نوروز اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز اشرافی

آموزش خرید ساعت کلاسیک – بهترین ساعت کلاسیک را چطور بخریم

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1397-12-08 ۱۴:۵۵
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
آموزش خرید ساعت کلاسیک – بهترین ساعت کلاسیک را چطور بخریم

توصیه های حرفه ای، 5 نکته برای خرید ساعت کلاسیک که باید مد نظر داشته باشید.
چه زمانی که شما بر اساس یک دلیل و احساس خاصی یک ساعت بخرید، برای مثال ساعتی بخرید که در سال تولد شما ساخته شده است یا اگر حتی به قصد یک سرمایه گذاری قصد خرید داشته باشد.

مهمترین نکته در رابطه با خرید ساعت های کلاسیک، داشتن علم و اطلاعات کافی در این حوزه می باشد.

توصیه های حرفه ای، 5 نکته برای خرید ساعت کلاسیک که باید مد نظر داشته باشید، چه زمانی که شما بر اساس یک دلیل و احساس خاصی یک ساعت بخرید، برای مثال ساعتی بخرید که در سال تولد شما ساخته شده است یا اگر حتی به قصد یک سرمایه گذاری قصد خرید داشته باشد.

معرفی بهترین ساعت های کلاسیک مردانه

 

مهمترین نکته در رابطه با خرید ساعت های کلاسیک، داشتن علم و اطلاعات کافی در این حوزه می باشد.

در طول یک دهه اخیر، من ایمیل های زیادی را از افراد دریافت کرده ام که با مشکلاتی در رابطه های خرید ساعت های کلاسیک مواجه هستند. تقریبا در هر پاسخ به این ایمیل ها، من پنج دستورالعمل دقیق را پیشنهاد کرده ام که در حال حاضر با شما در میان خواهم گذاشت.

1- بدون تحقیق خرید نکنید

تمایل به خرید ناگهانی یک ساعت کلاسیک شیک و زیبا که در ویترین یک فروشنده اشیا عتیقه و یا فروشگاه مشاهده می کنید، بسیار وسوسه انگیز است، با این حال تله های زیادی وجود دارد که می تواند شما را به دام بیاندازد، که حتی ممکن است فروشنده نیز از آن خبر نداشته باشد.

بنابراین مطمئن شوید که تکالیف خود را به درستی انجام داده اید و اطلاعاتی که در رابطه با خرید نیاز دارید را به خوبی کسب کرده اید.
زمانی که شما به عنوان یک متخصص یا حرفه ای بر روی یک مدل یا برند ساعت کلاسیک تبدیل می شوید، به سرعت باید عمل کنید.

برای مثال، ریسک کردن 300 دلار یا بیشتر بر روی یک ساعت کلاسیک باعث نگرانی نیست اما در بازار برای بعضی از محصولات کلاسیک برند رولکس، به راحتی می توانید برچسب قیمت 10.000 دلار یا حتی بیشتر را بر روی آن بچسبانید، فقط باید مطمئن شوید که تحقیقات خود را به درستی انجام داده اید.
زمانی که با ساعت های بسیار شبیه اما با قیمت های بسیار پایین مواجه می شوید و می خواهید بدانید تفاوت آنها چیست؟
شاید نیاز به گفتن نباشد، اما مانند هر خرید دیگری به شما توصیه می شود که به اینترنت بروید و ساعتی را که می خواهید بخرید، آن را به خوبی بررسی کنید.
بعد از آنکه مشخص کردید چه نوع ساعتی و از کدام برند را قصد خریدن آن را دارید، می توانید به وب سایت هایی که در زیر به عنوان وب سایت های مرجع در رابطه با ساعت می باشد مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید به منابع دیگری نیز دسترسی داشته باشید. ماننند کتاب هایی که در مورد ساعت هایی با برند خاص می باشند یا کورنوگرافی ها، یا ساعت های معروف و یا غیره نوشته شده اند، مراجعه کنید.
بسیاری از این کتاب ها را می توان از سایت هایی نظیر آمازون و یا واچ پرینت تهیه کنید، و اگر در این سایت ها این کتاب ها را پیدا نکردید، می توانید به سایت ای بی نیز مراجعه کنید، در آنجا کتاب هایی که مدت زمان زیادی از چاپ آنها گذاشته است را می توانید پیدا کنید.

