نوروز ۱۴۰۳ اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز ۱۴۰۳ اشرافی

تاریخچه ساعت آلفکس Alfex

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-02-12 ۱۶:۱۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
تاریخچه ساعت آلفکس Alfex

آلفکس (Alfex) یک کارخانه ساعت سازی سوئیسی می باشد. فردیناند گیندارو در سال 1948 کارخانه ساعت سازی فورکس را در لوگانو کشور سوئیس این شرکت را تاسیس کرد، در ابتدا بیشتر ساعت هایی که این کارخانه تولید می کرد به آمریکا صادر می شد، اما بعدها تولیدات شرکت در سراسر جهان توزیع گردید.

این برند بسیار موفق بود، در اواخر دهه 1960 این کارخانه بیش از 5 میلیون ساعت با قیمت نسبتا پایین را تولید کرد، سپس این شرکت با کارخانه تجاری سوئیس تایم در بازل ادغام شد. سپس بعد از چند سال هر دو این شرکت ها با کمپانی SSIH (گروه اومگا و تیسوئت) ادغام شدند.

 

 

بنیانگذاران فرکس از حمایتی که از سمت کمپانی SSIH اتفاق افتاده بود، رضایت نداشت و از این گروه نا امید شده بود. بنابراین آنها تصمیم گرفتند دوباره مسیر خود را از نو شروع کنند، به همین دلیل در سال 1974 کارخانه فرکس توسط فردیناند گیندارو بنیانگذار سابق و آلفا گروزا همکار قدیمی او تاسیس شد.

پاول پرلموتر که سالها در آمریکا به عنوان نماینده این شرکت کار کرده بود، یکی دیگر از شریک های تجاری بود. او به خاطر روابط خوبی که با مشتریان سابق داشت، توانستند برند آلفکس در مدت زمان کوتاهی به وجود بیاورند، به دلیل قیمت پایین محصولات آنها، بسیاری از محصولات آنها در خاور دور فروخته می شد.

آنها نیاز به رویکرد جدیدی داشتند، برای این منظور هانس سائورر در سال 1981 به این شرکت پیوست، او به ساعت مچی های جدید آلفکس شکل جدیدی را ارائه کرد، با تمرکز بر روی طراحی ساعت ها.

از سال 1994 این مدل ها با همکاری طراحان مشهور بین المللی توسعه داده می شوند.

همانطور که حرکات مکانیکی کوارتز توسط شرکت رواندا و یا حرکات مکانیکی توسط گروه ETA مورد استفاده قرار می گرفت. مجموعه ای از کورنوگرافی های اتوماتیک مجهز به کالیبره والوکس 7750 در یک نسخه مخصوص به برند آلفکس ساخته و تجهیز شد.

برچسب ها : , , ,
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×