همچنین ادن هازارد، ستاره چلسی و بین المللی بلژیک، امسال به عنوان سفیر نام تجاری “آیس واچ” نیز در باسل ورلد معرفی شد. این امضاء نشانگر یک قدم بزرگ به جلو برای دهمین سالگرد سازندگان ساعت بلژیکی Ice Watch است. چه کسی بهتر است از کاپیتان آیس و ملت Hazard، بلژیک، برای استفاده از این برند؟

من مفتخرم که رنگهای برندى را بپوشم که منشأ آن، اشتیاق و جسارت مهیج است. با هم در دسترس همه نسل ها، کشورها و فرهنگ ها هستیم. این ها دقیقاً همان خصوصیات بازی فوتبال، یک اتحادیه برتر ورزش است. “

ادن هازارد نماینده Ice Watchهازارد، 27 ساله، یک بازیکن ماهر است که فعالیت حرفه ای خود را در لیل فرانسه شروع کرد. تا زمانی که در سال 2012 توسط چلسی کشف شد و از آن زمان تاکنون بازی هایش را در لیگ برتر انگلیس انجام داده است. حالا این آیس واچ است که موفق به ثبت نام Marquee شده است. هازارد با داشتن چندین عنوان قهرمانی لیگ، جام های داخلی و تمجیدهای شخصی، یک حرفه ای واقعی و یکی از بهترین ها در دنیا است.

برای Ice Watch این یک حرکت بزرگ است، آنها به دنبال تقویت فروش انگلستان هستند و مارک تجاری را به سمت سال 2018 سوق می دهند. با بیش از 26 میلیون دنبال کننده / اتصالی که در سراسر حساب های رسانه ای آنلاین وی وجود دارد، ادن تأثیر زیادی در سرتاسر جهان دارد که او را به یک کاندیدای ایده آل برای تبلیغ این برند و جلب توجه بیشتر به Ice Watch تبدیل کرده است

ژان پیر لوتن، مدیرعامل آیس واچ “به عنوان یک سازنده ساعتهای مقرون به صرفه برای همه معروف است. او می گوید: این یک نوع همکاری است. ما عاشق افراد با جاذبه، متعهد، سخاوتمند و مشتاق هستیم و ادن هازارد در این زمینه بهترین سفیر است. به دنبال همکاری با شخصیت هایی هستیم که مانند او، مورد توجه عموم مردم بوده و در هر حال، رو به جلو حرکت می کند.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×