همچنین می توانید مقایسه کنید، سعی کنید ساعت های مشابه را در فروشگاه ها چه آنلاین و چه آفلاین مشاهده کنید، شرایط و قیمت های آنها را یادداشت کنید. پس از مدتی درک درستی از قیمت بازار و شرایط این ساعت ها به طور کلی دریافت خواهید کرد.
به جزئیات بسیار توجه کنید، تمام این ساعت های مچی بسیار شبیه هم هستند. دستبند مشابه، صفحه مدرج مشابه و … . در مورد ساعت رولکس یا پتک فیلیپ، این می تواند تفاوت بین 5.000 تا 10.000 دلاری داشته باشد. خود را آموزش دهید که یک چشم عقاب داشته باشید.

 

آموزش خرید ساعت کلاسیک مردانه

 

2- علاقه و اشتیاق خود را به اشتراک بگذارید.
بسیاری از اشخاصی که کلکسیون ساعت های کلاسیک را دارند اغلب آنها را به صورت آنلاین نیز به نمایش می گذارند و اغلب اطلاعات خود را در رابطه با ساعت ها و برند های مختلف که به آنها علاقه دارند را به اشتراک می گذارند.
شما می توانید به بسیاری از فروم های در رابطه با ساعت که در اینترنت وجود دارد بروید و بسیاری از تجربیاتی که دیگران به اشتراک گذاشته اند را مطالعه کنید.
قبل از پرسیدن سوالات خود، حتما در رابطه با آنها جستجو کنید، برخی سوالات هزاران بار پرسیده شده است و پاسخ های آنها موجود می باشد.

اگر شما به دنبال یک برند عجیب و غریب هستید که هیچ انجمن خاصی از خود ندارد، می توانید به پلتفرم ساعت های بزرگتر بروید، در آنجا می توانید فروم های عمومی و یا بخش قدیمی را که طیف وسیعی از برندها را پوشش می دهند، پیدا کنید.

دقت کنید سوالاتی را که می پرسید بسیار دقیق باشد. اگر یک ساعت مچی خاصی را مد نظر دارید، چند عکس واضح از آن به همراه نام مدل و اگر امکان دارد شماره مرجع و اندازه خاص آن که داخل آن می باشد را بیان کنید.
این کار به متخصصان کمک می کند تا پاسخ های درست به شما بدهند. همچنین سعی کنید هیچ وقت تنها به عنوان یک خواننده نباشید بلکه تجربه خود را از خریدن یک ساعت کلاسیک به اشتراک بگذارید.

 

3- با کارخانه تولید کننده در ارتباط باشید.
تعدادی از برندها دارای یک آرشیو بسیار غنی از محصولات تولیدی خود در گذشته هستند.
در برخی از این برندها، شما حتی می توانید درخواست اطلاعات در رابطه با یکی از محصولات آرشیو در مورد سال تولید، کشور مقصد، تعداد قطعات تولید شده، تعداد تولید شده و دیگر نکته ها را به دست بیاورید. همچنین برخی از برندها، دارای راه های ارتباطی هستند که شما می توانید سوالات خود را در زمینه ساعت های کلاسیک و کارکردهای آنها بپرسید.

 

ساعت کلاسیک زنانه

 

صبور باشید، هر روز مزاحم آنها نشوید. از آنها بپرسید آیا شانس خواندن ایمیل های شما وجود دارد یا خیر. این برندها، ایمیل های مشابهی را از کلکسیونرها دریافت می کنند. اگر بعد از دو هفته هیچ پاسخی نگرفتید، بهتر است یک نامه دوستانه برای درخواست تان ارسال کنید.
4- یک ساعت ساز پیدا کنید.
بر اساس تجربه شخصی من از جمع آوری ساعت از اواخر دهه 1990 این احتمالا بهترین نکته ای می تواند باشد که پس از کسب اطلاعات می تواند به درد شما بخورد. یک ساعت ساز مستقل پیدا کنید یا کسی که برای یک خرده فروشی بزرگ کار می کند.

او بهترین دوست شما برای سال های آینده خواهد بود. یک ساعت ساز دارای اطلاعات بسیار زیادی در همه مورد همه منابع می باشد و همچنین قطعات و منابع جدید، که شما می توانید در مورد همه آنها از او سوال کنید.

برخی از ساعت سازها متخصص در رابطه با یک برند خاص هستند یا دانش قوی در رابطه با قسمت های خاصی دارند. همچنین از پرسیدن درباره قیمت ها نترسید، و همینطور سوالاتی کلی در رابطه با تعمیرات و اینکه چقدر تعمیرات به طول می انجامد.

