نوروز ۱۴۰۳ اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز ۱۴۰۳ اشرافی

تاریخچه ساعت لامبورگینی

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1396-11-30 ۱۸:۵۱
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
تاریخچه ساعت لامبورگینی

در اینجا با ساعت لامبورگینی بیشتر آشنا خواهید شد، شناخب رئیس این شرکت و کشور تولید کننده آن، تونینو لامبورگینی در سال 1947 در سانتو (فرارا، ایتالیا) متولد شد وی از خانواده ای است که در بخش مکانیکی و خودرو مشهور هستند.

تونینو پس از دریافت مدرک علوم سیاسی و اقتصاد در دانشگاه بولونیا و مدرک افتخاری در مهندسی مکانیک در نیویورک، به ریاست لامبورگینی طی سالهای Oleodinamica S.p.A. (1974-2002) و رئیس لامبورگینی در سالهای CALOR S.p.A. (1983-2003) منصوب شد.

آقای تونینو لامبورگینی اهل کشور ایتالیا شهر بلونیا دل و خارج از دروازه های اصلی در مرکز پاززو دل و در سال 1981 اولین ساعتش را طراحی و علامت‌گذاری کرد. وی تاریخ و نمادهایی خانوادگی اش را در مسیر طراحی تولیداتش قرار می داد.

 

ساعت لوکس لامبورگینی

ساعت لوکس لامبورگینی

 

در سال 1995 او توسط رئیس جمهور ایتالیا به عنوان “مشاور افتخاری” منصوب شد و در سال 1996 “سن دون با شایستگی کنسول صفحات پلیت توسط سلطنت سلطنتی اسپانیا کارلو بوربن از حکومت نظامی مقدس سنت جورج، در سال 2015 او کنسول افتخاری مونته نگرو در منطقه امیلیا-رومانا ایتالیا را به عهده گرفت.

تونینو لامبورگینی زندگی خود را روی این موضوع متمرکز کرد تا یک برند معتبر معتبر تولید کند تا با بردن اسم آن هر شخصی به یاد سبک زندگی ایتالیایی بی افتد. وی با توجه به تجربیات خود در زمینه ی مهندسی و طراحی و با الهام از روح نو آورانه ی خود و با شوقی که در زمینه ایجاد یک برند قدرتمند داشت.

از این رو دست به طراحی محصولات لوکس که مبتنی بر تکنولوژی و نوآوری هستند زد، و در این زمینه فعالیتش را گسترش داد: ساعتهای مچی، عینک، عطر، لوازم جانبی مد، مبلمان، خطوط تولید پوشاک را با بهترین کیفیت و مواد اولیه تولید کرد.

 

ساعت لامبورگینی

ساعت لامبورگینی

این تولیدات به قدری تاثیرگذار بوده اند که اکنون در کشور بزرگی همچون ایتالیا از این برند به عنوان محصولات تجملی یاد می شود، و نام این برند همراه چیزهایی شبیه اصالت را در ذهن هر ایتالیایی تدائی می کند.

در سال 1983 میلادی و پس از این که برند و ساعت لامبورگینی در کشور ایتالیا جا باز کرده بود، آقای تونینو تصمیم گرفت تا این برند را در دیگر کشورهای جهان نیز عرضه کند.

وی برای اولین بازار هدف آسیا را انتخاب کردن و در هنگ کنگ که یکی از شهر های خوب برای معرفی برند می باشد نمایندگی ایجاد کرد. از آن پس این برند توسط بسیاری از فعالان حوزه مد و پوشاک مورد تمجید قرار گرفت.

همکاری این ایتالیایی با چینی ها منجر به ایجاد 12 نمایندگی در این کشور بزرگ اقتصادی شد، شهرهایی مانند، ماکائو، کوانژو و دیگر شهر های بزرگ چین در این لیست قرار دارند.

شرکت تولید ساعت لامبورگینی در سال 1991 میلادی موفق شد مدرک افتخاری در مهندسی نیویورک که بسیار نیز حائز اهمیت است را به دست بیاورد.

ساعت مچی ساخته شده در کمپانی تونینو لامبورگینی از جمله محصولاتی هستند که توسط نابه های مکانیکی که توسط این شخص جذب شده اند طراحی و با متریالی ساخته می شود که همیشه کشورش را سربلند نگه دارد.

 

ساعت مچی لامبورگینی

ساعت مچی لامبورگینی

 

 

در سال 1991، تونینو لامبورگینی، که دارای مدرک افتخاری در مهندسی مکانیک از دانشگاه نیویورک است، نخستین مدل گلف الکتریکی و کارگر در اروپا را برنامه ریزی کرد و یک سری لباس و لوازم ورزشی را ایجاد کرد که عملکرد بازی بالا را برای کسانی که می خواهند همچنان در “وقت آزاد” را می پوشند.

اکثر ساعت های ساخته شده توسط Lamborghini دارای طراحی فشن یا جزء دسته ی ساعت های اسپرت و ورزشی قرار دارند و می توان از آنها به عنوان طرح های آینده نام برد.

این شرکت اکنون برای فروش ساعت لامبورگینی و دیگر محصولات این کمپانی در 5 قاره جهان فعال است که مشتمل بر 1500 نمایندگی می باشد.

انتشار با ذکر منبع: ashraafi

 

برچسب ها : , ,
دیدگاه شما

5 پاسخ به “تاریخچه ساعت لامبورگینی”

  1. Hossein گفت:

    سلام ببخشید میشه قیمت و مدل عکس ساعتی که گذاشتید رو بگید هر چی میگردم پیدا نمیکنم

  2. لیلی گفت:

    سلام .. خواهشا اگر کسی ادرسی از نمایندگی لامبورگینی داره برای من بفرسته.. خیلی وقته دنبالش هستم ولی هیچ چیزی پیدا نکردم .بند ساعتم خراب شده هیچ جا نداشت، حتی پیشنهاد دادن ک برای پینش از جای دیگ سوراخ کنن..
    در کل ممنون میشم بگین?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×