خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت لیونل مسی چیست؟

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-03-15 ۰۰:۴۳
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
ساعت لیونل مسی چیست؟

در ابتدای امسال برند سوییسی ساعت Jacob & Co همکاری خود با سوپراستار فوتبال لیونل مسی را اعلام و حتی از ساعت اولی که با همکاری مسی تولید کرده پرده برداری کرد. ساعت Epic X Chrono Messi. و حالا به افتخار این همکاری، این برند دو ساعت جدید از این سری را معرفی کرده است، از جمله ساعت ۱۵۰۰۰۰ دلاری diamond-baguette-set.

ساعت مسی نقره ای
ساعت Epic X Chrono Messi از برند Jacob & Co با الماس هایی برش باگتی یا مستطیلی

مسی نه بار قهرمان لیگ فوتبال اسپانیا و همین طور برنده مدال طلای المپیک و دارای افتخارات دیگری هم می باشد. به همین خاطر جیکوب اربو صاحب برند Jacob & Co می خواست تا زمانی که این همکاری وارد سال سومش می شود، ساعتی طراحی کند که یک محصول بسیار خاص بوده و بتواند از لحاظ ظاهری و تکنیکی با تمام ورزش ها هم خوانی داشته باشد.

هر کدام از ساعت های Epic X Chrono Messi دارای قطر صفحه ۴۷ میلی متر هستند و داخلشان قطعات خود کوک Jacob & Co JCAA05 ۵ و دارای کرنوگراف هستند که به معنای حرکت دو عقربه است. فضای داخلی ساعت دارای ۲۶۰ قطعه است. ۲۷ قطعه جواهر دارد و همچنین دارای قابلیت نگهداری شارژ تا ۴۸ ساعت است.

ساعت مسی رزگلد
ساعت Epic X Chrono Messi Jacob & Co ساخته شده از طلای ۱۸ عیار و تیتانیوم به رنگ رز گولد

این ساعت به صورتی ساخته شده که دارای شماره ده مسی و رنگ قرمز و آبی است و یک M تراشیده شده روی صفحه در ساعت شش دارد. سنگ یاقوت پشت ساعت نیز دارای امضای مسی می باشد.

به لطف این سوپراستار فوتبال و سیستم ضد شک این ساعت ضد شک و ضد آب تا عمق ۲۰۰ متر می باشد. ترکیب رنگ آبی و سفید بازتابی از پرچم کشور مسی یعنی آرژانتین است.

پشت و جلو ی ساعت اورجینال Epic X Chronograph مسی Jacob & Co

مدل اولیه این ساعت از از تیتانیوم درجه ۵ لبه های سرامیکی سفید و پیچ تنظیم هایی با رویه پلاستیکی قرمز است. خود بدنه به تنهایی ۶۱ قسمت است. تنها ۱۸۰ عدد از این ساعت در حال تولید است که هر کدام به قیمت ۲۸۰۰۰ دلار به فروش خواهند رسید.

حالا Jacob & Co ساعت اپیک اکس کرونو رز گلد با تیتانیوم و طلای ۱۸ عیار و و پیچ های تنظیم پلاستیکی سفید را با قیمت ۴۶۰۰۰ دلار به کلکسیون خود اضافه کرده است.

در ادامه این برند ساعت Epic X Chronograph Messi با الماس های مستطیلی را به به کلکسیون خود اضافه خواهد کرد. این ساعت از طلای سفید ۱۸ عیار و تیتانیوم ساخته شده و دارای ۳۶ الماس مستطیلی ۴.۵۵ قیرات دور قابش می باشد. پوشر های سرامیکی سفید و تاج آبی پلاستیکی و پیچ تنظیم های قرمز پلاستیکی دارد. تنها ۳۶ ساعت از این مدل تولید شده و هر کدام به قیمت ۱۵۰۰۰۰ دلار به فروش می رسند. تمام این ساعت ها با بند های سفید خاص سوراخ دار به بازار عرضه می شوند.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×