بعضی از تعمیرات ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد، عمدتا به این دلیل که قسمت هایی از ساعت های قدیمی بسیار سخت تعمیر می شوند. گاهی اوقات، بعضی از قطعات در دسترس نیستند و نیاز می باشد که از ابتدا آنها را به وجود آورد. زمانی که با ساعت ساز تماس می گیرید در مورد همه این مسائل بپرسید.
اگر او نمی تواند این کار را انجام بدهد، تردید نکنید که بپرسید که آیا همکارانش می توانند این کار را انجام بدهند یا خیر. برخی از ساعت سازها دارای مجموعه مهارت ها و تخصص های خاص هستند. نگران نباشید اینگونه سوال ها آنها را ناراحت نمی کند.
5- قیمت مناسب را پیدا کنید.
و اما قیمت. برای برخی افراد جالب ترین بخش می باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت ها ممکن است به طور گسترده در ساعت ها بسیار شبیه باشند. مهمترین نکته این مسئله می باشد که ساعت مچی را که می خواهید با دیگران مقایسه کنید.
با چک کردن پلتفرم های فروش آنلاین و یا فروشگاه های ساعت فروشی.

آیا پرداخت زیاد برای خرید یک ساعت آخر دنیا است؟ نه. تا زمانی که بیش از حد قیمت متوسط بازار نباشد و تا زمانی که از خرید خود راضی هستید. گاهی اوقات، مردم عاشق ساعت به خاطر زنگ مفرغ روی صفحه ساعت یا رنگ محو شده آن می شوند.

اگر این ارزش کمی برای شما داشته باشد، دنبال آن بروید. شما نمی خواهید بیش از حد برای ساعت هزینه ای پرداخت کنید که به وضوح ارزش آن را ندارد. پس دوباره، مقایسه کنید. در مورد تضمین هایی که فروشنده می تواند به شما بدهد «پس از خرید ساعت» در مورد اینکه به نظر اصل نمی آید و یا اینکه به درستی کار نمی کند، به شما می تواند کمک کند.

 

چگونه ساعت کلاسیک مردانه بخریم

 

البته در مواردی، به خاطر داشته باشید که ارائه ضمانت دو ساله برای یک ساعت 50 ساله دشوار است.
اما دقت کنید، اگر راضی نیستید، حداقل یک توافقی برای برگرداندن ساعت از فروشنده بگیرید. با این حال بسیار مهم می باشد که شما از فردی با شهرت خوب برای فروش ساعت های کلاسیک، خرید کنید.

کلماتی که از دهان خارج می شوند بسیار مهم هستند، هرگونه اظهار نظر منفی در رابطه با فروش ساعت می تواند تجارت و خرید و فروش ساعت او را از بین ببرد. با این حال، اگر در رابطه با هر خریدی، بحثی وجود دارد، بهتر است آرام باشید و ارتباطات را باز و دوستانه نگه دارید.

انتظار می رود که مذاکره در رابطه با خرید یک ساعت کلاسیک انجام بگیرد.
اما به خاطر داشته باشید که چانه زدن بیش از حد ممکن است بر تمایل فروشنده برای کمک به شما در صورتی که اتفاقی برای ساعت بیافتد، تاثیر بگذارد. از همه مهمتر، از ساعت ساز خود یا شرکت تولید کننده در رابطه با هزینه تعمیرات پرس و جو کنید.

بر اساس تجربه شخصی من، همیشه در هنگام خرید یک ساعت کلاسیک، هزینه یک بار سرویس کامل را نیز مدنظر قرار می دهم.

بنابراین اگر ساعت درست کار نکند و اگر شما نخواهید آن را باز کنید. (شاید زیباترین ساعتی باشد که تا آن روز دیده باشید) حداقل یک مقدار بودجه داشته باشید تا بتوانید آن را تعمیر کنید.

این 5 مورد و نکته ای بود که به نظر من مهم می باشد. کلکسیونرها، آیا نکته ای را من فراموش کرده ام؟ لطفا آن را برای من در قسمت نظرات بنویسید. این موارد برای تمامی افرادی که به تازگی قصد جمع آوری ساعت های کلاسیک را دارند گفته شد، پس به من بگویید که آیا این اطلاعات به درد شما می خورد یا خیر؟

 

انتشار با ذکر منبع: www.ashraafi.com

برچسب ها : , , , ,
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×