خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت بند چرمی یا بند فلزی انتخاب کنیم؟

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-09-24 ۱۶:۲۷
ساعت بند چرمی یا بند فلزی انتخاب کنیم؟

درباره ساعتی که آدم انتخاب می کند، ریزه کاری های زیادی هست که باید بدان توجه کرد. آیا مالک ساعت شخص ساده زیستی است یا او شخصی جدی است؟ آیا او به کارآیی ساعت ارج می نهد یا ظاهر و استایل آن؟

هنگام انتخاب ساعت مچی، واقعیت های زیادی را باید درنظر گرفت، و خیلی مهم است که همه این واقعیت ها ، در تشکیل چهره کلی شخصیت شما مشارکت دارند. بالاخص، بند ساعت مچی نیز یکی از این جزئیات مهم است.

برای درک بهتر اینکه ساعت بند چرمی برای شما بهتر است یا ساعت بند فلزی، لازم است که مزایای هر کدام را بدانید تا در دراز مدت بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید. برای شروع، خوب است به مزایا و معایب ساعتی که بند چرمی دارد بپردازیم.

ساعت بند چرمی

بندهای چرمی متداول ترین فرم در ساعت ها محسوب می شوند. ظاهر آنها بسیار عالی است و قدیمی نمی شوند. بندهای چرمی ساعت همیشه شیک هستند و برای هر مرد یا زنی که می خواهد حرفه ای بودن خود را بروز بدهد انتخاب خوبی هستند.

مردی که ساعت با بند چرمی می پوشد، مردی ست که می داند چه چیزی می خواهد، و از تلاش کردن برای آن ابایی ندارد.

به این معنی که، نگهداری از یک بند چرمی نیازی به تلاش بیش از حد توسط صاحب آن ندارد. مانند هر چیز پوشیدنی زینتی، یک ساعت بند چرمی را نمی بایست چند روز پشت سر هم پوشید.

چرم به مرور زمان فرسوده و پاره می شود، و می بایست هر چند وقت یکبار به آن روغن زد و ظاهر آن را براق نگه داشت. و اگر مالک ساعت، چرم را خیس کند (آب بزند) آنرا نابود می سازد، بدون شک.

نه تنها به زیر آب بردن چرم آنرا خراب می کند، بلکه حتی زیادی عرق کردن نیز خساراتی به آن وارد می کند. بطور خلاصه، در حالیکه ساعتهای چرمی بسیار چشم نواز و شیک هستند، این شیک بودن نیاز به مراقبت هایی خواهد داشت، این به شما بستگی دارد که آیا این مراقبت ها ارزشش را دارد یا نه.

سپس می رسیم به بند فلزی در ساعت

بندهای فلزی جایی خود را نشان می دهند که بندهای چرمی کارایی ندارند، به این معنی، که شاید به اندازه چرم چشم نواز نباشند، ولی بندهای فلزی نیاز به مراقبت کمتری دارند.

آنها به سرعت فرسوده نمی شوند، و اگر هم کمی فرسوده بنظر بیایند، با برق انداختن و پولیش در چشم بهم زدنی دوباره تازه می شوند. فلز پاره نمی شود، با عرق بدن شما خراب نمی شود بر خلاف چرم، ولی همانطور که پیشتر نیز گفتیم، بند فلزی شیک و استایل و اعتباری که بند چرمی می دهد را ندارد.

از آن گذشته، پوشیدن یک ساعت مچی بند فلزی در رویداد های رسمی خیلی قدیمی شده، وقتی می خواهید بین ساعت مچی با بند چرمی یا بند فلزی تصمیم بگیرید، این بر می گردد به ارزشهای شخصیتی شما.

آیا شما از آن دسته کسانی هستید که پیشروی مد و شیک پوشی هستید؟ اگر اینطور است، پس یک بند چرمی مناسب شماست. یا اگر شما ساعت را بخاطر کارآیی اش می خواهید، و نیازی به تعویض آن ندارید، در آنصورت بند فلزی مناسب حال شما خواهد بود.

البته بد هم نیست که در هر دو مدل بند ساعت سرمایه گذاری کنید تا در کمد لباس خود از تنوع انتخاب بهره مند گردید.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×